Issie wegquote:Op maandag 13 juni 2016 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik mis art nog wel eens, hij was echt zo scherp
En leuk.
Ik let daar nooit zo opquote:Op maandag 13 juni 2016 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij em nog recent gezien?
Hij heeft een perm ban geloof ik.
quote:
Zou dat nog wel eens willen doen... maarja ben zo'n schijtertquote:Op maandag 13 juni 2016 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom je samen met me spacen?
[ afbeelding ]
Nou gewoon, soms ben ik best blij hier te wonenquote:
waarom?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
soms ben ik best blij hier te wonen
Nee hoor, heerlijk land, wij zullen nooit struggles hebben, omdat Nederlandquote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou gewoon, soms ben ik best blij hier te wonenMaar heb altijd het idee dat ik de enige ben.
NWS / Busdienst gestopt na vernielingquote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou gewoon, soms ben ik best blij hier te wonenMaar heb altijd het idee dat ik de enige ben.
Zeg gewoon ja tegen mdma, ik heb drank, en drugsquote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zou dat nog wel eens willen doen... maarja ben zo'n schijtert
Nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ik ook wel, alleen mist er wat awesomeness hier en daar. En teveel dom gedoe / gezeik.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaar dat er een R&P subforum isquote:Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, heerlijk land, wij zullen nooit struggles hebben, omdat Nederland
Vanwege de dingen die een land een land maken, niet alleen de cultuur en de steden, maar ook al het gezeik de hele tijd, het knurfterige gedoe en dat eeuwige gezanik. Maar ook in het zonnetje op het strand, de oude grachtenpanden van Amsterdam, de toeristen in de coffeeshops, hagelslag en poffertjes, zeiknat regenen op de fiets, de molen waar ik nu tegen aankijk, de invasie van zwarte kousen gisteravond toen ik door het dorp fietste, een waterig zonnetje op de hei, 4 en 5 mei, Balkenende die op z'n bek gaat met een skateboard, de Hema, kroketten uit de muur, gewoon Nederlandquote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg gewoon ja tegen mdma, ik heb drank, en drugs![]()
[ afbeelding ]
oh strijken is toch niet zo erg? Gewoon serietje op of een luisterboekquote:Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar zo heeft ieder land wel iets ...
Wie wil er voor me strijken, koffie/thee staat klaar, strijkplank ook, muziekje erbij....en het zijn maar 2 grote wasmanden vol...
iemand?
Ik kan niet strijkenquote:Op maandag 13 juni 2016 09:42 schreef Allures het volgende:
[..]
oh strijken is toch niet zo erg? Gewoon serietje op of een luisterboek
ja ga ik ook zo wel doenquote:Op maandag 13 juni 2016 09:42 schreef Allures het volgende:
[..]
oh strijken is toch niet zo erg? Gewoon serietje op of een luisterboek
Ja, struggles als, help een dictator heeft mijn halve familie in een werkkamp gestopt, of ik ben homo en ze willen me doodmaken omdat ik toevallig van pik hou, of ik ben protestants, maar als mijn ouders ar achter komen wordt mijn hoofd er af gehakt, of help ik wilde naar school lopen maar een mijn heeft mijn zusjes hoofd eraf geblazen, of shit ik wilde lezen over de tweede wereld oorlog, maar de regering heeft dit opgemerkt en hebben agenten gestuurd om me op te pakken voor een trainingskamp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |