Ik vermoed dat men daar veel strenger optreedt tegen raddraaiers. Kan Nederland een voorbeeld aan nemen.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vermoed dat het fenomeen daar helemaal niet bestaat, net zoals het belagen van ambulances en kopschoppen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men daar veel strenger optreedt tegen raddraaiers. Kan Nederland een voorbeeld aan nemen.
Dit is gewoon abnormaal en de omgekeerde wereld. Op deze manier lachen die gastjes iedereen uit. Ze komen er mee weg.
Ik ben ook klaar met dit soort overdrijvingen. Terreur, stenigen, het hele zuur-rechtse vocabulaire, voornamelijk bedacht door Geenstijl, wordt weer van stal gehaald.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:22 schreef Dingflofbips het volgende:
Ludachrist weet werkelijk niet meer door welke hoepel te springen om dit terreur goed te praten
alsof het de normaalste zaak van de wereld is om voorbijrijdende bussen met stenen te bekogelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:58 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met dit soort overdrijvingen. Terreur, stenigen, het hele zuur-rechtse vocabulaire, voornamelijk bedacht door Geenstijl, wordt weer van stal gehaald.
Wie beweert dat?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
alsof het de normaalste zaak van de wereld is om voorbijrijdende bussen met stenen te bekogelen.
Waarom denk je dat er zo weinig voorzieningen zijn in moslimlanden?quote:
Dus het is onzin? Het gebeurt gewoon. Ook het bespugen van mensen. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Wel met niet opvoeden en achtergrond. Als je daar verder iets over wil zeggen.....graag. Ik ken het en men partner nog beter.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:58 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met dit soort overdrijvingen. Terreur, stenigen, het hele zuur-rechtse vocabulaire, voornamelijk bedacht door Geenstijl, wordt weer van stal gehaald.
Nogmaals ...quote:Op maandag 13 juni 2016 19:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus het is onzin? Het gebeurt gewoon. Ook het bespugen van mensen. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Wel met niet opvoeden en achtergrond. Als je daar verder iets over wil zeggen.....graag. Ik ken het en men partner nog beter.
Er zijn er ondertussen wel twee opgepakt, maar waarschijnlijk omdat het nogal lastig te bepalen is wie nou echt de steen gegooid heeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze dit doen? Dan is er toch iets goed mis in je bovenkamer? En waarom niet die gastjes opgepakt ipv de bus tijdelijk daar niet laten rijden? Wat is dit voor slap beleid?
En dan klagen dat de samenleving niet liev tegen ze doet.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Net op het journaal. Die naffers staan gewoon de Connexxion woordvoerder in haar gezicht uit te lachen.
Dat is het probleem ook. Men pikt alles van dat tuig ipv ze streng te straffen. Het is eigen schuld.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Net op het journaal. Die naffers staan gewoon de Connexxion woordvoerder in haar gezicht uit te lachen.
Spugen dat vind ik wel wat anders dan tegels gooien. Spugen is vies, tegels gooien compleet gestoord. Gewoon even met mariniers als kinderen op een schoolreisje verstoppen onder de raampjes, en dan keihard toeslaan als die debielen weer wat doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus het is onzin? Het gebeurt gewoon. Ook het bespugen van mensen. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Wel met niet opvoeden en achtergrond. Als je daar verder iets over wil zeggen.....graag. Ik ken het en men partner nog beter.
Neef-nicht huwelijken doet de bovenkamer van het nageslacht geen goed nee.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze dit doen? Dan is er toch iets goed mis in je bovenkamer? En waarom niet die gastjes opgepakt ipv de bus tijdelijk daar niet laten rijden? Wat is dit voor slap beleid?
Dat zou ook verboden moeten worden. Het zorgt voor zwak nageslacht. Alleen over genetica praten ligt bijzonder gevoelig.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Neef-nicht huwelijken doet de bovenkamer van het nageslacht geen goed nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |