kan dven je vast meer over vertellenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Voor landbouw zou ik ergens naar oost Europa gaan zeer
Nielsquote:Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Als je dat voor jezelf doet is melden onnodig hoor. Je kunt ook gewoon uitloggen en het venster sluiten.
Je zal vast wel meer makenquote:
nee gewoon charles manson stylequote:Op zondag 12 juni 2016 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
farmville toch jwt. mag ik een koei ruilen tegen 2 bloemkolen?
weenie ofquote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
kun je mij niet koppelen aan een van je boeren matties?
trouwens kijk ;$
https://www.instagram.com/p/BGj5RmzQYZK/?taken-by=makeupwizardd
denk niet dat jij een VOG kunt overhandigenquote:Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ik ook, lijkt me wel wat zeer als baas
als je nog meer landbouw tips hebt..?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Voor landbouw zou ik ergens naar oost Europa gaan zeer
hoopte op een afgebonden tiet maar jaquote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
trouwens kijk ;$
https://www.instagram.com/p/BGj5RmzQYZK/?taken-by=makeupwizardd
Verklaring omtrent gesnuif?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat jij een VOG kunt overhandigen
En wij dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Crip het volgende:
[..]
sws dat ik een volleerd original gangster benquote:Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat jij een VOG kunt overhandigen
Okéquote:
mwehquote:
Wat voor een wraps?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag graag stamppot worteltjes, wraps of rösti maken. Niet echt spannend
quote:Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef zeer het volgende:
Crip hoe krijg je het voor elkaar om op iedere foto exact hetzelfde te lachen?![]()
26quote:Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef Oberkullie het volgende:
He Noel hoe oud ben jij, misschien heb ik wel met je geknikkerd.
had me geluid niet aan staanquote:Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Crip het volgende:
[..]
sorry mayne.
ik luister net terug, kaolo hoog mn stem. Beetje te enthousiast
Moest lachenquote:
mijn fotos draaien om mn makeup.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
haalt wel een ietsiepietsie de spontaniteit uit je foto's
Wat je erin doet, knurftquote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gewoon die rode verpakking met tortilla van santamaria
Gelukkigquote:Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
daar hoef je je niet voor te schamen hoor
hoe is t met je nieuwe job?
Haha.quote:Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
heh
is dit een diss of ben je gewoon dronken?
Witte of bruine bonen?quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o echt?![]()
Bonen komkommer sla Falafel paprika tomaatje, zulks
Oooooh, je hoeft je dus niet zorgen te maken dat je maanden in de ww zitquote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig
Overmorgen nog twee gesprekken en hopelijk dat daar iets uitkomt maar anders kan ik sowieso bij de school van afgelopen week aan de slag. M'n referenties waren goed en nu wachten totdat directie contact opneemt om contract te bespreken. Hopelijk in de tussentijd meer duidelijk over die andere twee van komende dinsdag.
"nou spannend dus"quote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig
Overmorgen nog twee gesprekken en hopelijk dat daar iets uitkomt maar anders kan ik sowieso bij de school van afgelopen week aan de slag. M'n referenties waren goed en nu wachten totdat directie contact opneemt om contract te bespreken. Hopelijk in de tussentijd meer duidelijk over die andere twee van komende dinsdag.
Dacht dat jij tomaten vies vondquote:Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o echt?![]()
Bonen komkommer sla Falafel paprika tomaatje, zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |