abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:08:20 #1
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_163014359
quote:
Twee leerlingen van de Charles de Foucauld-mavo in Spijkenisse zijn onwel geworden na een spreekbeurt over lijmsnuiven. Een meisje moest in het ziekenhuis worden behandeld, een klasgenote werd behandeld op de huisartsenpost.

Tijdens de les mens en maatschappij hield een van de leerlingen een spreekbeurt over lijmsnuiven in Brazilië. Onderdeel van de spreekbeurt was het daadwerkelijk opsnuiven van graffiti-verwijderaar, waarin dezelfde stof zit als die in Brazilië wordt gesnoven.

Na het opsnuiven werden acht leerlingen onwel. De meesten werden op school behandeld.

De school betreurt het voorval en heeft de ouders geïnformeerd.
http://nos.nl/artikel/211(...)ver-lijmsnuiven.html

8)7
Mag hopen dat de leraar dacht dat er iets anders in de flesjes zat.
Of is dit leren door te ervaren :D
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_163014392
_O-
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:11:02 #3
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_163014433
_O- gratis high worden op kosten van school :) ppfff dat is wel wat anders wat wij vroeger deden spacecake maken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_163014479
_O- Jezus Christus, hoe dom kan je zijn.
pi_163014581
Die jeugd van tegenwoordig kan ook helemaal niks meer hebben. :(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_163014699
Wel een 10 voor zijn spreekbeurt mag ik hopen? Interactiviteit, alles.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_163014770
ik snap het niet. waarom grijpt een leraar dan niet in.
pi_163014843
Volgende week: zelf crocodil maken van badzout
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:26:56 #9
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_163014901
Only in Spijkenisse. _O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:28:46 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163014950
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:22 schreef matthias24 het volgende:
ik snap het niet. [b]waarom grijpt een leraar dan niet in.[/b]
Dit! :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:28:46 #11
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163014952
massa-hysterie. Van effe ruiken aan een fles tolueen/xyleen of wat dan ook word je niet onwel. Om echt effect te voelen moet je het "huffen" (inhaleren). Echt goede snuifmiddelen zijn trouwens niet meer te verkrijgen, trichloorethyleen en chloroform mogen niet meer verkocht worden. (al kan je chloroform zelf maken van bleekwater + aceton).
are we infinite or am I alone
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:29:29 #12
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163014980
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:28 schreef crystal_meth het volgende:
massa-hysterie. Van effe ruiken aan een fles tolueen/xyleen of wat dan ook word je niet onwel. Om echt effect te voelen moet je het "huffen" (inhaleren). Echt goede snuifmiddelen zijn trouwens niet meer te verkrijgen, trichloorethyleen en chloroform mogen niet meer verkocht worden. (al kan je chloroform zelf maken van bleekwater + aceton).
Hebben ze je gecast voor Breaking Bad? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163014986
Watvoor cijfer heeft de leerling gekregen?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:29:53 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163014992
De spreekbeurt eerder dit jaar over parenclubs was ook al zo'n succes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_163015038
quote:
Benieuwd wat de man vrouw verhouding was van de mensen die onwel werden _O-
pi_163015187
Moet je eens naast zo'n lijmsnuiver gaan zitten. Stinken die troep :o
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:36:13 #17
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_163015200
Je kunt ze niet vroeg genoeg aan drugs laten wennen. :)
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_163015258
quote:
bleekwater en aceton...wordt je dan ook nog wakker?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:39:26 #19
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163015308
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Benieuwd wat de man vrouw verhouding was van de mensen die onwel werden _O-
Of men heeft "gewone" paint stripper gebruikt, daar zit zoveel rotzooi in, dat er toevallig ook iets bij zit waar je high van zou kunnen raken maakt dan weinig uit...
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:56:06 #20
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163015865
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:37 schreef aloa het volgende:

[..]

bleekwater en aceton...wordt je dan ook nog wakker?
Halve liter navulpak (geconcentreerd) bleekwater (Lacroix bvb) met 18 ml aceton (en flink wat ijs om te koelen, erg exotherme reactie). Levert zo'n 10 ml chloroform op de bodem, en eenzelfde hoeveelheid opgelost in het water, die je met destillatie eruit kan halen. Wel een vrij kostelijke bereiding, gezien de hoeveelheid bleekwater die je nodig hebt.
pi_163016995
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:29 schreef Perrin het volgende:
De spreekbeurt eerder dit jaar over parenclubs was ook al zo'n succes.
_O-
  dinsdag 14 juni 2016 @ 21:32:25 #22
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_163017348
Retards :')
graag op anoniem
pi_163019256
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Halve liter navulpak (geconcentreerd) bleekwater (Lacroix bvb) met 18 ml aceton (en flink wat ijs om te koelen, erg exotherme reactie). Levert zo'n 10 ml chloroform op de bodem, en eenzelfde hoeveelheid opgelost in het water, die je met destillatie eruit kan halen. Wel een vrij kostelijke bereiding, gezien de hoeveelheid bleekwater die je nodig hebt.
Of je loopt naar de apotheek en haalt een flesje. Ideaal spul om plexiglas mee te verlijmen.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 14 juni 2016 @ 22:37:36 #24
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_163019956
Whaaaahahahahahaaa lol
zie 't al helemaal voor me!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 14 juni 2016 @ 23:08:45 #25
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_163021132
Niet een spreekbeurt over wietkweken houden. :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  woensdag 15 juni 2016 @ 00:46:28 #26
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_163023002
quote:
De school betreurt het voorval
Lekker makkelijk. Ten eerste kan een school (=gebouw) niets betreuren, alleen mensen kunnen dat.

Ten tweede hebben die mensen, in elk geval de leerkracht, hier toch fijn aan meegewerkt!

Hoe kun je nu iets betreuren dat je eerst willens en wetens hebt toegestaan?

Als ik ouder was van een van die leerlingen, zou ik die leerkracht en de schoolleiding aangeven wegens opzettelijke mishandeling.
  woensdag 15 juni 2016 @ 02:10:36 #27
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_163023934
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 22:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Of je loopt naar de apotheek en haalt een flesje. Ideaal spul om plexiglas mee te verlijmen.
Dat heb ik hen ook gezegd, maar ze vroegen een doktersvoorschrift (vraag me af voor welke ziekte?).
  One tough cookie woensdag 15 juni 2016 @ 02:16:42 #28
169210 liesje1979
pi_163023977
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 20:20 schreef nostra het volgende:
Wel een 10 voor zijn spreekbeurt mag ik hopen? Interactiviteit, alles.
Dit was het eerste wat ik dacht.
  woensdag 15 juni 2016 @ 05:59:31 #29
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_163024321
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 23:08 schreef PandaDrop het volgende:
Niet een spreekbeurt over wietkweken houden. :')
Die duurt te lang.
  woensdag 15 juni 2016 @ 06:01:33 #31
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_163024323
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 06:01 schreef Drugshond het volgende:
GHB voor dummies zal wel de herkansing worden.
GHB is te simpel.
pi_163050727
Lerares zit thuis na uit de hand gelopen 'snuifles'

De lerares van de Charles de Foucauld-mavo in Spijkenisse in wiens les dinsdag meerdere leerlingen onwel werden, is niet geschorst. Wel zit ze vooralsnog ziek thuis.
Het ging mis toen leerlingen tijdens een spreekbeurt bij wijze van proef snoven aan een pot met graffiti-remover. Volgens diverse leerlingen spoorde de docente hen aan om mee te snuiven en haalde ze zelfs een tweede pot tevoorschijn. De spreekbeurt ging over lijmsnuiven in Brazilië. Het idee achter de graffitiverwijderaar was dat er vergelijkbare vluchtige stoffen vanaf komen.

Trillen, kwijlen, geheugenverlies
Leerlingen van de tweede klas begonnen hevig te trillen, hadden last van geheugenverlies en lagen kwijlend onder de tafel. De traumahelkopter werd ingezet en een aantal leerlingen moest naar het ziekenhuis of de huisartsenpost.

De leiding van de school wil eerst in gesprek met de docente, voordat eventuele maatregelen worden getroffen.

'Zeer verwijtbaar'
Schoolbestuurder Marcel van de Knaap geeft toe dat de lerares een enorme inschattingsfout heeft gemaakt. "Dat kun je zeggen. En dat is ook zeer verwijtbaar. Daar moeten wij ook het gesprek met haar over voeren. Maar welke maatregelen ik dan vervolgens moet opleggen aan de docente, daar heb ik echt meer tijd voor nodig. Ik denk dat ik daar begin volgende week wel wat meer over zou kunnen zeggen. Maar tussentijds zou zij dus weer voor de klas kunnen staan."

De betrokken ouders van de Charles de Foucauld-mavo in Spijkenisse worden woensdagavond bijgepraat.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)and-gelopen-snuifles

Leerlingen van de tweede klas begonnen hevig te trillen, hadden last van geheugenverlies en lagen kwijlend onder de tafel. :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_163054763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

De lerares van de Charles de Foucauld-mavo in Spijkenisse in wiens les dinsdag meerdere leerlingen onwel werden, is niet geschorst. Wel zit ze vooralsnog ziek thuis.
Het ging mis toen leerlingen tijdens een spreekbeurt bij wijze van proef snoven aan een pot met graffiti-remover. Volgens diverse leerlingen spoorde de docente hen aan om mee te snuiven en haalde ze zelfs een tweede pot tevoorschijn. De spreekbeurt ging over lijmsnuiven in Brazilië. Het idee achter de graffitiverwijderaar was dat er vergelijkbare vluchtige stoffen vanaf komen.

Leerlingen van de tweede klas begonnen hevig te trillen, hadden last van geheugenverlies en lagen kwijlend onder de tafel. De traumahelkopter werd ingezet en een aantal leerlingen moest naar het ziekenhuis of de huisartsenpost.

De leiding van de school wil eerst in gesprek met de docente, voordat eventuele maatregelen worden getroffen.

'Zeer verwijtbaar'
Schoolbestuurder Marcel van de Knaap geeft toe dat de lerares een enorme inschattingsfout heeft gemaakt. "Dat kun je zeggen. En dat is ook zeer verwijtbaar. Daar moeten wij ook het gesprek met haar over voeren. Maar welke maatregelen ik dan vervolgens moet opleggen aan de docente, daar heb ik echt meer tijd voor nodig. Ik denk dat ik daar begin volgende week wel wat meer over zou kunnen zeggen. Maar tussentijds zou zij dus weer voor de klas kunnen staan."

De betrokken ouders van de Charles de Foucauld-mavo in Spijkenisse worden woensdagavond bijgepraat.

Leerlingen van de tweede klas begonnen hevig te trillen, hadden last van geheugenverlies en lagen kwijlend onder de tafel. :')
WTF hebben ze gesnoven :') .
En ik mag hopen dat die lerares ontslagen wordt, man man man.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_163055085
*graffity verwijderaar aan boodschappenlijstje toegevoegd*
  Spellchecker vrijdag 17 juni 2016 @ 11:46:44 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_163082406
quote:
Verantwoordelijk

Verantwoordelijk-- We voelen ons deel van een groter geheel

Betekenis verantwoordelijk:

We zijn verantwoordelijk als we het eigen werk goed doen binnen gezamenlijk
gemaakte werkafspraken. Iedereen houdt zich aan de afgesproken taken. We
weten hierbij goed wat ons eigen werk is en we zijn vaardig in het bespreken
van het werk en het elkaar aanspreken op gemaakte werkafspraken.

Betekenis verantwoordelijkheid op school:

We zijn verantwoordelijk voor onszelf, de collega’s, de leerlingen en voor
onze bijdrage aan doelen die bereikt moeten worden. We hebben een
voorbeeldfunctie op school. Bij initiatieven, nieuwe ontwikkelingen of als er
dingen om ons heen veranderen, krijgt het woord verantwoordelijkheid vaak
de betekenis van verantwoordelijkheid nemen. In die betekenis zorgen we
samen voor een oplossing. Hierbij past een flexibele houding, waarbij ieder
de verantwoordelijkheid voelt voor de eigen bijdrage. Dit vanuit het idee dat
we samen een resultaat bereiken.
bron
pi_163082472
_O- goed verhaal _O_
pi_163082475
Is de les Russische Roulette al ingepland? :?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  Spellchecker vrijdag 17 juni 2016 @ 12:02:50 #39
197773 crew  maily
pi_163082717
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 11:49 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Is de les Russische Roulette al ingepland? :?
En "steentjes gooien" in Almere.
pi_163083683
\
quote:

'Zeer verwijtbaar'

Ik moest heel hard lachen om die laatste zin :') _O-
  vrijdag 17 juni 2016 @ 13:40:16 #41
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_163084513
Whehe, ik heb jaren pal naast die school gewoond. Daar liepen 25 jaar geleden al niet de helderste lichten rond.
  Spellchecker vrijdag 17 juni 2016 @ 15:31:33 #42
197773 crew  maily
pi_163089140
quote:
Schoolbestuurder Marcel van de Knaap geeft toe dat de lerares een enorme inschattingsfout heeft gemaakt. "Dat kun je zeggen. En dat is ook zeer verwijtbaar. Daar moeten wij ook het gesprek met haar over voeren. Maar welke maatregelen ik dan vervolgens moet opleggen aan de docente, daar heb ik echt meer tijd voor nodig.
Die schoolbestuurder mogen ze ook wel aanpakken.
pi_163090677
_O-
pi_163091131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 12:57 schreef luckass het volgende:
\

[..]

Ik moest heel hard lachen om die laatste zin :') _O-
als het een school voor downies is zou dit nog normaal gedrag zijn ook.

maar wtf, hoe dom is die lerares, iemand al een linked-in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')