Vind lief van je hoor Amaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hij vroeg of ik het even wou zeggen, dacht doe het even
Misschien bij Autoweekquote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind lief van je hoor Ama
Maar laat Braddie ergens anders zijn aandacht maar vandaan trekken![]()
dit jaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
Maar laat Braddie ergens anders zijn aandacht maar vandaan trekken![]()
praat voor jezelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Braddie berichtje terug
Het boeit niemand een fucking reet of je terug komt of niet.
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.
Maar die was echt te achterlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
ooh je bent niemand.quote:
Is goed voor de weerstand toch.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch een keer dood, boeiend
Preciesquote:Op maandag 13 juni 2016 13:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed voor de weerstand toch.
Hahaha ik heb dit zó vaak.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Typisch weer hč. Kom ik terug van de winkel, kom ik erachter dat ik ben vergeten waar ik voor ging.
Netjes, ik heb geen baard.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:14 schreef Germano het volgende:
Al m'n woede kunnen afreageren met een beetje poetsen en m'n baard scheren.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Typisch weer hč. Kom ik terug van de winkel, kom ik erachter dat ik ben vergeten waar ik voor ging.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Ik dacht dat ik het had gepakt, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:14 schreef Zosk het volgende:
Of gewoon een halfuur lang in een winkel rondlopen totdat je weer weet waar je voor ging.
Beginnende dementie SCquote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Moet je ook aan een vrouw overlaten.
Die zijn daar wel beter in over het algemeen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Moet je ook aan een vrouw overlaten.
Ik nu ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.
Fuck off gast
Nog erger.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het had gepakt, maar blijkbaar niet.
Doet pijn dit.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie van het zwakke geslacht kunnen zoiets ook heel niet aan.
Ga je haar doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:16 schreef Germano het volgende:
Iemand trouwens nog een fresh haircut voor mij? Kapster komt vanavond langs.
Kapsters zijn altijd super lekkere chicksquote:Op maandag 13 juni 2016 13:16 schreef Germano het volgende:
Iemand trouwens nog een fresh haircut voor mij? Kapster komt vanavond langs.
Oké dus er zit een slot op haar panini of wat? :squote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
Wel een lekker wijf hoor, maar is bezet.
Moet, niet, lachenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dus er zit een slot op haar panini of wat? :s
Vaak wel, ik zoek sowieso altijd de lekkerste uit als ik ergens nieuw kom.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kapsters zijn altijd super lekkere chicks
Is ook nog mijn oude buurmeisje.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dus er zit een slot op haar panini of wat? :s
Maak het kapot.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
Wel een lekker wijf hoor, maar is bezet.
Dit inderdaad. Ik ben nog op het hoofdkantoor geweest vorig jaar voor een marketingfunctie bij Donald Duck. Wel afgewezenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen boven 16 die geen Donald Duck lezen![]()
jouw humor valt soms niet te peilen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef xcachet het volgende:
"xcachet waarom lach je zo?"
"Iemand op het internet zei panini"
:")_!
Oké.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, heb haar lief op een normale manier.
Ik noem het anders ook geen humorquote:Op maandag 13 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jouw humor valt soms niet te peilen.
Kut Sanomaquote:Op maandag 13 juni 2016 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ben nog op het hoofdkantoor geweest vorig jaar voor een marketingfunctie bij Donald Duck. Wel afgewezen
Haha watquote:Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef xcachet het volgende:
"xcachet waarom lach je zo?"
"Iemand op het internet zei panini"_!
Zie het al. Is een reactie op een video van hemquote:Op maandag 13 juni 2016 13:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, dit kwam gewoon zo uit het niets.![]()
Zo madquote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het al. Is een reactie op een video van hem
Ah oké, niveautje weer.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het al. Is een reactie op een video van hem
humorquote:
Naar mij moet je niet luisteren, heb undercut met haar tot onder mijn lippen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Germano het volgende:
Heb het nu zo. Alleen bovenkant is iets korter bij mij.
[ afbeelding ]
Wat doe je eigenlijk als marketeer?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ben nog op het hoofdkantoor geweest vorig jaar voor een marketingfunctie bij Donald Duck.
Ik kijk altijd net zo lang kwaad naar kinderen in de snackbar tot ze geďntimideerd de Donald Duck neerleggen en dan gris ik hem van het kleine plastic blauwe tafeltje met blokken.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Zosk het volgende:
Ik lees altijd de Donald Duck als ik bij de kapper zit te wachten, mits ze hem hebben liggen natuurlijk.
Waarschijnlijk laat ik het toch alleen bijwerken hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Naar mij moet je niet luisteren, heb undercut met haar tot onder mijn lippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |