beter dan alkkoholquote:Op zondag 12 juni 2016 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee je gooit gwn andere shit naar binnen
Vochtig geworden op de verkeerde plek.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou sinaasappels voor je persen en je het sap voeren terwijl krio je druiven voert
Niet geschoten altijd mis tochquote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb geprobeerd zo aow te krijgen, maar daar trappen ze niet in
ik wil drugs doen met dp maar hij wijst me steeds afquote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Drug het volgende:
[..]
Depends, als je er verstandig mee omgaat kan het heel veel goede doen.
Dat is taqwa en de liefde voor je schepperquote:Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
moest hier van blozen weenie wrm, ramadan is naar mn hoofd gestegen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil wel drugs met je doenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil drugs doen met dp maar hij wijst me steeds af
ja, maar m''n kut is strakkerquote:Op zondag 12 juni 2016 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik wil wel drugs met je doen
ongerelateerde vraag: heb je strakke anus?
hahahaquote:Op zondag 12 juni 2016 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Godtyfusquote:Op zondag 12 juni 2016 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2016 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja de eersre keer dat ik dronk was ik ook helemaak naar de tyves had van alles doorelkaar. Bier, bacardi, vieze duitse shotjes, rum, vodka.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Trollscience het volgende:
ik heb een keer een flinke alcoholkater gehad en daarna heb ik tegen mezelf gezegd 'ik drink nooit meer zoveel'
en dat heb ik ook nooit meer gedaan
Kom naar de drugsmeet deze zomer. Noel komt. Dp ga ik nog overhalen.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil drugs doen met dp maar hij wijst me steeds af
ik jou ook maar blijf toch ook van jou afquote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Vind een glas wijn bij het eten veel te lekker
Ariërsquote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
1-0 mustafi, hoe ariër wil je het hebben
o zijn de olympische spelen al begonnen?quote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Duitsland 1 - 0 Oekraïne
Gun het ze gewoon niet.
Helaas wel ;squote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou ook maar blijf toch ook van jou af
noel is een kneusquote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
[..]
Kom naar de drugsmeet deze zomer. Noel komt. Dp ga ik nog overhalen.
Anders DM je Frass ffquote:Op zondag 12 juni 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
FRASS HEB JE GEZIEN HOE ZE HEBBEN GESCOORD JONGEN
Ik heb ooit een keer zo'n lekkere wijn gehad was heel zoet en fruitig Voor de rest lust ik t nietquote:Op zondag 12 juni 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Vind een glas wijn bij het eten veel te lekker
srs?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |