Ik dacht dat het best vaak werd gebruikt, maar dat schijnt helemaal niet zo te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 iemand die die term ook gebruikt, maar die is iets jonger dan jij...
quote:
Okidokiquote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Melting het volgende:
Ik ga er trouwens om half 9 wel mee stoppen.
ow dan hebben we nog evenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Melting het volgende:
9 minutenquote:
Yep...maar ik zit raar in elkaar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een heel leven met dezelfde persoon bent, maar ik begin toch al aardig op te schieten.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En toch al zo lang samen met dezelfde.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep...maar ik zit raar in elkaar. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je een heel leven met dezelfde persoon bent, maar ik begin toch al aardig op te schieten.
Knap dat je het toch zo lang volhoud als je rot hebt geslapen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef just me het volgende:
Aaargh... de trouwerij van Junior gaat sjieker worden dan gedacht.. zit me rot te zoeken naar een ietwat sjieke jurk die dan ook nog eens bij mijn persoontje past
Boe! Boe!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef Melting het volgende:
Ik ben al zo'n jurkjes persoonquote:
Doe je gewoon geen sjiek jurkje aan.quote:
Junior moet zich niet hoeven te schamen voor zijn moeder hèquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef just me het volgende:
Aaargh... de trouwerij van Junior gaat sjieker worden dan gedacht.. zit me rot te zoeken naar een ietwat sjieke jurk die dan ook nog eens bij mijn persoontje past
Zet je een masker op.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
Junior moet zich niet hoeven te schamen voor zijn moeder hè
Ow, wat herkenbaar. Ik stond doodongelukkig in een paskamer, en de verkoopster maar blaten hoe enig het me stond. Ik leek verdomme wel een travestiet in een sjieke jurk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef just me het volgende:
Ik weet niet of ze dat nu nog hebben, maar vroeger had Peek & Cloppenburg een afdeling met best aardig sjieke (avond)jurken die nog betaalbaar waren.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef just me het volgende:
dank jequote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nu nog hebben, maar vroeger had Peek & Cloppenburg een afdeling met best aardig sjieke (avond)jurken die nog betaalbaar waren.
Doe ik ook....quote:
Daar stond ik dus met mijn travestietenjurk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat nu nog hebben, maar vroeger had Peek & Cloppenburg een afdeling met best aardig sjieke (avond)jurken die nog betaalbaar waren.
Ik wist niet dat je eigenlijk travestiet was.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Daar stond ik dus met mijn travestietenjurk.
Vast wel, mits dit soort muziek of andere classic oldies...quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik ook....
Zal niet vaak terug komen.
staat énig mevrouwquote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wehehehe, gelukkig niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je eigenlijk travestiet was.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vast wel, mits dit soort muziek of andere classic oldies...
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:27 schreef Annagh het volgende:
[..]
Graag, variatie op een thema is goed...quote:Op zondag 12 juni 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik zo proberen een uurtje met 'mijn' interpretatie van classick rock doorgaan?
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Zal ik zo proberen een uurtje met 'mijn' interpretatie van classick rock doorgaan?
Zou je mij tot 21:30 op het rooster willen zetten? Classic Rock op zijn Muisquote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag, variatie op een thema is goed...
Euh, ik zit niet achter de PC...quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou je mij tot 21:30 op het rooster willen zetten? Classic Rock op zijn Muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |