abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162957998
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en al :')
En dit weet je omdat? :P
mag het weten
pi_162958082
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Waarom post je op een wijvenforum?
Ik niet, ik lees alleen daar om te kijken hoe vrouwelijk 'Andrélon Verleidelijk Kort' Nederland post over hun dates. Dat gaat er veel explicieter aan toe.
pi_162958232
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik niet, ik lees alleen daar om te kijken hoe vrouwelijk 'Andrélon Verleidelijk Kort' Nederland post over hun dates. Dat gaat er veel explicieter aan toe.
Zal dankzij je tip wel even rustig worden in dit topic nu :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162958665
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ach, je moest eens weten wat er allemaal op het VIVA-forum staat, met rugnummers en al :')
Gast :') Iedereen van ons bespreekt zijn dates met zijn eigen vrienden in het privé. Fok is niet privé en wij zijn niet je vrienden, dus je moet ons sowieso niet vertrouwen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:36:56 #255
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162958889
Deezer, in plaats van alleen jouw feedback aan haar, kon je ook haar feedback aan jou melden. Je vertelt over je date, en zo kunnen wij het beter begrijpen. Immers, de lezers waren daar niet aanwezig.
Bovendien, van jouw feedback aan haar leer jijzelf niets natuurlijk.

quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:17 schreef Koral het volgende:

[..]

Van omgekocht naar happy en chill?
Om je vraag te beantwoorden, dat hangt ervan af.
En ik herken me niet echt in de gegeven omschrijving. Straal niet echt uit zelfverzekerd te zijn al denk ik? Maar kom wel voor mezelf op, en ook voor anderen. Heb een onafhankelijke geest zonder dat ik me nooit niets van niemand aantrek, of hoe zal ik dat omschrijven..
Chill, omdat Deezertje jou relaxt noemde. Maar dat ben je dus niet. Wel happy. En ja, ook omgekocht :D
Ben je ook creatief?
No 04
pi_162959191
Jezus man. Iemand die hier post, is bereid om met je af te spreken en jij loopt hier een beetje tof te doen dat ze te onzeker voor je is en geen date-materiaal is. Kansloos, echt. Ik weet niet of je nou arrogant of dom bent. Je zou blij moeten zijn, je gedachten over haar persoonlijkheid voor jezelf moeten houden en je focussen op je eigen gedrag. Wat een nare trap na.
pi_162959321
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:40 schreef sibella2 het volgende:
Jezus man. Iemand die hier post, is bereid om met je af te spreken en jij loopt hier een beetje tof te doen dat ze te onzeker voor je is en geen date-materiaal is. Kansloos, echt. Ik weet niet of je nou arrogant of dom bent. Je zou blij moeten zijn, je gedachten over haar persoonlijkheid voor jezelf moeten houden en je focussen op je eigen gedrag. Wat een nare trap na.
Zo bedoel ik het dus niet hé. Jullie vroegen: date of vriendschappelijk? Ik zeg vriendschappelijk.
pi_162959393
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:36 schreef SekwafYug het volgende:
Deezer, in plaats van alleen jouw feedback aan haar, kon je ook haar feedback aan jou melden. Je vertelt over je date, en zo kunnen wij het beter begrijpen. Immers, de lezers waren daar niet aanwezig.
Bovendien, van jouw feedback aan haar leer jijzelf niets natuurlijk.

[..]

Chill, omdat Deezertje jou relaxt noemde. Maar dat ben je dus niet. Wel happy. En ja, ook omgekocht :D
Ben je ook creatief?
Heb een erg goed weekend achter de rug, maar vraag me morgenochtend maar niet of ik happy ben :')

Ben niet creatief genoeg om aan omkopen te denken :P jij wel zo te zien :) omkopen is niet per definitie verkeerd, zo creatief van geest ben ik dan weer wel. Maar goed, dit is het topic van Deezer dus laten we het hier maar bij houden.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162959450
Ik wil ook een pitydate ;(
  zondag 12 juni 2016 @ 21:46:55 #260
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162959566
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:16 schreef viceversa het volgende:

[..]

Maakt niet uit, het is nogal een belangrijk onderscheid.

Je bent geen schizofreen, je hebt schizofrenie.

Etc. Je persoon loskoppelen van je aandoening.
Een gehandicapte een persoon met handicap noemen... Noem het beestje gewoon bij de naam.

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik zelfverzekerder ben dan zij mag ik dat toch wel zeggen? Die Franse was bijvoorbeeld super spontaan en extravert, daar schrok ik eerst ook van maar zij wist mij wel op haar gemak te stellen en ik ben er vrij zeker van dat ik een extravert iemand nodig heb in mijn leven. Twee onzekere mensen maakt het niet makkelijker en ik houd wel van een beetje reuring.
Nee, dat hoor je niet te zeggen. Voor dit soort situaties bestaan dus SoVa cursussen.

En knoop het nou eens in je hoofd: spontaniteit en extravertie zijn niet gelijk aan zelfvertrouwen.
1 + 1 = blauw
pi_162959680
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:46 schreef Kamina het volgende:

[..]

Een gehandicapte een persoon met handicap noemen... Noem het beestje gewoon bij de naam.

[..]

Nee, dat hoor je niet te zeggen. Voor dit soort situaties bestaan dus SoVa cursussen.

En knoop het nou eens in je hoofd: spontaniteit en extravertie zijn niet gelijk aan zelfvertrouwen.
Als je zelfverzekerd bent durf je meer te doen en ben je dus ook spontaner of extraverter lijkt me.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:52:50 #262
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162959860
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je zelfverzekerd bent durf je meer te doen en ben je dus ook spontaner of extraverter lijkt me.
Er zijn onzekere extraverts, zoals er ook zelfverzekerde introverts zijn.
No 04
  zondag 12 juni 2016 @ 22:00:28 #263
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162960229
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 20:22 schreef Koral het volgende:

[..]

Er hebben al genoeg mensen een oordeel over mij geveld, zonder mij te kennen :') zegt meer over die personen dan over mij ;)

Eerlijk gezegd, hoe vaak er wel niet oordelend over Deezer gesproken wordt? Dat hij advies vraagt geeft ook niet het recht om asociaal te gaan doen. Wat zeg ik, Deezer heeft zelfs nog een excuus (ass), die anderen niet.

Die jongen heeft al zo'n berg shit over zich heen gekregen en nu doet hij wat ongepast en wordt er op elke slak weer zout gelegd door generatie butt-hurt! Laat die dame in kwestie toch zelf haar zegje doen.
Zolang hij doet alsof hij geen ASS'er is, dan verwacht hij gelijk behandeld te worden.

Of moeten niet-normale mensen anders behandeld worden, volgens jou? Buiten de normale maatschappij staan?

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Dat ja.
1 + 1 = blauw
pi_162960338
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:52 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Ja die zullen vast de meerderheid vertegenwoordigen...
  zondag 12 juni 2016 @ 22:04:40 #265
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162960441
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou weer uit? Een minderheid kan nog altijd significant zijn.
No 04
  zondag 12 juni 2016 @ 22:04:53 #266
416931 yats
(non) Average Joe
pi_162960455
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 14:57 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik wil ook wel eens met bepaalde Foksters afspreken, maar dat kan niet. Maar Deezertje weet zoiets wel mooi te regelen.
Zo moeilijk is het niet. Gewoon normaal zijn, je niet opdringerig gedragen en interessante gesprekken kunnen voeren zijn genoeg.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_162960466
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het dus niet hé. Jullie vroegen: date of vriendschappelijk? Ik zeg vriendschappelijk.
Dan zeg je: vriendschappelijk. Klaar. Iemand zo neerzetten is niet ok.
pi_162960606
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:05 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Dan zeg je: vriendschappelijk. Klaar. Iemand zo neerzetten is niet ok.
+1

zou er geen policy zijn in het fok reglement die zo'n onzeker meisje in bescherming neemt.

ps. ik geloof er trouwens weinig van, Deezertje wilt gewoon aandacht, aandacht en aandacht..
en dat krijgt ie al weken op een negatieve manier..

en we trappen er allemaal in met suiker en boter
Hell To The Liars
pi_162960679
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:04 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou weer uit? Een minderheid kan nog altijd significant zijn.
Dan kan je wel helemaal ophouden met voorbeelden stellen als 'vrouwen willen dit en dat' of 'mensen denken zus of zo' als je iemand probeert uit te leggen hoe alles werkt :')
pi_162961336
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Droopie het volgende:

[..]

+1

zou er geen policy zijn in het fok reglement die zo'n onzeker meisje in bescherming neemt.

ps. ik geloof er trouwens weinig van, Deezertje wilt gewoon aandacht, aandacht en aandacht..
en dat krijgt ie al weken op een negatieve manier..

en we trappen er allemaal in met suiker en boter
Ja he, precies. Eerst zien dan geloven.
pi_162962275
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 21:44 schreef Faxie het volgende:
Ik wil ook een pitydate ;(
Ik ook :o Ik wil weten, hoe dat voelt :@
pi_162962412
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is naar mijn gevoel toch eerder half half, dan dat er een meerderheid is.
pi_162963122
Gewoon lekker jezelf zijn :)
pi_162963394
Lekker dan voor die dame. :') Is ze zo goed om met je af te willen spreken, ga je hier een beetje neer kalken dat ze onzeker en weet ik veel wat is. Leuk hoor als ze dat terugleest.
pi_162963416
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:04 schreef syndroom het volgende:
Gewoon lekker jezelf zijn :)
Behalve als het niet lukt. Dan moet je iemand anders proberen te zijn :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')