Dit is echt walgelijk. Kapitaliseren op menselijk leed.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Nintex het volgende:
Voor iedereen die altijd dingen roept als: "Dit is koren op de molen voor Wilders!!11!"
Dit is hoe echt feestvieren, omdat je de macht ruikt eruit ziet:twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 18:43:17Appreciate the congrats for being right on radical Islamic terrorism, I don't want congrats, I want toughness & vigilance. We must be smart! reageer retweet
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:05 schreef Evertjan het volgende:
over 25 min trouwens een speech van Obama
hij zal wel weer gaan inzetten op gun regelationquote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.
Dat is wat iedere politicus, van links tot rechts, doet bij dit soort incidenten.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is echt walgelijk. Kapitaliseren op menselijk leed.
Dat doet hij dus niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee echt totaal niet inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verwacht geen moslimbash van Barack Hussein Obama.
Het is bovendien natuurlijk een volstrekte drogreden, maar eentje die populair is in die kringen. Een Clinton of Obama ontkent helemaal niet dat dit soort dreigingen bestaan. Ze verschillen enkel met Trump over hoe je daar mee om moet gaan. Trump zijn 'oplossing' van een tijdelijk verbod voor moslims om het land binnen te komen had hier ook weinig uitgehaald, want deze man was gewoon geboren en getogen in de VS.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een doorgesnoven Afghaanse junk is geen praktiserend moslim.quote:
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dit soort zaken laten we gewoon toe in onze westerse samenleving. Godsdienstvrijheid en meer van dat soort onzin. Als ik zou zeggen dat mensen die de keuze maken om moslim te zijn allemaal dood moeten, kan ik me nergens op beroepen. Maar met de hand op de Koran of de Bijbel mag je alles zeggen.quote:
nee dat is het niet stop gewoon met praten je zet je zelf voor paalquote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat Gore kapitaliseert op klimaatverandering.
Men denkt echt teveel in Islam/Moslim = Koran en niet meer dan dat. Er is een gigantische hoeveelheid aan interpretaties (zelfs een vertaling is een interpretatie), scholen en betrouwbare bronnen (denk aan de collecties aan Hadiths), 'betrouwbare' bronnen, vervalste bronnen dan wel hele hele foute bronnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet alle moslims zijn terroristen, maar heel veel terroristen zijn dat wel. Althans, in naam. Echt veel met de islam hebben ze niet op.
"Ik waardeer de felicitaties omdat ik gelijk heb." Om vervolgens een uiting te doen over je beleid. Dankzij deze doden kan hij weer eens de sterke leider uithangen. Dat noem ik het kapitaliseren van menselijk leed.quote:
Goedprater gespot.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Een doorgesnoven Afghaanse junk is geen praktiserend moslim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |