Zelfmoord smileyquote:
Doe niet zo raarquote:
Zelfmoord is geen grapje, dat pik ik van jou ook nietquote:Op maandag 13 juni 2016 18:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe niet raar, ik ben gewoon helemaal op
dan niet, dan heb je het niet begrepenquote:Op maandag 13 juni 2016 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfmoord is geen grapje, dat pik ik van jou ook niet
We snappen wederzijds grapjes nietquote:
Ik ben je skattie niet, hoe vaak moet ik dat nog zeggenquote:
dat ben je wel, of je het nu wil of nietquote:Op maandag 13 juni 2016 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben je skattie niet, hoe vaak moet ik dat nog zeggen
Ik zat er ooitquote:
Al die job hunters voor een lage prijs. Maar jij hebt er wel baat bij dusquote:
Mijn Facebook is openbaar sinds kort dus leef je uitquote:
Momenteel niet... Maar wel handig met vakatures..quote:Op maandag 13 juni 2016 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Al die job hunters voor een lage prijs. Maar jij hebt er wel baat bij dus
Alsof we daar nog veel mee doenquote:Op maandag 13 juni 2016 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn Facebook is openbaar sinds kort dus leef je uit
quote:
Zwaar weinigquote:
Gezienquote:
ehm...quote:Op maandag 13 juni 2016 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn Facebook is openbaar sinds kort dus leef je uit
Leesbril al jaren.quote:
Ook bij het Fokken?quote:
Ja lezen en computer. Autorijden verzien is geen probleem (nog)quote:
dichtbij zien doe je nooit tijdens autorijden?quote:Op maandag 13 juni 2016 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lezen en computer. Autorijden verzien is geen probleem (nog)
Nee ik lees niet in de auto (lees telefoon ofzo), mijn tomtom is prima te volgenquote:Op maandag 13 juni 2016 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
dichtbij zien doe je nooit tijdens autorijden?
Wiequote:Op maandag 13 juni 2016 20:55 schreef drakin het volgende:
Ik las nu pas dat Martin van Dijk is overleden, alweer 1 van 69 jaar
O daar dacht ik nog niet eens aan (heb ook al heel lang geen auto meer)quote:Op maandag 13 juni 2016 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik lees niet in de auto (lees telefoon ofzo), mijn tomtom is prima te volgen
Ik ben godverdomme niet blind.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
O daar dacht ik nog niet eens aan (heb ook al heel lang geen auto meer)
Meer aan al die andere wijzertjes, snelheid, toerenteller en radio enzo.
Pianist, van het mes op tafel en hij toerde samen met Hans Dorrestijn.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Pianist, van het mes op tafel en hij toerde samen met Hans Dorrestijn.
Zeker ook nooit van Hans Dorrestijn gehoord?
Vaagquote:Op maandag 13 juni 2016 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe het leven is als je een leesbril nodig hebt. Ik ben nog niet zolang 40+quote:
Ik heb al een leesbril sinds ik 15 was, het word wel erger. Pakjes in de supermarkt niet kunnen lezen en dan je bril uit je tas moeten vissen (als je die al bij je hebt)quote:Op maandag 13 juni 2016 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe het leven is als je een leesbril nodig hebt. Ik ben nog niet zolang 40+
Een leesbril al zelfs?quote:
Ben je nou zo achterlijk of zit je me te fucken.quote:
Ik heb weinig ervaring met leesbrillen in mijn omgeving.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nou zo achterlijk of zit je me te fucken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Verziend en bijziend. Nooit van gehoordquote:Op maandag 13 juni 2016 21:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb weinig ervaring met leesbrillen in mijn omgeving.
Ken alleen mensen met zo'n klein dingetje die ouder zijn en mensen met een gewone bril.
Ik bedoel dus mensen die nooit 1 hadden, en ineens een leesbril nodig hebben of 1 naast de gewone bril.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Verziend en bijziend. Nooit van gehoord![]()
![]()
Oh wat ik al zei, het gaat er niet beter op worden.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus mensen die nooit 1 hadden, en ineens een leesbril nodig hebben of 1 naast de gewone bril.
Uiteindelijk zal ik er vast ook 1 moeten hebben.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wat ik al zei, het gaat er niet beter op worden.
Oh die ... Dat was vorige week alquote:Op maandag 13 juni 2016 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei toch ik lees het nu pas?quote:
Hij is al bijna terugquote:
Voor of nadat ik dat zei?quote:
Brilletje nodigquote:
Bijna, nog maar een paar jaarquote:
+2.5 hierquote:Op maandag 13 juni 2016 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoel dus mensen die nooit 1 hadden, en ineens een leesbril nodig hebben of 1 naast de gewone bril.
Muhammed Ali is ook overleden inmiddels en begraven reeds.quote:
Die had 400 plusquote:Op maandag 13 juni 2016 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Muhammed Ali is ook overleden inmiddels en begraven reeds.
Zijn echte naam was Cassius Clay eerst.quote:
Ja toen zag hij stukken beterquote:Op maandag 13 juni 2016 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zijn echte naam was Cassius Clay eerst.
Dat wist ik alquote:Op maandag 13 juni 2016 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Muhammed Ali is ook overleden inmiddels en begraven reeds.
Dat was nog voordat ie bekeerd werdquote:Op maandag 13 juni 2016 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zijn echte naam was Cassius Clay eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Mijn vader is met een bril op geboren zowat.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 00:10 schreef Treehut362 het volgende:
Alle gekheid op een stokje.Heb je ook rode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Omdat het lekker is?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:05 schreef drakin het volgende:
ik fuck trouwens niet, ben moe en wat ziekjes, heb een duffe kop en geen zin in fucken.
Doe ik ook niet snel als ik me wel goed voel trouwens, waarom zou ik?
Nee, smaakt viesquote:
Ik wil het niet wetenquote:
ddtddt vind het lekkerquote:
Kan me niet voorstellen dat jij liever een droge hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:49 schreef chufi het volgende:
Ik vind het niks . Dat fucking natte kut weer
Oh jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij liever een droge hebt
Annnd it's gonequote:
quote:
Nee.. Spanje met de hakken over de sloot.quote:Op woensdag 15 juni 2016 06:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spanje en Portugal was niet veel soeps tot nu.
Mijn favoriete elftal is Wales tot nu.quote:Op woensdag 15 juni 2016 06:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. Spanje met de hakken over de sloot.
IJslandse team.. Lekker ruig en hard werkendquote:Op woensdag 15 juni 2016 06:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn favoriete elftal is Wales tot nu.
Ook niet slecht maar mis die ene geniale spelert.quote:Op woensdag 15 juni 2016 06:49 schreef chufi het volgende:
[..]
IJslandse team.. Lekker ruig en hard werkend
Als je er van houdt begrijp ik nu je trekquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:39 schreef Soury het volgende:
Morgen middag even langs, tis wel iets moderner. Maar de vis is heerlijk [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er van houdt begrijp ik nu je trek
Trusten Sachaquote:
niet vaak i.v.m vlekkenquote:
Hoe eet jij je druiven dan? Je gooit ze de lucht in en probeert ze op te vangen met je mond....?quote:
nee, die gaan door de wijn...quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe eet jij je druiven dan? Je gooit ze de lucht in en probeert ze op te vangen met je mond....
Dan nog ik zit even uit de werk kleding.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
Dan ben je nu te laat.. DIe zijn niet tot 9 uur open..
En zo durf je de straat niet op natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan nog ik zit even uit de werk kleding.
Nee niet echtquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En zo durf je de straat niet op natuurlijk
Welneequote:
Barry Hughesquote:Op woensdag 15 juni 2016 06:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn favoriete elftal is Wales tot nu.
Zeker in het juiste topic kaderenquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:52 schreef Soury het volgende:
Robbie kan Karin niet helpen, het is best moeilijk
De tweede keer al.quote:
Was dus voor jou bedoeldquote:
Hut die quote ik toch, maar voor iedereen die het wil zienquote:
Ik begon over shapeneukersquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hut die quote ik toch, maar voor iedereen die het wil zien
Oh ok, jij mag ook kijken hoorquote:
ah, dus jij gaat de 40 plus barbecue bekostigen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:24 schreef chufi het volgende:
In ieder geval een aardig bedragje.. Het is niet meer wat het geweest was afgelopen 10 jaar, maar beter iets dan niets
Gezellig met zn tweetjesquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, dus jij gaat de 40 plus barbecue bekostigen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:06 schreef drakin het volgende:
Dankzij blauw toch nog een beetje voor de vakantie op de bank
ik wacht nog op blauw, dan mag het in een gat donderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Nieuwe zomeroutfit?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht nog op blauw, dan mag het in een gat donderen
Ga je dan een vakantie boeken met blauw?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, de overall kan nog wel een jaartje mee
das toevallig, daar ga ik ook heen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je dan een vakantie boeken met blauw?
Vlieland schijnt er wel goed bij te liggen dit jaar
Is volgens mij het enige waddeneiland waar ik nog niet geweest ben.quote:
Voor mij is dat Amelandquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Is volgens mij het enige waddeneiland waar ik nog niet geweest ben.
Ja die Belgen zijn goed met paardenmiddeltjes...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef drakin het volgende:
Breaking news!!!!
Adele kan niet meer poepen
Ben je dan ook op alle Duitse en Deense geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je dan ook op alle Duitse en Deense geweest?
Nee op geen eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mis je dus nog een hoop.quote:
Tja ik mis ook een hoop. Ik blijf lekker thuis deze zomerquote:Op vrijdag 17 juni 2016 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan mis je dus nog een hoop.
Ik kan je trouwens Helgoland wel aanbevelen, geweldig om een dag een keer naartoe te gaan!
Wow .. Ik ook niet.. Misschien moeten we eens een BBQ date doen.. Kom ik gewoon daaro stoer doenquote:
Ik heb nog geen plannen .. Misschien de nazomer..quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik mis ook een hoop. Ik blijf lekker thuis deze zomer
Neem ik PP mee voor de muziekale ondersteuningquote:Op zaterdag 18 juni 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow .. Ik ook niet.. Misschien moeten we eens een BBQ date doen.. Kom ik gewoon daaro stoer doen
heb ik weerquote:Biedt in-app-aankopen
Je hebt geen apparaten
Fucking verjaardag. Lekker binnen.Met leverworst en kaasquote:
levensworst!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking verjaardag. Lekker binnen.Met leverworst en kaas
Ik zit weer op mijn zolderkamer, zuchtquote:
familie bezoek?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit weer op mijn zolderkamer, zucht
Ja vreselijk,quote:
Ah je eigen zolderkamertjequote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb het 3,5 uur volgehouden incl.4 peuters en een baby. Vol gas naar huis
arme jijquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit weer op mijn zolderkamer, zucht
Zo blij blijquote:
Dat valt mee.. Zitten ze een beetje?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:00 schreef sacha het volgende:
vandaag aangespoeld, 6 urban tuinstoelen van Ikea, schade 12 euro
een foto zit er vast niet inquote:
Een tent misschienquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:50 schreef sacha het volgende:
ik zocht overigens een campingkast voor mijn gasstel, ook aangespoeld![]()
Ik zou daar geen kippie in koken, het zal wel ok zijnquote:
Ik ook niet want ik kampeer nooit en ben het ook niet meer van plan om het te doen in de toekomstquote:Op zondag 19 juni 2016 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou daar geen kippie in koken, het zal wel ok zijn
*afstreept*quote:Op zondag 19 juni 2016 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik kampeer nooit en ben het ook niet meer van plan om het te doen in de toekomst
ga ik de 9e doenquote:Op zondag 19 juni 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan wil ik best nog wel eens een tent opzetten hoor
Die heeft zat tentenquote:
Je kaartjes plaatsenquote:
Hoezo ernaast? Scheelt een provincie en in ander natuugebied.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er vlak naast dat weet ik Piet..
Heb jij nog meegeholpen toendertijd
Ok ik kom daar sws bijna nooitquote:Op zondag 19 juni 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo ernaast? Scheelt een provincie en in ander natuugebied.
Waar de ijstijd zo al goed voor geweest is..quote:Op zondag 19 juni 2016 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Utrechtse heuvelrug is mooi gebied ook.
Dat is je vakgebied eik toch?quote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar de ijstijd zo al goed voor geweest is..
Die is nu hier aan het kruienquote:Op zondag 19 juni 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar de ijstijd zo al goed voor geweest is..
Overmorgen is de langste dag.Ik zou me zorgen makenquote:Op zondag 19 juni 2016 03:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier in de buurt zijn ze wel klaar inmiddels met kruien.
Het water staat hoog in de Rijn en er komt nog meer aan.quote:Op zondag 19 juni 2016 03:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Overmorgen is de langste dag.Ik zou me zorgen maken
Je auto gewoon tsctisch parkeren, want je woont op 4 hoogquote:Op zondag 19 juni 2016 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het water staat hoog in de Rijn en er komt nog meer aan.
De vogels vliegen ook laagquote:Op zondag 19 juni 2016 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het water staat hoog in de Rijn en er komt nog meer aan.
Mijn auto is niet blijquote:Op zondag 19 juni 2016 03:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wordt weer een natte zomer vrees ik.
Landingsbaanquote:
quote:
Fannquote:Op zondag 19 juni 2016 03:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK.. Mijn balkongast heeft het gelukkig opgegeven...
Nee ik had hier een duif .... en die ging tegen zonsondergang zitten,... en door hem dan elke keer weg te jagen heeft ie het opgegeven...quote:
Waarquote:Op zondag 19 juni 2016 04:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn stalker heeft al tijdje streepje.
Jammerquote:Op zondag 19 juni 2016 04:06 schreef chufi het volgende:
Tong was vandaag weer verlost van een week ban volgens mij...
Van Sacha, mijn 40e.quote:Op zondag 19 juni 2016 04:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon een positivo Note overmorgen..
Ik nog twee voor mijn veertigstequote:
Zijn het er 41quote:
Heerlijkquote:
pciesquote:
Zo moeilijk is dat ook weer nietquote:Op maandag 20 juni 2016 00:03 schreef drakin het volgende:
[..]
pcies![]()
Wij moeten zelf weer met de gieter de aardappelen besproeien
Hangt af van het aantal piepers in je tuinquote:
Die heb ik nog nooit gegeten volgens mijquote:Op maandag 20 juni 2016 00:08 schreef drakin het volgende:
Vandaag ook de eerste rijpe witte bessen gehad
Wel in het rood denk ik, is bijna hetzelfde, ik vind de witte variant iets minder zuur van smaak.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gegeten volgens mij
Rode hadden we vroeger thuis in de tuinquote:Op maandag 20 juni 2016 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel in het rood denk ik, is bijna hetzelfde, ik vind de witte variant iets minder zuur van smaak.
Aftellen dan maar NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis #2quote:Op maandag 20 juni 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gegeten volgens mij
Ja dat had ik gelezenquote:Op maandag 20 juni 2016 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Aftellen dan maar NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis #2
OKquote:
Onbekende oorzaak nog toch?quote:Op maandag 20 juni 2016 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Aftellen dan maar NWS / Jong echtpaar sterft op huwelijksreis #2
Het zou zo maar kunnenquote:
Das weer een ander eilandquote:
Het kan zomaar op elk eiland voorkomen al heb ik mijn twijfels over Rottummerplaatquote:Op maandag 20 juni 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt toch ook wel op andere eilanden voor?
Het komt door de volle maan!quote:Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vanaf de 22e gaat het beter weer worden.
Die krijgt die grote witte knikker gewoon cadeau danquote:
Da's nu.quote:
Paar uurtjes nog Volle maan 20 juni 2016 13:04:58quote:Op maandag 20 juni 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's nu.
http://www.kalender-365.nl/maan/actuele-maanstand.html
Er hangen wolken voor.quote:Op maandag 20 juni 2016 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Paar uurtjes nog Volle maan 20 juni 2016 13:04:58
Maan trekt zich niks aan van wolken om zonlicht te kunnen ontvangen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |