Of gewoon weggegaan omdat er problemen zijn? Ik wel. Uit Amsterdam Oost.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kortom, je bent verwijft geworden
Volgens mij werd er per 'aanval' één steen gegooid. Tegen de tijd dat je dan je telefoon op film-stand hebt is de steen al gegooid en zijn de daders in ieder geval niet met heterdaad op beeld te krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:27 schreef Tos_ca het volgende:
[..]
Dat is inderdaad frappant! Zou er niemand in de bus zijn die hun mobieltje tevoorschijn haalde tijdens zo'n "aanval".
Stenigen is nogal een zwaar woord voor wat opgeschoten tuig dat met steentjes gooitquote:Op maandag 13 juni 2016 08:36 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Van elk van deze wijken heb ik rapportages gezien dat journalisten of openbare voorzieningen uit de wijk worden gestenigd of geïntimeerd. Dat neem maar ik als criterium. Van durven is geen sprake, ik woon in een ontwikkeld gebied waar stenigen al heel lang niet meer de norm is
Men vernielt zo zwaar bussen dat men niet meer wil rijden. Mensen als jij maken het probleem erger door er over te doen alsof het wel meevalt.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stenigen is nogal een zwaar woord voor wat opgeschoten tuig dat met steentjes gooit.
Hij zegt toch niet dat het meevalt, hij zegt alleen dat stenigen niet het juiste woord is.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men vernielt zo zwaar bussen dat men niet meer wil rijden. Mensen als jij maken het probleem erger door er over te doen alsof het wel meevalt.
Hij verwoord het op een manier.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat het meevalt, hij zegt alleen dat stenigen niet het juiste woord is.
Dit ging niet over deze buslijn, dit ging over de journalisten die de wijk uit 'gestenigd' worden.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men vernielt zo zwaar bussen dat men niet meer wil rijden. Mensen als jij maken het probleem erger door er over te doen alsof het wel meevalt.
De benaming is niet juist.........quote:Op maandag 13 juni 2016 09:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit ging niet over deze buslijn, dit ging over de journalisten die de wijk uit 'gestenigd' worden.
Dat het de grenzen voorbij gaat ben ik met je eens, ik denk alleen niet dat 'stenigen', wat gewoon de doodstraf is door middels van het gooien van stenen, het goede woord is om de acties van straattuig mee te beschrijven.
Dat een hele buslijn stopt ook niet?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert me dat niet.
Het broeit al langer in Europa, zal vrij weinig strategie van hogerhand achter zitten naast de Islam zelf natuurlijk..quote:Op maandag 13 juni 2016 09:12 schreef Loekie1 het volgende:
Rotzooi trappen en dan roepen om de grote man: Erdogan. Ik hou er wel rekening mee dat er een strategie achter zit. Het is namelijk toevallig momenteel op veel plaatsen aan de gang: Ede, Gouda, Haarlem, Almere, Amsterdam-Noord...
quote:Op maandag 13 juni 2016 08:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kortom, je bent verwijft geworden
Een inteeltbrein.quote:Op maandag 13 juni 2016 07:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bron: http://m.telegraaf.nl/art(...)t-na-golf-vernieling
Wat zou die jongeren drijven tot dit soort gedrag?
Een stoeptegel krijgen gegooid door de ruit waar jij achter zit noem ik geen steentje meer gooien. Dat is poging tot doodslag.quote:Op maandag 13 juni 2016 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stenigen is nogal een zwaar woord voor wat opgeschoten tuig dat met steentjes gooit.
Werden de journalisten met stoeptegels bekogeld dan? Want daar heb ik het over.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Een stoeptegel krijgen gegooid door de ruit waar jij achter zit noem ik geen steentje meer gooien. Dat is poging tot doodslag.
en ik had het over journalisten en openbare voorzieningen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Werden de journalisten met stoeptegels bekogeld dan? Want daar heb ik het over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |