Heb je al de whisky met whisky klaarstaan?quote:
;$quote:Op zondag 12 juni 2016 23:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Hzaw, ik hou van jou
Zo boeiend is het ook weer niet, men dacht dat door afwezigheid dat ik aan mevrouw Remqo zat.... die bestaat helemaal nietquote:
Ik kon ze daar ook niet vinden, maar dat kan ook komen doordat ik mobiel zit en die site gaar deed en ik door mn slechte hangry zin opgaf.quote:
huh en daarom heb je je nog nooit zo prettig gevoeld? :squote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet, men dacht dat door afwezigheid dat ik aan mevrouw Remqo zat.... die bestaat helemaal niet
Misschien is hij eindelijk uit die kast gesprongenquote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh en daarom heb je je nog nooit zo prettig gevoeld? :s
Geen dank, hoe is het met jou?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat klinkt dramatisch, bedankt voor het vragen hoe het met mij ging
oeh ja wie weetquote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien is hij eindelijk uit die kast gesprongen
Maar je wil niet zeggen wat wel, dus ik wil weten wat dan wel. Een meneer Remqo?quote:Op zondag 12 juni 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet, men dacht dat door afwezigheid dat ik aan mevrouw Remqo zat.... die bestaat helemaal niet
Goedquote:Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Geen dank, hoe is het met jou?
Maar ik ga weer want ik ga series kijken
Wij allemaal toch :squote:
ja van die kekke cute adidasjes die die meisjes op instagram allemaal aan doen icm met yogapants en crop topje.quote:
Dat zal nu niet gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wil met jou juist de kast in duiken
nou ja, iets serieuzer nu, hij had toch wat persoonlijke problemen ofzo, daardoor ook gestopt met moderatorschap.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar je wil niet zeggen wat wel, dus ik wil weten wat dan wel. Een meneer Remqo?
wil wel helpen zoeken maar moet je met iets meer info komen dan ditquote:Op zondag 12 juni 2016 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ja van die kekke cute adidasjes die die meisjes op instagram allemaal aan doen icm met yogapants en crop topje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |