Hoef je niet boos op mij te worden omdat jij pas over een paar uur te vreten krijgt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm dan? Alleen om te kijken hoe snel je kanker krijgt of wat, soort russion roulette.
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is boven en onder volgens mij, zonnehemel alleen boven toch?
Zie ik eruit alsof ik zo'n ding ooit heb gebruiktquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is boven en onder volgens mij, zonnehemel alleen boven toch?
wrm op jou ben sws niet jaloers op tattavoedselquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoef je niet boos op mij te worden omdat jij pas over een paar uur te vreten krijgt.
Kunt alleen zijwaarts liggen anders stoot jij je neus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik zo'n ding ooit heb gebruikt
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik zo'n ding ooit heb gebruikt
Nou, dan hoop ik dat jij je niet verslikt in die olijven. Verder alles in het gareel?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm op jou ben sws niet jaloers op tattavoedsel
Die reactie over een closethomo zijn heeft je wel echt geraakt man, geen zorgen ik veroordeel je niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat jij je niet verslikt in die olijven. Verder alles in het gareel?
Je ballen zijn net zo stoffig als deze grapquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt alleen zijwaarts liggen anders stoot jij je neus.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:50 schreef Crip het volgende:
Ik neem je zoals je bent of je nou een sterretje of een honey loop hebt.
Vanaf 9 uur in de trein gezeten en ga nu richting de Veganz op de Berliner Warschauwerstrase. Auf wieder sehnquote:
Waarom geen thai-massage wanneer een spier vastzit? Gewoon los laten rammen die handel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Flikker op man.
Normaal gesproken alleen als een spier vastzit, maar nu is het weer te ziekteverwekkend.
dus er lopen nu allemaal freelees en duriandiders rond?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:53 schreef zeer het volgende:
[..]
Vanaf 9 uur in de trein gezeten en ga nu richting de Veganz op de Berliner Warschauwerstrase. Auf wieder sehn.
gvd nielsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom geen thai-massage wanneer een spier vastzit? Gewoon los laten rammen die handel.
Beste is dan de eigenares van zo'n salon te vragen. Zo'n mama. Die gaan wat ruiger te werk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |