abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163525907
Ik heb op vakantie in Alanya een bierpul volgezeken en deze als biertje aangeboden aan een Turk.

En hij zoop er van :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 00:07:43 ]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 00:19:46 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163526145
ik heb een piemel
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163526319
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:07 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb op vakantie in Alanya een bierpul volgezeken en deze als biertje aangeboden aan een Turk.

En hij zoop er van :')
En toen
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:50:20 #154
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_163537694
Waar te beginnen. :')

Een milde is nog wel dat ik niet meer geloof in het bestaan van liefde.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_163538186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:50 schreef Id_do_her het volgende:
Waar te beginnen. :')

Een milde is nog wel dat ik niet meer geloof in het bestaan van liefde.
Ligt eraan. Je bedoelt qua man-vrouw-relatie? Ik denk dat dit ook onzin is. Althans, onvoorwaardelijke liefde. Als het erop aankomt gaat men toch voor de betere partner. Vroeger was dat misschien anders omdat... geen idee en boeiend maar de samenleving was gewoon heel anders. Tegenwoordig gaat men overal op zoek naar van alles. En dan bedoel ik niet seks, maar gewoon wat dan ook. Op het internet maar ook in het openbaar. Dat er dan uiteindelijk iemand op je pad komt waar je niet vanaf kunt blijven... aan de andere kant, als je samen een geschiedenis hebt is het anders, dus dat verklaart ook wel wat van die hele ouwe mensen die nog steeds arm in arm lopen; die hebben het leven gewoon samen meegemaakt en dat is ook een reden om gewoon veel om elkaar te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrSalazar op 05-07-2016 17:11:11 ]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:18:51 #156
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_163538671
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:02 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ligt eraan. Je bedoelt qua man-vrouw-relatie? Ik denk dat dit ook onzin is. Althans, onvoorwaardelijke liefde. Als het erop aankomt gaat men toch voor de betere partner. Vroeger was dat misschien anders omdat... geen idee en boeiend maar de samenleving was gewoon heel anders. Tegenwoordig gaat men overal op zoek naar van alles. En dan bedoel ik niet seks, maar gewoon wat dan ook. Op het internet maar ook in het openbaar. Dat er dan uiteindelijk iemand op je pad komt waar je niet vanaf kunt blijven... aan de andere kant, als je samen een geschiedenis hebt is het anders, dus dat verklaart ook wel wat van die hele ouwe mensen die nog steeds arm in arm lopen; die hebben het leven gewoon samen meegemaakt en dat is ook een reden om gewoon veel om elkaar te geven.
Ja, met dat tussen man en vrouw begon het. Maar het heeft zich inmiddels ook doorgezet naar andere vormen zoals tussen kinderen en ouders.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:29:55 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_163538900
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:18 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ja, met dat tussen man en vrouw begon het. Maar het heeft zich inmiddels ook doorgezet naar andere vormen zoals tussen kinderen en ouders.
Met familie heb ik het gelukkig nog wel sterk maar verder: I feel ya.

Some people are just meant to be alone is ook een opvatting waar ik steeds meer van overtuigd begin te raken. Kan het niet mooi omschrijven in het Nederlands :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:42:33 #158
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_163539136
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Met familie heb ik het gelukkig nog wel sterk maar verder: I feel ya.

Some people are just meant to be alone is ook een opvatting waar ik steeds meer van overtuigd begin te raken. Kan het niet mooi omschrijven in het Nederlands :P
Ja, dat weet ik wel zeker. Dat standaard huisje-boompje-beestje pad is echt niet voor iedereen weggelegd.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:00:06 #159
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_163541730
[quote]1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:30 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

En toen
[/quote
Heeft ie klappen gehad
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_163542516
Ik ben zo slecht met jongens dat ik net doe alsof ze niet bestaan. Het is bijna een angst. :')
pi_163542574
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:37 schreef Mokcake het volgende:
Ik ben zo slecht met jongens dat ik net doe alsof ze niet bestaan. Het is bijna een angst. :')
Tief op lees de op.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_163542629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Tief op lees de op.
Wat moet ik daar lezen? :6
pi_163542704
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:43 schreef Mokcake het volgende:

[..]

Wat moet ik daar lezen? :6
R&P is beter
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_163542778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:46 schreef Soury het volgende:

[..]

R&P is beter
Staat nergens
pi_163542829
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:49 schreef Mokcake het volgende:

[..]

Staat nergens
Motiveer dan maar
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:56:59 #166
319979 Fok-it
All is well
pi_163544304
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Tief op lees de op.
Lees jij de OP ook maar. Bashen is niet de bedoeling. Het is gwwoon normale reactie die ze post. Hoeft ook totaal niet onderbouwt te worden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_163544327
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Lees jij de OP ook maar. Bashen is niet de bedoeling. Het is gwwoon normale reactie die ze post. Hoeft ook totaal niet onderbouwt te worden.
Ok dat maakt het er leuker op Fok It
  dinsdag 5 juli 2016 @ 22:04:00 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_163544488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok dat maakt het er leuker op Fok It
Dan post je hier niet. Het is ieders eigen keuze om iets uit te diepen of niet.

Als je wilde dat ze dat deed had je het misschien kunnen vragen ipv met tief op te reageren, just a suggestion.
pi_163544724
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dan post je hier niet. Het is ieders eigen keuze om iets uit te diepen of niet.

Als je wilde dat ze dat deed had je het misschien kunnen vragen ipv met tief op te reageren, just a suggestion.
Het is een leuk topic met one liners gaat het dod
  dinsdag 5 juli 2016 @ 22:13:27 #170
319979 Fok-it
All is well
pi_163544758
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 22:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is een leuk topic met one liners gaat het dod
Dankje.
Maar mensen blijven toch wel posten. Er staat ook troep tussen. Komt wel goed
pi_163547428
Nog een paar (aanvulling op mn eerdere post):

- Kleine kinderen vinden mij geweldig en iedereen denkt dat ik goed met kinderen ben (ben namelijk geduldig, lief en zorgzaam voor ze), maar eigenlijk vind ik het na een uurtje wel goed genoeg geweest en heb liever dat ze weer weg gaan :P (maar wil later zelf wel kinderen, die ga ik wel leuk vinden denk ik).

- Ik ben best klein (1,55m) en kan dus soms ook wel eens kleding/slippers kopen van de kinderafdeling (wel modieuze kleding/slippers natuurlijk, geen kinderlijke dingen)

- Ik heb een 'zwakke' maag, kan heel snel misselijk worden. Ik kan dan ook niet zo goed tegen stank, zware geuren en smerige substanties.

- Ik vermijd de laatste maanden drukke plekken, omdat ik bang ben voor aanslagen (ik ben bang voor de dood) :P
pi_163557848
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:02 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Maar wat is ''beter''?

In de opinie van de ene vrouw is de beste partner misschien de investment banker met een overdosis zelfvertrouwen en een grote bek, een audi A8 en een hele dikke portemonnee.

Maar niet elke vrouw voelt zich op haar gemak / aangetrokken tot dat soort figuren, dus voor een andere vrouw is de ideale partner weer een zorgzame man met een 9 tot 5 baan die helemaal voor zijn gezin gaat.

In ieder geval, ik herken je post totaal niet. Het valt mij juist op dat veel stelletjes zich zo afzonderen van de maatschappij en alleen nog maar samen op een eilandje willen leven.
pi_163557902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:26 schreef Bruh het volgende:

[..]

Maar wat is ''beter''?

In de opinie van de ene vrouw is de beste partner misschien de investment banker met een overdosis zelfvertrouwen en een grote bek, een audi A8 en een hele dikke portemonnee.

Maar niet elke vrouw voelt zich op haar gemak / aangetrokken tot dat soort figuren, dus voor een andere vrouw is de ideale partner weer een zorgzame man met een 9 tot 5 baan die helemaal voor zijn gezin gaat.

In ieder geval, ik herken je post totaal niet. Het valt mij juist op dat veel stelletjes zich zo afzonderen van de maatschappij en alleen nog maar samen op een eilandje willen leven.
Ik kan mezelf dan weer wel in jouw post vinden, op het laatste na. Dat is nl. shit die verliefden doen. Je blijft niet eeuwig verliefd. Daar geloof ik echt geen zak van. Als dat dus over is, is een meisje meer open voor andere (betere op welke manier dan ook) jongens.
pi_163558114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:29 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik kan mezelf dan weer wel in jouw post vinden, op het laatste na. Dat is nl. shit die verliefden doen. Je blijft niet eeuwig verliefd. Daar geloof ik echt geen zak van. Als dat dus over is, is een meisje meer open voor andere (betere op welke manier dan ook) jongens.
Nja de chicks van rond de 30 die ik tegen kom zijn in ieder geval helemaal gebrand op het settelen met hun ''huisje'' en hun ''mannetje'' en willen graag snel zwanger geneukt worden en hebben totaal geen behoefte aan losbandigheid ofzo.

Kan natuurlijk best dat de nieuwigheid er na een paar jaar weer vanaf is en ze dan weer verder gaan kijken. Maar dat is dan gewoon om uit de sleur te komen en omdat ze een ander leven willen, niet omdat ze per se iemand willen die aan hogere eisen voldoet ofzo.

Zie in mijn omgeving ook best vaak gebeuren dat gasten van mijn leeftijd (26 jaar) vrouwen neuken van 40 jaar of ouder. Die zijn dan echt niet op zoek naar een betere partner, maar gewoon naar wat spanning die hun man die al 15 jaar op het gemeentehuis werkt en thuis 's avonds op de bank chips eet en politieachtervolgingen kijkt niet meer kan brengen.

Na de spanning gaan ze gewoon weer terug naar hun veilige basis hoor.
pi_163558153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 14:42 schreef Bruh het volgende:

[..]

Nja de chicks van rond de 30 die ik tegen kom zijn in ieder geval helemaal gebrand op het settelen met hun ''huisje'' en hun ''mannetje'' en willen graag snel zwanger geneukt worden.

Kan natuurlijk best dat de nieuwigheid er na een paar jaar weer vanaf is en ze dan weer verder gaan kijken. Maar dat is dan gewoon om uit de sleur te komen en omdat ze een ander leven willen, niet omdat ze per se iemand willen die aan hogere eisen voldoet ofzo.

Zie in mijn omgeving ook best vaak gebeuren dat gasten van mijn leeftijd (26 jaar) vrouwen neuken van 40 jaar of ouder. Die zijn dan echt niet op zoek naar een betere partner, maar gewoon naar wat spanning die hun man die al 15 jaar op het gemeentehuis werkt en thuis 's avonds op de bank chips eet en politieachtervolgingen kijkt niet meer kan brengen.

Na de spanning gaan ze gewoon weer terug naar hun veilige basis hoor.
Zodra ze gesetteld zijn is het sowieso over. Dan is het gewoon: kindjes kindjes kindjes. En dan zijn ze 50 en gaan de kinderen het huis uit. Daar heb ik het dan ook niet over. En wijven die vreemdgaan... tsja... doen mannen ook. Maar het ging effe om een relatie verbreken omdat er een betere partner wordt gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')