heb srs onbeperkt cherrytomaatjesquote:Op zondag 12 juni 2016 18:13 schreef Crip het volgende:
ik wil een man die mij onbeperkt cherrytomaatjes kan geven
ben zo gewend dat hermann of frass binnen een paar seconden opent dat ik het al niet eens meer probeer over t algemeenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja je had er wat aan kunnen doenmaar je was zeker net nakkie aan het nemen
en dan jam makenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:14 schreef Willoow het volgende:
Ik ging vroeger altijd bramen en appels plukken in de buurt
gewenning is wel echt jouw dingetje hequote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben zo gewend dat hermann of frass binnen een paar seconden opent dat ik het al niet eens meer probeer over t algemeen
ik wil jou in mijn tuinquote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
Wil later een tuin met allemaal fruitbomen en struiken
wat veeleisend :squote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
ik hoop binnen 10 jaar op die manier m'n geld te verdienen eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Chloroform het volgende:
wil bij die troep die jij hier uit je toetsenbord weet te krijgen nog niet echt lukken andersquote:Op zondag 12 juni 2016 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewenning is wel echt jouw dingetje he
Als je dat voor jezelf doet is melden onnodig hoor. Je kunt ook gewoon uitloggen en het venster sluiten.quote:
Nee, wel appelmoesquote:
hou je snavel johquote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je dat voor jezelf doet is melden onnodig hoor. Je kunt ook gewoon uitloggen en het venster sluiten.
Verticaal of horizontaal?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil jou in mijn tuin
Op 1,5 meter diepte
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je dat voor jezelf doet is melden onnodig hoor. Je kunt ook gewoon uitloggen en het venster sluiten.
keihard deze manquote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe normaal johquote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil jou in mijn tuin
Op 1,5 meter diepte
wow do normal :squote:Op zondag 12 juni 2016 18:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof er een verschil in hoogte zit bij Cholo of ze staat of ligt
Ben niet zo van de jam :squote:
Mag je wel grote tuin regelen ;squote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik hoop binnen 10 jaar op die manier m'n geld te verdienen eigenlijk
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kun je ook wind verkopen ahahaha
Doe Belgiëquote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ja weet nog niet of Nederland beste optie is want de grond is hier apen duur
gewoon huis pachten fochteloerveenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
ja weet nog niet of Nederland beste optie is want de grond is hier apen duur
Hoezo? Wat maak jij dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik eet gwn aat jij zou makeb maar is niet wederzijds dus :s
kom ik bij je werkenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
ik hoop binnen 10 jaar op die manier m'n geld te verdienen eigenlijk
kun je mij niet koppelen aan een van je boeren matties?quote:
kan dven je vast meer over vertellenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Voor landbouw zou ik ergens naar oost Europa gaan zeer
Nielsquote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je zal vast wel meer makenquote:
nee gewoon charles manson stylequote:Op zondag 12 juni 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
farmville toch jwt. mag ik een koei ruilen tegen 2 bloemkolen?
weenie ofquote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je mij niet koppelen aan een van je boeren matties?
trouwens kijk ;$
https://www.instagram.com/p/BGj5RmzQYZK/?taken-by=makeupwizardd
denk niet dat jij een VOG kunt overhandigenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik ook, lijkt me wel wat zeer als baas
als je nog meer landbouw tips hebt..?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Voor landbouw zou ik ergens naar oost Europa gaan zeer
hoopte op een afgebonden tiet maar jaquote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
trouwens kijk ;$
Verklaring omtrent gesnuif?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat jij een VOG kunt overhandigen
En wij dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
sws dat ik een volleerd original gangster benquote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat jij een VOG kunt overhandigen
Okéquote:
mwehquote:
Wat voor een wraps?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag graag stamppot worteltjes, wraps of rösti maken. Niet echt spannend
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
Crip hoe krijg je het voor elkaar om op iedere foto exact hetzelfde te lachen?![]()
26quote:Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef Oberkullie het volgende:
He Noel hoe oud ben jij, misschien heb ik wel met je geknikkerd.
had me geluid niet aan staanquote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry mayne.
ik luister net terug, kaolo hoog mn stem. Beetje te enthousiast
Moest lachenquote:
mijn fotos draaien om mn makeup.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
haalt wel een ietsiepietsie de spontaniteit uit je foto's
Wat je erin doet, knurftquote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon die rode verpakking met tortilla van santamaria
Gelukkigquote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar hoef je je niet voor te schamen hoor
hoe is t met je nieuwe job?
Haha.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
heh
is dit een diss of ben je gewoon dronken?
Witte of bruine bonen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o echt?![]()
Bonen komkommer sla Falafel paprika tomaatje, zulks
Oooooh, je hoeft je dus niet zorgen te maken dat je maanden in de ww zitquote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig
Overmorgen nog twee gesprekken en hopelijk dat daar iets uitkomt maar anders kan ik sowieso bij de school van afgelopen week aan de slag. M'n referenties waren goed en nu wachten totdat directie contact opneemt om contract te bespreken. Hopelijk in de tussentijd meer duidelijk over die andere twee van komende dinsdag.
"nou spannend dus"quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig
Overmorgen nog twee gesprekken en hopelijk dat daar iets uitkomt maar anders kan ik sowieso bij de school van afgelopen week aan de slag. M'n referenties waren goed en nu wachten totdat directie contact opneemt om contract te bespreken. Hopelijk in de tussentijd meer duidelijk over die andere twee van komende dinsdag.
Dacht dat jij tomaten vies vondquote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o echt?![]()
Bonen komkommer sla Falafel paprika tomaatje, zulks
Haha, ik maak je aan het lachenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moest wel echt lachen om knurft
Daar kwam ik nooit.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging vroeger ook regelmatig naar de mac, is nu sir jack
Nee dat sowieso niet thank godquote:Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooooh, je hoeft je dus niet zorgen te maken dat je maanden in de ww zit
basisschool woonde ik daar nog nietquote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar kwam ik nooit.
Ging je naar de eckte bazenschool of de driesprong
Dat zei je een keerquote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow, ja hoe weet je dat
maar doe altijd 1 of superdunne plakjes
nice hoor. tik em aan.quote:
ik heb tony's karamel zeezout, wil jequote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Heb echt spijt dat ik geen chocolade heb gekocht toen ik net in de supermarkt was
Driesprong was vmbo basis kader, die zat op een andere locatiequote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
basisschool woonde ik daar nog nietwoonde toen nog in Flevoland
ik heb nog wel halve reepquote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
Heb echt spijt dat ik geen chocolade heb gekocht toen ik net in de supermarkt was
oh nee daar zat ik nietquote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Driesprong was vmbo basis kader, die zat op een andere locatie
ahahahquote:Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was je maar een slak, dan zou ik me wel raad weten met zeezout
moet jij niet aan je scriptie jongedame?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar kwam ik nooit.
Ging je naar de eckte bazenschool of de driesprong
ik heb nog een hele reepquote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Chloroform het volgende:
:$quote:Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice hoor. tik em aan.
Heb zelf iets meer dan 2 maanden in ww gezeten, echt fucked up na paar weken
niet in amsterdam geboren zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
basisschool woonde ik daar nog nietwoonde toen nog in Flevoland
als ik pic stuur heb ik ook recht op pic van jou he dat snap je welquote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hm stuur ff pics denk dat we bij elkaar op school hebben gezeten. Mss wel zelfde klas
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet jij niet aan je scriptie jongedame?
Wat is er aan de handquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Kurovski het volgende:
Nog 12 uur, kan ik weer strijd leveren. Nooit kan het op een normale en eerlijke manier. Behoorlijk flauw van.
Ja vader was loonwerker? Vast geen boer, kan me niet voorstellen dat jij uit pioniersfamilie komtquote:Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging vroeger altijd met mn pa mee aardappels rooien, mooi man
contract werd niet verlengd. gelukkig had ik na 3 maanden weer werkquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:$
Wat was er gebeurd bij je werk dan? Ja, lijkt me echt hel hoor, een week even niks is wel lekker maar weenie, zou het niet trekken als je onzekerheid hebt
Ja maar wat als we elkaar blijken te kennen en ik je haattequote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik pic stuur heb ik ook recht op pic van jou he dat snap je wel
daar heb ik niks van gemerktquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ik pic stuur heb ik ook recht op pic van jou he dat snap je wel
Omg jaquote:
quote:
Lastige keuze dit hoorquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet jij niet aan je scriptie jongedame?
quote:
lololquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja vader was loonwerker? Vast geen boer, kan me niet voorstellen dat jij uit pioniersfamilie komt.
ik heb 2 repenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg ja
[..]
[..]
Lastige keuze dit hoor
Gelukkig maar, ben trots op jouquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
contract werd niet verlengd. gelukkig had ik na 3 maanden weer werk
dan is dat lekker awkwardquote:Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja maar wat als we elkaar blijken te kennen en ik je haatte
Hmmmquote:
Oh.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat mensen de verkankerende faktor zijn meestal.
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat mensen de verkankerende faktor zijn meestal.
sterkte man blijf van de drugs af deze keerquote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja kan niet alles teruglezen joh wat is er madelove
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
trouwens kijk ;$
oeh wie is die vriendquote:Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom reageer je altijd op posts van een half uur terug? Dit vraag ik voor een vriend
ik geloof er niks vanquote:
Ben je kaoloscheel dan? Zo ja dan weet ik wel wie je bentquote:Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk ook al zou ik je kennen dan zag ik het nu nog niet
eheh ;pquote:
sowquote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je kaoloscheel dan? Zo ja dan weet ik wel wie je bent
Wow okequote:Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben je kaoloscheel dan? Zo ja dan weet ik wel wie je bent
Omdat ik dan ineens weg moet van FOK! en dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven wasquote:Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom reageer je altijd op posts van een half uur terug? Dit vraag ik voor een vriend
drugsklantje?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Omdat ik dan ineens weg moet van FOK! en dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven was
care, was ik toch niet die ik stuurde wehehehehehquote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoef je geen pics meer te sturen. dst scheelt
Oke, zal het doorgevenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
[..]
Omdat ik dan ineens weg moet van FOK! en dan kom ik terug en ga ik verder waar ik gebleven was
27quote:Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar jij bent 27 of 28 toch? dan ken k je sws niet denk
na dan krijg je nog geen milf dmsquote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gewoon niet de oudste chick in deze SC
en remqo ook al nietquote:
Stimo en Chloro zijn ook ouder, dus je bent middenmootquote:Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben gewoon niet de oudste chick in deze SC
Ja, die lulde er wel een beetje omheen gisterenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
en remqo ook al niet
begint wel op te vallen
mwah, milik had wel 1-0 mogen maken maar schoot hem de parkeerplaats opquote:Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Hey noel, heb ik wat gemist aan eerste helft?
[..]
Cachet is wel ouder dan 19 volgens mij.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij zijn xcachet, opso en SE nog 19
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
en remqo ook al niet
begint wel op te vallen
cachet is 20quote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ohja shit.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens 30 man ;squote:Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stimo en Chloro zijn ook ouder, dus je bent middenmoot
Oei, te veel gefapt?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat ik rsi aan mijn arm heb :p k moet niet teveel op de pc zitten ffies.
Nu voel ik me echt oudquote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin in je bdayquote:Op zondag 12 juni 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
ik heb geen zin in mn verjaardag. gelukkig dit jaar niet in de ramadan tho.
hele dag vasten als je jarig bent, was echt naaiend van allah
quote:Op zondag 12 juni 2016 19:04 schreef Crip het volgende:
ik heb geen zin in mn verjaardag. gelukkig dit jaar niet in de ramadan tho.
hele dag vasten als je jarig bent, was echt naaiend van allah
Wowquote:
en hoth?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
grote mond klein hartjequote:Op zondag 12 juni 2016 19:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hihi
Ik krabbel altijd terug, heb geen ruggengraat
kuchloserkuchhhquote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het serieus in echte leven ook altijdSoms haat ik dat een beetje
is juist goed manquote:Op zondag 12 juni 2016 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb het serieus in echte leven ook altijdSoms haat ik dat een beetje
Van wie ben jij dan een kloon? Waarschijnlijk al 30 keer gemeldquote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Zij is m'n FOK! crush denk ik. Wanneer post zij hier meestal? Ga ik haar stalken
zo goed als nooit meerquote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef Drug het volgende:
[..]
Zij is m'n FOK! crush denk ik. Wanneer post zij hier meestal? Ga ik haar stalken
alledrie foutquote:Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben geen kloon haha srsquote:Op zondag 12 juni 2016 19:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van wie ben jij dan een kloon? Waarschijnlijk al 30 keer gemeld
nee johquote:
quote:
christelijke rapquote:
van mijne blijf je afquote:Op zondag 12 juni 2016 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
Jammer dan heb ik een andere FOK! flirt nodig
moet je even de archieven inquote:Op zondag 12 juni 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
schijnt van wel maar niemand wil ooitnpics met mij delen
kan wel doorsturen als je wiltquote:Op zondag 12 juni 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hehe.quote:
ja kweet maar heb geen zin in deze wannabe gangster momentjesquote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je moet me niet zo serieus nemen cripster
Oké jammerquote:Op zondag 12 juni 2016 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow srry hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
ja kweet maar heb geen zin in deze wannabe gangster momentjes
27 juliquote:Op zondag 12 juni 2016 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow srry hoor.
wnr ben je jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |