Ik vermoed dat men daar veel strenger optreedt tegen raddraaiers. Kan Nederland een voorbeeld aan nemen.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik vermoed dat het fenomeen daar helemaal niet bestaat, net zoals het belagen van ambulances en kopschoppen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men daar veel strenger optreedt tegen raddraaiers. Kan Nederland een voorbeeld aan nemen.
Dit is gewoon abnormaal en de omgekeerde wereld. Op deze manier lachen die gastjes iedereen uit. Ze komen er mee weg.
Ik ben ook klaar met dit soort overdrijvingen. Terreur, stenigen, het hele zuur-rechtse vocabulaire, voornamelijk bedacht door Geenstijl, wordt weer van stal gehaald.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:22 schreef Dingflofbips het volgende:
Ludachrist weet werkelijk niet meer door welke hoepel te springen om dit terreur goed te praten
alsof het de normaalste zaak van de wereld is om voorbijrijdende bussen met stenen te bekogelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:58 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met dit soort overdrijvingen. Terreur, stenigen, het hele zuur-rechtse vocabulaire, voornamelijk bedacht door Geenstijl, wordt weer van stal gehaald.
Wie beweert dat?quote:Op maandag 13 juni 2016 19:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
alsof het de normaalste zaak van de wereld is om voorbijrijdende bussen met stenen te bekogelen.
Waarom denk je dat er zo weinig voorzieningen zijn in moslimlanden?quote:
Dus het is onzin? Het gebeurt gewoon. Ook het bespugen van mensen. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Wel met niet opvoeden en achtergrond. Als je daar verder iets over wil zeggen.....graag. Ik ken het en men partner nog beter.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:58 schreef skrn het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar met dit soort overdrijvingen. Terreur, stenigen, het hele zuur-rechtse vocabulaire, voornamelijk bedacht door Geenstijl, wordt weer van stal gehaald.
Nogmaals ...quote:Op maandag 13 juni 2016 19:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus het is onzin? Het gebeurt gewoon. Ook het bespugen van mensen. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Wel met niet opvoeden en achtergrond. Als je daar verder iets over wil zeggen.....graag. Ik ken het en men partner nog beter.
Er zijn er ondertussen wel twee opgepakt, maar waarschijnlijk omdat het nogal lastig te bepalen is wie nou echt de steen gegooid heeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze dit doen? Dan is er toch iets goed mis in je bovenkamer? En waarom niet die gastjes opgepakt ipv de bus tijdelijk daar niet laten rijden? Wat is dit voor slap beleid?
En dan klagen dat de samenleving niet liev tegen ze doet.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Net op het journaal. Die naffers staan gewoon de Connexxion woordvoerder in haar gezicht uit te lachen.
Dat is het probleem ook. Men pikt alles van dat tuig ipv ze streng te straffen. Het is eigen schuld.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Net op het journaal. Die naffers staan gewoon de Connexxion woordvoerder in haar gezicht uit te lachen.
Spugen dat vind ik wel wat anders dan tegels gooien. Spugen is vies, tegels gooien compleet gestoord. Gewoon even met mariniers als kinderen op een schoolreisje verstoppen onder de raampjes, en dan keihard toeslaan als die debielen weer wat doen.quote:Op maandag 13 juni 2016 19:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus het is onzin? Het gebeurt gewoon. Ook het bespugen van mensen. Dat heeft niets met links of rechts te maken. Wel met niet opvoeden en achtergrond. Als je daar verder iets over wil zeggen.....graag. Ik ken het en men partner nog beter.
Neef-nicht huwelijken doet de bovenkamer van het nageslacht geen goed nee.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze dit doen? Dan is er toch iets goed mis in je bovenkamer? En waarom niet die gastjes opgepakt ipv de bus tijdelijk daar niet laten rijden? Wat is dit voor slap beleid?
Dat zou ook verboden moeten worden. Het zorgt voor zwak nageslacht. Alleen over genetica praten ligt bijzonder gevoelig.quote:Op maandag 13 juni 2016 20:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Neef-nicht huwelijken doet de bovenkamer van het nageslacht geen goed nee.
Jij hebt het over "overdrijvingen".quote:
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 13 juni 2016 18:58 schreef skrn het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Die belhamels gooien kiezeltjes tegen de bus. Je vraagt je af waarom niemand een leuk buurthuis voor ze geregeld heeft. Daar moeten wel racistische motieven achter zitten
Erg kinderachtig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Die belhamels gooien kiezeltjes tegen de bus. Je vraagt je af waarom niemand een leuk buurthuis voor ze geregeld heeft. Daar moeten wel racistische motieven achter zitten
Verrassendquote:Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef empa1010 het volgende:
Buurtbewoners bevestigen dat het om 'niet-Nederlandse jongens' gaat.
Je verwacht het niet![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)je_lafbekken___.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)taking_Almere__.htmlquote:Almere - Het busverkeer van Connexxion is opnieuw platgelegd nadat een boze passagier een ruit heeft ingeslagen. De man was boos dat hij niet mee kon rijden. Een passagier raakte gewond.
Neem aan dat ze een wannabe passagier bedoelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:10 schreef Perrin het volgende:
Almere - Het busverkeer van Connexxion is opnieuw platgelegd nadat een boze passagier een ruit heeft ingeslagen. De man was boos dat hij niet mee kon rijden. Een passagier raakte gewond.
Waarom kon hij niet mee?quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)taking_Almere__.html
IK vraag me af wat dat kattekwaad gaat kosten straks, ramen in een bus lijken me nou niet bepaald goedkoop.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:59 schreef D.D.W. het volgende:
Schattigdie bengels vervelen zich gewoon, beetje kattenkwaad hebben we allemaal uitgehaald.
Kattenkwaadquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:59 schreef D.D.W. het volgende:
Schattigdie bengels vervelen zich gewoon, beetje kattenkwaad hebben we allemaal uitgehaald.
Omdat de meeste witte kinderen nooit geleerd hebben om voor zichzelf op te komen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 04:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vraag me wel af waarom autochtone jongens niet met een groepje rondgaan door de straten. We zijn nog steeds met meer. Verzamel gewoon 20-30 man. New hoeft niet eens te gaan knuppelen maar gewoon laten zien dat je er bent op straat. Nu is het altijd leeg na een bepaalde tijd en zin het altijd dezelfde figuren die rondhangen en mensen intimideren.
quote:Incidenten zijn aan de orde van de dag in Almere. Volgens chauffeurs komt veel gesteggel door het grote aantal zwartrijders in de stad. Bert Groot zit al 36 jaar in het vak. Hij maakte veel rottigheid mee met passagiers die niet wilden betalen. ,,Hier rijdt 30 procent van de reizigers zwart. Bij mij is het bij verbaal geweld gebleven, maar ik ken genoeg collega’s waarbij werd gevochten in de bus.”
Hij merkt dat het vooral kansarme jongeren zijn die problemen geven. ,,Ze stappen overal de bus in. Vroeger kon dat alleen voorin.” Groot spreekt de wanbetalers aan. ,,Ik vraag hen of ze mij mijn plakje kaas op brood niet gunnen. Dat werkt vaak wel.”
quote:,Veel vergrijpen gebeuren buiten de bus. Als iemand een steen door de ruit gooit, kan er wel een beveiliger in de bus zitten, maar dit is een zaak van openbare orde.” Ze is het helemaal zat. ,,Chauffeurs zaten tijdens de staking met trillende handen in de kantine. Ze willen de passagiers niet in de regen laten wachten, maar ze zijn bang. Dit kan zo niet langer.”
De gemeente en de politie laat ze in de steekquote:Op donderdag 16 juni 2016 07:40 schreef wolkentoetje het volgende:
De chauffeurs in Almere zijn het zat.
http://www.telegraaf.nl/b(...)zigers_zwart___.html
[..]
[..]
Daar ga je je kind ook echt mee op pad sturen. De staat moet ingrijpen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 04:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vraag me wel af waarom autochtone jongens niet met een groepje rondgaan door de straten. We zijn nog steeds met meer. Verzamel gewoon 20-30 man. New hoeft niet eens te gaan knuppelen maar gewoon laten zien dat je er bent op straat. Nu is het altijd leeg na een bepaalde tijd en zin het altijd dezelfde figuren die rondhangen en mensen intimideren.
dat doen ze zo'n 40 jaar al zo geweldig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar ga je je kind ook echt mee op pad sturen. De staat moet ingrijpen.
Ze moeten nu wel eens iets doen. OP de politie korten is niet de oplossing. Kinderen het laten oplossen ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2016 08:19 schreef flibber het volgende:
[..]
dat doen ze zo'n 40 jaar al zo geweldig.
gewoon de dienstplicht weer invoeren en net zoals in israel soldaten laten patrouilleren door de straten.
Daar snappen ze wel hoe ze stenen gooiende en aanvallende "religie van de vrede"-aanhangers moeten aanpakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |