Zeker bjizonder, want een vrouw aan het werk is gezinsontwrichtend.quote:
Oei oei, geeft Plasterk daar even een kijkje in zijn agendaquote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:01 schreef Molurus het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)idelijkt-in-wet.html
Je wil niet weten wat die man allemaal doet in z'n vrije tijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei oei, geeft Plasterk daar even een kijkje in zijn agenda
Wtf, een vrouw die werkt??? Besef je niet dat dat tegenstrijdig is met het traditionele gezin? Zo ga je me ook nog eens vertellen dat je je (groot)ouders niet in huis hebt, en die zichzelf maar moeten redden. Het moet niet veel gekker worden zeg.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:
LGBTTTT AGENDA: Debasing American Society and Corrupting The Planetary Civilization
Make no mistake about it: the LGBTTTT Agenda represents the single greatest political force on planet Earth today. The emergence of this perverted power occurred over decades by quite purposeful design. The whole USA has in fact been the victim of a fastidiously implemented social engineering experiment. While the LGBTTT Agenda has been painstakingly executed worldwide, its primary marketing machine finds its home throughout American society.
How did this happen so quickly under the tyranny of the Obama Administration? Quite easily, as Barack Obama himself was carefully prepared to finish the task of turning the United States into the most permissive and promiscuous society in the world. Obama was schooled and trained, brainwashed and mind-controlled to accomplish this particular goal. And so he has … to the chagrin of millions of Americans who are still shell-shocked by his societal blitzkrieg.
Their main formula of success utilized a two-pronged strategy: (i) Anyone who did not go along with the LGBTTTT Agenda was called a hater or labelled homophobic. No matter what an individual’s opinion on this dire matter, they were ostracized by the Political Correctness police should they resist any part of this misguided agenda for any reason. (ii) The other prong of their furtive strategy was to frame the whole sexual transformation of society within the context of compassion and inclusivity … as if giving a 6-year-old child the choice of choosing which gender they wanted to be was serving that purpose. Likewise, if you failed to allow the transgender free use of the bathroom of their choosing, you lacked compassion.
To keep you folks going through the day. Ik heb daar overdag niet zoveel tijd voor want werk enzo.
Aloa
Je houd je zelf niet aan de normen en waarden van het traditionele Hollandse gezin, dus wat heb je daar nou precies over te zeuren?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Mensen zoals ik ach ja.. sneer er maar op los. Om wat leven in de brouwerij te brengen
Plasticizers linked to hormone disruption are found in majority of America's food products - organics included
Today's man is literally being engineered to be weak, to be dependent - to be compliant. Plasticizers, pesticides, and heavy metals are pervasive in the foods we eat, in the products lathered on the body, and in the artificial scents filling our lungs. As the chemicals enter man's bloodstream, his hormones are being altered and the natural function of his endocrine system suppressed. His sperm count is falling and his ability to reproduce and provide for a future family is being diminished.
Yup Natural News![]()
lukt aardig..
Buzzfeed, man in womens swimwear..Misschien iets voor Hek, why not it looks hot!
keep the party going peepz!
Dat is een argument van lik mijn vestje. Je weet niets over mijn privé situatie hoe traditioneel of conservatief ik ben, ik ga daar ook niets over prijsgeven zeker niet hier. Al ben ik een butch pot dan zou ik evengoed zien dat er een agenda gaande is. Zo'n once piece lijkt me echt iets voor jou trouwens. Pair of heels to go. Why not? .. in deze kekke gender neutral tijd,quote:Op zaterdag 25 juni 2016 17:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je houd je zelf niet aan de normen en waarden van het traditionele Hollandse gezin, dus wat heb je daar nou precies over te zeuren?Dat is geen sneer overigens.
Dat maakt geen ene donder uit. Puur het feit dat je werkt is al genoeg dat je niet voldoet aan het traditionele Nederlandse gezin.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is een argument van lik mijn vestje. Je weet niets over mijn privé situatie hoe traditioneel of conservatief ik ben, ik ga daar ook niets over prijsgeven zeker niet hier. Al ben ik een butch pot dan zou ik evengoed zien dat er een agenda gaande is. Zo'n once piece lijkt me echt iets voor jou trouwens. Pair of heels to go. Why not? .. in deze kekke gender neutral tijd,
Buzzfeed met zijn miljoenen publiek en dan blijven beweren dat social engineering onzin is.
Het vingertje wijzen zal zo wel weer van start gaan. Leeft het tenminste weer wat op. Het was me een waar genoegen
Dat doe jij nooit zeker?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het vingertje wijzen zal zo wel weer van start gaan.
Je bent je ervan bewust dat de eerste hakschoenen die we ontwikkelde mannenschoenen waren? Voornamelijk voor het rijden van een paard oa (alhoewel er ook een verhaal is dat in het oude egypte slagers begonnen met het dragen van hakken om de voeten weg te houden bij het bloed op de grond)? Dat het een lange tijd zo is geweest dat voornamelijk mannen hakschoenen droegen en daarna nog heel erg lang zowel man als vrouw hakschoenen hebben gedragen?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is een argument van lik mijn vestje. Je weet niets over mijn privé situatie hoe traditioneel of conservatief ik ben, ik ga daar ook niets over prijsgeven zeker niet hier. Al ben ik een butch pot dan zou ik evengoed zien dat er een agenda gaande is. Zo'n once piece lijkt me echt iets voor jou trouwens. Pair of heels to go. Why not? .. in deze kekke gender neutral tijd,
Buzzfeed met zijn miljoenen publiek en dan blijven beweren dat social engineering onzin is.
Het vingertje wijzen zal zo wel weer van start gaan. Leeft het tenminste weer wat op. Het was me een waar genoegen
Ah, de sneer zat dit keer in de staart. Fijne avondquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ook in Nederland kan je dat nog wel vinden. Zo ziet een heren latin stijldansschoen er bijvoorbeeld uit:quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat de eerste hakschoenen die we ontwikkelde mannenschoenen waren? Voornamelijk voor het rijden van een paard oa (alhoewel er ook een verhaal is dat in het oude egypte slagers begonnen met het dragen van hakken om de voeten weg te houden bij het bloed op de grond)? Dat het een lange tijd zo is geweest dat voornamelijk mannen hakschoenen droegen en daarna nog heel erg lang zowel man als vrouw hakschoenen hebben gedragen?
Dat heeft dus bar weinig met gender te maken en veel meer met cultuur. Zelfde met vele andere zaken. Mannen droegen vroeger bv "jurken" (op sommige plekken nog steeds), droegen make up en ga zo maar door. Hoe men zich kleed is erg cultuur afhankelijk en heeft echt helemaal niets met gender neutral te maken.
En dat mannen voor de lol een keer een dagje hakken dragen of een vrouwenzwempak proberen al helemaal niet. Dat is gewoon bedoeld of als gewoonweg lol en verder niets, of is bedoeld als een mijl in andersmans schoenen lopen, vrij letterlijk dan met dan hak dagje.
Is jouw idee van wat een man is en wat een man hoort te dragen niet gewoon een beetje erg beperkt?
Dank je, mooi vb...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook in Nederland kan je dat nog wel vinden. Zo ziet een heren latin stijldansschoen er bijvoorbeeld uit:
[ afbeelding ]
Kweenie hoor. Mannen die dansen leuk vinden zijn meestal een beetje gay. (Waar natuurlijk niks mis mee is.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Dank je, mooi vb...
Er zullen maar weinig mensen zijn die zullen zeggen dat de mannelijke danspartners in deze zo vrouwelijk zijn, niet mannelijk zijn.
Het percentage lijkt daar wel iets hoger te liggen, maar ook weer niet dramatisch hogerquote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Mannen die dansen leuk vinden zijn meestal een beetje gay. (Waar natuurlijk niks mis mee is.)
In die "latin" gebieden is het dan weer heel erg normaal, juist erg "mannelijk" als je zo danst als man zijnde. Veel van die klassieke dansen zijn dan ook echt gebouwd op een idee van de man is de leider, het neerzetten van mannelijk vs vrouwelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kweenie hoor. Mannen die dansen leuk vinden zijn meestal een beetje gay. (Waar natuurlijk niks mis mee is.)
Zoals in deze clip. Hoe mannelijk wil je het hebben?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:46 schreef erodome het volgende:
[..]
In die "latin" gebieden is het dan weer heel erg normaal, juist erg "mannelijk" als je zo danst als man zijnde. Veel van die klassieke dansen zijn dan ook echt gebouwd op een idee van de man is de leider, het neerzetten van mannelijk vs vrouwelijk.
Vandaar dat dit is voornamelijk cultureel bepaald en gaat niet over gender neutraliteit.
Die is inderdaad niet gay, maar als ik het goed begrijp wel een dusdanig vrome katholiek dat hij al 13 jaar celibatair leeft, dus zeker weten is lastig bij deze.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals in deze clip. Hoe mannelijk wil je het hebben?
En dan heb ik het niet over Jennifer Lopez
Ik denk dat hij na dit dansje meteen celibatair af was en haar in de tent alle hoeken van het tentdoek heeft laten zienquote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die is inderdaad niet gay, maar als ik het goed begrijp wel een dusdanig vrome katholiek dat hij al 13 jaar celibatair leeft, dus zeker weten is lastig in deze.
Vrouwen die zulke fantasieen bij homo's hebben zou ook niet voor het eerst zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat hij na dit dansje meteen celibatair af was en haar in de tent alle hoeken van het tentdoek heeft laten zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |