Je moest eens weten.. collega's die de zorgen van thuis even vergeten en lekker samen doorzakken.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Syndroom, ik denk dat je in de war bent met zakenreis.
Inb4 anekdote over een paar bevriende Ria's.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Syndroom, ik denk dat je in de war bent met zakenreis.
waarom ga jij niet aan je eigen problemen werkenquote:Op maandag 13 juni 2016 17:12 schreef syndroom het volgende:
Wat als Deezer nou wel meer gescharreld had tijdens zijn jongere jaren, dan had hij meer ervaring en was hij beter in versieren geweest.
Omdat dit juist de kern van het probleem is, niet goed kunnen versieren. Als Deez meer vrouwelijk gezelschap om zich heen had voelde hij zich misschien minder depressief en afgewezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
waarom ga jij niet aan je eigen problemen werken
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je moest eens weten.. collega's die de zorgen van thuis even vergeten en lekker samen doorzakken.
Je snapt ´t echt niet of je bent aan het trollen.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Omdat dit juist de kern van het probleem is, niet goed kunnen versieren. Als Deez meer vrouwelijk gezelschap om zich heen had voelde hij zich misschien minder depressief en afgewezen.
Iedereen die een beetje sociaal is pakt die mogelijkheid aan als de kans zich voordoet. Overspel op het werk is ook iets wat veelvuldig voorkomt, soms met promoties e.d.quote:
Hoe kom je toch tot dit soort conclusies? Heb je dit echt zien gebeuren, of heb je dit uit je films/series?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje sociaal is pakt die mogelijkheid aan als de kans zich voordoet. Overspel op het werk is ook iets wat veelvuldig voorkomt, soms met promoties e.d.
Hate to break it to you, maar werkgevers hebben duizenden betere keuzes dan jij. Je mag echt heel blij zijn als een werkgever je wil. Je onderschat je concurrentie mateloos.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sociaal misschien ja, maar qua werk zullen ze niet veel te klagen hebben. Menig werkgever zou mij graag willen hebben (en ja dat klinkt arrogant maar ik ben heel loyaal en hart voor de zaak).
Ik zou iets minder films gaan kijken man.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje sociaal is pakt die mogelijkheid aan als de kans zich voordoet.
Maak jezelf nou toch weer niet zo belachelijk knul.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje sociaal is pakt die mogelijkheid aan als de kans zich voordoet. Overspel op het werk is ook iets wat veelvuldig voorkomt, soms met promoties e.d.
Allebei, maar vooral in de zakelijke en politieke wereld is het zeker niet onbekend.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:19 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Hoe kom je toch tot dit soort conclusies? Heb je dit echt zien gebeuren, of heb je dit uit je films/series?
Oh, het gebeurt wel eens. Goh. Dat is al een heel ander verhaal dan: "iedereen die een beetje sociaal is pakt die mogelijkheid aan als de kans zich voordoet...".quote:Op maandag 13 juni 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Allebei, maar vooral in de zakelijke en politieke wereld is het zeker niet onbekend.
Iets te snel gereageerd dan maar het komt vaker voor dan wij denken hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, het gebeurt wel eens. Goh. Dat is al een heel ander verhaal dan: "iedereen die een beetje sociaal is pakt die mogelijkheid aan als de kans zich voordoet...".
Hoe vaak denken wij dat het gebeurt dan meneer gedachtelezer?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iets te snel gereageerd dan maar het komt vaker voor dan wij denken hoor.
Ik kan niet anders dan dat van de autoriteit op dat gebied geloven.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Iets te snel gereageerd dan maar het komt vaker voor dan wij denken hoor.
Meen je dit serieus?quote:Op maandag 13 juni 2016 17:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Stap 1 op weg naar volwassenheid voor Deezertje: zeg je Netflix abonnement op.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Overspel op het werk is ook iets wat veelvuldig voorkomt, soms met promoties e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |