En toenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:07 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb op vakantie in Alanya een bierpul volgezeken en deze als biertje aangeboden aan een Turk.
En hij zoop er van
Ligt eraan. Je bedoelt qua man-vrouw-relatie? Ik denk dat dit ook onzin is. Althans, onvoorwaardelijke liefde. Als het erop aankomt gaat men toch voor de betere partner. Vroeger was dat misschien anders omdat... geen idee en boeiend maar de samenleving was gewoon heel anders. Tegenwoordig gaat men overal op zoek naar van alles. En dan bedoel ik niet seks, maar gewoon wat dan ook. Op het internet maar ook in het openbaar. Dat er dan uiteindelijk iemand op je pad komt waar je niet vanaf kunt blijven... aan de andere kant, als je samen een geschiedenis hebt is het anders, dus dat verklaart ook wel wat van die hele ouwe mensen die nog steeds arm in arm lopen; die hebben het leven gewoon samen meegemaakt en dat is ook een reden om gewoon veel om elkaar te geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
Waar te beginnen.
Een milde is nog wel dat ik niet meer geloof in het bestaan van liefde.
Ja, met dat tussen man en vrouw begon het. Maar het heeft zich inmiddels ook doorgezet naar andere vormen zoals tussen kinderen en ouders.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je bedoelt qua man-vrouw-relatie? Ik denk dat dit ook onzin is. Althans, onvoorwaardelijke liefde. Als het erop aankomt gaat men toch voor de betere partner. Vroeger was dat misschien anders omdat... geen idee en boeiend maar de samenleving was gewoon heel anders. Tegenwoordig gaat men overal op zoek naar van alles. En dan bedoel ik niet seks, maar gewoon wat dan ook. Op het internet maar ook in het openbaar. Dat er dan uiteindelijk iemand op je pad komt waar je niet vanaf kunt blijven... aan de andere kant, als je samen een geschiedenis hebt is het anders, dus dat verklaart ook wel wat van die hele ouwe mensen die nog steeds arm in arm lopen; die hebben het leven gewoon samen meegemaakt en dat is ook een reden om gewoon veel om elkaar te geven.
Met familie heb ik het gelukkig nog wel sterk maar verder: I feel ya.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, met dat tussen man en vrouw begon het. Maar het heeft zich inmiddels ook doorgezet naar andere vormen zoals tussen kinderen en ouders.
Ja, dat weet ik wel zeker. Dat standaard huisje-boompje-beestje pad is echt niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met familie heb ik het gelukkig nog wel sterk maar verder: I feel ya.
Some people are just meant to be alone is ook een opvatting waar ik steeds meer van overtuigd begin te raken. Kan het niet mooi omschrijven in het Nederlands
Op dinsdag 5 juli 2016 00:30 schreef MrSalazar het volgende:
Tief op lees de op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:37 schreef Mokcake het volgende:
Ik ben zo slecht met jongens dat ik net doe alsof ze niet bestaan. Het is bijna een angst.
R&P is beterquote:
Motiveer dan maarquote:
Lees jij de OP ook maar. Bashen is niet de bedoeling. Het is gwwoon normale reactie die ze post. Hoeft ook totaal niet onderbouwt te worden.quote:
Ok dat maakt het er leuker op Fok Itquote:Op dinsdag 5 juli 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lees jij de OP ook maar. Bashen is niet de bedoeling. Het is gwwoon normale reactie die ze post. Hoeft ook totaal niet onderbouwt te worden.
Dan post je hier niet. Het is ieders eigen keuze om iets uit te diepen of niet.quote:
Het is een leuk topic met one liners gaat het dodquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan post je hier niet. Het is ieders eigen keuze om iets uit te diepen of niet.
Als je wilde dat ze dat deed had je het misschien kunnen vragen ipv met tief op te reageren, just a suggestion.
Dankje.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een leuk topic met one liners gaat het dod
Maar wat is ''beter''?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je bedoelt qua man-vrouw-relatie? Ik denk dat dit ook onzin is. Althans, onvoorwaardelijke liefde. Als het erop aankomt gaat men toch voor de betere partner. Vroeger was dat misschien anders omdat... geen idee en boeiend maar de samenleving was gewoon heel anders. Tegenwoordig gaat men overal op zoek naar van alles. En dan bedoel ik niet seks, maar gewoon wat dan ook. Op het internet maar ook in het openbaar. Dat er dan uiteindelijk iemand op je pad komt waar je niet vanaf kunt blijven... aan de andere kant, als je samen een geschiedenis hebt is het anders, dus dat verklaart ook wel wat van die hele ouwe mensen die nog steeds arm in arm lopen; die hebben het leven gewoon samen meegemaakt en dat is ook een reden om gewoon veel om elkaar te geven.
Ik kan mezelf dan weer wel in jouw post vinden, op het laatste na. Dat is nl. shit die verliefden doen. Je blijft niet eeuwig verliefd. Daar geloof ik echt geen zak van. Als dat dus over is, is een meisje meer open voor andere (betere op welke manier dan ook) jongens.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:26 schreef Bruh het volgende:
[..]
Maar wat is ''beter''?
In de opinie van de ene vrouw is de beste partner misschien de investment banker met een overdosis zelfvertrouwen en een grote bek, een audi A8 en een hele dikke portemonnee.
Maar niet elke vrouw voelt zich op haar gemak / aangetrokken tot dat soort figuren, dus voor een andere vrouw is de ideale partner weer een zorgzame man met een 9 tot 5 baan die helemaal voor zijn gezin gaat.
In ieder geval, ik herken je post totaal niet. Het valt mij juist op dat veel stelletjes zich zo afzonderen van de maatschappij en alleen nog maar samen op een eilandje willen leven.
Nja de chicks van rond de 30 die ik tegen kom zijn in ieder geval helemaal gebrand op het settelen met hun ''huisje'' en hun ''mannetje'' en willen graag snel zwanger geneukt worden en hebben totaal geen behoefte aan losbandigheid ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik kan mezelf dan weer wel in jouw post vinden, op het laatste na. Dat is nl. shit die verliefden doen. Je blijft niet eeuwig verliefd. Daar geloof ik echt geen zak van. Als dat dus over is, is een meisje meer open voor andere (betere op welke manier dan ook) jongens.
Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:42 schreef Bruh het volgende:
[..]
Nja de chicks van rond de 30 die ik tegen kom zijn in ieder geval helemaal gebrand op het settelen met hun ''huisje'' en hun ''mannetje'' en willen graag snel zwanger geneukt worden.
Kan natuurlijk best dat de nieuwigheid er na een paar jaar weer vanaf is en ze dan weer verder gaan kijken. Maar dat is dan gewoon om uit de sleur te komen en omdat ze een ander leven willen, niet omdat ze per se iemand willen die aan hogere eisen voldoet ofzo.
Zie in mijn omgeving ook best vaak gebeuren dat gasten van mijn leeftijd (26 jaar) vrouwen neuken van 40 jaar of ouder. Die zijn dan echt niet op zoek naar een betere partner, maar gewoon naar wat spanning die hun man die al 15 jaar op het gemeentehuis werkt en thuis 's avonds op de bank chips eet en politieachtervolgingen kijkt niet meer kan brengen.
Na de spanning gaan ze gewoon weer terug naar hun veilige basis hoor.
Toch vraag ik me af waarom zoveel mensen er zo mee bezig zijn, vooral ook omdat het mij ontzettend saai lijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.
Jezusquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.
Ga dat eesn héél snel doen dan!quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:29 schreef TheInnocent het volgende:
- ik heb nooit aan een man verteld dat ik van hem hield, ook niet aan mijn vader terwijl ik zielsveel van hem houd
Nee joh. Maar als ze eenmaal kinderen krijgen is het wel zo'n beetje over. En dat moet ook omdat de kinderen de aandacht nodig hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezuswat een verknipt beeld heb jij over vrouwen
ow... nah ik heb geen kinderen dus ik kan er niet over meepratenquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee joh. Maar als ze eenmaal kinderen krijgen is het wel zo'n beetje over. En dat moet ook omdat de kinderen de aandacht nodig hebben.
Is alleen maar logisch. Ik verwacht niks minder van ouders dan dat ze hun kinderen verzorgen en opvoeden. Mensen zijn niet kameleons die ergens een poepje doen en de baby dan aan hun lot overlaten. Vanaf de geboorte tot heel laat in het kind's leven ben je belangrijk. Je mag blij zijn als ze als ze 18 zijn optyfen maar dit is helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nah ik heb geen kinderen dus ik kan er niet over meepraten
Het werd bij ons in de familie nooit echt gezegd (traditioneel gezin). We weten het van elkaar, maar vinden het moeilijk om het te zeggen somehow... Ik vind het ook heel erg lastig, en weet me dan geen houding te geven (dat uit zich in nonchalant doen en er om lachen).quote:
Tsja... dat zijn echte Nederlanders. Van de oude stempel. Nooit gevoelens tonen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:27 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Het werd bij ons in de familie nooit echt gezegd (traditioneel gezin). We weten het van elkaar, maar vinden het moeilijk om het te zeggen somehow... Ik vind het ook heel erg lastig, en weet me dan geen houding te geven (dat uit zich in nonchalant doen en er om lachen).
Dat heeft vooral met de oude stempel te maken idd. Mijn vader heb ik ook nooit zien huilen of over emoties horen praten, terwijl ik vind dat mannen zich niet gedwongen moeten voelen zich in te houden. Een man moet ook zijn gevoelens kunnen uiten en huilen. Ach ja, de voortbrengselen van ouderwetse cultuur he.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tsja... dat zijn echte Nederlanders. Van de oude stempel. Nooit gevoelens tonen.
Mijn vader huilt ook nooit maar dat is omdat ie gewoon fucking koud is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:46 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de oude stempel te maken idd. Mijn vader heb ik ook nooit zien huilen of over emoties horen praten, terwijl ik vind dat mannen zich niet gedwongen moeten voelen zich in te houden. Een man moet ook zijn gevoelens kunnen uiten en huilen. Ach ja, de voortbrengselen van ouderwetse cultuur he.
Hmm, kan zijn dat hij zijn emoties niet wil laten terwijl hij die wel heeft. Zo ben ik ook, we komen dan emotieloos over maar diep van binnen raakt het ons minstens net zo hard allemaal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Mijn vader huilt ook nooit maar dat is omdat ie gewoon fucking koud is.
Is de opvoeding, vriend. En genen van zn papa. Niks wordt besproken. niemand huilt, niemand zeikt. Mn grootje was wat emotioneler maar ook niet ontzettend. In ieder geval boeide het dr geen fuck toen mn andere oma overleed (mij ook niet), maar ze was er wel om ons te steunen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:20 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hmm, kan zijn dat hij zijn emoties niet wil laten terwijl hij die wel heeft. Zo ben ik ook, we komen dan emotieloos over maar diep van binnen raakt het ons minstens net zo hard allemaal.
Vertel meer hierover.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:06 schreef giepen het volgende:
Ik heb toegekeken hoe iemand verdronk zonder te helpen.
Kun je niet gewoon naar een massagesalon ofzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik heb al bijna 2 jaar last van een stijve nek en schouder, met het gevoel alsof iets het blokkeert bij bepaalde bewegingen onder m'n schouderblad..
Naar de dokter gaan durf ik niet uit angst dat het iets ernstigers is dan ik denk en m'n leven alweer ondersteboven komt te staan, daar heb ik de geestelijke kracht niet meer voor
Daar moet je toch heen als je uw zak wil laten leegzuigen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:59 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon naar een massagesalon ofzo?
Niet alle massagesalons werken met happy endingsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar moet je toch heen als je uw zak wil laten leegzuigen?
Oh, ik zag het even verkeerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Niet alle massagesalons werken met happy endings
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |