Haha wat.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die stuurde ze me gister nadat ik in een van d'r topics zei dat ze op moest flikkeren
snap de logica daarachter nog steeds niet
niks.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké. Wat trekt jou eigenlijk in bedrijfseconomie?
uiteindelijk altijd.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:06 schreef Drug het volgende:
[..]
ben je wel weer lekker op je pootjes geland?
weet het ook niet verder, op dr vorige account stuurde ze die shit soms ook opeens naar allemaal random FOK!kersquote:
hoezoquote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Battlefield 1 ziet er onwijs chill uit, maar zal wel ontzettend kut om te spelen zijn
lolquote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het ook niet verder, op dr vorige account stuurde ze die shit soms ook opeens naar allemaal random FOK!kers
Waarom die studie dan?quote:
Ziet er wel vet uit. Soms heb ik wel eens zin om trilogie opnieuw te spelen, maar dat gaat me maanden kostenquote:Op maandag 13 juni 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
alleen niet heel veel gamebeelden helaas
Maar mapima was toch al eens ontmaskerd in een topic?quote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet het ook niet verder, op dr vorige account stuurde ze die shit soms ook opeens naar allemaal random FOK!kers
weenie feeling, net zoals bf4quote:
bij jou mss, bij mij nietquote:Op maandag 13 juni 2016 00:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
uiteindelijk altijd.
De puzzel stukjes vallen vroeg of later in elkaar ja togh
Hoezo niet:Pquote:
lijkt mij juist wel coolquote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie feeling, net zoals bf4
te realistisch trekt me niet
wil wel superstarhero zijn
gewoon pubhero enzo
geen ideequote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar mapima was toch al eens ontmaskerd in een topic?
oh ja dat was ik sws ook niet van plan neequote:Op maandag 13 juni 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
koop iig niet direct bij release
wacht wel op kortingsactietje
Hmm.. Ja, is minder open deuren dan marketing ofzo denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weeniet wat ik wel wil, en kan het op zich wel
Vraag het PaarseStabiloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |