Hij spreekt alleen af met Foksters, dat zegt genoeg, lijkt me...quote:Op zondag 12 juni 2016 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deezer heeft imo meer aan echte professionele hulp, dat kan een FOK!er hem niet bieden. Dat is wat ik bedoel te zeggen.
Een FOK!er kan hem natuurlijk prima ondersteunen, mocht hij dat ooit aan willen nemen.
En dat is zijn goed recht. Echter gaat dat op deze manier niet lukken.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer een kwestie van niet wíllen, dan van niet dúrven en dat is denk ik ook de reden dat hij nooit antwoord op deze vraag geeft.
Het lijkt er heel sterk op dat Deezertje de FOK!kers die met dat aanbod zijn gekomen te min voor hem vindt. Niet knap genoeg (iets wat Deezertje buitensporig belangrijk vindt, volgens mij ook de grootste reden dat hij zo enorm in zijn nopjes was met dat Franse meisje), niet 'cool' genoeg, niet 'normaal' genoeg, niet extravert genoeg, niet jong genoeg, niet 'you name it' genoeg en daarom óf domweg niet interessant voor hem (wat eigenlijk sowieso al geldt voor alle jongens/mannen) óf, erger nog, niet goed voor zijn imago.
Is verder overigens zijn goed recht om dat te vinden/denken (moet hij zelf maar weten), maar zou hélemaal een reden moeten zijn om op FOK! onmiddellijk te stoppen met janken en om onmiddellijk te stoppen met het openen van dit soort topics (en eigenlijk voor ons, om niet meer op hem te reageren).
Sowieso, Deezertje wil eigenlijk helemaal geen sociale contacten/aansluiting, Deezertje wil gewoon een vriendin.
En daar kom je net na die post van mij meequote:
Misschien. Als de FOK!ster in kwestie hem echter kan sturen richting echte hulp, is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij spreekt alleen af met Foksters, dat zegt genoeg, lijkt me...
Well that escalated quickly! Ben benieuwd of je na die Française er weer een positieve vibe aan over houdtquote:
Gezellig! Is het iemand die afweet van alles waar je mee zit? Misschien kan ze je nog goede adviezen meegevenquote:
Ay, maar dit is niet de eerste keer, denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Als de FOK!ster in kwestie hem echter kan sturen richting echte hulp, is dat mooi meegenomen.
Wat FOK! betreft denk ik dat het ASS-topic nog het meest geschikt/nuttig is voor Deezertje (maar ook op andere mensen met ASS kijkt hij helaas neer en wil hij liever geen contact mee).quote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Op Fok kan prima, want er zijn mensen die een helpende hand willen uitstrekken en met hem afspreken, maar als hij dat ook negeert...
Tja, dat sowiesoquote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij spreekt alleen af met Foksters, dat zegt genoeg, lijkt me...
Ze volgt dit topic jaquote:Op zondag 12 juni 2016 14:20 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Gezellig! Is het iemand die afweet van alles waar je mee zit? Misschien kan ze je nog goede adviezen meegeven
Gezien mijn post hierboven en mijn 'verhandeling' van dáár weer boven en de reactie van D. die volgde, zou het nog wel eens iemand kunnen zijn die wél net als hijzelf ASS heeftquote:
Weet niet of ze dat wil prijsgeven. Zal wel vragen als ze een verslag wil tikken..quote:
Maakt ook niet uit. We horen wel hoe het gegaan is. Als ze wil laten weten wie ze is zal ze zich wel melden denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat wil prijsgeven. Zal wel vragen als ze een verslag wil tikken..
zit ze momenteel nog in Qatar?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat wil prijsgeven. Zal wel vragen als ze een verslag wil tikken..
O ja, hij wilde eerst niemand meeten want eng en hij kent mensen niet. Maar nu ineens wel??quote:Op zondag 12 juni 2016 14:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
ben ik nu heel sarcastisch als ik zeg, pas op het kan een oplichter zijn?
Mja, het kan iemand zijn die al langer meelurkt en zich heeft aangemeld hiervoor? Een catfish. Straks is het een vent...quote:Op zondag 12 juni 2016 14:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
ben ik nu heel sarcastisch als ik zeg, pas op het kan een oplichter zijn?
Hihih het zou wat zijn. Ik zag onlangs nog een user die van vrouw naar man was gegaan dus het zou best kunnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja, het kan iemand zijn die al langer meelurkt en zich heeft aangemeld hiervoor? Een catfish. Straks is het een vent...
dat er een zwaar hijgende Tong80 voor je (ouders) deur staatquote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja, het kan iemand zijn die al langer meelurkt en zich heeft aangemeld hiervoor? Een catfish. Straks is het een vent...
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
dat er een zwaar hijgende Tong80 voor je (ouders) deur staat
Misschien heeft ie het licht gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
O ja, hij wilde eerst niemand meeten want eng en hij kent mensen niet. Maar nu ineens wel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |