quote:Op zondag 12 juni 2016 10:20 schreef Molo het volgende:
Ik voel sinds gisteren af en toe lekker een hand/arm onderin mijn baarmoeder grabbelen (en het is niet de verloskundige of mijn man![]()
)
Wel in gedachten houden dat je gewoon een ander kunt vragen he. Je heb natuurlijk niet élke eigenschap van je kraamhulp in de hand maar je mag wel je voorkeuren aangeven en je bent zelf de baas in je huis en over je eigen lijf he!quote:Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Quoi het volgende:
Ik denk aan jullie, 37+ dames. Ik was mijn buik vannacht echt even zat, zo zat 'ie in de weg. Heb het idee dat die kleine vanaf nu richting Beer (ofwel: formaat vader) aan het groeien is![]()
Fijn, de positieve kraamzorgverhalen. Het is een van die dingen die ik niet in de hand heb, dus ik laat het los. Schoonmaken vóór de intake, daar heb ik maar een beetje tijd voor. Verder nemen ze de boel maar zoals het is
Ohja, zeker na twee zulke termijnen snap ik dat het gek is om te bedenken dat het morgen ook kan! Mijn vliezen braken met 37+2 en de dag erna was F er.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Met welke termijn beviel je vorige keer?
Hier was het 41+2 en 40+6 (en allebei met meerder strippogingen)
Ja, dat soort dingen, als het zover is. Maar die kan ik vooraf (en vooral bij een eerste) niet bedenken, dus denk ik er ook maar niet aanquote:Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wel in gedachten houden dat je gewoon een ander kunt vragen he. Je heb natuurlijk niet élke eigenschap van je kraamhulp in de hand maar je mag wel je voorkeuren aangeven en je bent zelf de baas in je huis en over je eigen lijf he!
Mijn eigen voorbeelden: niet anaal temperaturen, ik luister wel naar adviezen maar soms wil ik gewoon liever beneden liggen dan in mijn bed, ik slaap uit als ik daar zin in heb, ons huis is erg klein dus als het niet klikt op persoonlijk vlak dan wordt het of een andere kraamhulp of we maken er wat minder uren van.
Groofsken ik was wel over de 37 weken! Maar ik rekende echt op meer dan 40, gewoon omdat het de eerste is en wie bevalt er nou zo vroegNu weet ik het echt niet meer
![]()
Kijk jij er naar uit of is het een soort roes?
Qua raar gevoel als je baby beweegt, ze ligt nu ondersteboven in foetushouding met haar rug aan de rechterkant. Maar soms dan draait ze even om haar as en dan zit haar rug recht naar voren, dan duwt ze echt alles uit elkaar in mijn buik, dat is echt misselijkmakend en gaaf indrukwekkend tegelijk
Gek hoor, je weet nu dan echt dat het elk moment kan gaan gebeuren. Maar hoe raar zal het zijn om nu nog weken rond te lopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:06 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohja, zeker na twee zulke termijnen snap ik dat het gek is om te bedenken dat het morgen ook kan! Mijn vliezen braken met 37+2 en de dag erna was F er.
Ik heb vooral zin in de kraamtijd, maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat als het nu begint het dus gewoon echt doorgaat op hele korte termijn
Nee dat snap ik helemaalquote:Op zondag 12 juni 2016 11:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen, als het zover is. Maar die kan ik vooraf (en vooral bij een eerste) niet bedenken, dus denk ik er ook maar niet aan![]()
Sterkte met de draaiende dame
Precies! Helemaal mee eensquote:Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee dat snap ik helemaalTis meer dat ik wel eens moeders hoor die er überhaupt niet aan hebben gedacht dat ze zelf de baas zijn en dat het helemaal niet raar is om aan te geven hoe je dingen wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |