ik hoef niet eens discussie met jou, maar jij begon vragen te stellen. als je te lui bent om mijn ene koranvers te weerleggen dan nvm hoorquote:
De fucked up shit die ik doe, zou ik echt niet vertellenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Moet je nagaan die zalwel komt net kijken
Omg. Klik op die fucking link luilak.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:53 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoef niet eens discussie met jou, maar jij begon vragen te stellen. als je te lui bent om mijn ene koranvers te weerleggen dan nvm hoor
vertel gewoonquote:Op zondag 12 juni 2016 23:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
De fucked up shit die ik doe, zou ik echt niet vertellen
ik ga uitslapen... we kunnen ruilenquote:
Afmakenquote:
zalwel, je bent gewaarschuwd:quote:Op zondag 12 juni 2016 23:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
De fucked up shit die ik doe, zou ik echt niet vertellen
Hi kloptquote:Op zondag 12 juni 2016 23:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hey, jij bent er ook weer. Lang niet gezien.
Weet ook nog niks over jouquote:
Hihiquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
zalwel, je bent gewaarschuwd:
[ afbeelding ]
Ach welnee. Ben niet zo van dat brute eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
zalwel, je bent gewaarschuwd:
[ afbeelding ]
Ja, zie jequote:
Oké. Ik stel wel vragen.quote:
Achteraf praat het weer zo makkelijk hequote:Op zondag 12 juni 2016 23:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ach welnee. Ben niet zo van dat brute eigenlijk
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijdenquote:
één zusjequote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké. Ik stel wel vragen.
Heb je broers/zussen?
quote:Op zondag 12 juni 2016 23:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zei mam ook al maar accepteer niet dat ze paarden doden alleen omdat hij even niet meer voor je kan rijden
Nee, liever subtielquote:
Zo druk met de leef? Wat spook jij dan tegenwoordig uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hi klopthelemaal niet meer aan FOK! gedacht
en hoe laat moet je morgen op school zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
Shit man. om 3 uur game of thrones en om 4 uur E3 Bethesda
je kunt ook gewoon over uurtje naar bed en morgen ergens op de dag terugkijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
En morgen school.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
GoT kan je altijd nog kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:57 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |