abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162937303
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86
23 december: Mienepien

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
pi_162937312
Ik heb geen krampen Suiker dus ik hoef nooit te schrikken! :') bij jou klinkt het wel echt al spannender. :D
pi_162937327
Wel heb ik het idee dat het indalen nog steeds doorgaat terwijl ie echt al megalaag ligt. Af en toe zo'n venijnige steek suuuuuuuperlaag. Nou, hijzij gaat iig de goede kant op. :+
  zondag 12 juni 2016 @ 10:20:46 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162937352
Ik voel sinds gisteren af en toe lekker een hand/arm onderin mijn baarmoeder grabbelen (en het is niet de verloskundige of mijn man _O- :+ )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162937472
_O- Dat is te hopen, als ze dat onverwacht voor elkaar krijgen zit je echt niet op te letten :D :+

Svane het is inderdaad gewoon bandenpijn ofzo of als ik opsta zo'n enorme steek omdat ze weer zakt en dat het dan niet meteen wegtrekt. Maar vannacht werd ik wakker en ik wist niet of ik pijn had en daardoor wakker werd, of dat ik wakker werd en toen verkeerd had bewogen :o En toen kreeg ik wel hartkloppingen!
Wat echt belachelijk is exact met 37 weken :') Maar de vorige keer was ik ook zo verrast. Dus nu denk ik de hele dag: het kán over vijf minuten. Dat houd ik vast geen vijf weken vol, dat hoort vast bij deze datum :D

Mijn buik hangt nu over de rand van mijn onderbroek }:|
  zondag 12 juni 2016 @ 10:29:02 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162937499
Dat je zo uitgelubberd bent dat je dat niet meer voelt als iemand zijn hele arm erin stopt, Oh my lord _O-
pi_162937513
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:20 schreef Molo het volgende:
Ik voel sinds gisteren af en toe lekker een hand/arm onderin mijn baarmoeder grabbelen (en het is niet de verloskundige of mijn man _O- :+ )
_O-

Toen ik wakker werd had ik wat buikpijn. Ik twijfel nog steeds of het mijn baarmoeder of mijn darmen waren :')
  zondag 12 juni 2016 @ 10:34:43 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162937581
Ik denk aan jullie, 37+ dames. Ik was mijn buik vannacht echt even zat, zo zat 'ie in de weg. Heb het idee dat die kleine vanaf nu richting Beer (ofwel: formaat vader) aan het groeien is :+

Fijn, de positieve kraamzorgverhalen. Het is een van die dingen die ik niet in de hand heb, dus ik laat het los. Schoonmaken vóór de intake, daar heb ik maar een beetje tijd voor. Verder nemen ze de boel maar zoals het is :P
  zondag 12 juni 2016 @ 10:34:48 #9
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162937583
Mogguh wij zijn er ook nog steeds. 2 jaar geleden was dit de UD van mijn zoontje. Hij kwam de 21e. Zou natuurlijk grappig zijn als Judith vandaag komt, maar dat gevoel heb ik niet.

Stagiaires. Vorige keer niet gehad maar van mij mag dat best bij de kraamzorg. Bevalt het niet dan geef ik dat wel aan. Met een bevalling hoeft dat niet voor mij.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 12 juni 2016 @ 10:43:36 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162937736
Oh Arja, 39 weken boks *O*

Serieuze datum weer man :D

Ik heb nog maar één weekje info in de Pregnancy + app staan, daarna MOET de baby geboren zijn volgens de app, want dan houdt de info op :o :+
pi_162937856
Haa, hier ook regelmatig een handje dat naar benden graait. Heel bizar, vrij heftig gevoel vind ik dat en ik ben dan echt even niet meer in staat tot communiceren of lopen of wat dan ook.
pi_162937897
Spannend suikertante. Sowieso extra spannend als je al eens eerder bent bevallen en dat was te vroeg.

Ik kan me niet eens voorstellen binnen nu en drie weken te bevallen, terwijl ik toch echt 38w 3 d ben.
pi_162937961
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:34 schreef Quoi het volgende:
Ik denk aan jullie, 37+ dames. Ik was mijn buik vannacht echt even zat, zo zat 'ie in de weg. Heb het idee dat die kleine vanaf nu richting Beer (ofwel: formaat vader) aan het groeien is :+

Fijn, de positieve kraamzorgverhalen. Het is een van die dingen die ik niet in de hand heb, dus ik laat het los. Schoonmaken vóór de intake, daar heb ik maar een beetje tijd voor. Verder nemen ze de boel maar zoals het is :P
Wel in gedachten houden dat je gewoon een ander kunt vragen he. Je heb natuurlijk niet élke eigenschap van je kraamhulp in de hand maar je mag wel je voorkeuren aangeven en je bent zelf de baas in je huis en over je eigen lijf he!

Mijn eigen voorbeelden: niet anaal temperaturen, ik luister wel naar adviezen maar soms wil ik gewoon liever beneden liggen dan in mijn bed, ik slaap uit als ik daar zin in heb, ons huis is erg klein dus als het niet klikt op persoonlijk vlak dan wordt het of een andere kraamhulp of we maken er wat minder uren van.

Groofsken ik was wel over de 37 weken! Maar ik rekende echt op meer dan 40, gewoon omdat het de eerste is en wie bevalt er nou zo vroeg :? Nu weet ik het echt niet meer :D
Kijk jij er naar uit of is het een soort roes?

Qua raar gevoel als je baby beweegt, ze ligt nu ondersteboven in foetushouding met haar rug aan de rechterkant. Maar soms dan draait ze even om haar as en dan zit haar rug recht naar voren, dan duwt ze echt alles uit elkaar in mijn buik, dat is echt misselijkmakend en gaaf indrukwekkend tegelijk O+
pi_162938026
Ik merk dat ik sinds gisteren wel een beetje een verlamd gevoel heb ofzo. Geen echte zin meer om dingen te ondernemen. Voel me meestal erg levenslustig, maar wil nu vooral gewoon rust, hangen, thuis zijn....

Met de kinderen in hun weekend is dat niet heel handig, dus we trekken er zo maar weer op uit :') .

Ik kijk er enorm naar uit. Heb superveel zin in de komst van de baby. O+ En ik ben heel benieuwd naar hoe ze eruit ziet. En heb ook heel veel zin om zonder dikke buik weer door het leven te kunnen :P
pi_162938047
Met welke termijn beviel je vorige keer?

Hier was het 41+2 en 40+6 (en allebei met meerder strippogingen)
pi_162938229
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Met welke termijn beviel je vorige keer?

Hier was het 41+2 en 40+6 (en allebei met meerder strippogingen)
Ohja, zeker na twee zulke termijnen snap ik dat het gek is om te bedenken dat het morgen ook kan! Mijn vliezen braken met 37+2 en de dag erna was F er.
Ik heb vooral zin in de kraamtijd, maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat als het nu begint het dus gewoon echt doorgaat op hele korte termijn :D
pi_162938307
Meldplicht voor de eerste van juli :o (als je dat haalt natuurlijk) Ik moet misschien ook maar een stoppen met denken dat het nog heeeel lang duurt, vandaag 33 weken.
*pakt schepje om kop uit te graven
  zondag 12 juni 2016 @ 11:16:03 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162938437
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 10:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wel in gedachten houden dat je gewoon een ander kunt vragen he. Je heb natuurlijk niet élke eigenschap van je kraamhulp in de hand maar je mag wel je voorkeuren aangeven en je bent zelf de baas in je huis en over je eigen lijf he!

Mijn eigen voorbeelden: niet anaal temperaturen, ik luister wel naar adviezen maar soms wil ik gewoon liever beneden liggen dan in mijn bed, ik slaap uit als ik daar zin in heb, ons huis is erg klein dus als het niet klikt op persoonlijk vlak dan wordt het of een andere kraamhulp of we maken er wat minder uren van.

Groofsken ik was wel over de 37 weken! Maar ik rekende echt op meer dan 40, gewoon omdat het de eerste is en wie bevalt er nou zo vroeg :? Nu weet ik het echt niet meer :D
Kijk jij er naar uit of is het een soort roes?

Qua raar gevoel als je baby beweegt, ze ligt nu ondersteboven in foetushouding met haar rug aan de rechterkant. Maar soms dan draait ze even om haar as en dan zit haar rug recht naar voren, dan duwt ze echt alles uit elkaar in mijn buik, dat is echt misselijkmakend en gaaf indrukwekkend tegelijk O+
Ja, dat soort dingen, als het zover is. Maar die kan ik vooraf (en vooral bij een eerste) niet bedenken, dus denk ik er ook maar niet aan ;)

Sterkte met de draaiende dame :)
pi_162938921
Oh ja draaien, kan iemand dat de mijne ook leren. Ze ligt nog in stuit.
pi_162939537
Oh ja, kraamzorg. Eerste keer super kraamzorg, lief mens ook.
Tweede keer vrouwtje wat vooral goed was in koffie drinken en niet teveel 'mocht' doen blijkbaar. Dit keer ander bureau, dus hoop weer een goede. Zeker ivm de oudere kinderen.

Zo heftig draaien hebben de oudste twee nooit gedaan. En deze voel ik nog niet. Denk af en toe wel wat te voelen, maar dat zal tussen mijn oren zitten.
Kijk er wel heel erg naar uit, dat leven voelen. Kan het hartje nu thuis wel horen met een doppler, maar schopjes en zo O+
pi_162940587
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:06 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ohja, zeker na twee zulke termijnen snap ik dat het gek is om te bedenken dat het morgen ook kan! Mijn vliezen braken met 37+2 en de dag erna was F er.
Ik heb vooral zin in de kraamtijd, maar ik kan me helemaal niet voorstellen dat als het nu begint het dus gewoon echt doorgaat op hele korte termijn :D
Gek hoor, je weet nu dan echt dat het elk moment kan gaan gebeuren. Maar hoe raar zal het zijn om nu nog weken rond te lopen. :D
  zondag 12 juni 2016 @ 12:53:50 #22
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162940758
Ik heb trouwens mijn rechte buikspieren volgens mij definitief kapot gelachen gisteravond. Waren op bezoek bij de buurtjes en de buuf had het over het breken van vruchtvlees. En of we al plastic zakjes hadden, voor het opvangen van het vruchtwater. OMG :D

Ik sta overigens op ontploffen. Bij de geplande verjaardag vanmiddag moeten ze me maar alles aangeven :+
pi_162940761
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 11:16 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja, dat soort dingen, als het zover is. Maar die kan ik vooraf (en vooral bij een eerste) niet bedenken, dus denk ik er ook maar niet aan ;)

Sterkte met de draaiende dame :)
Nee dat snap ik helemaal :) Tis meer dat ik wel eens moeders hoor die er überhaupt niet aan hebben gedacht dat ze zelf de baas zijn en dat het helemaal niet raar is om aan te geven hoe je dingen wil hebben.
  zondag 12 juni 2016 @ 12:57:45 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162940842
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Nee dat snap ik helemaal :) Tis meer dat ik wel eens moeders hoor die er überhaupt niet aan hebben gedacht dat ze zelf de baas zijn en dat het helemaal niet raar is om aan te geven hoe je dingen wil hebben.
Precies! Helemaal mee eens :) Ze komt tenslotte jou ondersteunen, denk ik dan maar.
pi_162940874
Ik heb wel vertrouwen in onze kraamzorg. Met de intake een heel fijn gesprek gehad. Ook vind ik dat ze echt een hoop gaan doen als ik alles moet geloven wat de vrouw van de intake zegt. Nu heb ik in m'n omgeving ook alleen maar hele positieve verhalen gehoord. Ze bereiden zelfs de avond maaltijd voor en gaan iedere dag het bed verschonen. Ik heb aangegeven er geen problemen mee te hebben als er een stagiair mee komt, maar eigenlijk twijfel ik daar een beetje over. Ik wil vooral heel veel rust in huis en ik denk niet dat ze hier in huis zoveel te doen hebben aangezien het toch wel opgeruimd en schoon is en er niet al een kindje rond loopt. Nu zei de vrouw van de kraamzorg dat ze het nogmaals vragen als we bellen dat de baby geboren is dus ik altijd nog kan zeggen dat ik het toch liever niet heb.
pi_162942300
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 12:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]
en dat het helemaal niet raar is om aan te geven hoe je dingen wil hebben.
De kraam die we vorige keer hadden kon dat absoluut niet waarderen, die had zelfs een mening over het feit dat ik een broodje geitenkaas en een salade als lunch wilde. (Vriend maakte die voor mij, dus ze had geen enkele reden om erover te zeiken)
pi_162942806
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De kraam die we vorige keer hadden kon dat absoluut niet waarderen, die had zelfs een mening over het feit dat ik een broodje geitenkaas en een salade als lunch wilde. (Vriend maakte die voor mij, dus ze had geen enkele reden om erover te zeiken)
Als ik jouw kraam in mijn tweekamerwoning van 54 m2 moest dulden zou het erg ongezellig worden denk ik :D
  zondag 12 juni 2016 @ 14:24:36 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162942826
quote:

[..]

Ok, vraagje, waarom zou dat niet kunnen? Klinkt lekker namelijk :9
  zondag 12 juni 2016 @ 14:28:18 #29
52229 Chanty
pi_162942923
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Damn dat inderdaad :9 Zin in! Wat een vaag wijf, denk dat ik haar dan wel had ingeruild.
  zondag 12 juni 2016 @ 14:28:42 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162942929
Mijn schoonmoeder net aan de telefoon in paniek omdat we nog geen euromuntje in onze vluchttas hebben zitten voor een rolstoel in het ziekenhuis _O-
Joh lazer op met je onrust man, komt wel goed :D :D
pi_162943089
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef Molo het volgende:
Mijn schoonmoeder net aan de telefoon in paniek omdat we nog geen euromuntje in onze vluchttas hebben zitten voor een rolstoel in het ziekenhuis _O-
Ik zou d'r even terug bellen dat er hier alleen 2 euro muntstukken in gingen. Even advies vragen wat je nou moet doen. ;)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 12 juni 2016 @ 14:38:45 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162943176
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:35 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ik zou d'r even terug bellen dat er hier alleen 3 euro muntstukken in gingen. Even advies vragen wat je nou moet doen. ;)
Fixed, en dan wachten wat ze zegt O+ O+ O+

We hebben het hier over iemand die serieus al twee dagen in de stress raakt en slecht slaapt als gevraagd wordt een kaartje bij het station te kopen dus ja.... ik trek me er weinig van aan :')
  zondag 12 juni 2016 @ 14:53:40 #33
52229 Chanty
pi_162943565
Whehehe ik weet niet wat erin moet eigenlijk, heb wel 50 cent in mijn tas :+ Zal woensdag even kijken.

Ennnnnn.... Ik ben ZOOOO opgelucht!
Kinderdagverblijf heeft laten weten dat het geen enkel probleem is om Lucas een dag extra te brengen met de bevalling. Dus als ik door de weeks beval gaat hij sowieso gewoon naar de opvang en dat is vertrouwd. De overige tijd kan mijn schoonzus het oppakken en dat zal in het begin even huilen zijn maar heb er alle vertrouwen in dat ze hem kan troosten en een leuke tijd met hem krijgt.

Ze was vanochtend even hier en eea uitgelegd. Zij weet tenminste wel hoe ze een fornuis moet bedienen en kan zelf met Lucas in mijn auto naar de winkel rijden mocht dat nodig zijn :+ Lucas werd wel helemaal hysterisch toen manlief naar buiten liep om de autostoel uit te leggen. Zelfs toen we hem mee naar buiten namen bleef hij nog een tijdje huilen. Volgens mij heeft hij een trauma overgehouden aan afgelopen vrijdag toen we weg gingen ;(
  zondag 12 juni 2016 @ 14:57:40 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162943687
Ach nee joh, daar komt hij heus wel overheen ;)

Maar fijn dat het geregeld is met je KDV en je schoonzus zo *O*
pi_162944101
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Volgens haar was het light en vetarm en dat was niet goed voor me. :')
  zondag 12 juni 2016 @ 15:12:35 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162944165
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:10 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Volgens haar was het light en vetarm en dat was niet goed voor me. :')
Phehehehe, wat erg eigenlijk :D
pi_162944617
Fijn vh kdv en je schoonzus Chanty. Ik heb van de week geleerd dat het allemaal wel losloopt als ze geen keuze hebben... Saar had nog nooit ergens anders geslapen, vertikte ze gewoon of met heel heel veel drama, en nu ging het vlekkenloos omdat papa en mama er niet waren.

Morgen een belafspraak met de vk, ga vragen of het een mogelijkheid is dat er iets korter tussen de controles kan... ik vind 4 weken wel erg lang nu na de operatie. :@
S. 2014
J. 2016
pi_162944662
quote:

[..]

Die had ik dus met kop en kont buiten geknikkerd :+ :@
Hier is de planning dat overbuurvrouw komt kramen. Als de dingen zijn gedaan die gedaan moeten worden, kan ze naar huis en als er serieus iets is hoeven we maar een gil te geven. Maar de kans bestaat natuurlijk dat we een ander krijgen omdat zij net haar uren erop heeft zitten ofzo. We gaan het zien. Ik maak me er totaal niet druk om.
pi_162944671
fijn chanty. ^O^
pi_162945280
Sull je hebt ook gelijk, douchen doe ik wel als ze er is. Dat fruit is ook heerlijk idd :9~
Ik kijk er nu al naar uit O+

Chanty wat fijn dat het rond is ^O^

Wij hadden gisteren een buurtfeest waar ik niks anders heb gedaan dan zitten, kletsen en eten maar het voelt alsof ik een fles sterke drank op heb :') brakke zondag
pi_162945547
Molo 39 weken boks inderdaad!

Volgens mij is Emmy verder ingedaald. Voelde gister pijnlijke druk naar beneden, op mijn bekken en wist ff niet waar ik het zoeken moest en ben maar gaan rondlopen. Dat buikgevoel wat Svane omschrijft, herken ik ook. Emmy heeft nog maar weinig plek, maar als ze draait dan voel ik echt bizarre krachten- en spanningsvelden in mijn buik.
Mijn man heeft ook vaak leuke momentjes met Emmy. Als hij zijn hand op mijn buik legt, schopt zij er consequent tegenaan. En als hij dan zachtjes tegendruk geeft, schopt ze nog een keer.
Volgens mij heeft ze ook best grote voeten, ik kan ze zo vastpakken. Hoe zou ze er verder uitzien? Benieuwd!

quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Fijn vh kdv en je schoonzus Chanty. Ik heb van de week geleerd dat het allemaal wel losloopt als ze geen keuze hebben... Saar had nog nooit ergens anders geslapen, vertikte ze gewoon of met heel heel veel drama, en nu ging het vlekkenloos omdat papa en mama er niet waren.
Is ook mijn ervaring. Laatst nog op de dochter van een vriendin gepast die bijna nooit ergens anders alleen is dan bij papa of mama. Aanvankelijk zat ze maar in haar ogen te wrijven en wilde ze geen oogcontact maken met mij, maar doordat ik maar tegen haar bleef praten over wat er bv op tv gebeurde, ging ze uiteindelijk in gesprek en gaf zich over. Nadat we samen honderd keer hadden gezegd "mama werken. Ja papa ook werken. Papa en mama komen altijd weer terug naar jou."
:')

quote:
Morgen een belafspraak met de vk, ga vragen of het een mogelijkheid is dat er iets korter tussen de controles kan... ik vind 4 weken wel erg lang nu na de operatie. :@

Doen!
  zondag 12 juni 2016 @ 16:08:17 #42
52229 Chanty
pi_162945830
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Mja maar dan nog zou ik als mijn ouders zouden komen in een situatie zitten dat ik niet lekker op mijn gemak lig te bevallen omdat ik het niet vertrouw met de hond/ met mijn moeder alleen. En ze zag het zelf ook totaal niet zitten om alleen hier naartoe te moeten komen. Want dan moest ze alleen dat stuk rijden, en ze wist niet hoe alles werkt, en dan moet ze alleen alles doen, etc. Geeft niet echt vertrouwen.

Mijn man vraagt zich serieus af hoe mijn broertje en ik groot zijn geworden :') Nu is ze naar mijn idee echt veeeeel chaotischer geworden de laatste tien jaar en in sommige opzichten erg onzelfstandig.
pi_162946464
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Die had ik dus met kop en kont buiten geknikkerd :+ :@

Heb ik ook overwogen, maar niet gedaan omdat het nog maar om een paar uur ging. Krijg ik er nu weer zo eentje dan gaat ze direct retour afzender.
  zondag 12 juni 2016 @ 17:29:42 #44
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162948468
Fijn dat het geregeld is Chanty! Vroeg me ineens af; ben je de slijmprop inmiddels helemaal verloren? :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zondag 12 juni 2016 @ 17:43:53 #45
52229 Chanty
pi_162948880
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
Fijn dat het geregeld is Chanty! Vroeg me ineens af; ben je de slijmprop inmiddels helemaal verloren? :)
Nee het is bij een klein stukje gebleven. Niet dat ik enig idee heb hoe groot zo'n ding is maar vast groter dan wat ik ben kwijt geraakt
  zondag 12 juni 2016 @ 17:57:53 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162949368
Geen slijmprop gedoe hier, wel net geboortezegels besteld en eindelijk het geboortekaartje helemaal af ontworpen en adressenlijst compleet.
En de enveloppen alvast apart besteld, wist ik veel dat dat kon :')
Mijn zusje heeft me keihard zitten uitlachen :+ maar weet ik 't, zo vaak heb ik nog geen kind gekregen :P

*alles is nieuwwwwwwwwwwwww * :P
pi_162950185
Sinds chantys slijmprop ben ik wel elke keer bij de toiletgang aan het opletten met afvegen.

Ik heb alle enveloppen al geschreven en geboortezegels geplakt.

Ik ben nu verhuisdozen aan het inpakken, maar ik kom steeds van alles tegen, dingen van vroeger en zo, waardoor het niet opschiet. En het huis is een ravage intussen. En ik heb vandaag een lage energie dag.
pi_162950306
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef Molo het volgende:
Oh, dit brings back memories. O+ . Ik had daar dus niet aan gedacht he. Toen wandelde ik het ziekenhuis in en kreeg direct bij binnenkomst zo'n heftige wee dat ik op mijn hurken moest gaan zitten om het op te vangen. En toen bleek dat we dus niet aan zo'n muntje hadden gedacht en ook niets bij ons hadden. Het was een behoorlijk stuk lopen nog, van de ingang naar de lift. Ik trok het niet meer. Gelukkig was er een lieve mevrouw die het aan ons gaf. O+ . O+ .
(Trek je wel veel bekijks mee, als je bij de ingang van een ziekenhuis waar veel mensen zijn als hoogzwangere vrouw even op de grond gaat zitten. _O- .)

Kortom, ik snap je sm. 8-) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 12 juni 2016 @ 18:34:26 #49
52229 Chanty
pi_162950625
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Oh, dit brings back memories. O+ . Ik had daar dus niet aan gedacht he. Toen wandelde ik het ziekenhuis in en kreeg direct bij binnenkomst zo'n heftige wee dat ik op mijn hurken moest gaan zitten om het op te vangen. En toen bleek dat we dus niet aan zo'n muntje hadden gedacht en ook niets bij ons hadden. Het was een behoorlijk stuk lopen nog, van de ingang naar de lift. Ik trok het niet meer. Gelukkig was er een lieve mevrouw die het aan ons gaf. O+ . O+ .
(Trek je wel veel bekijks mee, als je bij de ingang van een ziekenhuis waar veel mensen zijn als hoogzwangere vrouw even op de grond gaat zitten. _O- .)

:D omg _O- ik ga even een euro en twee euro zoeken :+

Hier alle adressen op orde. Moeten ze nog even op stickervellen printen en dan kan ik gaan plakken plakken plakken :)

En de box staat en de studeerkamer is weer begaanbaar. Moet m wel nog even zuigen.
pi_162951063
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ik heb na mijn werk ook al eens 2 euro aan een stel gegeven om die reden. En tijdens een rondleiding van gasten in het ziekenhuis al eens een bevallen vrouw uit de auto helpen halen. Ik vind dat wel de leuke dingen van werken in het ziekenhuis ^O^

Zelf de vorige keer geen rolstoel gepakt, zelfs geen lift. Veel te bang om te moeten wachten op de lift en een collega tegen te komen _O- De weeën kwamen om de minuut en ik ging dus gewoon in de tussentijd die 3 trappen op (bij aankomst had ik zelfs al 6 cm ontsluiting) :o . Ik had dat vantevoren dus echt niet bedacht, ik dacht dat wordt toch op een avond of weekend dat ik beval :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')