break van wat?quote:
Snel opgemerkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag een lokquote, daar kan je beter een FA voor aan zijn jasje trekken.
Pharkus, ik word helemaal tierelier van dat eindeloze gescheld hier. Zou fijn zijn als er wat mee gedaan werd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zag een lokquote, daar kan je beter een FA voor aan zijn jasje trekken.
Care gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pharkus, ik word helemaal tierelier van dat eindeloze gescheld hier. Zou fijn zijn als er wat mee gedaan werd.
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pharkus, ik word helemaal tierelier van dat eindeloze gescheld hier. Zou fijn zijn als er wat mee gedaan werd.
Het was ook een lang weekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch al langer gerepareerd volgens mij.
Hou je muil toch man.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk Pharkus, dit bedoel ik. Zosk doet het vaker en begint een beetje de sfeer te verzieken op deze manier.quote:
Wat zou jij doen als je 7 cm in je broek hebt zitten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk Pharkus, dit bedoel ik. Zosk doet het vaker en begint een beetje de sfeer te verzieken op deze manier.
Pik lul kut achijt anus klote pus sylvana simonsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toch godverdomme tyfus lelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Zullen de eindbestemming niet halen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |