Het is geen persconferentie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:23 schreef Qunix het volgende:
Wat een eikel... Tijdslimiet niet uitzetten
By far de slechtste presco, maar wel met de beste game
Eens!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Even tussendoor, maar ik vind het er echt geweldig uitzien. De stijl, de wereld, de vrijheid, de muziek en audioeffecten. Heerlijk
Nee, het is een grote slechte voorbereidingquote:
Pokemon wat minderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:35 schreef Munchlax het volgende:
Maakt mij die presentatie uitleuke games
Ja dat heb ik ook. Tegelijkertijd voelt het op een bepaalde manier voor mij ook zo gedateerd aan. Ik kan mijn vinger er nog niet helemaal op leggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Even tussendoor, maar ik vind het er echt geweldig uitzien. De stijl, de wereld, de vrijheid, de muziek en audioeffecten. Heerlijk
Komt omdat de art-style al erg oud is. Ze zeiden het net ook: het is geïnspireerd door oude Japanse tekentechnieken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Tegelijkertijd voelt het op een bepaalde manier voor mij ook zo gedateerd aan. Ik kan mijn vinger er nog niet helemaal op leggen.
Beetje lege doodse wereld. Zoals de games van vroegerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:38 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Tegelijkertijd voelt het op een bepaalde manier voor mij ook zo gedateerd aan. Ik kan mijn vinger er nog niet helemaal op leggen.
Dat sowieso. Maar ja, we hebben nog geen dorpjes gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje lege doodse wereld. Zoals de games van vroeger
Dat denk ik eerder dan de artstyle omdat er nog steeds games zijn met een celshaded art. Ik denk ook omdat de snelheid zo laag ligt vergeleken met de meeste games van bijv. wat we gisteren zagen. Dat contrast wordt steeds groter.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje lege doodse wereld. Zoals de games van vroeger
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:27 schreef wuuht het volgende:
Dat wijf heeft ECHT enorme dikke jopen zeg!!!
Checkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ben afgehaakt, ik lees wel als er iets boeiends voorbij komt. Als ik ergens niet tegen kan is het meekijken van traag en slecht spelende mensen.
Om 18:00 uur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Wanneer komt Nintendo met hun persconferentie?
Ik merk dat je er weer even in moet komen na een lange afwezigheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik merk dat je er weer even in moet komen na een lange afwezigheid.
Probeer het anders nog eens.
Ze hebben alleen Treehouse (streams dus). Tot en met woensdag. Morgen gaat het over de andere games die al aangekondigd waren (paper mario voor wii u bv). Die komt 7 oktober uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
Vanmiddag.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben alleen Treehouse (streams dus). Tot en met woensdag. Morgen gaat het over de andere games die al aangekondigd waren (paper mario voor wii u bv). Die komt 7 oktober uit.
Het wordt wachten op NX. Deze E3 is niet van Nintendo, maar dat wisten we al. Zelda is prima, natuurlijk, maar iedereen hoopte op een NX-revealquote:
Ik vind die Zelda ook niet veel soeps.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het wordt wachten op NX. Deze E3 is niet van Nintendo, maar dat wisten we al. Zelda is prima, natuurlijk, maar iedereen hoopte op een NX-reveal
Er is een hoop nieuwe gameplay. Heb je dat al gezien? Waarom vind je dat niet tof?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind die Zelda ook niet veel soeps.
Jammer, maar wachten op de NX dan maar.
wanneer neem je een zelda tatoo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef Pheno het volgende:
Zelda wordt day one, maar dat was al voor deze presentatie (of welke beelden dan ook). Ik heb ze allemaal gespeeld tot en met CD-I (en ja, die was kut).
Die heb ik alquote:
Ik speel alleen de SNES variant nog redelijk vaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef Pheno het volgende:
Zelda wordt day one, maar dat was al voor deze presentatie (of welke beelden dan ook). Ik heb ze allemaal gespeeld tot en met CD-I (en ja, die was kut).
een lul in de vorm van een Z of L is geen tattooquote:
nu wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is een hoop nieuwe gameplay. Heb je dat al gezien? Waarom vind je dat niet tof?
Nee joh, dat is toch niet Zelda. Daar heb je The Witcher e.d. voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
nu wel.
Lijkt heel veel op de laatste Zelda, alleen nu met open world. Mja, weet niet. Had liever gezien dat ze voor een wat realistischer look gingen.
Al is het wel tof dat je meerdere wapens hebt.
En daarom zal nintendo nooit veranderenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
Nee joh, dat is toch niet Zelda. Daar heb je The Witcher e.d. voor.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En daarom zal nintendo nooit veranderenZe gaan zelf een keer achterlopen omdat ze nooit echt iets nieuws proberen
Wow, motion controlls. Hadden we al vaker gezien op een console.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wow een open wereld.. Duurde maar 20 jaar?
Motion controls ok.. Maar ik heb het over in de game zelf...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wow, motion controlls. Hadden we al vaker gezien op een console.
Wow touchscreen op de controller. Ook al vaker gezien op een console.
Meer innovatie dan bij de meeste ander console-eigenaren hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Motion controls ok.. Maar ik heb het over in de game zelf...
Dan moet ik het nog vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meer innovatie dan bij de meeste ander console-eigenaren hoor.
Ging niet specifiek over zelda... En ja het ziet er anders uit dan de vorige Zelda's.. Maar er is niet echt gameplay of wat dan ook te noemen dat nog nooit eerder is gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:40 schreef Bananenpap het volgende:
Zeggen dat deze Zelda niet vernieuwend is.Zeikerds.
Moet dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ging niet specifiek over zelda... En ja het ziet er anders uit dan de vorige Zelda's.. Maar er is niet echt gameplay of wat dan ook te noemen dat nog nooit eerder is gezien
Voor een Zelda-game ziet dit er behoorlijk vernieuwend uit. Link kan jagen, eten koken, klimmen, springen, wapens gaan stuk... Natuurlijk is dit allemaal al wel eens ergens gedaan maar je moet het in de context zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ging niet specifiek over zelda... En ja het ziet er anders uit dan de vorige Zelda's.. Maar er is niet echt gameplay of wat dan ook te noemen dat nog nooit eerder is gezien
Zou wel eens leuk zijn als je iets van innovatie ziet in de games van nintendo..quote:
Als ze dit nou paar jaar terug hadden gedaan was nog niet niet overal uitgemolken.. Ze zijn nu gewoon beetje laat mee weer.. Wat mijn punt dus ook wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor een Zelda-game ziet dit er behoorlijk vernieuwend uit. Link kan jagen, eten koken, klimmen, springen, wapens gaan stuk... Natuurlijk is dit allemaal al wel eens ergens gedaan maar je moet het in de context zien.
Noem eens een drietal games van de afgelopen 12 maanden die je innovatief vond? Ik ben benieuwd naar jouw visie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou wel eens leuk zijn als je iets van innovatie ziet in de games van nintendo..
Je bent echt enorm aan het zeiken. Van wat ik heb gezien is dit toch een van de meest creatieve/innovatieve van de E3. Natuurlijk kun je nu gaan zeuren dat elk afzonderlijk element al eens gebruikt is in een game, maar dan ben je echt enorm aan het mierenneuken en snap je het niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou wel eens leuk zijn als je iets van innovatie ziet in de games van nintendo..
[..]
Als ze dit nou paar jaar terug hadden gedaan was nog niet niet overal uitgemolken.. Ze zijn nu gewoon beetje laat mee weer.. Wat mijn punt dus ook was
Niemand laat je hier geen mening hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef Friday12 het volgende:
Laat mij een mening hebben.... Ik vind dat gewoon van nintendo
Nintendo is toe aan nieuwe frisse franchises, daar ben ik het mee eens. Maar het is een beetje flauw om dit nu te gaan betrekken op hun grootste project ooit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef Friday12 het volgende:
Nee maar ik ben wel aan het zeiken..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niemand laat je hier geen mening hebben.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel aan het zeiken..
Dat kan ook allemaal in Minecraft.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor een Zelda-game ziet dit er behoorlijk vernieuwend uit. Link kan jagen, eten koken, klimmen, springen, wapens gaan stuk... Natuurlijk is dit allemaal al wel eens ergens gedaan maar je moet het in de context zien.
Als ik hem aanklik wel.quote:
Nu doet ie het!quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:14 schreef StefanW het volgende:
[..]
Als ik hem aanklik wel.
Misschien via een directe link?
Noem 1 andere game welke het mogelijk maakt om in 100 verschillende mini dungeons te exploren. (welke echt nut hebben ipv de grotten van skyrim waar je een cheese wheel vindt) Welke verstopt zijn over een huge open wereld?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef Friday12 het volgende:
Voor eens ben ik het met deze boy eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 22:56 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie geen Monster Hunter neequote:Op woensdag 15 juni 2016 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht dat MonHun en DQVII ook bevestigd waren maar ik zie ze nog niet op het programma.
Zo maar eens kijken naar die 3DS game. Zal toch niet DQ zijn?
Ik vind hem vies tegenvallen op de pc... terwijl ik de reboot dan wel weer tof vondquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef CoExist het volgende:
Mooie Zelda game. Instabuy.
Paper Mario komt ook wel hier in huis in oktober.
Voor wat ik heb gezien vind ik het een matige E3. Al heb ik niet alles kunnen volgen.
Is er al een release datum vriend voor "Rise Of The Tomb Raider" PS4?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Laatste wat ik ervan had gezien was dat de combat er best saai uit zag
Dit ziet er nogal kinderachtig uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee of die al langs waren gekomen hier Ricko. Deze gaat echt tof worden
Stuk volwassener dan die Zelda meuk, maar daar hoor ik je ook niet overquote:
Heb ik toch echt iets van gezegd.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stuk volwassener dan die Zelda meuk, maar daar hoor ik je ook niet over
Ik vind het er wel vet uitzien, maar ik vraag me af of dat streven naar realisme wel een echt toffe game oplevert. Lekker melk karnen en onkruid wieden als side-quests.quote:
uh, oké..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:29 schreef Geralt het volgende:
Dan heb ik daar overheen gelezen GGMM; waarschijnlijk omdat ik meestal jouw posts niet lees
Man man man, wat een nare vent ben je toch ook zegquote:Op dinsdag 21 juni 2016 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
uh, oké..
Jammer dat je gelijk zo vijandig moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |