Voor hoe lang?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
Grinnik...yepIk was gewoon wat aan het rondkijken en zag toen ineens Limnos tussen de bestemmingen bij Ross staan, en heb meteen geboekt.
We gaan maar 8 dagen, dus misschien later het jaar wat anders. In juli, oktober, november en december heeft hij ook steeds 2 weken vrij.Het rooster is gunstig, en hij had nog dagen over.quote:
Ja, ik wilde eigenlijk weer een kloon inzetten, maar om constant tegen jezelf te löllen is ook zo seniel.quote:
Naja, toch ruim een week en hier lijkt het alweer herfst voorlopig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
We gaan maar 8 dagen, dus misschien later het jaar wat anders. In juli, oktober, november en december heeft hij ook steeds 2 weken vrij.Het rooster is gunstig, en hij had nog dagen over.
Ik was blij met de buitjes..de tuin was gortdroog.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:22 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Naja, toch ruim een week en hier lijkt het alweer herfst voorlopig.
Daar kan ik je verhalen over vertellen!quote:Op maandag 13 juni 2016 23:22 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk weer een kloon inzetten, maar om constant tegen jezelf te löllen is ook zo seniel.
quote:Op maandag 13 juni 2016 23:23 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Daar kan ik je verhalen over vertellen!Oh wacht.
Marie!quote:Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef Schele_Marie het volgende:
Toen ik naar de circu s was waren er ook kloons
Er waren er een stuk of vier, vijf.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:25 schreef BastardMouse het volgende:
Oh ja, het moet over muziek gaan. Mad stopte dus met draaien omdat er niet genoeg luisteraars naar zijn zin waren, las ik.
Ik wilde graag luisteren, en tegen 19:45 heb ik ma nog gebeld opgetelefoneerd, en ben daarna wat gaan rommelen, en helemaal vergeten dat ik zou luisteren. Vond ik toch wel lullig.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ben het er zeker niet mee eens, maar goed.
Als mensen zich van te voren afmelden voor een ingeplande show is dat geen probleem.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:27 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Ben het er zeker niet mee eens, maar goed.
Sja, hoeveel werk er ook in mag zitten, ik ben het er niet mee eens. Als je om wat voor reden dan ook pas later kan luisteren, dan is het knap lullig om zo iets te lezen, Mad. Normaal gesproken heb je niets te klagen over het aantal luisteraars. Zo komt het over alsof je gedwongen zou moeten luisteren en dan haak ik júist af.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als mensen zich van te voren afmelden voor een ingeplande show is dat geen probleem.
Maar om 20.00 uur beginnen voor alleen jezelf en dan na 3 platen 2 luisteraars hebben, daar ga ik mijn tijd en effort niet voor inzetten.
Ik bereid deze al tijden lang geplande shows voor, probeer ze wat te promoten en om het dan voor de kat z'n viool te doen, daar pas ik voor...
Het gaat me niet om de aantallen, er is gewoon niemand.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, hoeveel werk er ook in mag zitten, ik ben het er niet mee eens. Als je om wat voor reden dan ook pas later kan luisteren, dan is het knap lullig om zo iets te lezen, Mad. Normaal gesproken heb je niets te klagen over het aantal luisteraars. Zo komt het over alsof je gedwongen zou moeten luisteren en dan haak ik júist af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |