abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162937303
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
pi_162937312
Ik heb geen krampen Suiker dus ik hoef nooit te schrikken! :') bij jou klinkt het wel echt al spannender. :D
pi_162937327
Wel heb ik het idee dat het indalen nog steeds doorgaat terwijl ie echt al megalaag ligt. Af en toe zo'n venijnige steek suuuuuuuperlaag. Nou, hijzij gaat iig de goede kant op. :+
  zondag 12 juni 2016 @ 10:20:46 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162937352
Ik voel sinds gisteren af en toe lekker een hand/arm onderin mijn baarmoeder grabbelen (en het is niet de verloskundige of mijn man _O- :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162937472
_O- Dat is te hopen, als ze dat onverwacht voor elkaar krijgen zit je echt niet op te letten :D :+

Svane het is inderdaad gewoon bandenpijn ofzo of als ik opsta zo'n enorme steek omdat ze weer zakt en dat het dan niet meteen wegtrekt. Maar vannacht werd ik wakker en ik wist niet of ik pijn had en daardoor wakker werd, of dat ik wakker werd en toen verkeerd had bewogen :o En toen kreeg ik wel hartkloppingen!
Wat echt belachelijk is exact met 37 weken :') Maar de vorige keer was ik ook zo verrast. Dus nu denk ik de hele dag: het kán over vijf minuten. Dat houd ik vast geen vijf weken vol, dat hoort vast bij deze datum :D

Mijn buik hangt nu over de rand van mijn onderbroek }:|
  zondag 12 juni 2016 @ 10:29:02 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162937499
Dat je zo uitgelubberd bent dat je dat niet meer voelt als iemand zijn hele arm erin stopt, Oh my lord _O-
pi_162937513
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:20 schreef Molo het volgende:
Ik voel sinds gisteren af en toe lekker een hand/arm onderin mijn baarmoeder grabbelen (en het is niet de verloskundige of mijn man _O- :+ )
_O-

Toen ik wakker werd had ik wat buikpijn. Ik twijfel nog steeds of het mijn baarmoeder of mijn darmen waren :')
  zondag 12 juni 2016 @ 10:34:43 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162937581
Ik denk aan jullie, 37+ dames. Ik was mijn buik vannacht echt even zat, zo zat 'ie in de weg. Heb het idee dat die kleine vanaf nu richting Beer (ofwel: formaat vader) aan het groeien is :+

Fijn, de positieve kraamzorgverhalen. Het is een van die dingen die ik niet in de hand heb, dus ik laat het los. Schoonmaken vóór de intake, daar heb ik maar een beetje tijd voor. Verder nemen ze de boel maar zoals het is :P
  zondag 12 juni 2016 @ 10:34:48 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162937583
Mogguh wij zijn er ook nog steeds. 2 jaar geleden was dit de UD van mijn zoontje. Hij kwam de 21e. Zou natuurlijk grappig zijn als Judith vandaag komt, maar dat gevoel heb ik niet.

Stagiaires. Vorige keer niet gehad maar van mij mag dat best bij de kraamzorg. Bevalt het niet dan geef ik dat wel aan. Met een bevalling hoeft dat niet voor mij.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 12 juni 2016 @ 10:43:36 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162937736
Oh Arja, 39 weken boks *O*

Serieuze datum weer man :D

Ik heb nog maar één weekje info in de Pregnancy + app staan, daarna MOET de baby geboren zijn volgens de app, want dan houdt de info op :o :+
pi_162937856
Haa, hier ook regelmatig een handje dat naar benden graait. Heel bizar, vrij heftig gevoel vind ik dat en ik ben dan echt even niet meer in staat tot communiceren of lopen of wat dan ook.
pi_162937897
Spannend suikertante. Sowieso extra spannend als je al eens eerder bent bevallen en dat was te vroeg.

Ik kan me niet eens voorstellen binnen nu en drie weken te bevallen, terwijl ik toch echt 38w 3 d ben.
pi_162937961
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Quoi het volgende:
Ik denk aan jullie, 37+ dames. Ik was mijn buik vannacht echt even zat, zo zat 'ie in de weg. Heb het idee dat die kleine vanaf nu richting Beer (ofwel: formaat vader) aan het groeien is :+

Fijn, de positieve kraamzorgverhalen. Het is een van die dingen die ik niet in de hand heb, dus ik laat het los. Schoonmaken vóór de intake, daar heb ik maar een beetje tijd voor. Verder nemen ze de boel maar zoals het is :P
Wel in gedachten houden dat je gewoon een ander kunt vragen he. Je heb natuurlijk niet élke eigenschap van je kraamhulp in de hand maar je mag wel je voorkeuren aangeven en je bent zelf de baas in je huis en over je eigen lijf he!

Mijn eigen voorbeelden: niet anaal temperaturen, ik luister wel naar adviezen maar soms wil ik gewoon liever beneden liggen dan in mijn bed, ik slaap uit als ik daar zin in heb, ons huis is erg klein dus als het niet klikt op persoonlijk vlak dan wordt het of een andere kraamhulp of we maken er wat minder uren van.

Groofsken ik was wel over de 37 weken! Maar ik rekende echt op meer dan 40, gewoon omdat het de eerste is en wie bevalt er nou zo vroeg :? Nu weet ik het echt niet meer :D
Kijk jij er naar uit of is het een soort roes?

Qua raar gevoel als je baby beweegt, ze ligt nu ondersteboven in foetushouding met haar rug aan de rechterkant. Maar soms dan draait ze even om haar as en dan zit haar rug recht naar voren, dan duwt ze echt alles uit elkaar in mijn buik, dat is echt misselijkmakend en gaaf indrukwekkend tegelijk O+
pi_162938026
Ik merk dat ik sinds gisteren wel een beetje een verlamd gevoel heb ofzo. Geen echte zin meer om dingen te ondernemen. Voel me meestal erg levenslustig, maar wil nu vooral gewoon rust, hangen, thuis zijn....

Met de kinderen in hun weekend is dat niet heel handig, dus we trekken er zo maar weer op uit :') .

Ik kijk er enorm naar uit. Heb superveel zin in de komst van de baby. O+ En ik ben heel benieuwd naar hoe ze eruit ziet. En heb ook heel veel zin om zonder dikke buik weer door het leven te kunnen :P
pi_162938047
Met welke termijn beviel je vorige keer?

Hier was het 41+2 en 40+6 (en allebei met meerder strippogingen)
pi_162938229
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Met welke termijn beviel je vorige keer?

Hier was het 41+2 en 40+6 (en allebei met meerder strippogingen)
Ohja, zeker na twee zulke termijnen snap ik dat het gek is om te bedenken dat het morgen ook kan! Mijn vliezen braken met 37+2 en de dag erna was F er.
Ik heb vooral zin in de kraamtijd, maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat als het nu begint het dus gewoon echt doorgaat op hele korte termijn :D
pi_162938307
Meldplicht voor de eerste van juli :o (als je dat haalt natuurlijk) Ik moet misschien ook maar een stoppen met denken dat het nog heeeel lang duurt, vandaag 33 weken.
*pakt schepje om kop uit te graven
  zondag 12 juni 2016 @ 11:16:03 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162938437
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wel in gedachten houden dat je gewoon een ander kunt vragen he. Je heb natuurlijk niet élke eigenschap van je kraamhulp in de hand maar je mag wel je voorkeuren aangeven en je bent zelf de baas in je huis en over je eigen lijf he!

Mijn eigen voorbeelden: niet anaal temperaturen, ik luister wel naar adviezen maar soms wil ik gewoon liever beneden liggen dan in mijn bed, ik slaap uit als ik daar zin in heb, ons huis is erg klein dus als het niet klikt op persoonlijk vlak dan wordt het of een andere kraamhulp of we maken er wat minder uren van.

Groofsken ik was wel over de 37 weken! Maar ik rekende echt op meer dan 40, gewoon omdat het de eerste is en wie bevalt er nou zo vroeg :? Nu weet ik het echt niet meer :D
Kijk jij er naar uit of is het een soort roes?

Qua raar gevoel als je baby beweegt, ze ligt nu ondersteboven in foetushouding met haar rug aan de rechterkant. Maar soms dan draait ze even om haar as en dan zit haar rug recht naar voren, dan duwt ze echt alles uit elkaar in mijn buik, dat is echt misselijkmakend en gaaf indrukwekkend tegelijk O+
Ja, dat soort dingen, als het zover is. Maar die kan ik vooraf (en vooral bij een eerste) niet bedenken, dus denk ik er ook maar niet aan ;)

Sterkte met de draaiende dame :)
pi_162938921
Oh ja draaien, kan iemand dat de mijne ook leren. Ze ligt nog in stuit.
pi_162939537
Oh ja, kraamzorg. Eerste keer super kraamzorg, lief mens ook.
Tweede keer vrouwtje wat vooral goed was in koffie drinken en niet teveel 'mocht' doen blijkbaar. Dit keer ander bureau, dus hoop weer een goede. Zeker ivm de oudere kinderen.

Zo heftig draaien hebben de oudste twee nooit gedaan. En deze voel ik nog niet. Denk af en toe wel wat te voelen, maar dat zal tussen mijn oren zitten.
Kijk er wel heel erg naar uit, dat leven voelen. Kan het hartje nu thuis wel horen met een doppler, maar schopjes en zo O+
pi_162940587
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:06 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ohja, zeker na twee zulke termijnen snap ik dat het gek is om te bedenken dat het morgen ook kan! Mijn vliezen braken met 37+2 en de dag erna was F er.
Ik heb vooral zin in de kraamtijd, maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat als het nu begint het dus gewoon echt doorgaat op hele korte termijn :D
Gek hoor, je weet nu dan echt dat het elk moment kan gaan gebeuren. Maar hoe raar zal het zijn om nu nog weken rond te lopen. :D
  zondag 12 juni 2016 @ 12:53:50 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162940758
Ik heb trouwens mijn rechte buikspieren volgens mij definitief kapot gelachen gisteravond. Waren op bezoek bij de buurtjes en de buuf had het over het breken van vruchtvlees. En of we al plastic zakjes hadden, voor het opvangen van het vruchtwater. OMG :D

Ik sta overigens op ontploffen. Bij de geplande verjaardag vanmiddag moeten ze me maar alles aangeven :+
pi_162940761
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:16 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja, dat soort dingen, als het zover is. Maar die kan ik vooraf (en vooral bij een eerste) niet bedenken, dus denk ik er ook maar niet aan ;)

Sterkte met de draaiende dame :)
Nee dat snap ik helemaal :) Tis meer dat ik wel eens moeders hoor die er überhaupt niet aan hebben gedacht dat ze zelf de baas zijn en dat het helemaal niet raar is om aan te geven hoe je dingen wil hebben.
  zondag 12 juni 2016 @ 12:57:45 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162940842
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nee dat snap ik helemaal :) Tis meer dat ik wel eens moeders hoor die er überhaupt niet aan hebben gedacht dat ze zelf de baas zijn en dat het helemaal niet raar is om aan te geven hoe je dingen wil hebben.
Precies! Helemaal mee eens :) Ze komt tenslotte jou ondersteunen, denk ik dan maar.
pi_162940874
Ik heb wel vertrouwen in onze kraamzorg. Met de intake een heel fijn gesprek gehad. Ook vind ik dat ze echt een hoop gaan doen als ik alles moet geloven wat de vrouw van de intake zegt. Nu heb ik in m'n omgeving ook alleen maar hele positieve verhalen gehoord. Ze bereiden zelfs de avond maaltijd voor en gaan iedere dag het bed verschonen. Ik heb aangegeven er geen problemen mee te hebben als er een stagiair mee komt, maar eigenlijk twijfel ik daar een beetje over. Ik wil vooral heel veel rust in huis en ik denk niet dat ze hier in huis zoveel te doen hebben aangezien het toch wel opgeruimd en schoon is en er niet al een kindje rond loopt. Nu zei de vrouw van de kraamzorg dat ze het nogmaals vragen als we bellen dat de baby geboren is dus ik altijd nog kan zeggen dat ik het toch liever niet heb.
pi_162942300
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]
en dat het helemaal niet raar is om aan te geven hoe je dingen wil hebben.
De kraam die we vorige keer hadden kon dat absoluut niet waarderen, die had zelfs een mening over het feit dat ik een broodje geitenkaas en een salade als lunch wilde. (Vriend maakte die voor mij, dus ze had geen enkele reden om erover te zeiken)
pi_162942806
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De kraam die we vorige keer hadden kon dat absoluut niet waarderen, die had zelfs een mening over het feit dat ik een broodje geitenkaas en een salade als lunch wilde. (Vriend maakte die voor mij, dus ze had geen enkele reden om erover te zeiken)
Als ik jouw kraam in mijn tweekamerwoning van 54 m2 moest dulden zou het erg ongezellig worden denk ik :D
  zondag 12 juni 2016 @ 14:24:36 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162942826
quote:

[..]

Ok, vraagje, waarom zou dat niet kunnen? Klinkt lekker namelijk :9
  zondag 12 juni 2016 @ 14:28:18 #29
52229 Chanty
pi_162942923
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Damn dat inderdaad :9 Zin in! Wat een vaag wijf, denk dat ik haar dan wel had ingeruild.
  zondag 12 juni 2016 @ 14:28:42 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162942929
Mijn schoonmoeder net aan de telefoon in paniek omdat we nog geen euromuntje in onze vluchttas hebben zitten voor een rolstoel in het ziekenhuis _O-
Joh lazer op met je onrust man, komt wel goed :D :D
pi_162943089
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef Molo het volgende:
Mijn schoonmoeder net aan de telefoon in paniek omdat we nog geen euromuntje in onze vluchttas hebben zitten voor een rolstoel in het ziekenhuis _O-
Ik zou d'r even terug bellen dat er hier alleen 2 euro muntstukken in gingen. Even advies vragen wat je nou moet doen. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 12 juni 2016 @ 14:38:45 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162943176
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:35 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ik zou d'r even terug bellen dat er hier alleen 3 euro muntstukken in gingen. Even advies vragen wat je nou moet doen. ;)
Fixed, en dan wachten wat ze zegt O+ O+ O+

We hebben het hier over iemand die serieus al twee dagen in de stress raakt en slecht slaapt als gevraagd wordt een kaartje bij het station te kopen dus ja.... ik trek me er weinig van aan :')
  zondag 12 juni 2016 @ 14:53:40 #33
52229 Chanty
pi_162943565
Whehehe ik weet niet wat erin moet eigenlijk, heb wel 50 cent in mijn tas :+ Zal woensdag even kijken.

Ennnnnn.... Ik ben ZOOOO opgelucht!
Kinderdagverblijf heeft laten weten dat het geen enkel probleem is om Lucas een dag extra te brengen met de bevalling. Dus als ik door de weeks beval gaat hij sowieso gewoon naar de opvang en dat is vertrouwd. De overige tijd kan mijn schoonzus het oppakken en dat zal in het begin even huilen zijn maar heb er alle vertrouwen in dat ze hem kan troosten en een leuke tijd met hem krijgt.

Ze was vanochtend even hier en eea uitgelegd. Zij weet tenminste wel hoe ze een fornuis moet bedienen en kan zelf met Lucas in mijn auto naar de winkel rijden mocht dat nodig zijn :+ Lucas werd wel helemaal hysterisch toen manlief naar buiten liep om de autostoel uit te leggen. Zelfs toen we hem mee naar buiten namen bleef hij nog een tijdje huilen. Volgens mij heeft hij een trauma overgehouden aan afgelopen vrijdag toen we weg gingen ;(
  zondag 12 juni 2016 @ 14:57:40 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162943687
Ach nee joh, daar komt hij heus wel overheen ;)

Maar fijn dat het geregeld is met je KDV en je schoonzus zo *O*
pi_162944101
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Volgens haar was het light en vetarm en dat was niet goed voor me. :')
  zondag 12 juni 2016 @ 15:12:35 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162944165
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Volgens haar was het light en vetarm en dat was niet goed voor me. :')
Phehehehe, wat erg eigenlijk :D
pi_162944617
Fijn vh kdv en je schoonzus Chanty. Ik heb van de week geleerd dat het allemaal wel losloopt als ze geen keuze hebben... Saar had nog nooit ergens anders geslapen, vertikte ze gewoon of met heel heel veel drama, en nu ging het vlekkenloos omdat papa en mama er niet waren.

Morgen een belafspraak met de vk, ga vragen of het een mogelijkheid is dat er iets korter tussen de controles kan... ik vind 4 weken wel erg lang nu na de operatie. :@
S. 2014
J. 2016
pi_162944662
quote:

[..]

Die had ik dus met kop en kont buiten geknikkerd :+ :@
Hier is de planning dat overbuurvrouw komt kramen. Als de dingen zijn gedaan die gedaan moeten worden, kan ze naar huis en als er serieus iets is hoeven we maar een gil te geven. Maar de kans bestaat natuurlijk dat we een ander krijgen omdat zij net haar uren erop heeft zitten ofzo. We gaan het zien. Ik maak me er totaal niet druk om.
pi_162944671
fijn chanty. ^O^
pi_162945280
Sull je hebt ook gelijk, douchen doe ik wel als ze er is. Dat fruit is ook heerlijk idd :9~
Ik kijk er nu al naar uit O+

Chanty wat fijn dat het rond is ^O^

Wij hadden gisteren een buurtfeest waar ik niks anders heb gedaan dan zitten, kletsen en eten maar het voelt alsof ik een fles sterke drank op heb :') brakke zondag
pi_162945547
Molo 39 weken boks inderdaad!

Volgens mij is Emmy verder ingedaald. Voelde gister pijnlijke druk naar beneden, op mijn bekken en wist ff niet waar ik het zoeken moest en ben maar gaan rondlopen. Dat buikgevoel wat Svane omschrijft, herken ik ook. Emmy heeft nog maar weinig plek, maar als ze draait dan voel ik echt bizarre krachten- en spanningsvelden in mijn buik.
Mijn man heeft ook vaak leuke momentjes met Emmy. Als hij zijn hand op mijn buik legt, schopt zij er consequent tegenaan. En als hij dan zachtjes tegendruk geeft, schopt ze nog een keer.
Volgens mij heeft ze ook best grote voeten, ik kan ze zo vastpakken. Hoe zou ze er verder uitzien? Benieuwd!

quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijn vh kdv en je schoonzus Chanty. Ik heb van de week geleerd dat het allemaal wel losloopt als ze geen keuze hebben... Saar had nog nooit ergens anders geslapen, vertikte ze gewoon of met heel heel veel drama, en nu ging het vlekkenloos omdat papa en mama er niet waren.
Is ook mijn ervaring. Laatst nog op de dochter van een vriendin gepast die bijna nooit ergens anders alleen is dan bij papa of mama. Aanvankelijk zat ze maar in haar ogen te wrijven en wilde ze geen oogcontact maken met mij, maar doordat ik maar tegen haar bleef praten over wat er bv op tv gebeurde, ging ze uiteindelijk in gesprek en gaf zich over. Nadat we samen honderd keer hadden gezegd "mama werken. Ja papa ook werken. Papa en mama komen altijd weer terug naar jou."
:')

quote:
Morgen een belafspraak met de vk, ga vragen of het een mogelijkheid is dat er iets korter tussen de controles kan... ik vind 4 weken wel erg lang nu na de operatie. :@

Doen!
  zondag 12 juni 2016 @ 16:08:17 #42
52229 Chanty
pi_162945830
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Mja maar dan nog zou ik als mijn ouders zouden komen in een situatie zitten dat ik niet lekker op mijn gemak lig te bevallen omdat ik het niet vertrouw met de hond/ met mijn moeder alleen. En ze zag het zelf ook totaal niet zitten om alleen hier naartoe te moeten komen. Want dan moest ze alleen dat stuk rijden, en ze wist niet hoe alles werkt, en dan moet ze alleen alles doen, etc. Geeft niet echt vertrouwen.

Mijn man vraagt zich serieus af hoe mijn broertje en ik groot zijn geworden :') Nu is ze naar mijn idee echt veeeeel chaotischer geworden de laatste tien jaar en in sommige opzichten erg onzelfstandig.
pi_162946464
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Die had ik dus met kop en kont buiten geknikkerd :+ :@

Heb ik ook overwogen, maar niet gedaan omdat het nog maar om een paar uur ging. Krijg ik er nu weer zo eentje dan gaat ze direct retour afzender.
  zondag 12 juni 2016 @ 17:29:42 #44
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162948468
Fijn dat het geregeld is Chanty! Vroeg me ineens af; ben je de slijmprop inmiddels helemaal verloren? :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 12 juni 2016 @ 17:43:53 #45
52229 Chanty
pi_162948880
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn dat het geregeld is Chanty! Vroeg me ineens af; ben je de slijmprop inmiddels helemaal verloren? :)
Nee het is bij een klein stukje gebleven. Niet dat ik enig idee heb hoe groot zo'n ding is maar vast groter dan wat ik ben kwijt geraakt
  zondag 12 juni 2016 @ 17:57:53 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162949368
Geen slijmprop gedoe hier, wel net geboortezegels besteld en eindelijk het geboortekaartje helemaal af ontworpen en adressenlijst compleet.
En de enveloppen alvast apart besteld, wist ik veel dat dat kon :')
Mijn zusje heeft me keihard zitten uitlachen :+ maar weet ik 't, zo vaak heb ik nog geen kind gekregen :P

*alles is nieuwwwwwwwwwwwww * :P
pi_162950185
Sinds chantys slijmprop ben ik wel elke keer bij de toiletgang aan het opletten met afvegen.

Ik heb alle enveloppen al geschreven en geboortezegels geplakt.

Ik ben nu verhuisdozen aan het inpakken, maar ik kom steeds van alles tegen, dingen van vroeger en zo, waardoor het niet opschiet. En het huis is een ravage intussen. En ik heb vandaag een lage energie dag.
pi_162950306
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef Molo het volgende:
Oh, dit brings back memories. O+ . Ik had daar dus niet aan gedacht he. Toen wandelde ik het ziekenhuis in en kreeg direct bij binnenkomst zo'n heftige wee dat ik op mijn hurken moest gaan zitten om het op te vangen. En toen bleek dat we dus niet aan zo'n muntje hadden gedacht en ook niets bij ons hadden. Het was een behoorlijk stuk lopen nog, van de ingang naar de lift. Ik trok het niet meer. Gelukkig was er een lieve mevrouw die het aan ons gaf. O+ . O+ .
(Trek je wel veel bekijks mee, als je bij de ingang van een ziekenhuis waar veel mensen zijn als hoogzwangere vrouw even op de grond gaat zitten. _O- .)

Kortom, ik snap je sm. 8-) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 12 juni 2016 @ 18:34:26 #49
52229 Chanty
pi_162950625
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Oh, dit brings back memories. O+ . Ik had daar dus niet aan gedacht he. Toen wandelde ik het ziekenhuis in en kreeg direct bij binnenkomst zo'n heftige wee dat ik op mijn hurken moest gaan zitten om het op te vangen. En toen bleek dat we dus niet aan zo'n muntje hadden gedacht en ook niets bij ons hadden. Het was een behoorlijk stuk lopen nog, van de ingang naar de lift. Ik trok het niet meer. Gelukkig was er een lieve mevrouw die het aan ons gaf. O+ . O+ .
(Trek je wel veel bekijks mee, als je bij de ingang van een ziekenhuis waar veel mensen zijn als hoogzwangere vrouw even op de grond gaat zitten. _O- .)

:D omg _O- ik ga even een euro en twee euro zoeken :+

Hier alle adressen op orde. Moeten ze nog even op stickervellen printen en dan kan ik gaan plakken plakken plakken :)

En de box staat en de studeerkamer is weer begaanbaar. Moet m wel nog even zuigen.
pi_162951063
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik heb na mijn werk ook al eens 2 euro aan een stel gegeven om die reden. En tijdens een rondleiding van gasten in het ziekenhuis al eens een bevallen vrouw uit de auto helpen halen. Ik vind dat wel de leuke dingen van werken in het ziekenhuis ^O^

Zelf de vorige keer geen rolstoel gepakt, zelfs geen lift. Veel te bang om te moeten wachten op de lift en een collega tegen te komen _O- De weeën kwamen om de minuut en ik ging dus gewoon in de tussentijd die 3 trappen op (bij aankomst had ik zelfs al 6 cm ontsluiting) :o . Ik had dat vantevoren dus echt niet bedacht, ik dacht dat wordt toch op een avond of weekend dat ik beval :P
  zondag 12 juni 2016 @ 19:34:44 #51
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162952752
OMG Sull! Bikkel :)

Hier net even de laatste finishing touch gedaan aan de babykamer. Hij is nu in de basis af *O* Met uitzondering van verlichting en wat aan de muur. Verder willen we nog een stoeltje neer gaan zetten. We zijn zo blij dat het zelfbedachte idee zo mooi uitpakt O+ Even schaamteloze copy uit het kamertjes topic hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162953932
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:34 schreef Quoi het volgende:
OMG Sull! Bikkel :)

Hier net even de laatste finishing touch gedaan aan de babykamer. Hij is nu in de basis af *O* Met uitzondering van verlichting en wat aan de muur. Verder willen we nog een stoeltje neer gaan zetten. We zijn zo blij dat het zelfbedachte idee zo mooi uitpakt O+ Even schaamteloze copy uit het kamertjes topic hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!

Waar heb je dat houtwerk van gemaakt?
  zondag 12 juni 2016 @ 20:13:09 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162954450
Net even mijn haar geknipt en gedoucht, nu harde buiken van het bukken :')
Vent gaat nu de grill aan mikken en lamsburgers grillen, ik lig op de bank te wachten tot het voedertijd is, goeie verdeling wel dit _O-
  zondag 12 juni 2016 @ 20:13:48 #54
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162954473
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:01 schreef Sull het volgende:

[..]

Mooi!

Waar heb je dat houtwerk van gemaakt?
Het zijn 24 van deze paneeltjes. Die zijn tegen een plaat aan gemonteerd en die weer tegen de kast.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:15:32 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162954549
Goed geregeld Molo! Je haar geknipt en lam erin, je bent er straks helemaal klaar voor :P
pi_162954784
Bluh. Hier hakt het er even in. Gewoon dat hele idee van alles alleen gaan doen. Ik weet dat ik het kan, en ik heb er zin in. Ben ook niet bang om het alleen te doen en liever alleen moeder dan geen moeder. Maar toch.

Ik heb last van zelfmedelijden, geloof ik. :'( o|O :'(
  zondag 12 juni 2016 @ 20:21:20 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162954836
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Quoi het volgende:
Goed geregeld Molo! Je haar geknipt en lam erin, je bent er straks helemaal klaar voor :P
Precies, jij snapt het :7

En echt leuk geworden die kamer. Doe je er nog een plank boven ofzo? Dat je dingen voor het grijpen hebt?
pi_162954898
Quoi moooooi!

Ik zit al op moederfietsen te bieden :') mijn fiets is echt echt echt aan vervanging toe dus dan maar gelijk goed doen.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:23:04 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162954899
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bluh. Hier hakt het er even in. Gewoon dat hele idee van alles alleen gaan doen. Ik weet dat ik het kan, en ik heb er zin in. Ben ook niet bang om het alleen te doen en liever alleen moeder dan geen moeder. Maar toch.

is toch ook niet gek, wat ik van de week al zei, het is bizar (en bijzonder!) dat je het zo doet allemaal! Makkelijk is anders.

En zelfmedelijden mag af en toe :*

Mijn man was vanmiddag lachend de week 39 babybytes update aan het voorlezen over snel geïrriteerd rakende vrouwen in laatste stukje van zwangerschap (nadat ik kansloos om niets had lopen ranten naar hem een uur daarvoor :') )
  zondag 12 juni 2016 @ 20:31:48 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162955296
quote:

Het is ook niet niks! Dat mag je best even overvallen :) En je hebt toch dierbare mensen om je heen, dus alleen ben je nooit. En anders kom je hier gewoon even zwemmen in zelfmedelijden ;)

@Molo: Ja, misschien nog een plank, of misschien zo'n stoffen vakjesding. Heb deze (die aan de muur hangt) gekocht een tijdje terug en zoek daar ook nog een bestemming voor.

Moederfietsen Nazil! Duurt nog ff hè? ;) Ik heb ook nog een studentikoos barreltje.
  zondag 12 juni 2016 @ 20:46:19 #61
344469 Amsel
zonder t
pi_162955926
Groofsken ik heb echt bewondering voor je! Maar ik kan het me ook voorstellen dat het je soms even aanvliegt. Gelukkig weet je zelf ook gewoon dat jij dit klusje kunt klaren 8-)

Mijn man heeft net opgezocht wat hij in geval van nood moet doen als ik opeens ga bevallen en het gaat te snel en de vk is er niet op tijd :') O+
  zondag 12 juni 2016 @ 20:46:51 #62
344469 Amsel
zonder t
pi_162955948
Oh en fijn sfeertje Quoi!
pi_162956233
quote:

Als je niet het niet alleen ging doen dan ging het vast over help oja weeën doen pijn (in die fase zit ik vanavond), of over dat het bedje nog niet geschilderd is en dat was nou net wat je zo belangrijk vond, of was je boos op je partner die precies het verkeerde zei :D
Lekker even janken O+
En straks al je kinderen tezamen *;
pi_162956350
Ja he, zo is het ook gewoon. Het zijn gewoon de hormonen en de laatste loodjes. :Y

Pff, en verder moet ik maar gewoon vroeg naar bed. Morgen is weer een nieuwe dag.
pi_162956431
Slapen is altijd goed O+
En om te weten dat je niet de enige bent :)
pi_162956625
Ja, zo is het!

Dank voor jullie reacties dames. Ik ga de dag maar eens afsluiten ;) .
pi_162957171
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:23 schreef Nazil het volgende:
Quoi moooooi!

Ik zit al op moederfietsen te bieden :') mijn fiets is echt echt echt aan vervanging toe dus dan maar gelijk goed doen.
Die van mij mag weg O-)
  zondag 12 juni 2016 @ 21:12:33 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162957357
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, zo is het!

Dank voor jullie reacties dames. Ik ga de dag maar eens afsluiten ;) .
Slaap lekker chick, goeie nacht gewenst :)
  zondag 12 juni 2016 @ 21:17:11 #69
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162957577
Groof :*

Quoi wat een leuk kamertje zo!
pi_162957615
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:09 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Die van mij mag weg O-)
Sorry net een gekocht _O-

Ja het duurt nog een tijd maar anders moest ik nu een andere fiets kopen (of die van mij laten opknappen maar dat werd een duur geintje) en over een jaar waarschijnlijk weer. Das ook jammer. Dus moederfiets en stoeltje: check. Nu krijg ik een knalblauwe gazelle bloom O+
pi_162958455
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef Nazil het volgende:

[..]

Sorry net een gekocht _O-

Ja het duurt nog een tijd maar anders moest ik nu een andere fiets kopen (of die van mij laten opknappen maar dat werd een duur geintje) en over een jaar waarschijnlijk weer. Das ook jammer. Dus moederfiets en stoeltje: check. Nu krijg ik een knalblauwe gazelle bloom O+
Dat is ook zwanger al hartstikke handig, zo'n fiets! Lage instap en veel ruimte voor je buik...
pi_162958730
Quoi mooi O+

Groofs, ik vind het soms met zn 2e voor 1 kind al heftig dus diepe buiging voor jou! Ik weet zeker dat het helemaal goed komt met jouw drietal.

Ik wilde perse mc donalds... bad bad idea... :')
S. 2014
J. 2016
  zondag 12 juni 2016 @ 21:40:24 #73
52229 Chanty
pi_162959169
Groofs :* je gaat dit gewoon super doen supermama O+
  zondag 12 juni 2016 @ 21:43:06 #74
220609 Nouk84
pi_162959334
Mooi kamertje Quoi! Goede oplossing zo :)

Een mamafiets was ik ook al stiekem naar aan het kijken. Ik heb op dit moment een herenfiets (en racefiets), al heb ik de hele zwangerschap nog niet gefietst :') Zolang de kleine voorop kan is die herenfiets prima, maar m'n man vindt dat er maar gelijk een goede fiets moet komen, dus dat moet ik nog maar ff remmen, vind het nu nog niet nodig. Maar wel een goede aanschaf!

Ennn euh, volgens mij ben ik net de slijmprop verloren :o
  zondag 12 juni 2016 @ 21:44:10 #75
220609 Nouk84
pi_162959411
En groof :*
pi_162959441
Suiker, postte jij nou dat je op 58 m2 woont en maar 2 kamers hebt? Waar laat jij dan 2 kinderen en al je spullen :D

Ons huis is iets groter en we krijgen ons eerste kind, maar we barsten echt uit onze voegen hier.

Heb je verhuisplannen?

Ik wilde een dutje doen, maar ik ben zo slecht in dutjes. Ik heb veel te veel tijd nodig om uberhaupt in slaap te komen.
Ik hoop dat ik straks tussen de voedingen door wel mee kan slapen met Emmy.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:48:06 #77
52229 Chanty
pi_162959642
Nouk ben benieuwd!
  zondag 12 juni 2016 @ 21:48:12 #78
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162959653
Dankje voor de complimenten voor het kamertje O+

Nouk je slijmprop kwijt w/

Nazil, lekker dat je de fiets al hebt toch? Ik heb net (het gaat maar door) een babyfoon aangeschaft. Uiteindelijk maar 'gewoon' eentje zonder camera ed. Via de rentepuntenwinkel ING, dus ook nog lekker voordelig. Nu nog de diaperchamp.... #kopenkopenkopen
pi_162959667
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
Mooi kamertje Quoi! Goede oplossing zo :)

Een mamafiets was ik ook al stiekem naar aan het kijken. Ik heb op dit moment een herenfiets (en racefiets), al heb ik de hele zwangerschap nog niet gefietst :') Zolang de kleine voorop kan is die herenfiets prima, maar m'n man vindt dat er maar gelijk een goede fiets moet komen, dus dat moet ik nog maar ff remmen, vind het nu nog niet nodig. Maar wel een goede aanschaf!

Ennn euh, volgens mij ben ik net de slijmprop verloren :o
PROP! *O* :Y)
  zondag 12 juni 2016 @ 21:51:19 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162959804
Nouk *O*

Leek de prop op een blobfish? O+

mijn favo dier O+
pi_162959885
Waar ben je hem verloren Nouk en wat is zijn signalement?
  zondag 12 juni 2016 @ 22:01:30 #82
220609 Nouk84
pi_162960279
Ik zie wel overeenkomsten; vooral met wat uit die mond hangt :+

Veegde t weg op het toilet, was te groot om gewoon slijm/afscheiding te zijn...
  zondag 12 juni 2016 @ 22:03:10 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162960366
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zie wel overeenkomsten; vooral met wat uit die mond hangt :+

Veegde t weg op het toilet, was te groot om gewoon slijm/afscheiding te zijn...
:9~

Ow wacht, geen pics? Jammer :'(
  zondag 12 juni 2016 @ 22:07:04 #84
52229 Chanty
pi_162960553
Omg wat is dat? :D
pi_162960662
Leek die van jou daar niet op chanty?

Ik wil ook bij de slijmpropclub :(
  zondag 12 juni 2016 @ 22:10:18 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162960719
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Chanty het volgende:
Omg wat is dat? :D
een blobvis, lelijkste vis ter wereld, maar zo überfuckingtof O+
  zondag 12 juni 2016 @ 22:25:09 #87
52229 Chanty
pi_162961387
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

een blobvis, lelijkste vis ter wereld, maar zo überfuckingtof O+
In heb idd nog nooit zoiets lelijke en tegelijk grappigs gezien :+
  zondag 12 juni 2016 @ 22:26:00 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162961425
Gotta love the internet O+
pi_162962119
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:48 schreef Quoi het volgende:
Dankje voor de complimenten voor het kamertje O+

Nouk je slijmprop kwijt w/

Nazil, lekker dat je de fiets al hebt toch? Ik heb net (het gaat maar door) een babyfoon aangeschaft. Uiteindelijk maar 'gewoon' eentje zonder camera ed. Via de rentepuntenwinkel ING, dus ook nog lekker voordelig. Nu nog de diaperchamp.... #kopenkopenkopen
Hebben wij ook gisteren besteld, ook een gewone zonder camera maar wel met temperatuuraanduiding, nachtlampje en slaapmuziekje _O- leuke aanbieding op ibood.

En vorige week al een nieuwe tv gekocht dus het is een flink dure week dit :X
  maandag 13 juni 2016 @ 06:59:18 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162967346
De Alecto DBX-88 toevallig Nazil? ;)

Ik weet het ideale kraamkado voor Molo: http://www.hashtagcollectibles.com/products/blobfish-mini

En mogge c_/ Dat was een goede nacht!
pi_162967366
pi_162967587
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 06:59 schreef Quoi het volgende:

Ik weet het ideale kraamkado voor Molo: http://www.hashtagcollectibles.com/products/blobfish-mini

Die ja :P
  maandag 13 juni 2016 @ 08:06:53 #93
344469 Amsel
zonder t
pi_162967637
Morning! 35 weken, laatste werkweek :o
  maandag 13 juni 2016 @ 08:08:35 #94
52229 Chanty
pi_162967653
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:06 schreef Amsel het volgende:
Morning! 35 weken, laatste werkweek :o
Beterrrr *O*
  maandag 13 juni 2016 @ 08:58:59 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162968159
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 06:59 schreef Quoi het volgende:

Sold out verdeurie :(

maandag 13 juni 2016 @ 08:59:11 #96
52229 Chanty
pi_162968162
Lucas vond het een goed idee om ziek te worden. Tot nu toe gelukkig alleen koorts maar daarmee mag hij niet naar t kdv. Baby moet dus binnen blijven. Dit scenario had ik nog niet bedacht :')
pi_162968225

Amsel *O* wat een goed vooruitzicht!

Quoi het kamertje is mooi geworden! En ook mooi verdeeld zo

Nouk is alles rustig gebleven vannacht? Nog meer van je slijmprop verloren?

Nazil een mamafiets is super handig, ook zonder kinderen. Fijn dat je die al binnen hebt.

32 weken hier *O*
pi_162968262
Goedemorgen! Ik ben weer mezelf. Beetje moe, maar rustig en stabiel weer :-p

Nouk, spannend!
pi_162968265
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 08:59 schreef Chanty het volgende:
Lucas vond het een goed idee om ziek te worden. Tot nu toe gelukkig alleen koorts maar daarmee mag hij niet naar t kdv. Baby moet dus binnen blijven. Dit scenario had ik nog niet bedacht :')
Ow nee :o
Zul je net zien hè. Hopelijk heeft Judith voorlopig nog even geen zin om naar buiten te komen
pi_162968310
Haha Chanty, ik moet er een beetje om lachen. Hopelijk knapt hij snel op.
  maandag 13 juni 2016 @ 09:14:01 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162968330
En anders kurk en ductape voor extra veiligheid om tegen een houden

Nee serieus, hoop dat hij snel opknapt, maar kan gauw gaan bij die mennekes toch :)
  maandag 13 juni 2016 @ 09:36:42 #102
52229 Chanty
pi_162968682
Ja ik heb goede hoop dat het borstbeen over is. Misschien doorkomende tandjes.
pi_162969040
Ik heb even niet bij gelezen. 34weken hier *O*
  maandag 13 juni 2016 @ 11:07:01 #104
220609 Nouk84
pi_162970675
Volgens mij was het wel in één keer alles van de slijmprop, verder niets meer gezien. Helaas is het rustig gebleven vannacht...

Vervelend dat Lucas nu net ziek wordt Chanty! Hopelijk knapt hij snel op en loopt hij je niet al teveel in de weg thuis.. Moet je je massage nu afbellen? :o
pi_162970849
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:44 schreef Arja het volgende:
Suiker, postte jij nou dat je op 58 m2 woont en maar 2 kamers hebt? Waar laat jij dan 2 kinderen en al je spullen :D

Ons huis is iets groter en we krijgen ons eerste kind, maar we barsten echt uit onze voegen hier.

Heb je verhuisplannen?
Het is 54 m2 zelfs, zie ik nu. We hebben voor de eerste geprobeerd ons huis te verkopen, maar dat lukte niet (voor het gewenste bedrag). Toen wilden we graag een tweede, maar lukte het weer niet. Nouja, dan maar hier he :) Als je gewend bent om er met drie te wonen is een baby extra niet zo'n grote stap meer. Maar een deel van onze omgeving zal vast medelijden hebben ja ;) Als we weer een beetje tot rust zijn gekomen dan gaat het wel weer de verkoop in. Intussen heb ik ook een nieuwe baan *O* waarmee ik start na de vakantie, waardoor we dan ook iets meer bestedingsruimte hebben voor een nieuw huisje.

SPOILER
pi_162970980
Gaddle, mooie mijlpaal! *O*

En er wordt geblobd zie ik :D Wat een epische knuffels _O-
  maandag 13 juni 2016 @ 11:39:42 #107
52229 Chanty
pi_162971557
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij was het wel in één keer alles van de slijmprop, verder niets meer gezien. Helaas is het rustig gebleven vannacht...

Vervelend dat Lucas nu net ziek wordt Chanty! Hopelijk knapt hij snel op en loopt hij je niet al teveel in de weg thuis.. Moet je je massage nu afbellen? :o
In de weg lopen valt mee, hij slaapt nu en heb al wat dingetjes van mijn lijstje van vandaag kunnen doen toen hij wakker was. Mijn man komt vanmiddag naar huis dus kan gewoon naar mijn massage en naar de kapper. Beetje mijn laatste kans dus zeg die massage liever niet af. Niet super handig met het werk van mijn man vandaag, maar heey: ik had ook kunnen bevallen :+

Jammer dat het nog rustig is gebleven, ik vind het nu wel echt heel spannend worden zelf. Grappig, want met Lucas had ik dat totaal niet omdat ik de overtuiging had dat hij een stuk later zou komen. Maar nu denk ik echt dat het komende week gaat gebeuren dus ik word toch wat onrustig van zo'n ziek kind :')

Jeetje suiker! Ik vind het knap op zo'n oppervlak. Je moet niet al te bewaarderig zijn ;) Damn als ik kijk wat wij aan zooi hebben op 133m2 :')
pi_162971594
Vermoedelijk evenveel als wij thuis hebben _O-
Je moet je vooral niet teveel storen aan overal kratjes en stapels enzo :+
pi_162971614
Ziet er ook wel heel knus uit, maar kan me voorstellen dat het uiteindelijk te klein wordt..
Ik vond ons 2 kamerapp al te klein dus chapeau!

Ik wil ook een blobknuffel.

Ik heb mij in tijden niet zo kneuzig gevoeld... :')
Naast de blindedarmontsteking heb ik nu ook een blaasontsteking... #teamkneus!
S. 2014
J. 2016
  maandag 13 juni 2016 @ 11:45:25 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162971680
Jammer van de blobknuffels. Blij met een dooie mus blob.

Suiker, goed opgelost zo!

Chanty, geniet van de massage. Ontspanning! Misschien dat ik die ook nog ga boeken voor op het eind.

Kraamzorg intake overleefd w/ Geen opmerkingen whatsorever. Door mijn voorkeur voor flesvoeding, maar geen afkeur van borstvoeding als ik dat alsnog wil na de bevalling, zijn alle scenario's maar doorgesproken. We gaan gewoon het moment afwachten als die kleine is geboren en dan ga ik op mijn gevoel af :) Ze was een fijn nuchter iemand die ook uitlegde dat er zoveel 'hybride' vormen zijn - combi's van borst en fles. Afijn, ze heeft het gesprek goed aangepakt, want ik ben op een prettige manier voorgelicht over alle opties, zelfs die ik in mijn hoofd al half had afgeschreven.

Verder thuisbevalling doorgegeven en 40 uur kraamzorg afgesproken, halve dagen dus :)

Nu is het huis schoon, hoera!
  maandag 13 juni 2016 @ 11:51:09 #111
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162971850
Och GM! Algehele malaise bij jou. Positief: dan heb je die ook meteen maar gehad en kun je straks weer wat meer gaan genieten.
pi_162972089
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 11:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ziet er ook wel heel knus uit, maar kan me voorstellen dat het uiteindelijk te klein wordt..
Ik vond ons 2 kamerapp al te klein dus chapeau!

Ik wil ook een blobknuffel.

Ik heb mij in tijden niet zo kneuzig gevoeld... :')
Naast de blindedarmontsteking heb ik nu ook een blaasontsteking... #teamkneus!
Zeg, doe je malaise-bingo? Het is nu genoeg joh!

Hoe is het verder? Behalve buikpijn, gok ik? Kon je eerder langs voor controle? Wanneer heb je de 20wk echo eigenlijk?

Wij hebben m vanmiddag, bij 19.0. Ben zo benieuwd! Baby is ineens meer gaan trappelen gisteren 💛
O denkt overigens dat het een jongetje is. Ben benieuwd of ze gelijk heeft!
(En toch beetje spannend of alles goed is, al was alles perfect op eerdere echo's en heb ik een goed gevoel- je weet nooit)
pi_162972144
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:00 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Zeg, doe je malaise-bingo? Het is nu genoeg joh!

Hoe is het verder? Behalve buikpijn, gok ik? Kon je eerder langs voor controle? Wanneer heb je de 20wk echo eigenlijk?

Wij hebben m vanmiddag, bij 19.0. Ben zo benieuwd! Baby is ineens meer gaan trappelen gisteren 💛
O denkt overigens dat het een jongetje is. Ben benieuwd of ze gelijk heeft!
(En toch beetje spannend of alles goed is, al was alles perfect op eerdere echo's en heb ik een goed gevoel- je weet nooit)
Willen jullie het geslacht weten?

Ik heb idd buikpijn en af en toe wat last van de hechtingen... en ontzettend moe. Maar goed t gaat allemaal weer voorbij...

Ik lig nog te wachten tot de vk belt, als ze niet snel belt dan bel ik zo zelf wel.
Zaterdag 20 weken echo iig.
S. 2014
J. 2016
pi_162972226
Das wel fijn dan, zaterdag is al redelijk snel.
En kan me je moeheid voorstellen zeg. Je krijgt alles wel in een keer op je bord :*

Ja we willen t weten :)
pi_162972312
Room wat leuk en spannend! Vanmiddag weet je het O+

GM met je kwartet, het is nu wel genoeg ja. Rustig aan en je bent op de helft *O*
pi_162972423
Ik zet in op een broertje voor O.
S. 2014
J. 2016
pi_162972520
Nouk slijmprop verloren *O*

Blobknuffel uitverkocht, wel een leuk ding _O-

Gm, wat balen van de blaasontsteking zeg -O-

Roomsnoes, veel plezier bij de 20 weken echo!

Quoi, fijn dat de intake meegevallen is.
Ik heb donderdag de intake, maar dan telefonisch. Hoeven ze niet alle verbouwingstroep te zien :+ hoewel er bij de intake bij K niet eens een dak op het huis zat en het ook nog ontzettend stormde :')

Ik had het gister steeds zo ontzettend HEET!! Ik was er gewoon een beetje beroerd van, dus maar op tijd naar bed gegaan :)
  maandag 13 juni 2016 @ 12:51:42 #118
52229 Chanty
pi_162973265
Room spannend! Benieuwd of O. Een broertje of zusje krijgt! :)

Je treft het wel gm ;( Beterschap ook hiermee

Ik ben begonnen met het schrijven van een handleiding voor Lucas :+
pi_162973555
Ik mag elke 2 weken op controle komen O+ toch wel echt fijn!
S. 2014
J. 2016
  maandag 13 juni 2016 @ 13:05:43 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162973574
:D Chanty!

Ik ben songteksten aan het uitpluizen van liedjes die we mooi vinden. Of er iets tussen zit voor op het kaartje. Nu ben ik al snel een watje met mooie muziek, dus :'( :')
pi_162973577
Oh ja intake... Nog niks van gehoord.

Gm das wel fijn!
pi_162973776
Blobknuffel O+

Room wat spannend! Ik ben benieuwd!

Klacht: leuk dat mijn kint head down ligt nu maar hij schopt me zo hard dat hij me wakker houdt. :( .

Chanty hopelijk knapt L snel op! Kan me voorstellen dat je met je benen gekruist zit :P
pi_162974090
Voor wie het topic niet gevolgd had: a.s. zaterdag meet in Utrecht vanaf 10.30 in Eilandsteede! OUD / Juni meeting : kijk mij shinen

Kun je vast baby's vasthouden om te oefenen :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_162975234
Amsel alweer bijna verlof!

Gewoonmezelf, wat balen van de blaasontsteking er bij ... Beterschap en fijn dat je elke twee weken mag komen.

Spannend Roomsnoes! Dan gok ik op een meisje.

Quoi, fijn dat de intake mee viel, en ahw voor de muziek..

Hier net een goede nekplooimeting gehad. Het was ook een hele leuke echo, opeens zo'n duidelijk mensje met armpjes en voetjes O+ Dreumes was mee en keek heel geïnteresseerd mee. Zo anders ineens bij een tweede, maar zo leuk ook weer!
pi_162975612
Wat leuk en fijn helio!

Gaddle en Amsel schieten ook al lekker op!

Suiker, dat ziet er knus uit maar wel klein inderdaad. Het is nu wel een goede tijd om te verkopen.

Gm door die antibiotica ben je nu overal vatbaar voor. Ik kreeg toen ineens een aft in mijn mond en vaginale schimmel downunder. Ik heb toen een probiotica kuurtje gehad en dat werkte prima. Geen idee of dat zwanger ook mag, maar anders zijn erook natuurlijke alternatieven zoals bepaalde yoghurt. Google maar. En vit c
pi_162976164
Die knuffel. :') _O-

Daag slijmprop. :W

GM, nu is het klaar hoor. :( Beterschap. :*

Oké, dat was het, meer kan ik niet onthouden zo vechtend tegen moeheid en misselijkheid. :')

Wij hebben over een half uurtje de eerste echo, spannend. :o :o :o
pi_162976764
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 14:27 schreef Arja het volgende:
Gm door die antibiotica ben je nu overal vatbaar voor. Ik kreeg toen ineens een aft in mijn mond en vaginale schimmel downunder. Ik heb toen een probiotica kuurtje gehad en dat werkte prima. Geen idee of dat zwanger ook mag, maar anders zijn erook natuurlijke alternatieven zoals bepaalde yoghurt. Google maar. En vit c
Het helpt ook om suiker te bannen/minderen, is eigenlijk belangrijk om meer issues te voorkomen bij antibioticagebruik. Yoghurtjes gaan niet heel veel doen, zit ook weer lactose in wat ook de schimmel voedt. Kan wel hoor maar geen wondermiddel :). Niet dat ik lees dat er al sprake is van de schimmel bij GM :P maar ter voorkoming van prima.
En vitamine C moet je juist mee oppassen tijdens zwangerschap. Niet te hoog doseren.
Probiotica kan je dan beter doen maar er is wel heeeeel veel keuze in en veel prijs- en kwaliteitverschil. Je zou het ook na de antibioticakuur kunnen doen.
  maandag 13 juni 2016 @ 15:15:58 #128
220609 Nouk84
pi_162976826
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:51 schreef Chanty het volgende:
Ik ben begonnen met het schrijven van een handleiding voor Lucas :+
Dat is ook wel handig voor z'n toekomstige vriendin :+ :+
  maandag 13 juni 2016 @ 15:21:39 #129
220609 Nouk84
pi_162976988
Fijn dat je toch gewoon je massage kan doen en naar de kapper kan, Chanty. Skin en span bevalkapsel :D

*O* Jeej voor de goede echo's! En spannend voor de eerste echo van Selvaria! En Room veel plezier bij de 20wk echo!

Suiker; respect om op zon kleine ruimte te leven :o

GM; fijn dat je om de 2wk mag en wat vervelend dat je ook nog ff een blaasontsteking erbij hebt :( Veel sterkte.

Quoi; mooi een songtekst op het geboortekaartje. Ik wilde dat ook en werd ook bij sommige teksten emo. Mijn man zag t helaas niet zitten..

En m'n geheugen is nu ook vol :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Nouk84 op 13-06-2016 15:26:44 ]
pi_162977227
Spannend Selveria!
We hebben nog geen tweeling in de op staan...
  maandag 13 juni 2016 @ 15:33:51 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162977325
Bij kuiken hadde we iets van Toon Hermans op het kaartje staan. Toen nog getwijfeld over een tekst van Guus, maar dat vonden we te "van nu" in vergelijking vonden we Toon veel tijdlozer. En toch zit dat betreffende liedje van Guus nog altijd in mijn hoofd als ik aan een geboortekaartje denk, dus wellicht dat 'ie toch bij nadenken over guppy's kaartje weer omhoog komt...
KuikenGuppy
pi_162977392
Wij doen weer geen geboortekaartje. Wat blijkt, ook zonder kaartjes worden ze geboren :o :+
  maandag 13 juni 2016 @ 15:38:11 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162977430
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:36 schreef Crumpette het volgende:
Wij doen weer geen geboortekaartje. Wat blijkt, ook zonder kaartjes worden ze geboren :o :+
Niet :o
KuikenGuppy
pi_162977513
:Y :Y)
pi_162977591
N. krijgt een knipperend boontje als broertje of zusje. O+ :'( O+

En het was er echt maar 1, de tweelingstok mag aan iemand anders doorgegeven worden. :Y)
pi_162977642
Boontje O+ tof Selv!
pi_162977778
Afgezien van die grote spuit Antibiotica die ik bij de OK kreeg had ik nog niks gehad. Ook nog geen schimmels :Y)
Ik hou t in de gaten.

Boontje voor selv *O* blijft zo tof he!

Geboortekaartje heb ik gisteren nog even aan geknutseld... en proefdruk gevraagd.
Wij hadden bij saar een stukje songtekst van trijntje oosterhuis.

Een handleiding voor peuters/dreumessen.. :o wel handig.

Oh en nog *O* voor de goede npm van Helio.
S. 2014
J. 2016
pi_162977937
Aaw, Sel! Van harte! *O*
pi_162978014
Jeeeeej Sel, een hartje O+
  maandag 13 juni 2016 @ 16:04:24 #140
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162978074
Selvaria hoera voor knipperend boontje *O*

Room ben benieuwd, zat van de week ineens te denken wie weet krijgen jullie ook nog een meisje en hebben ze weer beide zelfde naam :')

Gm. Hierna toch hopelijk wel klaar met alle narigheid :*
  maandag 13 juni 2016 @ 16:06:38 #141
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162978123
Sel en Helio wat fijn van de goed echo's! *O*
GM wat vervelend allemaal! Wel fijn dat je nu vaker op controle kan komen :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 13 juni 2016 @ 16:09:16 #142
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162978184
gefeliciteerd Selvaria! *O*

quote:
Geboortekaartje or it didn't happen. 8-)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162978217
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 15:44 schreef Selvaria het volgende:
N. krijgt een knipperend boontje als broertje of zusje. O+ :'( O+

En het was er echt maar 1, de tweelingstok mag aan iemand anders doorgegeven worden. :Y)
Yay! *O* Wat fijn! O+
Welke termijn word je nu geschat? Of was dat al wel duidelijk?
pi_162978251
Selvaria wat mooi, gefeliciteerd!!

En Helio jij ook goed nieuws! *O*
pi_162978315
Dank allen. O+

Mineola, echo gaf aan 6+4, op basis van de laatste menstruatie zou het 7+1 zijn, dus blijft nog even afwachten tot de termijnecho. :)
pi_162978474
OMG HET IS EEN PIEM! Daar ga ik even aan moeten wennen haha. Wel erg leuk 💛 En had O toch gelijk :D
Oh en verder was alles ook goed ;)
  maandag 13 juni 2016 @ 16:23:59 #147
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162978501
quote:
Oh echt, ik wist niet dat iemand anders ook niet deed aan geboortekaartjes.
Boks! ik heb ze ook nooit verzonden :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 13 juni 2016 @ 16:24:03 #148
73386 Fazz
onderweg
pi_162978504
Jaaaaa *O* wat leuk Room!! Jongens zijn zo leuk O+ O+ :+
goed geraden van O O+

En een boontje voor Selv O+
pi_162978512
Jaaaaaaaa Selvaria een echte sibling op komst! Wat onwijs fijn! *O*

Nouk, hoe is het bij jou?

Vandaag 39+6, net afspraak bij VK gehad, alles weer prima. Begint nu wel echt spannend te worden!
pi_162978523
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:22 schreef Roomsnoes het volgende:
OMG HET IS EEN PIEM! Daar ga ik even aan moeten wennen haha. Wel erg leuk 💛 En had O toch gelijk :D
Alles goed! Wat fijnnnnnnn! En een heus broertje, wat tof! O+
pi_162978656
Nog meer goed echonieuws! *O* Wat tof Room, zomaar een piemel in je buik, wie had dat gedacht? :D
  maandag 13 juni 2016 @ 16:36:37 #152
52229 Chanty
pi_162978783
*O* voor goede echo's!

En een broertje voor O. Wat tof O+

De zwangerschapsmassage was echt heeeeerlijk omg O+ moest heel hard mijn best doen om niet in slaap te vallen want wilde niks missen en niet kwijlen :+ en even lekker op je buik kunnen liggen O+ aanrader!
  maandag 13 juni 2016 @ 16:37:48 #153
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162978805
Tof Room, kleine broertjes blijken superlief en schattig <3 <3 En grote zussen extreem tof en geweldig O+
pi_162979343
Een broertje voor O! *O*
Chanty dat lijkt mij echt heerlijk... Fijn dat je genoten hebt.

Als je 't over de duivel (kraamzorg) hebt... We zijn gebeld, 28 juni is de intake :)
pi_162979437
Helio, selvaria en room, goede echo's *O*

Chanty, heerlijk ontspannen! Nu wil ik ook...

Ze zeggen toch, elk kind kost je een kies? Vond ik altijd een beetje vreemd gezegde... Maar het is nou bij mij mij net waarheid geworden. Door een chocotoff brak er een stuk af! :'(
Nu haat ik chocotoff }:|
pi_162979802
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Jaaaaaa! Een heuse kerel! 💙 went wel snel hoor ;)
Eerst samen zwanger van een meisje en nu van een zoon. Vind t echt heel tof!
S. 2014
J. 2016
pi_162980347
Helio en selvaria ook fijne echo's! Fijn zeg <3

Ja het is even wennen. Ben zelf met een zus opgegroeid en heb nu een meisje, dus het idee van een jongetje is even wennen. Maar wel heel spannend en leuk <3<3
pi_162980373
Room een jongen! *O*

Selvaria een kloppend hartje *O*

En ai Sull, van je kies.
  maandag 13 juni 2016 @ 17:59:33 #159
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_162980650
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:36 schreef Chanty het volgende:
*O* voor goede echo's!

De zwangerschapsmassage was echt heeeeerlijk omg O+ moest heel hard mijn best doen om niet in slaap te vallen want wilde niks missen en niet kwijlen :+ en even lekker op je buik kunnen liggen O+ aanrader!
Hoe kon je nu ineens wél op je buik liggen.
Hadden ze dan een gat in de bank ?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_162980798
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Helio en selvaria ook fijne echo's! Fijn zeg <3

Ja het is even wennen. Ben zelf met een zus opgegroeid en heb nu een meisje, dus het idee van een jongetje is even wennen. Maar wel heel spannend en leuk <3<3
O ik weet nog dat ik na Djenna van een jongetje zwanger was en kon me daar zo geen beeld van voorstellen. Maar Boaz is zooo'n tof ventje O+
echt een rijkdom zo. Tof voor jullie!

Nu met 26 weken moet ik er nog steeds aan wennen dat er geen piemel in mijn buik zit :@ .. op de een of andere manier wil het nog niet echt landen.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:13:03 #161
52229 Chanty
pi_162980930
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 17:59 schreef zeefje het volgende:

[..]

Hoe kon je nu ineens wél op je buik liggen.
Hadden ze dan een gat in de bank ?
:Y speciale tafel met gat voor buik en borsten

pi_162981149
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:13 schreef Chanty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha gaten voor hangtieten O+
pi_162981154
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:09 schreef Mariposas het volgende:
gefeliciteerd Selvaria! *O*

[..]

Geboortekaartje or it didn't happen. 8-)
Ermagherd mijn kint bestaat niet :'(
  maandag 13 juni 2016 @ 18:25:10 #164
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162981187
Room een piemel *O*

Fijn van de heerlijke massage chanty en dat alles is geregeld voor L!
pi_162981199
Room wat tof! *G* O+ een zoon! Ik kan het iedereen aanraden :Y

Hier morgen kraamzorg intake 8-)
  maandag 13 juni 2016 @ 18:28:27 #166
344469 Amsel
zonder t
pi_162981279
Room jullie krijgen gewoon een zóón! :) Op de een of andere manier vond ik dat zo'n gek idee. Dat er een jongetje in m'n buik zit OK, maar dat ik straks een zoon heb is nog steeds niet helemaal doorgedrongen :D
pi_162981935
Ai sull je kies, wat klote!

Sel fijn van de goede echo.

Room ook een jongen, dan krijgt snoenk het enige meisje van november
  maandag 13 juni 2016 @ 19:53:24 #168
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162984484
Ik voel schopjes O+ *O*
pi_162984597
Yay voor schopjes, piemels en goede echo's in het algemeen! *O*

Sull je kies -O- heb je er last van?

Mijn geheugen is stuk na laat naar bed gisteren en een volle werkdag vandaag.
  maandag 13 juni 2016 @ 20:00:21 #170
52229 Chanty
pi_162984714
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 19:53 schreef snoenk het volgende:
Ik voel schopjes O+ *O*
O+
pi_162984812
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:28 schreef Amsel het volgende:
Room jullie krijgen gewoon een zóón! :) Op de een of andere manier vond ik dat zo'n gek idee. Dat er een jongetje in m'n buik zit OK, maar dat ik straks een zoon heb is nog steeds niet helemaal doorgedrongen :D
Nee gek he! Ik moet er ook echt even aan wennen. Niet dat ik het niet fantastisch vind, maar het is ineens iets heel nieuws, ofzo :)

Haha die masseertafel _O-
Al zou ik er stiekem wel een tuk op willen doen. Buik niet meer in de weg O+
pi_162984860
Sull, die chocotov _O- Het is natuurlijk niet tof maar zo typisch zwanger om je kies aan chocola te verliezen :D

Room! Een jongen, wat leuk!! *O* Net als een meisje :+ Maar toch :D

Snoenk, schopjes O+
  maandag 13 juni 2016 @ 20:10:12 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162985037
Wat een goeie berichten allemaal van iedereen *O*
(op de kies na dan... altijd ruk dat...)

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:36 schreef Chanty het volgende:
*O* voor goede echo's!

Ja goed is ze he O+

En ik heb dus wel eventjes liggen tukken, hehehehe :D
  maandag 13 juni 2016 @ 20:39:55 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162986002
Oh ja, net bij verloskundige labeltje "vibi" gekregen (vast in bekken ingang) *O*
En weer een lagere bloeddruk dan vorige keer, echt, mijn lijf blijft me verbazen _O-
  maandag 13 juni 2016 @ 21:03:28 #175
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162986983
Veni vidi vibi :P

Hoera voor de PIEM! En de goede echo's :)

Ik heb weer liggen tukken vanmiddag en weet nu niet meer hoe te zitten. Horizontale avond dus :D Meneertje is iig lekker actief!
pi_162992546
*O* voor alle goede echo's en een piemel bij room O+

Sull je kies :X heb je er last van?

Chanty wat heerlijk lijkt me dat zn massage. Even helemaal relaxen.

Molo fijn dat ze is ingedaald ^O^ en wat goed van je bloeddruk!

Mijn baby ligt ook weer de goede kant op. Ik vind het toch gek dat ik dat draaien niet voel :D
Mijn onder druk is wel flink gestegen -O- van 50 naar 80. Dat was wel even balen aangezien het gedonder bij mats ook zo begon }:|
pi_162992813
Molo ik dacht dat die van jou allang ingedaald was?
Ik ga morgen weer naar de vk. Buik zit een stuk lager en voel regelmatig druk naar onderen, dus hoop wel dat ze is ingedaald nu.

Ikke een onderdruk van 50 klinkt wel laag? Ik heb altijd 60 en dat is al laag dacht ik.
pi_162993159
Ik zit steeds rond de 90/50 een enkele keer 100/60 maar heb er geen last van ofzo. Vandaag ineens op 120/80 -O- hopelijk was dit 1 malig en stijgt ie niet door zoals bij de eerste zwangerschap. Ik baal er wel heel erg van }:|
pi_162993171
*O* voor alle goede echo's en piemels enzo

Sull, wat vervelend van je kies -O-

Oh en zo'n massage zou ik ook wel willen, klinkt hemels. En op je buik kunnen liggen O+

Ik moest vandaag zo lachen om mijn peuter. Guus Meeuwis was op tv en hij stond bij de tv KIJK PAPA! ISSE PAPA HE?!!! Uhu dat zou papa willen _O-
  Manager PR/Moderator maandag 13 juni 2016 @ 22:57:48 #180
269689 crew  Viv
  maandag 13 juni 2016 @ 23:15:15 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162994170
Anders kom ik ff 600 gram aan in 3 dagen. Logisch van de jeuk en streep :')

Ikke, klinkt nog steeds als een erg nette bloeddruk. Maar wel een verhoging tov je normale. Hopelijk zijn je zorgen voor niks.

Angelaatje, mazzelaar, met aan man die op Guus lijkt ;)
  maandag 13 juni 2016 @ 23:15:23 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162994176
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 22:44 schreef Arja het volgende:
Molo ik dacht dat die van jou allang ingedaald was?
Ik ga morgen weer naar de vk. Buik zit een stuk lager en voel regelmatig druk naar onderen, dus hoop wel dat ze is ingedaald nu.

Ikke een onderdruk van 50 klinkt wel laag? Ik heb altijd 60 en dat is al laag dacht ik.
ja was ze ook al, maar dat was blijkbaar bibi (bewegelijk in bekken ingang), dus dan was er in theorie nog de mogelijkheid dat madame zou gaan draaien. Inmiddels ligt ze dus knetterlaag en vast waardoor draaien echt niet meer mogelijk is.
Scheelt misschien een centimeter ofzo hoor, want ze lag vorige keer ook al super laag, maar was vandaag een invaller die het checken op bibi/vibi deed, dus dat kan natuurlijk ook uitmaken.
En mij maakt het niet zo uit, als ze er maar heel en normaal uit komt straks :+
pi_162995623
40 WEKEN HOEZEE! *O* *O* *O*
pi_162995793
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 16:59 schreef Sull het volgende:
Ze zeggen toch, elk kind kost je een kies? Vond ik altijd een beetje vreemd gezegde... Maar het is nou bij mij mij net waarheid geworden. Door een chocotoff brak er een stuk af! :'(
Nu haat ik chocotoff }:|
Oh echt? Ik had het ook :D.
Nu eet ik geen pitlozemetstiekemtocheenhardstukje-olijven meer.
Wel mooie aangelegenheid om maar eens naar de tandarts + mondhygiënist te gaan. *O*

quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:13 schreef Chanty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Doe mij zo'n bed O+. En dan ook een armuitsparing, daar ligt er ook altijd een van in de weg.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 23:15 schreef Quoi het volgende:
Anders kom ik ff 600 gram aan in 3 dagen. Logisch van de jeuk en streep :')
Hoe kan je dat meten :D. Ik verschil dikwijls tot een kg per dag.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 02:55:19 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162996456
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:46 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Oh echt? Ik had het ook :D.
Nu eet ik geen pitlozemetstiekemtocheenhardstukje-olijven meer.
Wel mooie aangelegenheid om maar eens naar de tandarts + mondhygiënist te gaan. *O*

[..]

Doe mij zo'n bed O+. En dan ook een armuitsparing, daar ligt er ook altijd een van in de weg.

[..]

Hoe kan je dat meten :D. Ik verschil dikwijls tot een kg per dag.
Goed plan, zo'n massagetafel voor thuis :Y

Ik hikte al twee weken tegen de 82 aan en nu ineens hop bam! Een meetfout zou altijd nog kunnen, maar toch denk ik van niet. Weet ik morgen :+

En wakker }:|
pi_162996989
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:23 schreef Svane het volgende:
Woooowww :o *O* *O* Kom eruit baby!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:20:29 #187
52229 Chanty
pi_162997010
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:23 schreef Svane het volgende:
UD *O* Niet echt een heel mooie dag om te bevallen alleen -O- Het GIET!

Hier 39 weken *O*

En Lucas is weer koortsvrij *O*

En ik las iets over vastzittende baby's :)

Enne.... 600 gram in 3 dagen... Sorry maar ik ga je ff overtreffen: 1,5 kilo in 4 dagen -O- zit nu op 71,5 kg ineens. Allemaal vocht hoor want mijn enkels en voeten zwellen in de loop van de dag op tot formaat boomstronk. Maar toch mweh.

Foto van eergisteravond :')
SPOILER
  dinsdag 14 juni 2016 @ 07:33:43 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162997084
Svane, woeiiii *O*

En dan Chanty, dat wordt straks liters en liters piesen _O_ _O- _O_
Fijn dat Lucas weer koortsvrij is, toch stuk relaxter dat ^O^
pi_162997419
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 07:20 schreef Chanty het volgende:

[..]

UD *O* Niet echt een heel mooie dag om te bevallen alleen -O- Het GIET!

Hier 39 weken *O*

En Lucas is weer koortsvrij *O*

En ik las iets over vastzittende baby's :)

Enne.... 600 gram in 3 dagen... Sorry maar ik ga je ff overtreffen: 1,5 kilo in 4 dagen -O- zit nu op 71,5 kg ineens. Allemaal vocht hoor want mijn enkels en voeten zwellen in de loop van de dag op tot formaat boomstronk. Maar toch mweh.

SPOILER
Ik snap dat je geen schoenen kon vinden. :@
Het duurt nu vast niet lang meer bij jou.

Svane, vandaag je dag?!

Voor de 39 weken van Chanty en mijn eigen wisseldag naar 38 weken! *O*

Uni dat is ook balen ja. Ik moet morgen naar de tandarts, heb er geen last van, maar al die etensresten erin is niet fijn :P

Molo, fijn dat ze nu vibi ligt!

Ikke, balen van je bloeddruk, op zich nog een keurige bloeddruk natuurlijk, maar de stijging is wel flink!

Angelatje, kan je man ook zo goed zingen dan?
pi_162997503
Holy boomstronk Chanty! :o
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:44:01 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_162997564
Chanty _O_ ik ben diep onder de indruk :D

(ik ben overigens iemand die, als ze een beetje zout eet, met gemak 2 tot 3 kilo kan "aankomen" in 1 dag, dus ik moest ook wel wat gniffelen om de "holy smokes 600 gram in drie dagen :o" :D )
disclaimer
pi_162997600
Oh my Chanty :o

Bizar!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 08:57:30 #193
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162997719
*O* voor de piem0l van room!! O+
Chanty lekker relax zo'n massage! En OMG je voeten! :o
Sull wat balen van je kies! Of is het gezegde.. elke zak chocotoffs kost je 1 kies? ;)
Snoenk schopjes!! Wat heerlijk O+
Molo *O* voor je vk-sticker!
Ikke hopelijk valt het de volgende keer weer mee met de bloeddruk.
Svane UD *O*
pi_162997786
Svane 40 weken *O*
Sull 38 weken *O*
Chanty 39 weken *O*

Kom maar door met die verse baby's. O+
S. 2014
J. 2016
pi_162997826
Kennen jullie de discussies in WOHTS over 'plannen' ivm verjaardagen/feestdagen?
Nou bij deze ik kan het niet :')

4 december ik jarig
18 december vriend jarig
25/26 december kerstdagen
28 decepmber uitgerekende datum
30 december oudjaarsdag
1 januari nieuwjaarsdag
7 januari m'n broer jarig

Party party *O*
pi_162997855
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 07:20 schreef Chanty het volgende:

[..]

SPOILER
Als jij daar "Suiker" in stempelt, dan lijst ik de foto in O+
*O* 39 weken!

En Svane!! Ik word er bijna emotioneel van :') Dat ligt echt niet aan mijn hormonen ofzo, mocht je dat soms denken.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 09:14:30 #197
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162997898
Haha ja Blue lekker druk zo!

Hier ook drukte eind november.
26 nov: ik jarig
29 nov: Vv jarig

En ik gok dat 2.0 rond 23 nov komt :)

Aan de ene kant zou ik dan zeggen.. we vieren de verjaardagen in 1x.. maar andere kant is het voor de kindjes wel leuk als ze hun eigen verjaardagsfeest hebben.. hmmm... we zien wel ;)

Ben ook benieuwd hoe dat straks uitkomt met Vv's 2e verjaardag.. wij zijn wel van de grootse verjaardagen met familie en vrienden.. maar dat zie ik niet zitten als ik op springen sta of net bevallen ben :P
pi_162997980
Vandaag is de eerste officele dag van mijn verlof. Ik moest maar lekker rustig aan doen van mijn man. Ik ben benieuwd in hoeverre het gaat lukken lol.
Wat een weer zeg. Daar word je ook niet echt vrolijk van.

hopelijk blijven je voeten niet zo opgezet Chanty
pi_162998031
*O* *O* *O*
Ik wil even juichen voor dit weer!
Het is zó lekker koel! En zo gezellig binnen! En boven bij ons is het zelfs aangenaam qua temperatuur! Dit lijkt me juist het ideale baarweer (dit is een hint, Svane).
pi_162998043
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef Suikertante het volgende:
*O* *O* *O*
Ik wil even juichen voor dit weer!
Het is zó lekker koel! En zo gezellig binnen! En boven bij ons is het zelfs aangenaam qua temperatuur! Dit lijkt me juist het ideale baarweer (dit is een hint, Svane).
Jullie gingen toch simultaan bevallen O+
pi_162998063
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:25 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jullie gingen toch simultaan bevallen O+
Oke ik neem mijn hint terug O-)
pi_162998102
Haha, ik vind dit weer ook prima hoor :Y .
pi_162998157
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:08 schreef BlueEyes het volgende:
Kennen jullie de discussies in WOHTS over 'plannen' ivm verjaardagen/feestdagen?

4 december ik jarig
18 december vriend jarig
30 december oudjaarsdag
1 januari nieuwjaarsdag

Party party *O*
Ik heb keurig gepland, eerstvolgende verjaardag is 8 juli pas! Voor die tijd moet toch lukken O-) :Y
pi_162998166
Jaaaaa ideaal kraamweekweer is dit ook. *) maar goed. Eerst nouk, ik moet wel even bovenaan shinen. En suiker moet ook op mij wachten inderdaad. Wat een schema!

Mij lijkt verjaardagen heel dicht op elkaar serieus juist wel handig, qua vieren. Hier niet gelukt, zit straks wellicht precies een half jaar tussen. :+

Veel wekenwissels vandaag en allemaal misschien wel de laatste wekenwissel. Dochter beweert hier helaas dat het nog 2 weken duurt, hopelijk heeft ze geen gelijk. }:|
pi_162998221
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:34 schreef Svane het volgende:
Jaaaaa ideaal kraamweekweer is dit ook. *) maar goed. Eerst nouk, ik moet wel even bovenaan shinen. En suiker moet ook op mij wachten inderdaad. Wat een schema!

Mij lijkt verjaardagen heel dicht op elkaar serieus juist wel handig, qua vieren. Hier niet gelukt, zit straks wellicht precies een half jaar tussen. :+

Veel wekenwissels vandaag en allemaal misschien wel de laatste wekenwissel. Dochter beweert hier helaas dat het nog 2 weken duurt, hopelijk heeft ze geen gelijk. }:|
Die van mij zegt meestal 2 minuten. Daarom heb ik een aftelkalender gemaakt tot de uitgerekende datum.
pi_162998247
Ik wil ook al wel graag eigenlijk. En aangezien ik ook niet in het rijtje sta, hoef ik ook niet bovenaan te staan :+ . En ik voel me al twee dagen raar, dus ik wil! }:| O+
pi_162998251
Goed, ik wacht wel!
pi_162998265
quote:

4 december ik jarig
18 december vriend jarig
30 december oudjaarsdag
1 januari nieuwjaarsdag

Party party *O*
Vreselijk, hier is het ook zo en aangezien ik helemaal niet van feest houd, is die maand echt een kleine ramp voor mij :')
pi_162998268
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:38 schreef Sull het volgende:

[..]

Die van mij zegt meestal 2 minuten. Daarom heb ik een aftelkalender gemaakt tot de uitgerekende datum.
Ja onze aftelslinger mag vandaag naar 0 weken. Maar ze weet dat babietjes soms eerder of later zijn. En onze komt ietsje later volgens haar, 'maar twee weken' :+

MAAR. De ziekenhuistas is gepakt! Yes!
pi_162998283
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:41 schreef Suikertante het volgende:
Goed, ik wacht wel!
Haha, vandaag 37 +2 toch? Dat is al eens eerder de dag geweest. Of gok ik nu verkeerd?
pi_162998292
Tas heb ik nog niet gepakt. Maar ja, dat kan ik ook nog wel als ik een paar weeën voel. :+
pi_162998301
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik wil ook al wel graag eigenlijk. En aangezien ik ook niet in het rijtje sta, hoef ik ook niet bovenaan te staan :+ . En ik voel me al twee dagen raar, dus ik wil! }:| O+
Wat is jouw datum ook alweer? Nog een week of niet?

(JA DIT MOET JE DAGELIJKS BEANTWOORDEN :+ )
pi_162998322
Donderdag ben ik 39 weken.

En ja, ik ben twee keer flink overtijd gelopen, maar deze keer ben ik anders van plan. o|O
pi_162998343
quote:

4 december ik jarig
18 december vriend jarig
30 december oudjaarsdag
1 januari nieuwjaarsdag

Party party *O*
Je vergeet de Sint op 5 december lieve schat ;)

Hoera voor 40 weken, Svane! Mooie dag om te bevallen ;)
pi_162998419
Nou Groofs, baren dan maar! 39 weken lijkt me ook een mooie termijn. Genetisch gezien komt alleen mijne fashionably late en dat zal waarschijnlijk voor al m'n nageslacht gelden. O-)

Room! Al gewend aan je zoon? Ik moest zo lachen in het namentopic, onze smaak is werkelijk IDENTIEK. O+ O+ Alleen gaan we nu voor 1 sekse niet voor zo'n internationale naam dus krijgen we niet hetzelfde gezin qua namen. Als ik gebaard heb zal ik m'n lijstje nog even delen haha!
pi_162998460
Gheghe, ik vrees er ook voor. Maar goed, hoe dan ook, de dagen gaan voorbij en het komt eraan.

Hoeveel te laat was jouw eerste Svane?
pi_162998475
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:48 schreef Svane het volgende:
Nou Groofs, baren dan maar! 39 weken lijkt me ook een mooie termijn. Genetisch gezien komt alleen mijne fashionably late en dat zal waarschijnlijk voor al m'n nageslacht gelden. O-)

Room! Al gewend aan je zoon? Ik moest zo lachen in het namentopic, onze smaak is werkelijk IDENTIEK. O+ O+ Alleen gaan we nu voor 1 sekse niet voor zo'n internationale naam dus krijgen we niet hetzelfde gezin qua namen. Als ik gebaard heb zal ik m'n lijstje nog even delen haha!
Jaaa doen! Zowel baren als delen ;)
En het begint te wennen ja. Weer heel wat anders <3
pi_162998515
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gheghe, ik vrees er ook voor. Maar goed, hoe dan ook, de dagen gaan voorbij en het komt eraan.

Hoeveel te laat was jouw eerste Svane?
41+2 kwam ze. Ik houd nu dus ook wel rekening met overtijd maar ik hoooooopp voor de 41 weken te bevallen, dan ben ik blij. En anders kan ik er sowieso niet zo veel aan doen, dat scheelt. Maar echt lang duurt het inderdaad sowieso niet meer! Mentaal vind ik het wachten nu trouwens beter te doen dan rond 37-38 weken, toen leek het opeens nog zo'n grote marge qua tijd waarin de baby kon komen.
pi_162998519
Ik vind het zo heerlijk, een zoon O+ . Ik had er zo nog een bijgewild. :Y

Maar weer een dametje vind ik ook heel tof. Ben zo benieuwd, want voor mijn gevoel krijg ik nu natuurlijk gewoon weer een mini S.tella. O+

Maar goed, ze is vast heel anders. O+ O+ O+
pi_162998600

[ Bericht 47% gewijzigd door groofskendezoveelste op 14-06-2016 13:18:34 ]
pi_162998622
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 08:30 schreef Sull het volgende:

[..]

Angelatje, kan je man ook zo goed zingen dan?
Hij kan een aardig moppie zingen en gitaarspelen, maar daar houd het ook wel op. Verder is de enige gelijkenis de haarkleur. Haal de bril weg en tel er 25 kilo bij op en je hebt mijn vent :+ O+

Svane je ud *O* wat een mijlpaal!

Chanty, je voeten :o heb je er last van? En fijn dat Lucas weer beter is ^O^

Verder ben ik het alweer vergeten 8)7
pi_162998719
Oooooh Groofs! Nog zo'n meisje! Ik verwacht in m'n hoofd ook gewoon een kloon van dochter, ben benieuwd!

En chanty jouw voeten jonge! :o helpen koudwaterbadjes niet? Doet me denken aan Coco's voeten bij haar zwangerschappen!
pi_162998750
Ik heb mijn zoon er ook nog bijgeplakt. Op z'n best kan ik een combi van beide maken. Verder kom ik niet in mijn fantasie.

Heb je een babyfoto van jullie dochter?
pi_162998807
Meld *) Ownee, ik hoef nog niet :+

Goede boomstammen wel Chanty! :o

Hier zijn 31 juli tot en met 4 augustus bezet qua verjaardagen :+ Al maakt 1 augustus mij niet zoveel uit, dat is de verjaardag van mijn man :P Ik zelf ben de 24e jarig, dus ik verwacht dat het ergens tussen onze verjaardagen in gebeurt :+

Gister vond ik de baby wel erg rustig, maar vandaag wat pijn aan mijn rib, so it's all good :+
Ik heb wel mijn man wakker gehouden vannacht :@ Blijkbaar pakte ik steeds alle dekens af :')
pi_162998820
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb mijn zoon er ook nog bijgeplakt. Op z'n best kan ik een combi van beide maken. Verder kom ik niet in mijn fantasie.

Heb je een babyfoto van jullie dochter?
Ik vind ze in hun gezichtje wel lijken hoor! Je zoon is ook knap trouwens zeg wow!

En ik ga zo een babyfoto zoeken, nu eerst een uur met haar in bad want dat overstroomt nu ik niet oplet. :+
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:10:02 #226
52229 Chanty
pi_162998937
Sull 38 weken alweer *O*

En plannen... Jup daar zijn we hier ook goed in :+

Lucas en UD 21 juni
Man 21 juli
Ik 24 juli.

Hier gaan we het lekker allemaal op 1 dag vieren. Hechten allemaal niet echt waarde aan feestjes. Man Rn ik vierden altijd al samen, laatste jaren niet gevierd. Maar ondat we hartje zomer jarig zijn komt de helft niet :')
Natuurlijk als Lucas en beeb ouder zijn krijgen ze een kinderfeestje voor hun vriendjes :)

En heb geen last van het vocht gelukkig. Vorige keer was het ook zo erg en dan ook de rest van mijn lijf maar ook toen geen last. In de ochtend is het minder. Alleen is er dus echt nog maar dat ene paar ballerina's dat ik aan kan. Al het andere past niet meer, ook de dichte schoenen niet :')

Koudwaterbadjes... Denk jij dat ik daar tijd voor heb? :+

Vandaag op de agenda: trapkast opruimen, dweilen, boodschappen doen en vanavond vrijwilligerswerk. To do lijst wordt steeds korter *)

Groofs wat een schatjes en dat haar van je zoon O+
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:14:34 #227
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162999059
Voorlopig gebeurt er nog weinig in juni dames :{w

Tegen de overbiedingen van Chanty en SQ kan ik natuurlijk niet op :o Chanty, sterkte met je voeten!
Ik zal me niet meer verbazen over mijn gewichtstoenames. Voor mij was het iig heel wat }:|

En het was een nacht from hell. Die ribben! Ik weet gewoon even niet hoe te liggen of zitten van de pijn, dus doe dan maar wandelingetjes, ook 's nachts. Ik vind het gewoon echt even niet leuk meer.

Owee voor de eerste van team #wachtmaar o|O Voor mij is dit de eerste keer en allemaal heel erg!

Goedemorgen }:|
pi_162999236
Wat een knappe kinderen heb jij Groofs! De vorige keer braken rond etenstijd mijn vliezen ja. Dat is echt een gek idee. Ik voel me wel eindelijk weer een beetje chill vandaag :) Ik hou echt van dit weer O+ Dus vooruit. Het zou mogen. Maar vanaf het weekend is ook fijn, want dan heb ik m'n schooljaar afgerond :s)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:22:20 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162999250
Wij hebben de verjaardagen steeds in twee etappes gepland.
Ik: begin februari
Kuiken: begin maart
Webs: begin oktober
Guppy: verwacht begin november
KuikenGuppy
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:24:52 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162999332
Wij waren zondag trouwens in een zwembad, en daar was ook gewoon een kindje met waterpokken. Snap niet dat die ouders daar niet beter bij nadachten -O- (en dat het zwembad ze niet heeft geweigerd).
KuikenGuppy
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:49 #231
52229 Chanty
pi_162999470
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:24 schreef Burdie het volgende:
Wij waren zondag trouwens in een zwembad, en daar was ook gewoon een kindje met waterpokken. Snap niet dat die ouders daar niet beter bij nadachten -O- (en dat het zwembad ze niet heeft geweigerd).
Volgens mij is het idee bij waterpokken vaak: dan hebben ze het maar gehad, ook op het KDV mogen ze vaak gewoon komen. Maar zou er ook niet op zitten wachten.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:32:09 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162999532
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Volgens mij is het idee bij waterpokken vaak: dan hebben ze het maar gehad, ook op het KDV mogen ze vaak gewoon komen. Maar zou er ook niet op zitten wachten.
Op KDV, prima. Maar in een zwembad zijn ook vaak (veel) zwangere vrouwen, voor wie het ernstige complicaties voor de baby kan veroorzaken als de moeder geen antistoffen heeft (zoals ik) -O-.
KuikenGuppy
pi_162999555
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hmnja, maar dat is dan toch niet aan de ouders van het zieke kind, vind ik. Je zou zwanger zijn en het nog niet hebben gehad en even een baantje willen trekken :X
pi_162999710
Ja ik wou zeggen .. als je je kindje aflevert op het kdv en daar zijn andere kinderen aanwezig, is het dan niet net zo besmettelijk voor jou?

Ik zag vanmorgen in mijn knieholte een donker stipje, ik dacht een korstje. En die moet er dan af vind ik dan. bleek het een lijfje van een teek te zijn -O- .. nu moet ik zo zijn kop eruit laten halen bij de huisarts want ik kan daar dus echt niet bij, zo lenig ben ik ook weer niet. Antibiotica willen ze (terecht) liever niet geven, want zwanger. En ik ben niet eens in de bossen geweest!
pi_162999736
Er zijn echt Heel Veel teken momenteel. Die kuur is best heftig, ik snap wel dat ze daar liever mee wachten inderdaad. Maar je hoeft niet veel te doen om door een teek te worden opgegeten nu!

Die pokken in het zwembad, daar zou ik ook niet aan gedacht hebben :@ Nu wel hoor, ik snap je bezwaar Burdie!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:40:53 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162999756
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik wou zeggen .. als je je kindje aflevert op het kdv en daar zijn andere kinderen aanwezig, is het dan niet net zo besmettelijk voor jou?
Dat telt als 'vluchtig contact' en geldt officieel niet als besmettingsrisico. Maar risico is wel dat je eigen kind besmet is/raakt. En als je weet dat je geen antistoffen hebt, dan heb je dan de keuze om het kind evt. thuis te houden. Vooral voor de 20 weken zwangerschap kan het best ernstige complicaties veroorzaken. Na 20 weken is het risico miniem, dus daar ben ik wel opgelucht over ;).

En jakkes, teken :X. Die zijn er idd heel veel momenteel...
KuikenGuppy
pi_162999784
Ik vind zwembaden sowieso warme broeinesten van ranzigheid c_/
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:43:21 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162999796
Nou he. Ik was aan het einde van de wildwaterbaan op man + zoon aan het wachten, en zag gewoon tegen het rooster aan allerlei dingen drijven die je eigenlijk niet in een zwembad wilt zien :X.
KuikenGuppy
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:47:43 #239
52229 Chanty
pi_162999866
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Precies dat dus! Als Lucas waterpokken krijgt van een ander kindje op het kdv dat gewoon mag komen en ik ben zwanger zonder antistoffen dan zit ik er nog mee. Gelukkig heb ik het wel gehad, maar lijkt me heel eng Burdie.

En teken vind ik ook maar enge beesten zeker gezien se consequenties en je moet ze maar net vinden. Lucas had er vorige jaar een op zijn hoofd. Tussen al dat haar vonden we die pas toen hij in bad ging.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:50:28 #240
52229 Chanty
pi_162999921
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat telt als 'vluchtig contact' en geldt officieel niet als besmettingsrisico. Maar risico is wel dat je eigen kind besmet is/raakt. En als je weet dat je geen antistoffen hebt, dan heb je dan de keuze om het kind evt. thuis te houden. Vooral voor de 20 weken zwangerschap kan het best ernstige complicaties veroorzaken. Na 20 weken is het risico miniem, dus daar ben ik wel opgelucht over ;).

Moeten ze wel direct communiceren dat er een kindje waterpokken heeft. Ik vind het krom dat IK dan mijn gezonde kind thuis moet houden. Maar als Lucas een beetje prutogen heeft is hij meteen niet welkom terwijl dat net zo besmettelijk is als een snotneus aldus de huisarts :')
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:51:25 #241
52229 Chanty
pi_162999945
En +1 op zwembaden :r poel des doods
pi_163000053
Teken :r

Nooit gehad en de kinderen ook nog niet, maar één van de enige beesten waar ik toch een beetje panisch van word.
pi_163000303
Oh, hoeft niet hoor.. Je kunt ze vrij makkelijk verwijderen en als je dat binnen (ik meen) 24 uur doet dan is kans op besmetting met lyme héél klein..
maar idd, wel goed in de gaten houden..
pi_163000422
Ik weet het, maar heb twee nare gevallen van Lime om me heen. Door zo'n stom beestje.
pi_163000430
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het is al besmettelijk voor het zich uit hé. Dus je kind naar het kdv gaat kan het dan helaas al lang en breed besmet zijn voor het bekend wordt. Mijn dochter had het ook op vakantie, uiteindelijk ook mee gezwommen, toen alle blaadjes weg waren, maar alsnog mijn dochter uit de buurt van baby's en zwangeren gehouden.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:15:12 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163000499
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:12 schreef Sull het volgende:

[..]

Het is al besmettelijk voor het zich uit hé. Dus je kind naar het kdv gaat kan het dan helaas al lang en breed besmet zijn voor het bekend wordt. Mijn dochter had het ook op vakantie, uiteindelijk ook mee gezwommen, toen alle blaadjes weg waren, maar alsnog mijn dochter uit de buurt van baby's en zwangeren gehouden.
Klopt, maar het kan ook zijn dat je kind niet besmet is, en je aan de dans ontspringt ;). Ik hoef het ook niet op te zoeken natuurlijk. Kuiken gaat gelukkig niet naar het KDV, bij de GO is de kans dat hij het krijgt vele malen kleiner. En er valt wel een mouw aan te passen, mocht je toch besmet raken, maar je zit toch niet lekker als je chillend langs het zwembad ineens een bepokt jongentje voorbij ziet huppelen.
KuikenGuppy
pi_163000560
Toen mijn dochter het had, waterpokken, heb ik haar expres samen met zoon in bad gedaan. Je kunt er maar klaar mee zijn, dacht ik.

Uiteraard anders in jouw geval Burdie, zwanger is het inderdaad gevaarlijk gedurende bepaalde termijn.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:20:55 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163000631
Ja, ik las ergens dat er zelfs speciale 'waterpokfeestjes' gegeven worden, waar kinderen zonder en met waterpokken met elkaar gaan spelen, zodat ze 't allemaal maar gehad hebben :D.
KuikenGuppy
  dinsdag 14 juni 2016 @ 11:23:44 #249
52229 Chanty
pi_163000707
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef Burdie het volgende:
Ja, ik las ergens dat er zelfs speciale 'waterpokfeestjes' gegeven worden, waar kinderen zonder en met waterpokken met elkaar gaan spelen, zodat ze 't allemaal maar gehad hebben :D.
:D tsja als het agendatechnisch net goed uitkomt is het wel handig :+
pi_163000803
Het is ook veel minder vervelend voor je kind als het net één is dan als het vijf is ofzo.
Of een groen blaadje van boven de dertig en zwanger :+
pi_163001032
Waterpokken zijn toch al 2 weken voor uitbraak besmettelijk? Dus die kun je niet voor zijn, lijkt me.

Slechte nachtboks met Q. Pff er bestaat gewoon geen lekkere houding meer. Mijn linkerzij ging nog, met een kussen tussen mijn benen, maar nu heb ik ook soort van indalingspijn in mijn bekken. En mijn handen slapen en tintelen steeds :O

Hoewel ik denk dat ik overtijd loop, zou ik het heerlijk vinden als de bevalling NU begint. Ik hoef niet bovenaan het lijstje. Ik wil mijn baby. En meer slaaphoudingen.

Chanty, die voeten :D :o :D
pi_163001069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:26 schreef Suikertante het volgende:
Het is ook veel minder vervelend voor je kind als het net één is dan als het vijf is ofzo.
Of een groen blaadje van boven de dertig en zwanger :+
Een GO is daarin wel een voordeel ja, Burdie!

Mijn dochter kreeg het met 9 maanden (heel mild) -O- en toen met 2,5 jaar dus weer...lang leve kdv ;)

Dus timing van zo'n waterpokkenfeest is wel handig ja.
pi_163001082
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Teken :r

Nooit gehad en de kinderen ook nog niet, maar één van de enige beesten waar ik toch een beetje panisch van word.
Ja ik ben eigenlijk ook niet zo snel bang maar dit soort beestjes en het gezeik dat je ermee kan krijgen vind ik minder chill. Ik denk zelf dat hij er nog niet zo lang zat, hij was nog heel erg klein. Ik heb ze wel eens bij mijn hond eruit gehaald met een tang en dan kunnen het ooit echt volgezogen knoeperds zijn. Dat was bij mij niet maar toch ..

Je wordt er momenteel ook zo voor gewaarschuwd. Nou ja we gaan het zien.
pi_163001107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef Burdie het volgende:
Serieous? :D
Nou ja, ergens snap ik de gedachte erachter wel
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:11:23 #255
52229 Chanty
pi_163002121
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 11:34 schreef Arja het volgende:
Waterpokken zijn toch al 2 weken voor uitbraak besmettelijk? Dus die kun je niet voor zijn, lijkt me.

Slechte nachtboks met Q. Pff er bestaat gewoon geen lekkere houding meer. Mijn linkerzij ging nog, met een kussen tussen mijn benen, maar nu heb ik ook soort van indalingspijn in mijn bekken. En mijn handen slapen en tintelen steeds :O

Hoewel ik denk dat ik overtijd loop, zou ik het heerlijk vinden als de bevalling NU begint. Ik hoef niet bovenaan het lijstje. Ik wil mijn baby. En meer slaaphoudingen.

Chanty, die voeten :D :o :D
Slaaphoudingen? Jij denkt dat je over een maand nog slaapt ja? :+

Trapkast is leeg. Bijna letterlijk. Heb vier vuilniszakken aan eten en snoep weggepleurd dat (zwaar) over de datum was :@
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:12:53 #256
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163002187
Lekker is dat he Chanty, overdatumtroep weggooien :9.
Ik heb me laatst uitgeleefd op onze vriezer, die is nu bijna leeg. Daar kwamen ook vier vuilniszakken uit :').
KuikenGuppy
pi_163002218
Ik sliep beide keren beter na de bevallingen (met bv en al) dan tijdens de laatste weken van de zwangerschap :Y . Het kan dus wel.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:16:21 #258
52229 Chanty
pi_163002309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:12 schreef Burdie het volgende:
Lekker is dat he Chanty, overdatumtroep weggooien :9.
Ik heb me laatst uitgeleefd op onze vriezer, die is nu bijna leeg. Daar kwamen ook vier vuilniszakken uit :').
Mja ik vind het eigenlijk slecht en zonde. Daar hadden heel veel mensen een prima maaltijd aan kunnen hebben. Nu maar proberen die kast overzichtelijk te houden en eerst te kijken wat erin staat alvorens boodschappen te doen en te denken dat je iets niet meer hebt. En alles wat we niet lekker vinden meteen weggooien/ weggeven. Vriezer moet ook nog idd al hebben we die van de winter nog gedaan dus dat valt wel mee wat daar in ligt en weg kan.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:28:38 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163002765
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mja ik vind het eigenlijk slecht en zonde. Daar hadden heel veel mensen een prima maaltijd aan kunnen hebben. Nu maar proberen die kast overzichtelijk te houden en eerst te kijken wat erin staat alvorens boodschappen te doen en te denken dat je iets niet meer hebt. En alles wat we niet lekker vinden meteen weggooien/ weggeven. Vriezer moet ook nog idd al hebben we die van de winter nog gedaan dus dat valt wel mee wat daar in ligt en weg kan.
Ben ik met je eens hoor, ik heb een hoop spul ook met pijn in 't hart weggemikt... bruistaart van mijn schoonzusje (die bijna 3 jaar getrouwd is intussen), taart van kuikens 1e verjaardag, rodekool uit de kraamweek ( :') ). We hadden altijd een 'inventarislijst' van de vriezer en pantry, voorzien van tht-datums, om dit soort praktijken te voorkomen, maar na de komst van kuiken is daar een beetje de klad in gekomen. Nu pakken we 't weer op ;).
KuikenGuppy
pi_163003122
Chanty, je doet echt iets verkeerd als je in je verlof geen tijd hebt voor voetenbadjes haha! O-) Verlof 4evahhhh! Al is een opgeruimd huis erg fijn ook. O+

Hier gebadderd en cake staat nu in de oven yes! Die geur! Hopelijk werkt het babylokkend.

Slaap gaat hier de laatste tijd eigenlijk weer relatief goed! Alleen van zij veranderen is gewoon een nachttaak.

Speciaal voor Groofs, hier onder de spoiler dochter met mn eerste echte moederdag, toen was ze 4,5 maand. Hopelijk krijg ik weer zo'n blije bolle kale baby! *) *;
(spoiler niet quoten gaarne)

SPOILER
>:O

[ Bericht 7% gewijzigd door Svane op 14-06-2016 13:25:13 ]
pi_163003403
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:11 schreef Chanty het volgende:

[..]

Slaaphoudingen? Jij denkt dat je over een maand nog slaapt ja? :+
Ik denk dat ik beter slaap dan nu. Afgelopen nacht 3 uur wakker gelegen en toen 2 keer anderhalf uur geslapen en toen maar opgestaan.
En als ik na de bevalling niet slaap, hoop ik in ieder geval comfortabeler te kunnen liggen
pi_163003437
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:46 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik denk dat ik beter slaap dan nu. Afgelopen nacht 3 uur wakker gelegen en toen 2 keer anderhalf uur geslapen en toen maar opgestaan.
En als ik na de bevalling niet slaap, hoop ik in ieder geval comfortabeler te kunnen liggen
Dat is echt zo naar! Ik heb dat een tijdje gehad maar nu dus weer beter. Wel echt lastig, want je wil natuurlijk ook enigszins uitgerust aan je bevalling en kraamtijd beginnen. Lukt het je overdag te liggen/dutten?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 12:53:19 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163003590
Die kindjes van Svane en Groofs O+ O+

En Arja, wat stom dat je zo slecht slaapt zeg ;(

Ik word 's nachts wel wakker, maar dan omdat ik moet piesen en honger heb. En eet ik dan niet zoals vannacht, dan word ik later weer wakker omdat ik moet kotsen :')
Maar verder geen klagen hier, gaat allemaal bijzonder goed.
Hoop dat je toch je rust beetje kunt pakken, is lekker douchen of in bad gaan niet een mogelijkheid voor je? Beetje ontspanning?
pi_163003694
Haha cute, Svane O+
pi_163003715
Babyfotos O+
Chanty je voeten! :o doet dat geen pijn?

32 weken *O* kraamintake gehad. Vanmorgen met dreumes naar een binnenspeelding geweest en nu helemaal stuk -O- wat zullen we vanmiddag eens doen?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:03:17 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163003848
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:57 schreef Crumpette het volgende:
Babyfotos O+

32 weken *O* kraamintake gehad. Vanmorgen met dreumes naar een binnenspeelding geweest en nu helemaal stuk -O- wat zullen we vanmiddag eens doen?
je zou slapen kunnen voorstellen maar ik gok dat je mini daar niet zo'n trek in heeft :D

Koekjes bakken? Is het wel weer voor nu
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:16:02 #267
52229 Chanty
pi_163004146
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor, ik heb een hoop spul ook met pijn in 't hart weggemikt... bruistaart van mijn schoonzusje (die bijna 3 jaar getrouwd is intussen), taart van kuikens 1e verjaardag, rodekool uit de kraamweek ( :') ). We hadden altijd een 'inventarislijst' van de vriezer en pantry, voorzien van tht-datums, om dit soort praktijken te voorkomen, maar na de komst van kuiken is daar een beetje de klad in gekomen. Nu pakken we 't weer op ;).
Wel een goed idee! Maar weet nu al dat we daarin jammerlijk gaan falen :')

Svane O+ wat een schatje!

Crump doet geen pijn nee.
Wil w. Niet lekker slapen nu?
pi_163004337
W ligt er nu in ja, en ik lig op de bank. Maar zo meteen wordt hij wakker en dan begint dagdeel 2! Oh hij is al wakker zo te zien zelfs. Dat anderhalve uurtje kan ik weinig mee :').

Koekjes bakken! Met een hete oven en een 1 jarige en veel bukken en huils omdat hij er niet bijmag O+ wel een leuk idee, maar misschien nog even een jaar of 2 wachten.

Ik ga zo eerst maar eens het bad vullen voor mijn badeend, dat is altijd een succes 8-).
  dinsdag 14 juni 2016 @ 13:24:04 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163004380
Wil hij geen televisie kijken? O-).
KuikenGuppy
pi_163004644
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 12:57 schreef Crumpette het volgende:
Babyfotos O+

In bad. Lang. Samen in bed filmpjes kijken. Alle aan-de-keukentafel-activiteiten: tekenen, krijtjes, stickers plakken, torens bouwen met duplo, kleien, samen koken (ik zat dan piepers te schillen en A deed alsof :') ).

Het is zwaar hè, met nog een kleintje :* .
pi_163005101
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:22 schreef Crumpette het volgende:
W ligt er nu in ja, en ik lig op de bank. Maar zo meteen wordt hij wakker en dan begint dagdeel 2! Oh hij is al wakker zo te zien zelfs. Dat anderhalve uurtje kan ik weinig mee :').

Koekjes bakken! Met een hete oven en een 1 jarige en veel bukken en huils omdat hij er niet bijmag O+ wel een leuk idee, maar misschien nog even een jaar of 2 wachten.

Ik ga zo eerst maar eens het bad vullen voor mijn badeend, dat is altijd een succes 8-).
In aanvulling op stickers plakken: als je van die rolletjes maskingtape hebt, dat werkt ook heul goed qua knutsel. Kint wijst rolletje aan, jij scheurt een stukje, kint probeert het op papier te plakken ipv aan z'n vingers, repeat *O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:02:15 #272
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_163005293
Fotos van jullie kindjes O+

Samen in bad liggen O+
Tenminste.. ik lig en hij splots rond :P

JM wat een goede tip van dat maskingtape! Ik heb nog kilo's liggen van het vorige Round Robin project! ^O^
pi_163005559
Hmja maar dat slechte slapen komt ook doordat als ik niet snel genoeg slaap ga denken aan wat ik allemaal nog moet doen voor de verhuizing, notarissen, verzekeringen etc.

En mijn man moet straks al zonder mij verhuizen en klussen etc dus ik wil nu zo veel mogelijk doen.

Maar ja 2 grote life events tegelijk voorbereiden, geen aanrader :')
pi_163005718
Kun je op nog meer plekken dan de huisarts een blaasontsteking laten onderzoeken? Huisartsenpost ofzo? Of kost dat dan weer kapitalen. Ik ben net verhuisd en heb hier nog geen huisarts noch verloskundige.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:27:29 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163005890
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:20 schreef Unihipili het volgende:
Kun je op nog meer plekken dan de huisarts een blaasontsteking laten onderzoeken? Huisartsenpost ofzo? Of kost dat dan weer kapitalen. Ik ben net verhuisd en heb hier nog geen huisarts noch verloskundige.
Huisartsenpost valt onder huisartsentarief dus gaat niet van je eigen risico af.
Gewoon even bellen met plaatselijke huisarts, voorleggen en vragen wat handig is om te doen.
Huisartsenposten zijn soms alleen in weekend en avonden/nacht open.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 14:46:08 #276
52229 Chanty
pi_163006333
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:20 schreef Unihipili het volgende:
Zou gewoon meteen even inschrijven bij een huisarts :) Bevalt het niet kun je altijd weer overstappen toch? Of je moet even nog naar je oude huisarts als dat niet te ver weg is
pi_163006582
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 14:27 schreef Molo het volgende:

Huisartsenposten zijn soms alleen in weekend en avonden/nacht open.
Ze zijn bedoelt voor wanneer de reguliere praktijken gesloten zijn en bieden officieel alleen zorg die niet uitgesteld kan worden. Ik denk niet dat je daar terecht kunt voor reguliere testen op een urineweginfectie. De kosten liggen ook fors hoger dan voor een gewone huisarts (al merk je daar zelf niet direct iets van)

Gewoon even een reguliere huisarts in de buurt bellen.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:03:38 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163006690
Zijn een paar HAP's hier die aan ziekenhuis vast zitten en altijd open zijn, die vangen mensen op die onterecht naar SEH komen.

Maar goed, wat ik ook al gewoon zei, huisarts in de buurt contacten en voorleggen
pi_163007075
Zou een huisarts bellen, en je direct inschrijven, sowieso wel handig om er 1 te hebben nu je zwanger bent. :)
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:26:28 #280
220609 Nouk84
pi_163007129
Ik heb de foto's helaas gemist.. -O-

Zag dat Miezziej op dezelfde dag als ik jarig is. Leuk!

Ben benieuwd op welke dag mijn baby jarig zal zijn :+ Huis is iig weer aan kant, iedere keer vraag ik me af of de volgende x de kraamzorg die klusjes doet....

Balen voor de dames die slecht slapen. Ik heb er gelukkig geen last van. Sinds 2 dagen ligt de matrasbeschermer op bed en dat vind ik wel heel irritant met omdraaien. En ik ben vroeg wakker, maar slaap daarna weer in..

UD van Svane *O* En andere wisseldagen! *O*
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:29:12 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_163007209
Oja, that reminds me: ik moet nog van huisarts wisselen.

Arja, vervelend van de houding die je niet kunt vinden. Herkenbaar, en je bent natuurlijk veel verder dan ik!

Crumpette, succes met deel 2 van de middag.

Hier komt de dag toch nog een beetje goed. Drie keer raden wie er morgen drie kwartier naar de kleine man mag loeren? Mijn eigen vk praktijk zoekt vrijwilligers op zeer korte termijn! Moest mijn moeder regelen als lift en die mag meeloeren :) Ook heel leuk voor haar :)

Nu ga ik aan den middagdut, want vanavond uit eten met een excollega en een vrijwilligersklusje doen.
pi_163008081
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

In bad. Lang. Samen in bed filmpjes kijken. Alle aan-de-keukentafel-activiteiten: tekenen, krijtjes, stickers plakken, torens bouwen met duplo, kleien, samen koken (ik zat dan piepers te schillen en A deed alsof :') ).

Het is zwaar hè, met nog een kleintje :* .
Kleien? Is dat al leuk voor zo'n kleine ja? Ik vrees dat al die tafelactiviteiten qua tekenen enzo hier binnen 5 minuten verzanden in krijtjes gooien. Tape of stickers kan ik wel eens proberen! *zet op shoplijst* Duplo bouwt hij graag, zelf, op de grond. Dat kan altijd idd. De afgelopen dagen is het vooral gooien, met duplo, puzzelstukken en boekjes, liefst de trap af :'). Anyway dit is meer voor dreumes geloof ik, maar lief dat jullie meedenken! O+

Burd, tv kijken wil hij altijd wel ;).
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:14:38 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_163008238
Ja joh, kleien, kleuren, (stickers) plakken, etc is hartstikke leuk voor een dreumes.
KuikenGuppy
pi_163008381
Jaaa Emmy is ingedaald en ligt vast in mijn bekken. Dan was die indalingspijn vannacht toch ergens goed voor.

Bd even stabiel als altijd, hartslag goed, geen bijzonderheden
pi_163008384
Crayola (?) Heeft hele fijne supermakkelijke uitwasbare stiften.

Kleien heb ik nog niet gedaan, denk dat ze dat opvreet. :+
S. 2014
J. 2016
pi_163008680
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:20 schreef Arja het volgende:
Jaaa Emmy is ingedaald en ligt vast in mijn bekken. Dan was die indalingspijn vannacht toch ergens goed voor.

Bd even stabiel als altijd, hartslag goed, geen bijzonderheden
*O*

Hier ook de label VIBI gekregen. *O*

Buik ligt nog steeds op P95 en kindje werd al 3550 gram geschat :o Waar gaat dit heen...
pi_163008868
Die babyfoto's O+ wat een schatjes

Arja wat super dat ze is ingedaald ^O^ ze is haar weg naar buiten aan het zoeken.
Vervelend van het slechte slapen. Ik kan me voorstellen dat je over alles aan het nadenken bent. Misschien pen en papier naast je leggen dat je het op kan schrijven en het dan een beetje van je af kan zetten?

Crump hier was kleien al heel snel leuk om te doen. Wel goed opletten idd dat hij het niet opeet ;)
Stickers zijn ook altijd leuk.

Uni wat vervelend. Heb je inmiddels ergens naar kunnen bellen?

UD voor svane *O* *O*
Wanneer komen die juni baby's nou?
Of gaan jullie allemaal voor dezelfde dag?

Vibi label voor sull *O*
pi_163009312
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 16:32 schreef Sull het volgende:

[..]

*O*

Hier ook de label VIBI gekregen. *O*

Buik ligt nog steeds op P95 en kindje werd al 3550 gram geschat :o Waar gaat dit heen...
Jeeeej *O*

Emmy werd vandaag 3400 gram geschat.
Maar het blijven schattingen he.

Ikke hoe is het met jou?

Ik ben ook in afwachting van de juni babies!
pi_163009562
Donderdas is qua weer niet de beste verjaardag hoor dames, ik zou er een kurk indoen :+ Ik vier mijn 29e verjaardag donderdag, maar heb het zelden buiten kunen vieren.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:58:49 #290
52229 Chanty
pi_163010328
Wel een toffe datum :Y

Hier is nu echt alles schoon in huis. Ben wel gesloopt nu :') ha nu maar pannenkoeken eten. Wie weet helpt het...
pi_163010711
Gesloopt-boks-met-Chanty
Ik ben bij de verloskundige geweest, naar de kapper, we zijn een nieuwe vriezer wezen kopen, ik heb stuk of 10 adressen bij instanties gewijzigd, administratie bijgewerkt en opgeruimd, een overzicht van alle kosten de komende tijd gemaakt en met de notaris gebeld :P

Eens kijken of ik mijn hoofd leeg kan maken en een goede houding vind voor een tukkie.
pi_163011904
De juni-babies gaan voor 40weken-voldragenheid!

Al zijn de pannenkoeken misschien een trigger bij Chanty! Ik had het zondagochtend al geprobeerd maar helaas. ;)

Donderdag vind ik qua datum ook top.

Arja, je kapsel iig eerstefoto-ready. :+

Hier werd baby gisteren tegen de 8 pond aan geschat, ze verwachtte dat als baby nog paar dagen blijft zitten het wel aan te tikken. Iig geen gigantenbaby!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 19:09:53 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163012533
Ik hou niet van pannekoeken, en nu? :P
pi_163013059
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
Dan wordt het helaas een augustusbaby voor jou. ;(
pi_163013088
Molo, Chanty, Ophelia enzo thnx. Ik heb het na laten kijken bij een huisarts maar is geen blaasontsteking (gelukkig?) alleen loop ik nog wel krom van de pijn :'). Vk ook aan de telefoon gehad die had ook geen idee, hooguit te volle blaas die ik niet goed leeg krijg.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:01:23 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163014167
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:25 schreef Svane het volgende:

[..]

Dan wordt het helaas een augustusbaby voor jou. ;(
Nooooooooo :'(

@Unihilpilililililili: niet "gewoon" bekkenaids of bandenpijn?
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:06:01 #297
426379 elamanilo
elämänilo
pi_163014297
Svane UD *O* Wow! Ben zoooo benieuwd!

En hoe is het bij Suiker? F. was zo op tijd, ben ook heel benieuwd of je dame ook zo vlug gaat komen!
  dinsdag 14 juni 2016 @ 20:13:32 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_163014500
Ik heb vanavond in de bouwmarkt maar wat stukken hout op maat laten zagen voor tuinprojectje, heb ik morgen wat verder te zagen, schuren en schilderen als baby nog niet komt :D
pi_163014826
@Mololololol kweenie het zit zo laag/achter schaambeen en lijkt dan uit te stralen. Krampig en branderig.
Maar ja ik wilde iig weten dat ik geen blaasontsteking aan het verwaarlozen ben voor le baby.

En wat ga je bouwen? :D

[ Bericht 23% gewijzigd door Unihipili op 14-06-2016 20:30:26 ]
pi_163016359
Hmm, da's niet helemaal tof Uni, geen reden om verder te zoeken?

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:09 schreef Molo het volgende:
Prostaglandingesen terwijl je een ananashart oraal verwent ^O^
pi_163016370
En dicht dan maar ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')