Gezien mijn post hierboven en mijn 'verhandeling' van dáár weer boven en de reactie van D. die volgde, zou het nog wel eens iemand kunnen zijn die wél net als hijzelf ASS heeftquote:
Weet niet of ze dat wil prijsgeven. Zal wel vragen als ze een verslag wil tikken..quote:
Maakt ook niet uit. We horen wel hoe het gegaan is. Als ze wil laten weten wie ze is zal ze zich wel melden denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat wil prijsgeven. Zal wel vragen als ze een verslag wil tikken..
zit ze momenteel nog in Qatar?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat wil prijsgeven. Zal wel vragen als ze een verslag wil tikken..
O ja, hij wilde eerst niemand meeten want eng en hij kent mensen niet. Maar nu ineens wel??quote:Op zondag 12 juni 2016 14:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
ben ik nu heel sarcastisch als ik zeg, pas op het kan een oplichter zijn?
Mja, het kan iemand zijn die al langer meelurkt en zich heeft aangemeld hiervoor? Een catfish. Straks is het een vent...quote:Op zondag 12 juni 2016 14:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
ben ik nu heel sarcastisch als ik zeg, pas op het kan een oplichter zijn?
Hihih het zou wat zijn. Ik zag onlangs nog een user die van vrouw naar man was gegaan dus het zou best kunnen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja, het kan iemand zijn die al langer meelurkt en zich heeft aangemeld hiervoor? Een catfish. Straks is het een vent...
dat er een zwaar hijgende Tong80 voor je (ouders) deur staatquote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja, het kan iemand zijn die al langer meelurkt en zich heeft aangemeld hiervoor? Een catfish. Straks is het een vent...
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
dat er een zwaar hijgende Tong80 voor je (ouders) deur staat
Misschien heeft ie het licht gezien.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
O ja, hij wilde eerst niemand meeten want eng en hij kent mensen niet. Maar nu ineens wel??
Jij maakt er weer date van. Hij heeft gewoon met iemand afgesproken, voor er weer spookverhalen gaanquote:Op zondag 12 juni 2016 14:49 schreef Berk-24 het volgende:
Deezertje zorgt telkens weer voor verrassende wendingen. Ik vind het toch wel knap dat hij weer een date weet te regelen.
ik bedoelde meer de persoon die hij gaat meeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
O ja, hij wilde eerst niemand meeten want eng en hij kent mensen niet. Maar nu ineens wel??
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja station. Broer woont er pal langs onderhandquote:Op zondag 12 juni 2016 14:47 schreef Elvi het volgende:
Je hebt toch wel op een openbare plek afgesproken toch?
Ik wil ook wel eens met bepaalde Foksters afspreken, maar dat kan niet. Maar Deezertje weet zoiets wel mooi te regelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij maakt er weer date van. Hij heeft gewoon met iemand afgesproken, voor er weer spookverhalen gaan.
Niks verloren toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens met bepaalde Foksters afspreken, maar dat kan niet. Maar Deezertje weet zoiets wel mooi te regelen.
Ja, we willen allemaal wel eens watquote:Op zondag 12 juni 2016 14:57 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens met bepaalde Foksters afspreken, maar dat kan niet. Maar Deezertje weet zoiets wel mooi te regelen.
De man met de hoedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |