zijn er ook jonge pedofielen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee zij is bang van oude pedofielen
Beetje afknapper dus
Stomquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:41 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee zij is bang van oude pedofielen
Beetje afknapper dus
Klinkt geweldig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:48 schreef Drug het volgende:
Gvd hele dag weer van die kenseroverleggen met stuurgroepen enzo
Corporate bullshit
hoop dat jullie de cure vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:48 schreef Drug het volgende:
Gvd hele dag weer van die kenseroverleggen met stuurgroepen enzo
ik ben het in dit geval met zeer eensquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:21 schreef Drug het volgende:
[..]
O ik vind t prachtig, maar compactere fysiek mag ook
Tot ziens.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga weg uit deze sc en zoek wel een leukere sc op waar er niet constant wordt gescholden enzo
Mag indd wel wat minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga weg uit deze sc en zoek wel een leukere sc op waar er niet constant wordt gescholden enzo
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Vooruit, iedereen is weer bang sinds mijn binnenkomst.
Geen last van, ben Alpha.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Hooikoorts doet z'n werk weer goed hoor.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet iedereen altijd rekening met je houden, haha.
Klopt natuurlijk helemaal dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Als er een vloek valt, breekt er wat
Ik zag een lokquote, daar kan je beter een FA voor aan zijn jasje trekken.quote:
Snel opgemerkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag een lokquote, daar kan je beter een FA voor aan zijn jasje trekken.
Pharkus, ik word helemaal tierelier van dat eindeloze gescheld hier. Zou fijn zijn als er wat mee gedaan werd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag een lokquote, daar kan je beter een FA voor aan zijn jasje trekken.
Care gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pharkus, ik word helemaal tierelier van dat eindeloze gescheld hier. Zou fijn zijn als er wat mee gedaan werd.
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pharkus, ik word helemaal tierelier van dat eindeloze gescheld hier. Zou fijn zijn als er wat mee gedaan werd.
Het was ook een lang weekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch al langer gerepareerd volgens mij.
Hou je muil toch man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk Pharkus, dit bedoel ik. Zosk doet het vaker en begint een beetje de sfeer te verzieken op deze manier.quote:
Wat zou jij doen als je 7 cm in je broek hebt zitten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk Pharkus, dit bedoel ik. Zosk doet het vaker en begint een beetje de sfeer te verzieken op deze manier.
Pik lul kut achijt anus klote pus sylvana simonsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch godverdomme tyfus lelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Zullen de eindbestemming niet halen dan.
Ik moet morgen en donderdag op kantoor werken. Nu vraag ik mijzelf af waarom ik deze week niet op maandag en dinsdag ben gegaan, dan had ik na vandaag weekend.quote:
Eindelijk een keer een goed grapje Rozevla, eindelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Pik lul kut achijt anus klote pus sylvana simons
Geregistreerd opwoensdag 14 maart 2012 @ 20:30quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Matip het volgende:
sinds die nieuwe users hier zijn is het echt vet kut geworden zeg
Het gros is troep jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Matip het volgende:
Doe je ook mee met geforceerd extra schelden?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Matip het volgende:
Haha, wat een dombo ben je ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet morgen en donderdag op kantoor werken. Nu vraag ik mijzelf af waarom ik deze week niet op maandag en dinsdag ben gegaan, dan had ik na vandaag weekend.
Ik was aan het typen en toen typte ik aap ipv pus en daar willekeurig sylvana maar toen werd ik bang dat ik opgepakt zou worden terwijl dat gewoon het eerste was wat in mij op kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een goed grapje Rozevla, eindelijk.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:18 schreef xcachet het volgende:
Ik moet gaan. Anders krijg ik zweepslagen. Doeg.
Vla is gewoon wch hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Matip het volgende:
Na 2012quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik onder de categorie nieuw moeten scharen en wie niet.
Wie zijn er nieuw?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Matip het volgende:
Aard van het beestje.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk Pharkus, dit bedoel ik. Zosk doet het vaker en begint een beetje de sfeer te verzieken op deze manier.
Zelfs blauw gaat me nu belachelijk maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je 7 cm in je broek hebt zitten?
Te veel moeite.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan kopieer je de link maar in je browser.
heb ik rekening mee gehouden tochquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom hier al vanaf 2010 of zo. Zit wel snor.
Hoeft niet per se. Ik weet dat ik niet nieuw én niet kut ben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik rekening mee gehouden toch
Zal ook eens niet met zo'n buitenlander als jij.quote:
TR kut racist.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal ook eens niet met zo'n buitenlander als jij.
dat weet ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik weet dat ik niet nieuw én niet kut ben.
[..]
Zal ook eens niet met zo'n buitenlander als jij.
..............quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En wrm lok je me naar de SC :s
Ik heb nog wel beetje concentratie voor je. 5 euro kost het jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
Mijn concentratie voor vandaag is alweer op.
bron?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Germano het volgende:
Champions League vanaf volgend jaar te zien bij Veronica.
Hoera, de volgende commerciële zender met waardeloos commentaar en veel reclame.
newbiesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kom hier al vanaf 2010 of zo. Zit wel snor.
Dan moet je misschien eens naar een concentratiekamp worden gestuurd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
Werken voor je geld gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En wrm lok je me naar de SC :s
Haha er zit niet zoveel in bij jou of wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
Gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens naar een concentratiekamp worden gestuurd.
ja, dat is kut. veronica was normaal de zender die nog iets leuks uitzond tijdens die wedstrijden..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Germano het volgende:
Hoera, de volgende commerciële zender met waardeloos commentaar en veel reclame.
DAT WOU IK OOK ZEGGEN!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet je misschien eens naar een concentratiekamp worden gestuurd.
Mag ik ook betalen in natura?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb nog wel beetje concentratie voor je. 5 euro kost het je
Mijn alarm ging afquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Werken voor je geld gvd.
Hoe lokte ik je?
gvdquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Germano het volgende:
Als ik eenmaal bezig ben wel. Maar beginnen is moeilijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha er zit niet zoveel in bij jou of wel.
jawelquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Verandert dus gewoon echt niks
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is kut. veronica was normaal de zender die nog iets leuks uitzond tijdens die wedstrijden..
Nee, misschien moeten we een gironummer openen voor de publieke zender, zodat die het weer krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
gvd
Verandert dus gewoon echt niks
Rustaaagh. Wie dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
hoerentyfysgraf bloedlijdendtering incompotente lamzakken, ik wil mijn 430 euro terug![]()
even weer boos bellen, want ja als je 430 te veel afschrijft hoef je dat niet direct terug te betalen maar nee doe gewoon ja binnen nu en 2 weken waarschijnlijk
Waarvoor?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
hoerentyfysgraf bloedlijdendtering incompotente lamzakken, ik wil mijn 430 euro terug![]()
even weer boos bellen, want ja als je 430 te veel afschrijft hoef je dat niet direct terug te betalen maar nee doe gewoon ja binnen nu en 2 weken waarschijnlijk
Die hebben alleen nog maar interesse in uitzendrechten van de F1.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, misschien moeten we een gironummer openen voor de publieke zender, zodat die het weer krijgen.
Begin nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik eenmaal bezig ben wel. Maar beginnen is moeilijk
Die mogen wat mij betreft wel bij RTL7 blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben alleen nog maar interesse in uitzendrechten van de F1.
Mijn UI gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is vast nog iets van voor mijn tijd.
ja vroeger idd, maar toen altijd met walgelijke reclames erbijquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Hoe kom ik bij RTL7? Is van vroeger gok ik?
ik wacht al een week, ik ben niet meer rustag, godvergeten bloedangels bij de verzekeringquote:
Dat ken ik niequote:
Verzekeringsmaatschappijenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wacht al een week, ik ben niet meer rustag, godvergeten bloedangels bij de verzekering
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik hiermee aanmoet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Word je niet zo makkelijk nat dan ofzo? :s
Oostenrijk - Hongarije en Portugal - Ijsland.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gekeken wat er komt vandaag. Ik in ieder geval niet.
Twee maar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Oostenrijk - Hongarije en Portugal - Ijsland.
Figo?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee maar?
Portugal is nog enigszins leuk ok te kijken als die debiel meedoet.
?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Germano het volgende:
Ik wacht op m'n wachtwoord. Typisch weer hè.
Wat lul je nou weerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Germano het volgende:
Ik wacht op m'n wachtwoord. Typisch weer hè.
quote:
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.quote:
O. Welke provider ehb je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.
Vraag gelijk even of ze Fok! voor je blokkeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Van m'n provider. Ik ben m'n wachtwoord vergeten en wil weten hoe het met m'n bundel zit.
Heb je ook je abonnement verlengd? Dat kon vanwege schrikkeljaar niet een dag eerderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Beller is sneller.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
sowquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vraag gelijk even of ze Fok! voor je blokkeren.
Heb ik gedaan, maar had teveel meerwaarde volgens hen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat kan niet, dat was een leugen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat is Stuvia nou weer?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zulke verslagen staan voor 40 euro op stuvia. Ik lijk wel gek
Ik Googelde op mijn verslag om inspiratie op te doen en kwam een website tegen genaamd stuvia waar je verslagen kan kopen en verkopenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is Stuvia nou weer?
Ik heb nooit mijn school afgemaakt hè dus ik ben daar allemaal niet bekend mee.
Oh oké, weer iets geleerd bedankt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik Googelde op mijn verslag om inspiratie op te doen en kwam een website tegen genaamd stuvia waar je verslagen kan kopen en verkopen
hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oké, weer iets geleerd bedankt.
Je bent nooit te oud om te leren hè haha.
Alaba ook evenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis met Portugal, Quaresma gaat weer shinen
Dat zijn de goede momenten van de dag.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, net m'n ontbijt genuttigd en er vindt direct een bodemverzakking plaats in m'n darmstelsel.
Netjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik stel het uit in de hoop op perfecte poep.
Boeie, gewoon een goede voetballer.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die was vies slecht tegen Nederland
Haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:23 schreef xcachet het volgende:
Straks lekker door de regen naar station fietsen. Fml.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:24 schreef Catkiller het volgende:
Goed de heg bijhouden anders komt er een boa aan je deur om te vragen of je deze binnen 3 weken zou willen snoeien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik stel het uit in de hoop op perfecte poep.
Heb de nieuwste aflevering nog niet gezien, goed hequote:
Leuk dat je one of the girls bent.quote:
Opso wil wel met je meedoenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gvd ik moet nog kijken. Zin om opgerold in een deken op mijn nieuwe boxspring GoT te kijken
Nee maar het helpt wel gigantisch.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want voor oitnb te kijken moet je vrouw zijn?
Tyrion gaat met Khaleesi naar bedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb de nieuwste aflevering nog niet gezien, goed he
Iedereen gaat met haar naar bed. Op Jorah na dan.quote:
Ietsiepietsiequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want voor oitnb te kijken moet je vrouw zijn?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen gaat met haar naar bed. Op Jorah na dan.
Beetje dagdromen over bekeken worden door gevangenispotten en scharen in de kapel. Hhhhnnnngggggquote:
weet je wel erg goed. Of moet je meekijken van je vriendin?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje dagdromen over bekeken worden door gevangenispotten en scharen in de kapel. Hhhhnnnnggggg
Ook een hoop wijven gezeik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Flikker op, zitten gewoon lekkere wijven in hoor.
Sowieso.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, 17 juni.Weet niet precies de tijd, maar betekent dat ik in het weekend sws kan kijken.
Hahahah Hans weet dat ik het weet en Hans kijkt dus zelf!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
weet je wel erg goed. Of moet je meekijken van je vriendin?
Welk einde? Jij hebt het nog over s1 volgens mij en idd de sterkte van de verhaallijn fluctueert.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahahah Hans weet dat ik het weet en Hans kijkt dus zelf!!!
Nee heb het gewoon wel zelf gekeken, alleen vond er op het einde niet veel meer aan.
Gefeliciteerd, wanneer ga je werken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef xcachet het volgende:
Ja tranquillo. Heb zojuist mijn studie afgerond.
Zal ervoor zorgen dat ik het andere seizoen voor die tijd heb gekeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef NoelGallagher het volgende:
2 september nieuw seizoen narcos bitxhessssss
Je bent zelf een stomme Pi.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niets van te merken hoor, met je stomme PI.
Lutsers zijn het.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou dat heeft zelden iemand hier door anders.
Goed zo, ik stop er zo ook mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef xcachet het volgende:
Chai gaat over ons heen qua post aantal, Zosk
had je vrouwelijker ingeschatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahahah Hans weet dat ik het weet en Hans kijkt dus zelf!!!
Nee heb het gewoon wel zelf gekeken, alleen vond er op het einde niet veel meer aan.
sowquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Is er een PI van een drol? Denk dat die er het best bij zou passen.
Zon schijntquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:57 schreef xcachet het volgende:
Ik ga mooi met de bus. Straks gaat het regenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |