Komt morgen toch?quote:Op maandag 13 juni 2016 16:29 schreef Sosa het volgende:
Hoe is het met waves dan? Zou inmiddels toch wel op polo moeten staan, niet?
Oh ja nog een cash momentje.quote:Op maandag 13 juni 2016 16:29 schreef Sosa het volgende:
Hoe is het met waves dan? Zou inmiddels toch wel op polo moeten staan, niet?
Hahaha juistem!quote:Op maandag 13 juni 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Nah, we gaan pas juichen als de 300 bereikt is, terwijl Bitcoin nog boven de 700 staat
Jij bent ook nooit tevredenquote:Op maandag 13 juni 2016 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Nah, we gaan pas juichen als de 300 bereikt is, terwijl Bitcoin nog boven de 700 staat
Het verbaasd me echt hoeveel gratis waves ik van die signature campaign kreeg. Gewoon bijna evenveel als mijn 0.2 BTC investering. Meer dan 100 euro gratisquote:Op maandag 13 juni 2016 17:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah, persoonlijke waarde crypto doorbreekt de grens van 300 euroDie gratis Waves nog van de signature campaign niet meegerekend.
Echt hé, enorm lucratief dit soort activiteiten. En wie weet brengt Waves op korte termijn ook nog eens enkele malen de ICO-waarde op.quote:Op maandag 13 juni 2016 17:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het verbaasd me echt hoeveel gratis waves ik van die signature campaign kreeg. Gewoon bijna evenveel als mijn 0.2 BTC investering. Meer dan 100 euro gratis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |