Voorzitter van wat precies?quote:
EU.quote:
Lees terug, dat is geen argument.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:41 schreef Ringo het volgende:
Zo'n 70% van de stemgerechtigden heeft de legitimiteit van dit referendum dan ook niet erkend.
Het schiet niet op om een persoonlijke vete boven landsbelang te stellen. Het blijft persoonlijk omdat jij stelt dat het onder geen geding zal gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rutte begrijpt heel goed dat ons land helemaal niet is gebaat bij regeringsdeelname van de PVV. Althans, dat weet hij nu. De beste man is door de schade en schande wijzer geworden. Zijn eerste kabinet eindigde immers in een drama.
Nee, gewoon lekker mikken op een kabinet VVD-CDA-D66.
Dat is een stukje kapitaalvlucht. Alleen werkgevers profiteren hiervan. Het gebeurt onder onze ogen en we vinden het prima blijkbaar.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:51 schreef Rattataki het volgende:
Het aantal Polen is in Nederland ook al weer vervijfvoudigd en dan zijn de tijdelijke en zwartwerkers nog niet eens mee geteld. De tijdelijke werknemers sturen het geld op naar hun familie en nemen vaak het geld mee naar huis, dat ook niet wordt geïnvesteerd in de Nederlandse economie.
Smijten met loze termen als 'landsbelang' al helemaal niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het schiet niet op om een persoonlijke vete boven landsbelang te stellen.
Ons land was de laatste maanden voorzitter. Kleine nuance. Overigens durft dat voorzitterschap nog maar een kleine drie weken. Dan is het klaar.quote:
Dat is natuurlijk een kulstelling want je kent de motieven van de niet-stemmers niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:41 schreef Ringo het volgende:
Zo'n 70% van de stemgerechtigden heeft de legitimiteit van dit referendum dan ook niet erkend.
Dit is nou eenmaal een forum, beste Barry. Het barst dus van de persoonlijke meningen. Het zijn verwachtingen die ik uitspreek. Want anders dan jij wellicht lijkt te denken, kan ik niet in de toekomst kijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het schiet niet op om een persoonlijke vete boven landsbelang te stellen. Het blijft persoonlijk omdat jij stelt dat het onder geen geding zal gebeuren.
Nou blijft het wel Rubberen Rutte dus ik zie het wel gebeuren, dus daar zul je al bedrogen uitkomen. Iets wat wij al jaren voelen.
Kwestie van gezond verstand.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:49 schreef grimselman het volgende:
Dat is natuurlijk een kulstelling want je kent de motieven van de niet-stemmers niet.
Ze mogen hier nog steeds werken hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, daar zijn nieuwe verdragen over gesloten na jaren van onderhandelen.
Dat maakt toch ook niet uit? Wat telt is mijn gelijk en bovendien lapt Den Haag de uitslag toch wel aan de laars, zoals het hoort.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:52 schreef grimselman het volgende:
Kijk je kunt je kulstelling nog steeds niet onderbouwen.
Fijne cirkelredenering.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat maakt toch ook niet uit? Wat telt is mijn gelijk en bovendien lapt Den Haag de uitslag toch wel aan de laars, zoals het hoort.
quote:
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is een stukje kapitaalvlucht. Alleen werkgevers profiteren hiervan. Het gebeurt onder onze ogen en we vinden het prima blijkbaar.
Nee dus, dat is hier al weerlegd.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:43 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, dan kan je gaan huilen, maar het is de waarheid.
De ironie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |