dp komt de laatste tijd alleen op vrijdag tot en met maandag. Maar dan is hij er wel meteen de hele dagquote:
Ik denk, maar dat weet ik nog niet zeker, maar dat TS JimmyDean isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis KLB in TT
Wat is dit voor een waardeloze TS
Kusje op je kniequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis KLB in TT
Wat is dit voor een waardeloze TS
Wat is dat voor schema?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp komt de laatste tijd alleen op vrijdag tot en met maandag. Maar dan is hij er wel meteen de hele dag
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk, maar dat weet ik nog niet zeker, maar dat TS JimmyDean is
Misschien eist zijn vriendin wel pc en dat kapotte bureau op de andere dagenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dat voor schema?
En Hermann dan?
Klopt, hij heeft vermoedelijk KLB-ban dus vandaar. Kijk maar naar manier van posten in NWS over soennismequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Ik zag Jimmy vandaag nog elders posten
je naam is te lang, daarom ;squote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Nooit vragen jullie van heeyyy waar is defokkingfoker nou??
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Nooit vragen jullie van heeyyy waar is defokkingfoker nou??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |