???!?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee jc hoor je dat. Het is allemaal onze schuld
Munteenheid spermquote:Op zondag 12 juni 2016 05:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
srs
Hoe betaal je die kapper, tandarts allemaal dan
alles is de schuld van de blanke man. Zonder ons was de wereld een paradijs zonder honger of oorlogquote:
Dat is waar.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alles is de schuld van de blanke man. Zonder ons was de wereld een paradijs zonder honger of oorlog
cammie is ook goed, voel ik me weer puberquote:
ik ben nieuwquote:Op zondag 12 juni 2016 05:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Misschien maak ik uitzondering.
Nee was bullshit. Aint no hollywoodsmile over here.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:11 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Zijn je tanden veel witter geworden na dat bleeken?
Vanwaar deze interesse in het M-O? IPA heeft voor een autochtoon eveneens veel verstand over M-O maar staat negatief tegenover hen.quote:
Hoe zie je eruit en wat is je afkomst?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Drug het volgende:
[..]
cammie is ook goed, voel ik me weer puber![]()
[..]
ik ben nieuw
Bij die salon waar jij naartoe ging of algemeen?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee was bullshit. Aint no hollywoodsmile over here.
Panama.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit en wat is je afkomst?
In de ochtend slapen en daarna zie ik wel weer verder.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:13 schreef Neverknown het volgende:
Als we morgen over dag slapen heb ik goed nieuws want gaat morgen regenen.
Dus
Algemeen kan ik niet over oordelen heb nog niet alle methodes uitgeprobeerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:14 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Bij die salon waar jij naartoe ging of algemeen?
rtquote:Op zondag 12 juni 2016 05:09 schreef Neverknown het volgende:
Ik vind super jammer dat alweer licht is buiten. Jammer slaapt veel lekkerder als pikkendonker is
8/10 - 0,5 aftrek ivm valse bescheidenheid = 7,5quote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hoe zie je eruit en wat is je afkomst?
hm is niet exclusief interesse in M-O. maar vind sommige dingen wel interessant, muziek, historie, bepaalde filosofieën, eten, en natuurlijk de vrouwen, die prachtige jasmine'squote:Op zondag 12 juni 2016 05:12 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Vanwaar deze interesse in het M-O? IPA heeft voor een autochtoon eveneens veel verstand over M-O maar staat negatief tegenover hen.
Ok m'n naam is Jasmine. Neuken?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:25 schreef Drug het volgende:
[..]
8/10 - 0,5 aftrek ivm valse bescheidenheid = 7,5
[..]
hm is niet exclusief interesse in M-O. maar vind sommige dingen wel interessant, muziek, historie, bepaalde filosofieën, eten, en natuurlijk de vrouwen, die prachtige jasmine's
Omdat ik dacht dat je voor hem reageerde.quote:Op zondag 12 juni 2016 05:35 schreef Lieutenant het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op m'n post waarin ik zeg dat Panamees ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |