Bron: http://m.telegraaf.nl/art(...)t-na-golf-vernielingquote:Ov-bedrijf Connexxion stopt tot nader order met de busdienst door de Kruidenwijk in Almere. Daartoe is zondagavond besloten nadat voor de derde avond op rij bussen in die wijk met stenen werden bekogeld. Volgens een woordvoerster van Connexxion gaat het om een groep van dertig tot veertig jongeren die stenen gooien.
Southpark denk ik. Meer, specifiek, Bebe's boobs.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bron: http://m.telegraaf.nl/art(...)t-na-golf-vernieling
Wat zou die jongeren drijven tot dit soort gedrag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Politie komt pas een keer kijken wanneer die jongetjes al lang en breed aan hun avondmaal zitten.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:35 schreef Perrin het volgende:
Bijzonder dat er nog niemand is aangehouden, ook. Na drie avonden met tientallen lui.
Sowieso is het altijd hetzelfde verhaal. Om iemand te straffen moet je 100% bewijs hebben, maar aangezien die gastjes allemaal zullen zeggen het zelf niet gedaan te hebben krijg je dat dus niet. Want camera's hangen echt niet langs de gehele busroute.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Politie komt pas een keer kijken wanneer die jongetjes al lang en breed aan hun avondmaal zitten.
Mwoah, die heb je nog niet echt in Nederland. Althans niet overdag.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Zou wel eens een overzichtje willen zien van de no-go areas in Nederland.
kanaleneiland, schilderswijk, buitenhof en nu dus ook kruidenwijkquote:Op maandag 13 juni 2016 08:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mwoah, die heb je nog niet echt in Nederland. Althans niet overdag.
Waarom zou je niet door Kanaleneiland of de Schilderswijk durven te lopen?quote:Op maandag 13 juni 2016 08:11 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
kanaleneiland, schilderswijk, buitenhof en nu dus ook kruidenwijk
Als je de rellen vermijdt, is Schilderswijk best te doenquote:Op maandag 13 juni 2016 08:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je niet door Kanaleneiland of de Schilderswijk durven te lopen?
Het ligt aan een ander.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:30 schreef wolkentoetje het volgende:
Die jongeren vervelen zich,geef ze een stageplaats en het gedonder is afgelopen.
Dat is inderdaad frappant! Zou er niemand in de bus zijn die hun mobieltje tevoorschijn haalde tijdens zo'n "aanval".quote:Op maandag 13 juni 2016 07:35 schreef Perrin het volgende:
Bijzonder dat er nog niemand is aangehouden, ook. Na drie avonden met tientallen lui.
Alsof men blijft staan wachten........quote:Op maandag 13 juni 2016 08:27 schreef Tos_ca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad frappant! Zou er niemand in de bus zijn die hun mobieltje tevoorschijn haalde tijdens zo'n "aanval".
Je hoeft toch ook niet te staan wachten? Zodra het gebeurt pak je je telefoon en klik. Als een dader te identificeren is volgen er vast meer.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Alsof men blijft staan wachten........
Daar ben je ook bezig mee op dat moment. Maar de busmaatschappij liegt?quote:Op maandag 13 juni 2016 08:31 schreef Tos_ca het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te staan wachten? Zodra het gebeurt pak je je telefoon en klik. Als een dader te identificeren is volgen er vast meer.
Van elk van deze wijken heb ik rapportages gezien dat journalisten of openbare voorzieningen uit de wijk worden gestenigd of geïntimeerd. Dat neem maar ik als criterium. Van durven is geen sprake, ik woon in een ontwikkeld gebied waar stenigen al heel lang niet meer de norm isquote:Op maandag 13 juni 2016 08:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zou je niet door Kanaleneiland of de Schilderswijk durven te lopen?
Kortom, je bent verwijft gewordenquote:Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Van elk van deze wijken heb ik rapportages gezien dat journalisten of openbare voorzieningen uit de wijk worden gestenigd of geïntimeerd. Dat neem maar ik als criterium. Van durven is geen sprake, ik woon in een ontwikkeld gebied waar stenigen al heel lang niet meer de norm is
Verveling, baldadigheid, groepsdruk etc.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bron: http://m.telegraaf.nl/art(...)t-na-golf-vernieling
Wat zou die jongeren drijven tot dit soort gedrag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |