Hoezo we?quote:Op zondag 12 juni 2016 04:53 schreef Drug het volgende:
[..]
wanneer? toen we gastarbeiders concentreerden in achterstandswijken? of toen we uit afrika vertrokken en daar die postkoloniale puinhoop achterlieten?
Ga weg zeg dat heeft echt niets meer met hedendaagse problemen te makenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:57 schreef Drug het volgende:
[..]
o je doelt op kolonialisme? wel ironisch dat je daar een grap over maakt, terwijl dat een major oorzaak is van de hedendaagse problematiek die jij zo nijpend vindt dat het je degradeert tot primitief nationalistisch gedachtegoed
Als er iemand is die het antwoord op deze vraag heeft ben jij het welquote:Op zondag 12 juni 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
wat doen jullie hier eigenlijk nog op dit goddeloze tijdstip
hozo not.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
En dan
Ik date geen fokkers meer toch js zou obsessie krijgen door m'n schoonheid
Laat ze in holland lekker verzuipen.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga weg zeg dat heeft echt niets meer met hedendaagse problemen te maken
White guilt
Heb toch wel geleden.quote:
rtquote:Op zondag 12 juni 2016 05:01 schreef Neverknown het volgende:
Er is maar een oplossing voor alle problemen en dan sla je meteen dus 10 vliegen ik een klap.
Gwn deze wereld vernietigen. En iedereen inclusief de problemen verlossen van hun lijden
moet je aan mortie vragen, ik hield zijn 'we' aanquote:
haha je bent echt kenserdom als je dit denkt, met alle respect (dat laatste is sarcasme, denk zeg het ff, omdat je zo dom bent)quote:Op zondag 12 juni 2016 04:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga weg zeg dat heeft echt niets meer met hedendaagse problemen te maken
White guilt
quote:Op zondag 12 juni 2016 05:03 schreef Drug het volgende:
(dat laatste is sarcasme, denk zeg het ff, omdat je zo dom bent)
Mannen kapot makenquote:
doe gewoon seksdate met mij wat is dezequote:Op zondag 12 juni 2016 04:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
En dan
Ik date geen fokkers meer toch js zou obsessie krijgen door m'n schoonheid
ja ben NL met NL heritagequote:Op zondag 12 juni 2016 05:04 schreef Lieutenant het volgende:
Drug kom je uit NL? Je hebt een uitermate genuanceerd beeld van de rol van het Westen in sommige aspecten van het M-O voor een autochtoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |