Cashen is voor mietjes ride till we diequote:Op maandag 13 juni 2016 14:53 schreef NatteBever het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om (als het zo doorgaat) alles te verkopen (zodat ik mijn inleg eruit heb) en te wachten op een dip en dan weer wat in te kopen en daarmee verder te spelen. Heb er nu behoorlijk wat centjes in zitten die ik er nu in theorie met een behoorlijke winst uit kan trekken...
Keuzes keuzes.....vind het maar lastig allemaal op dit moment.
Ik heb een een jaar geleden ofzo een punt bepaald (waar we nog niet zijn, maar wel binnenkort als het zo hard doorstijgtquote:Op maandag 13 juni 2016 14:53 schreef NatteBever het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om (als het zo doorgaat) alles te verkopen (zodat ik mijn inleg eruit heb) en te wachten op een dip en dan weer wat in te kopen en daarmee verder te spelen. Heb er nu behoorlijk wat centjes in zitten die ik er nu in theorie met een behoorlijke winst uit kan trekken...
Keuzes keuzes.....vind het maar lastig allemaal op dit moment.
Heb ik in 2012 ook gedaan, dikke spijt achteraf. Had ze moeten hodlen...quote:Op maandag 13 juni 2016 15:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb een een jaar geleden ofzo een punt bepaald (waar we nog niet zijn, maar wel binnenkort als het zo hard doorstijgt) waarin ik een deel verkoop zodat ik mijn inleg over de jaren heen 100% veilig heb en alsnog een leuk aantal (vanaf dan gratis) BTC overhoud.
Ja dat kan natuurlijk ook. Heb de afgelopen tijd een aantal keer wat gecashed zodat ik een gedeelte al wel terug heb. Misschien moet ik idd maar eens na gaan denken over jouw strategiequote:Op maandag 13 juni 2016 15:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb een een jaar geleden ofzo een punt bepaald (waar we nog niet zijn, maar wel binnenkort als het zo hard doorstijgt) waarin ik een deel verkoop zodat ik mijn inleg over de jaren heen 100% veilig heb en alsnog een leuk aantal (vanaf dan gratis) BTC overhoud.
Ja misschien dat ik er een trailing stop-loss van maak o.i.d., even uitzoeken hoe dat precies werkt.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:03 schreef brombeer_ het volgende:
Niet pas verkopen bij een nieuwe all time high
Nou ja, m'n inleg op een gegeven moment veilig stellen geeft toch wel wat rust. Verder zou ik nooit alles verkopen, wat ik dan nog heb is echt longlong.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Holden als een motherfucker jongens, kom op. Pas bij 1200$ verkopen.
1200, waarom zou hij precies stoppen bij de vorige ATH. 2000!quote:Op maandag 13 juni 2016 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Holden als een motherfucker jongens, kom op. Pas bij 1200$ verkopen.
Over DRK hoor ik echt nooit meer iets.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:15 schreef tgev het volgende:
Heb eens naar Solar gekeken. Lijkt allemaal erg mooi!
Heb nu nog een aantal Dash. Wat verwachten jullie hiervan? Anders ruil ik die voor Solar..
Destijds toen het nog DRK was leek het allemaal heel erg mooi en de toekomst. Nu is het volgens mij alweer wat voorbij gewaaid.. Of heb ik het mis?
Gebruik nooit trailing stops dus zou je niet kunnen helpen.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:33 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens mij is een trailing stop wat ik nodig heb, toch? Als ik het goed begrijp kan ik dan vanaf een punt waar ik niet te veel onder wil zakken (om inleg veilig te stellen bijvoorbeeld) meeliften op een stijgende trend, totdat er een daling is van een x bedrag of een x percentage.
[..]
Nou ja, m'n inleg op een gegeven moment veilig stellen geeft toch wel wat rust. Verder zou ik nooit alles verkopen, wat ik dan nog heb is echt longlong.
DRK is toen van naam gewijzigd omdat de naam weinig toekomst zou bieden vanwege de 'duistere' naam. Toen is het Dash geworden.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Over DRK hoor ik echt nooit meer iets.
Dash heb ik ook niet veel vertrouwen in, Solar is wel goed. Vergeet ETH en LISK niet
Heus is Dash DRK hahaha, dat ik daar nu pas achter kwam, vandaar dat ik er niks meer over hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 16:22 schreef tgev het volgende:
[..]
DRK is toen van naam gewijzigd omdat de naam weinig toekomst zou bieden vanwege de 'duistere' naam. Toen is het Dash geworden.
Correct me if I'm wrong.
Lisk en Ether heb ik ook al wat van staan inderdaad. Ben benieuwd wat het gaat doen in de aankomende maanden/jaren..
Komt morgen toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:29 schreef Sosa het volgende:
Hoe is het met waves dan? Zou inmiddels toch wel op polo moeten staan, niet?
Oh ja nog een cash momentje.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:29 schreef Sosa het volgende:
Hoe is het met waves dan? Zou inmiddels toch wel op polo moeten staan, niet?
Hahaha juistem!quote:Op maandag 13 juni 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Nah, we gaan pas juichen als de 300 bereikt is, terwijl Bitcoin nog boven de 700 staat
Jij bent ook nooit tevredenquote:Op maandag 13 juni 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Nah, we gaan pas juichen als de 300 bereikt is, terwijl Bitcoin nog boven de 700 staat
Het verbaasd me echt hoeveel gratis waves ik van die signature campaign kreeg. Gewoon bijna evenveel als mijn 0.2 BTC investering. Meer dan 100 euro gratisquote:Op maandag 13 juni 2016 17:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, persoonlijke waarde crypto doorbreekt de grens van 300 euroDie gratis Waves nog van de signature campaign niet meegerekend.
Echt hé, enorm lucratief dit soort activiteiten. En wie weet brengt Waves op korte termijn ook nog eens enkele malen de ICO-waarde op.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het verbaasd me echt hoeveel gratis waves ik van die signature campaign kreeg. Gewoon bijna evenveel als mijn 0.2 BTC investering. Meer dan 100 euro gratis
Tja ik zou niet weten wat je daar voor conclusie uit kan trekken. Het kan ook zijn dat er meer mensen al Waves in de ICO hebben gekocht ipv na de launch waardoor de vraag straks bij de launch minder is.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
rond de 30000 BTC terwijl LISK rond de 15000 BTC op had gehaald.
Dit kan je natuurlijk nooit van te voren wetenquote:Op maandag 13 juni 2016 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
Ja die ATH gaan we echt wel halen voor de halving.
Dit is iets wat je altijd ziet als BTC weer wat zakt.quote:
Alleen staat BTC nu nog gewoon op 690.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit is iets wat je altijd ziet als BTC weer wat zakt.
Zal vanmiddag mogelijk nog wel wat meer bijtrekken gezien ik nog wel een (grotere) correctie verwacht.
Dit....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:40 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dit kan je natuurlijk nooit van te voren weten
Ed! Hopelijk wel bitcoin gelonged?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dit....
Goed onderbouwd ook die verwachting
Lager gaan we nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 07:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit is iets wat je altijd ziet als BTC weer wat zakt.
Zal vanmiddag mogelijk nog wel wat meer bijtrekken gezien ik nog wel een (grotere) correctie verwacht.
Nope, ben druk genoeg met forex daytraden.quote:
Het is dan ook maar speculatie, ik bedoel het niet als onderbouwd feitquote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:40 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dit kan je natuurlijk nooit van te voren weten
Ik verwacht vandaag nog wel een dip. Ook dit is enkel speculatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:02 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Lager gaan we niet
Dit is de dip(denk ik dan hé)
https://s3.amazonaws.com/tradingview/snapshots/c/cT0ca9Vg.png
2000$.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:26 schreef NatteBever het volgende:
Nou ja goed, als BTC dan de 1000 dollar inmiddels heeft aangetikt hoor je mij nergens over.
Ik zie dit als een mogelijk scenarioquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:02 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Lager gaan we niet
Dit is de dip(denk ik dan hé)
https://s3.amazonaws.com/tradingview/snapshots/c/cT0ca9Vg.png
Dit is ook ongeveer mijn prognose. Support pakt terug op $640 / $650, vervolgens zullen we aankomend de halvering een nieuwe boost meemaken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 13:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zie dit als een mogelijk scenario
[ afbeelding ]
725 was voorlopig top, abc correctie gehad..... Divergence in MACD (bovenin de chart)
ALS we deze wedge aan de onderzijde breken, volgt er een 5 wave correctie naar 61.8% Fibo rond 635.
Als 680-684 eraan gaat, goed moment voor de shorters om in te stappen
Kleine variant kan nog zijn dat de ABC-correctie al eerder gevormd werd, we nu in een 5-wave driehoek zitten (startend waar nu A staat) en die bij 5 gaat breken.
Lijkt mij fake te zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 12:14 schreef Spatieloos het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.arcongraphics.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F06%2FSchermafbeelding-2016-06-14-om-10.26.42.png&t=565&c=QxSBHiu8RCT4ag]afbeelding[/url] ]
Wanneer is de halvering?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dit is ook ongeveer mijn prognose. Support pakt terug op $640 / $650, vervolgens zullen we aankomend de halvering een nieuwe boost meemaken.
Kut ik ga uitstappen want Nattekat maakt winst crashquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
ACCOUNT BALANCES (ESTIMATED VALUE: 0.56293454 BTC)
Oftewel 370$
Oftewel 330¤
Op een inleg van 250¤.
Ik ben winst aan het maken, eng
Nope, niet fake. Er ging op Slack een post aan vooraf die wat meer nuance geeft:quote:
Normaliter eerst nog een retest van de onderzijde. zie mijn chart eerder vanmiddagquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, penannt uitgebroken aan de onderzijde. Nu even kijken waar de support ligt.
Wowquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
ACCOUNT BALANCES (ESTIMATED VALUE: 0.56293454 BTC)
Oftewel 370$
Oftewel 330¤
Op een inleg van 250¤.
Ik ben winst aan het maken, eng
Plausibel, mooie chart. Maar ik hoop dat ie na een eventuele 50% retrace weer omhoog gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Normaliter eerst nog een retest van de onderzijde. zie mijn chart eerder vanmiddag
Heb gisteren weer een nieuw mining contract afgesloten bij Genesis, zou met de huidige koers (als die de komende 12 maanden gelijk blijft) ongeveer 27% rendement opleveren. Van 10 MH/s naar 20 MH/s.quote:
RIP geldquote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb gisteren weer een nieuw mining contract afgesloten bij Genesis, zou met de huidige koers (als die de komende 12 maanden gelijk blijft) ongeveer 27% rendement opleveren. Van 10 MH/s naar 20 MH/s.
Echt? Wat is er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RIP geld
Ik ben keihard opgelicht door Genesis, dus dat ga ik nooit van m'n leven meer doen.
Hele leuke beloftes, maar zodra puntje bij paaltje komt stort de complete opbrengst per dag in elkaar. En dat stond echt totaal niet in verhouding tot de toename van miners op het netwerk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echt? Wat is er gebeurd dan?
Ben sinds een paar maanden een tevreden klant, via mijn broertje daar terechtgekomen.
Haha mooi om te zien hoe je het steeds enigszins bij het rechte eind hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Normaliter eerst nog een retest van de onderzijde. zie mijn chart eerder vanmiddag
Dat zou ik niet zo leuk vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:34 schreef edraket31 het volgende:
Leuk scenario voor een flinke shake out, terwijl iedereen een halving pump verwacht:
[ afbeelding ]
vanuit een nog wat groter perspectief:
[ afbeelding ]
Of het is "mijn" retest onderzijde wedgequote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:48 schreef brombeer_ het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat mijn count goed was.
Bitfinex zit er al bovenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of het is "mijn" retest onderzijde wedge
China zit er ook nog onder.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 20:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ah, daarom had ik 'm ook -toevallig- met Bitstamp gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Zat er toevallig ook naar te kijken van de week, technisch klinkt het mij wel als een verbetering tov Lisk. Maar ik kwam er achter toen de ICO bonus net naar 0% gegaan was dus ik kijk het nog even aan tot een dag voor het afloopt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van deze ICO?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1445947.0
RISE, ook met Dapps
Ik ga denk ik ook pas in de laatste week/dag investeren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zat er toevallig ook naar te kijken van de week, technisch klinkt het mij wel als een verbetering tov Lisk. Maar ik kwam er achter toen de ICO bonus net naar 0% gegaan was dus ik kijk het nog even aan tot een dag voor het afloopt.
Interessant, jammer dat er geen bonus meer is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat vinden jullie van deze ICO?
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1445947.0
RISE, ook met Dapps
Als ik dit zo lees, begint de altcoin scène meer te lijken op een crowdfunding marktplaats te lijken waar elke ontwikkelaar gewoon zijn eigen coin start om $ op te halen om vervolgens iets te ontwikkelen wat met de blockchain te maken heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb de plannen voor Rise even doorgelezen, maar eerlijk gezegd zie ik de innovatie niet, en hoort een deel van wat in Rise gebouwd worden niet op de blockchain thuis, maar bijvoorbeeld in development tooling, zoals drag&drop GUI oriented development. Voor andere genoemde voordelen, zoals bijvoorbeeld de "automated security audits" zie ik ook niet hoe ze eigenschappen van de Rise blockchain zijn of uit de blockchain voortkomen. Ook hier gaat het weer om zaken die volgens mij geen meerwaarde van de technologie zijn, maar alleen maar een belofte van de developers, waardoor die aspecten geen meerwaarde hebben tov Lisk. Dat dus, of ze leggen het niet duidelijk uit, of ik heb er niks van begrepen.
De ICO heeft tot nu toe ook nog maar 794 BTC opgebracht, verdeeld over 4281 investeerders, wat in mijn ogen niet heel veel is. Ik ben vooralsnog erg sceptisch.
Kickstarter 2.0 inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:19 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, begint de altcoin scène meer te lijken op een crowdfunding marktplaats te lijken waar elke ontwikkelaar gewoon zijn eigen coin start om $ op te halen om vervolgens iets te ontwikkelen wat met de blockchain te maken heeft.
Wat kan ik over 2 jaar met 1000 Rise, Lisk, DOA, Waves of willekeurig welk andere ICO die aan deze bubble meedoet?
The DAO vind ik dan wel weer een geval apart.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:19 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, begint de altcoin scène meer te lijken op een crowdfunding marktplaats te lijken waar elke ontwikkelaar gewoon zijn eigen coin start om $ op te halen om vervolgens iets te ontwikkelen wat met de blockchain te maken heeft.
Wat kan ik over 2 jaar met 1000 Rise, Lisk, DOA, Waves of willekeurig welk andere ICO die aan deze bubble meedoet?
Nogmaals de vraag: wat kan ik over 2 jaar met 1000 DAO?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
The DAO vind ik dan wel weer een geval apart.
Je kan het altijd omwisselen in ETH, maar je zal over 2 jaar ook reward tokens krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag: wat kan ik over 2 jaar met 1000 DAO?
Da's toch gewoon dikke bullshit. Omwisselen voor ETH.....quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan het altijd omwisselen in ETH, maar je zal over 2 jaar ook reward tokens krijgen.
Het is dan toch ook in ETH. In principe is het gewoon een deel van Ethereum. Je kan toch niet iedere ETH holder rewardtokens geven voor iets wat alleen the DAO in investeert?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon dikke bullshit. Omwisselen voor ETH.....
Bevestigt alleen maar dat die crowdfunding net goed in USD, BTC of zelfs ETH gestart had kunnen worden, maar nee.....we starten een eigen coin en we geven een reward als men ze lang vasthoudt (om te voorkomen dat de coin in no time waardeloos is).
laat maar, je snapt mijn punt nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 16:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is dan toch ook in ETH. In principe is het gewoon een deel van Ethereum. Je kan toch niet iedere ETH holder rewardtokens geven voor iets wat alleen the DAO in investeert?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:28 schreef galderma het volgende:
Ik kan iedereen aanraden om wat alts te kopen met een lage market cap. Kijk eens naar dnet en crbit op Bittrex en geo en naut op Poloniex.
Verder zijn de meeste alts gewoon winners vanaf het moment dat btc klaar is. Laat je niet gek maken en ga niet overtraden.
Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:51 schreef wolfgang_sr het volgende:
Inderdaad kijken naar de marketcaps. Zo'n DAO of Lisk gaat ook wel pumpen, maar niet x10. Die Geo is echt zwaar undervalued. Prijs gaat echt wel richting de 40k als ie weer een beetje gehyped wordt.
Huis verkocht en alles op LISK gezet na het lezen van dit stukquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.
Al die P&D coins hebben in het algemeen geen intrinsieke toegevoegde waarde.
ETH heeft dat wel, omdat het een technische innovatie biedt die gebruikt maakt van eigenschappen van de blockchain.
DAO is een implementatie van een concept op basis van ETH. Wat kennelijk niet voor iedereen duidelijk is, is dat DAO geen cryptocoin is maar een token. Het heeft geen eigen blockchain, maar bestaat als token op de ETH blockchain. Zo een token geeft de bezitter permissies die je zonder token niet hebt. In het geval van DAO geeft het je stemrecht in een democratische virtuele organisatie (de DAO).
Lisk is ook een blockchaintechnologie, met innovatieve aspecten (sidechains).
Rise ziet er uit als een Lisk clone. Datgene dat Rise uniek zou maken heeft grotendeels niks met blockchaintechnologie te maken. Een grafische drag-and-drop IDE? Heeft geen moer met blockchain te maken. De belofte van de developers dat ze geautomatiseerde security audits gaan doen? Dat wordt niet gegarandeerd door de blockchain, althans ik zie niet hoe dat zou kunnen zonder de blockchain te reguleren. Ik zie geen technologische innovaties in Rise en daarom denk ik dat Rise een toekomst in de marge heeft.
Er zit intrinsieke waarde in ETH en Lisk, maar niet in de gemiddelde P&D coin.
/disclaimer: bovenstaande moet niet worden gelezen als beleggingsadvies.
Zo moet je ook helemaal niet denken om geld te verdienen. Het gaat mij puur en alleen om de pump. Wat kan mij het schelen wat voor technologisch hoogstandje de ene coin heeft boven de ander? Het draait puur om de hype rondom die snufjes die ze telkens weer verzinnen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Wat een (sorry dat ik het zo zeg). bullshitadviezen. Dat is speculeren/gokken op P&D en daar heb je ook winnaars en verliezers. Ik zou haast denken dat hier een coin (ten onrechte) gehyped wordt. Vertel me eerst maar eens waarom Geo volgens jou ondergewaardeerd is.
Al die P&D coins hebben in het algemeen geen intrinsieke toegevoegde waarde.
ETH heeft dat wel, omdat het een technische innovatie biedt die gebruikt maakt van eigenschappen van de blockchain.
DAO is een implementatie van een concept op basis van ETH. Wat kennelijk niet voor iedereen duidelijk is, is dat DAO geen cryptocoin is maar een token. Het heeft geen eigen blockchain, maar bestaat als token op de ETH blockchain. Zo een token geeft de bezitter permissies die je zonder token niet hebt. In het geval van DAO geeft het je stemrecht in een democratische virtuele organisatie (de DAO).
Lisk is ook een blockchaintechnologie, met innovatieve aspecten (sidechains).
Rise ziet er uit als een Lisk clone. Datgene dat Rise uniek zou maken heeft grotendeels niks met blockchaintechnologie te maken. Een grafische drag-and-drop IDE? Heeft geen moer met blockchain te maken. De belofte van de developers dat ze geautomatiseerde security audits gaan doen? Dat wordt niet gegarandeerd door de blockchain, althans ik zie niet hoe dat zou kunnen zonder de blockchain te reguleren. Ik zie geen technologische innovaties in Rise en daarom denk ik dat Rise een toekomst in de marge heeft.
Er zit intrinsieke waarde in ETH en Lisk, maar niet in de gemiddelde P&D coin.
/disclaimer: bovenstaande moet niet worden gelezen als beleggingsadvies.
Alles gedumpt na het lezen van deze reactiequote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef NatteBever het volgende:
Gaan mensen nu serieus een P&D organiseren op dit forum?
quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef NatteBever het volgende:
Zou dat illegaal zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:38 schreef NatteBever het volgende:
Er is ook een ander die wat serieuzer op Bitcoin in gaat, maar die is dood.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef wolfgang_sr het volgende:
Is dit trouwens het main bitcoin topic op Fok op dit moment?
Denk het ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:41 schreef wolfgang_sr het volgende:
Is dit trouwens het main bitcoin topic op Fok op dit moment?
Ga dan niet lopen gillen dat Geo undervalued is. Dat klinkt alsof je de koers omhoog wil praten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:34 schreef wolfgang_sr het volgende:
[..]
Zo moet je ook helemaal niet denken om geld te verdienen. Het gaat mij puur en alleen om de pump. Wat kan mij het schelen wat voor technologisch hoogstandje de ene coin heeft boven de ander? Het draait puur om de hype rondom die snufjes die ze telkens weer verzinnen.
Moet je Magnet voor hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:43 schreef NatteBever het volgende:
Ik ben er trouwens direct voor om 1 grote P&D te doen met een paar gasten hier. Als we serieus geld kunnen verdienen doe ik mee
Ik heb 15k in EUR in BTC zitten, maar geen idee of je daarmee kan pumpen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:45 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Kunnen we met 30k in euro's een mooie P&D bewerkstelligen denk je?
Ja ik ook ongeveer, maar dan in ETHquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb 15k in EUR in BTC zitten, maar geen idee of je daarmee kan pumpen.
Magnet plzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |