Heb gehoord dat ze erg warm z'n van binnen daardoor lekkerder neuken dan vrouwelijke mensquote:Op zondag 12 juni 2016 04:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
insemineer je nu dat ik aan bestialiteit doe?
tetou pakt nu honden?quote:Op zondag 12 juni 2016 04:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze erg warm z'n van binnen daardoor lekkerder neuken dan vrouwelijke mens
Dit hebben we al eens geprobeerdquote:Op zondag 12 juni 2016 04:50 schreef Drug het volgende:
[..]
Westen werkelijk zou excelleren, zouden ze helpen de oriënt te laten floreren, zodat daar uitwassen niet of nog nauwelijks voorkomen
Hij zou wel moeten eigenlijk zo'n skoonheid als my krygt hy nooit meer te pakke.quote:
scherpquote:
ik hoorde dat de penis van een hond zo erg opzwelt dat hij tot z'n orgasme het kutje niet meer uitkanquote:Op zondag 12 juni 2016 04:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze erg warm z'n van binnen daardoor lekkerder neuken dan vrouwelijke mens
wanneer? toen we gastarbeiders concentreerden in achterstandswijken? of toen we uit afrika vertrokken en daar die postkoloniale puinhoop achterlieten?quote:
stuur eens een recente fotoquote:Op zondag 12 juni 2016 04:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hij zou wel moeten eigenlijk zo'n skoonheid als my krygt hy nooit meer te pakke.
Op zondag 12 juni 2016 04:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben weer blondquote:
meloewa verleidenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
wat doen jullie hier eigenlijk nog op dit goddeloze tijdstip
En danquote:
Mortax playenquote:Op zondag 12 juni 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
o je doelt op kolonialisme? wel ironisch dat je daar een grap over maakt, terwijl dat een major oorzaak is van de hedendaagse problematiek die jij zo nijpend vindt dat het je degradeert tot primitief nationalistisch gedachtegoedquote:
Goed dat je het zegt, er komt weer licht door het raam.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
Ik slaap het lekkerst als vogels gaan fluiten.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
"stuur foto", "stuur foto"quote:
zeg waar blijven die afbeeldingen.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:57 schreef Drug het volgende:
[..]
o je doelt op kolonialisme? wel ironisch dat je daar een grap over maakt, terwijl dat een major oorzaak is van de hedendaagse problematiek die jij zo nijpend vindt dat het je degradeert tot primitief nationalistisch gedachtegoed
werd wakker omdat ik buikpijn hadquote:Op zondag 12 juni 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
Jij hebt iets te veel slimme zaadjes gegeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 04:57 schreef Drug het volgende:
[..]
o je doelt op kolonialisme? wel ironisch dat je daar een grap over maakt, terwijl dat een major oorzaak is van de hedendaagse problematiek die jij zo nijpend vindt dat het je degradeert tot primitief nationalistisch gedachtegoed
context?quote:Op zondag 12 juni 2016 04:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
"stuur foto", "stuur foto"
deze hosselskills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |