Misschien moet k gewoon mn haar afscheren, hoppaa nieuwe startquote:Op maandag 13 juni 2016 18:02 schreef Jiang153 het volgende:
Ja gewoon wachten dus tenzij je je voor het leven kaal wil worden omdat je nu geen rood meer wil hebben.
Kan hoef je ook niet meer te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:03 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Misschien moet k gewoon mn haar afscheren, hoppaa nieuwe start
Upload het op http://tinypic.com/quote:Op maandag 13 juni 2016 18:04 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Haha ben geen emo hoor! Hoe moet je foto's toevoegen op fok?
Nja zelf ben ik het gewoon erg zat en vind het niet mooiquote:Op maandag 13 juni 2016 18:15 schreef qajariaq het volgende:
even die dubbele tags weghalen, dus een keer img ervoor en een keer /img erachter. Geen link van maken dus.
edit: te laat.
Maar zo lelijk is het toch niet....
Mn belichting is niet echt goed hier, ik maak even een duidelijkere fotoquote:Op maandag 13 juni 2016 18:18 schreef Jiang153 het volgende:
Valt reuze man.
Dacht het is vuurrood ofzo
nouja die helpen je swsquote:Op maandag 13 juni 2016 18:21 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Hebben volgens mij geen zaak in mijn buurt
Dat. Het is al zo dor en droog, en zo erg valt het rood niet op. Geef je haar de kans een beetje te herstellen, voordat we een topic krijgen ' mijn haar valt uit!'quote:Op maandag 13 juni 2016 18:36 schreef Moppert het volgende:
please laat het uitgroeien of knip het er zoveel mogelijk uit.
Je haar is al zo erg stuk.
Ja doen!quote:Op maandag 13 juni 2016 18:03 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Ik verzorg mijn haren gewoon goed, vandaag zat het niet mee ik gebruik minimaal 2x per week biologische (vaak pure kokosolie) maskers tijdens het slapen ik gebruik zo min mogelijk hitte. Ik deep condishen mn haar ook regelmatig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Begin eens je haar fatsoenlijk te verzorgen. Je mishandelt je haar zwaar.
Ik vind de pluis lelijker als de kleur (alleen die oranje pluk ziet er niet uit, maar als je het kort knipt zie je dat ook niet meer).
Ik zou luisteren naar de kapper.
Ik was mijn haren om de dag zodat ik niet alle natuurlijke vetten die mn hoofdhuid beschermen en voeden weg was iedere dagquote:
T lijkt me een beetje pijnlijk als ik mn hoofd kort scheer :p. Mn haren afscheren ga ik sowieso niet doen hahahquote:Op maandag 13 juni 2016 23:31 schreef Woestijnvos het volgende:
scheer je hoofd kort, ben je van het rode haar af.
Hoe doe ik dat?quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef DoubleDip het volgende:
TS als je niet herkenbaar wilt zijn zou ik je foto tussen spoilertags zetten. Dan kunnen alleen geregistreerde gebruikers het lezen.
Als ik het zo lees is de enige remedie je haar af te scheren en opnieuw te laten groeien.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:48 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Voor de dichtbijzijnde salon moet ik 3/4 uurtjes met het openbaar vervoer reizen.
Boven je tekstvak, onder de emoticons staan icoontjes voor de opmaak van je tekst. Als je op het zwarte balkje naast de opsommingstekens drukt verschijnen er spoilertags. Daar kan je je foto tussen zetten.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Edit: Hoe zet ik spoilertags in mn bericht?
Ik weet hoe haren scheren werkt
Niks meer aan klooien joh, valt best mee en groeit er vanzelf uit....quote:Op maandag 13 juni 2016 18:11 schreef Icecreamqueen het volgende:
Nou hier is tie dan, heb mn haar niet gedaan vandaag plus t weer zat niet mee maar de kleur is wel te zien, oh en de oranje pluk zie je ook.
Volgens mij had ik de verkeerde link, hierbij de nieuwe link;
[ afbeelding ]
Om de dag is eigenlijk te vaak, zeker met lang haarquote:Op maandag 13 juni 2016 23:42 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Ik was mijn haren om de dag zodat ik niet alle natuurlijke vetten die mn hoofdhuid beschermen en voeden weg was iedere dag.
En ik borstel mijn haren alleen met conditioner tijdens het douchen, vandaar mn verwarde kapsel op de foto's
Hoezo te vaak?quote:Op donderdag 16 juni 2016 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om de dag is eigenlijk te vaak, zeker met lang haar![]()
Omdat precies wat je nu zegt: je droogt je hoofdhuid er gruwelijk mee uit, waardoor je ontzettende jeuk en witte schilfers krijgtquote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hoezo te vaak?
Ik moet eigenlijk wel elke dag of op z'n minst om de dag mijn haar wassen, anders krijg ik gruwelijke jeuk en witte dingetjes (nee geen roos, huidschilfers) in m'n haar. Helaas...
Mag ik je dan doen? Chemovrouwenquote:Op maandag 13 juni 2016 18:03 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Als je de shampoo afbouwt wordt het vanzelf minder.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hoezo te vaak?
Ik moet eigenlijk wel elke dag of op z'n minst om de dag mijn haar wassen, anders krijg ik gruwelijke jeuk en witte dingetjes (nee geen roos, huidschilfers) in m'n haar. Helaas...
No way dat ik x tijd met een gruwelijk jeukend hoofd en vieze witte dingetjes rond ga lopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 20:55 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als je de shampoo afbouwt wordt het vanzelf minder.
Je hoeft ook niet cold turkey te stoppen. Als je het nu om de dag wast dan doe je er steeds een extra dag tussen. Zie je vanzelf dat het minder snel vet wordt.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
No way dat ik x tijd met een gruwelijk jeukend hoofd en vieze witte dingetjes rond ga lopen.
Wow je hebt best flinke uitgroei meid! Hihi geeft niet ik ben zelf ook niet perfect hoor. Al zeggen ze van wel hihi. Ik wil je adviseren het snel te verven, het is net een regenboog zo!!!!quote:Op maandag 13 juni 2016 18:11 schreef Icecreamqueen het volgende:
Nou hier is tie dan, heb mn haar niet gedaan vandaag plus t weer zat niet mee maar de kleur is wel te zien, oh en de oranje pluk zie je ook.
[ afbeelding ]
[spoiler ] HIER JE TEKST [/spoiler ]quote:Op maandag 13 juni 2016 23:44 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Edit: Hoe zet ik spoilertags in mn bericht?
Ik weet hoe haren scheren werkt
Ook dan krijg ik een jeukend hoofd en witte dingetjes...quote:Op maandag 20 juni 2016 12:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet cold turkey te stoppen. Als je het nu om de dag wast dan doe je er steeds een extra dag tussen. Zie je vanzelf dat het minder snel vet wordt.
Dat zal dus vanzelf overgaan. Op den duur wordt je haar minder snel vet en gaat het er gezonder uit zien. Kan wel een paar maanden duren overigens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ook dan krijg ik een jeukend hoofd en witte dingetjes...
maar waarom weigeren ze?quote:Dus wat ik toen ging doen is naar een aantal kappers. Ik word heel netjes ontvangen, ze vragen hoe ze me kunnen helpen en als ik dan zeg: 'Ik wil het rode uit mn haar en ik wil naar een lichtere kleur zonder rood erdoor heen.' rennen ze net niet gillend weg.
ALLE kappers waar ik ben geweest weigeren mn haar te verven/ontkleuren of iets. Ik ben bij een kapper geweest die zei gooi er donkerbruin overheen en wacht tot het uitgegroeid is. Ja oke prima maar t rode komt weer terug ik wil geen rood meer in mn haar.
ik verwachte vuurrood. je haar ziet er nu droog uit . verven maakt je haar al droog en dan wil je het ook nog ontkleuren ... ik zou het liever zo laten. beter een iets te warme kleur dan dat je straks met touwig haar zit. ik vind de kleur trouwens niet verkeerd maar goed ik snap dat je het zelf niet (meer )leuk vind.quote:
Dankjewel! Jaa je ziet alleen een rode gloed als ik in de zon sta, maar voor de rest heeft het bruin wel goed gedekt!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:43 schreef Servicemonster het volgende:
Je staat er goed op. En ik zie geen rood haar.
Je krijgt die gloed niet weg. Nooit. Wat eventueel nog een beeeeeetje werkt is een askleur.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:46 schreef Icecreamqueen het volgende:
[..]
Dankjewel! Jaa je ziet alleen een rode gloed als ik in de zon sta, maar voor de rest heeft het bruin wel goed gedekt!
Hey ben je Turks?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:30 schreef Icecreamqueen het volgende:
Even een update, heb uiteindelijk gewoon bruine verf over mn haar heen gegooid. T ziet er nu veel beter uit! Zie foto:
[ afbeelding ]
(Hopen dat ie t gewoon doet, ben niet zo handig met foto's plaatsen :p)
Off-topic, maar dat heeft helaas weinig zin. Ik kan op mijn mobiele de spoilers lezen terwijl ik niet ingelogd ben.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:30 schreef DoubleDip het volgende:
TS als je niet herkenbaar wilt zijn zou ik je foto tussen spoilertags zetten. Dan kunnen alleen geregistreerde gebruikers het lezen.
Als ik het zo lees is de enige remedie je haar af te scheren en opnieuw te laten groeien.
Ziet er een stuk beter uit. Mijn tip van de spoilertags staat nog.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:30 schreef Icecreamqueen het volgende:
Even een update, heb uiteindelijk gewoon bruine verf over mn haar heen gegooid. T ziet er nu veel beter uit! Zie foto:
[ afbeelding ]
Ah joh ze lijken toch allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. Midden-oosters. Niet Afrikaans.
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ah joh ze lijken toch allemaal hetzelfde.
Gaarne pics ter beoordeling.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik lijk op een jood zeggen ze altijd
Oh, nice.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:30 schreef Icecreamqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent licht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik lijk op een jood zeggen ze altijd
Ga naar je huisarts. Die kan je speciale shampoo voorschrijven daarvoor, die je bij de apotheker moet halen. Ik had dat ook, en het heeft geweldig geholpen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 11:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hoezo te vaak?
Niks mis meequote:Op maandag 13 juni 2016 18:11 schreef Icecreamqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Grquote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:30 schreef Icecreamqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:30 schreef Icecreamqueen het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |