Hihiquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
zalwel, je bent gewaarschuwd:
[ afbeelding ]
Ach welnee. Ben niet zo van dat brute eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
zalwel, je bent gewaarschuwd:
[ afbeelding ]
Ja, zie jequote:
Oké. Ik stel wel vragen.quote:
Achteraf praat het weer zo makkelijk hequote:Op zondag 12 juni 2016 23:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ach welnee. Ben niet zo van dat brute eigenlijk
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijdenquote:
één zusjequote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké. Ik stel wel vragen.
Heb je broers/zussen?
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijden
Nee, liever subtielquote:
Zo druk met de leef? Wat spook jij dan tegenwoordig uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hi klopthelemaal niet meer aan FOK! gedacht
en hoe laat moet je morgen op school zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
Shit man. om 3 uur game of thrones en om 4 uur E3 Bethesda
je kunt ook gewoon over uurtje naar bed en morgen ergens op de dag terugkijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
En morgen school.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
GoT kan je altijd nog kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
Klopt, vind ik ook. Had ooit iemand op stal die nog even fotoshoot ging doen met haar paard voordat ie de volgende dag naar de slager ging.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijden
Juist helemaal niet druk gewoon met onzin druk geweest. En een jongen die verkeerd was.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo druk met de leef? Wat spook jij dan tegenwoordig uit.
Ik ga niet eens naar school en kijk dat gewoon morgen.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe laat moet je morgen op school zijn?
Wat liefquote:
11uquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
en hoe laat moet je morgen op school zijn?
Haha ja was gister ook nog ff geweest :$ goed voor de vervelingquote:Op zondag 12 juni 2016 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hee bby jij ook hier. Hemeltjelief wat een toeval.
ripquote:
En hoe laat naar school? Juist jaquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Had ooit iemand op stal die nog even fotoshoot ging doen met haar paard voordat ie de volgende dag naar de slager ging.
ja lekker op tijd weer spuit 11quote:
jezus manquote:Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf man moet je eens googlen op twink body
kanki lange piemels allemaal man wtf
Waarom kies jij altijd van die tokkieboys uitquote:Op zondag 12 juni 2016 23:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Juist helemaal niet druk gewoon met onzin druk geweest. En een jongen die verkeerd was.
Nu helemaal nix meer.
Meh, dowload laat op zich wachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd welke serie Remqo kijkt dat hij 5 minuten later alweer terug is
In wat voor een buurt ben je eigenlijk opgegroeid?quote:
Is dat een beetje leuk? Nou ja waarschijnlijk wel, anders keek je het niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, dowload laat op zich wachten.
Maar ik ben ondertussen bij Seizoen 4 van Orphan Black
dorpje net buiten Assen, tussen de landerijenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
In wat voor een buurt ben je eigenlijk opgegroeid?
Gaat over kloontjes, leuke serie verderquote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk? Nou ja waarschijnlijk wel, anders keek je het niet.
Boerderij?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dorpje net buiten Assen, tussen de landerijen
Pak je machetequote:
Kloontjes kan je hier ook gwn zienquote:Op maandag 13 juni 2016 00:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gaat over kloontjes, leuke serie verder
ewa single ladyquote:Op zondag 12 juni 2016 23:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Juist helemaal niet druk gewoon met onzin druk geweest. En een jongen die verkeerd was.
Nu helemaal nix meer.
orphan black... 3 seizoenen gekeken toen had ik hem uitgekeken moest ik half jaar of zo wachten op seizoen 4 toen zeker maand steeds helemaal in de ban van de serie opzoeken wanneer nieuwe seizoen kwam etc..quote:Op maandag 13 juni 2016 00:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Meh, dowload laat op zich wachten.
Maar ik ben ondertussen bij Seizoen 4 van Orphan Black
het is ook Fok! de seriequote:
Ewaa slimmerikquote:
Oké. Wat doen (deden) je ouders eigenlijk voor beroep?quote:
projectmanager, zorgquote:Op maandag 13 juni 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké. Wat doen (deden) je ouders eigenlijk voor beroep?
ja die stuurde ze me gister nadat ik in een van d'r topics zei dat ze op moest flikkerenquote:
Waarom zou je dat willen hebben?quote:
Gaat echt episch worden. Mass Effectquote:Op maandag 13 juni 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes
Achter de schermen bij Mass Effect Andromeda
Ik kreeg het zojuist weer binnen, gek wijfquote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die stuurde ze me gister nadat ik in een van d'r topics zei dat ze op moest flikkeren
snap de logica daarachter nog steeds niet
iddquote:
Ah oké. Wat trekt jou eigenlijk in bedrijfseconomie?quote:
ja zeg dat welquote:Op maandag 13 juni 2016 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kreeg het zojuist weer binnen, gek wijf
Haha wat.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die stuurde ze me gister nadat ik in een van d'r topics zei dat ze op moest flikkeren
snap de logica daarachter nog steeds niet
niks.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké. Wat trekt jou eigenlijk in bedrijfseconomie?
uiteindelijk altijd.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ben je wel weer lekker op je pootjes geland?
weet het ook niet verder, op dr vorige account stuurde ze die shit soms ook opeens naar allemaal random FOK!kersquote:
hoezoquote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Battlefield 1 ziet er onwijs chill uit, maar zal wel ontzettend kut om te spelen zijn
lolquote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het ook niet verder, op dr vorige account stuurde ze die shit soms ook opeens naar allemaal random FOK!kers
Waarom die studie dan?quote:
Ziet er wel vet uit. Soms heb ik wel eens zin om trilogie opnieuw te spelen, maar dat gaat me maanden kostenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
alleen niet heel veel gamebeelden helaas
Maar mapima was toch al eens ontmaskerd in een topic?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het ook niet verder, op dr vorige account stuurde ze die shit soms ook opeens naar allemaal random FOK!kers
weenie feeling, net zoals bf4quote:
bij jou mss, bij mij nietquote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
uiteindelijk altijd.
De puzzel stukjes vallen vroeg of later in elkaar ja togh
Hoezo niet:Pquote:
lijkt mij juist wel coolquote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie feeling, net zoals bf4
te realistisch trekt me niet
wil wel superstarhero zijn
gewoon pubhero enzo
geen ideequote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar mapima was toch al eens ontmaskerd in een topic?
oh ja dat was ik sws ook niet van plan neequote:Op maandag 13 juni 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
koop iig niet direct bij release
wacht wel op kortingsactietje
Hmm.. Ja, is minder open deuren dan marketing ofzo denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weeniet wat ik wel wil, en kan het op zich wel
Vraag het PaarseStabiloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |