en de ECHT belangrijke dingen (de blauwe borden)?quote:Op zondag 12 juni 2016 17:36 schreef MTL het volgende:
Arnhem heet vanaf vandaag Arnhem Centraal, ja, maar enkel in de dynamische reisinfo (schermen e.d.). De statistische reisinfo (gele borden) worden pas eind dit jaar aangepast.
Niks bijzonders helaasquote:
dat is toch een couchette?quote:Op zondag 12 juni 2016 19:09 schreef James1988 het volgende:
Sleeper = bed. T2 en T3 zal wel slaan op met hoeveel mensen je zo'n hok deelt.
Een sleeper is een echt bed. Een couchette is een plank met een stofje eroverheen.quote:
Ik had bij plank met stof ook een verrassingspakket?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt bij de CNL ook kiezen voor een ligplaats of een slaapplaats. Die ligplaatsen zijn couchettes. Slaapplaats is met wastafeltje, stopcontact, vaak een verrassingspakketje (frisheidsdoekjes, pepermuntjes, oordopjes, flesje water) en ontbijt in de ochtend.
7 days krossand.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt bij de CNL ook kiezen voor een ligplaats of een slaapplaats. Die ligplaatsen zijn couchettes. Slaapplaats is met wastafeltje, stopcontact, vaak een verrassingspakketje (frisheidsdoekjes, pepermuntjes, oordopjes, flesje water) en ontbijt in de ochtend.
Je bent er al snel een heel uur zoet.quote:Op zondag 12 juni 2016 23:13 schreef MCH het volgende:
Is Train World in Brussel de moeite (of beter gezegd de 10 euro) waard om te bezoeken?
twitter:politieobzo twitterde op zondag 12-06-2016 om 22:33:56Op station #Eindhoven werd zwaar gewonde man op spoor aangetroffen. Nog n raadsel wat er gebeurd is. reageer retweet
Dus...twitter:politieobzo twitterde op zondag 12-06-2016 om 23:07:54Onderzoek op station #Eindhoven afgerond. Man heeft verm. geprobeerd op rijdende trein te springen. reageer retweet
Als je denkt dat dit te maken heeft met het treinsurfincident van vorige week heb je het denk ik goed fout.quote:
Treinen met douches erinquote:Op zondag 12 juni 2016 23:20 schreef MCH het volgende:
Mensen die zich willen douchen in een trein. Echt klachtwaardig.
Hoezo? Die YT gasten worden toch vaak nagegaan?quote:Op maandag 13 juni 2016 07:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit te maken heeft met het treinsurfincident van vorige week heb je het denk ik goed fout.
Want hij wilde zwart reizen?quote:Op maandag 13 juni 2016 07:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als je denkt dat dit te maken heeft met het treinsurfincident van vorige week heb je het denk ik goed fout.
Stomme vraag, maar als een trein de wissel over gaat komt de waterstraal toch naast de douchebak?quote:
Wie zegt dat het een douchebak is een niet één aflopende vloer?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar als een trein de wissel over gaat komt de waterstraal toch naast de douchebak?
Mocht wel eens tijd wordenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef boriq het volgende:
Voor de nummertjes-liefhebbers; de beta van ovtijden laat nu ook de treinstel-nummertjes zien
[ afbeelding ]
Hij wou op een rijdende goederentrein springen: http://www.bd.nl/regio/br(...)spreekbaar-1.6103352quote:Op maandag 13 juni 2016 07:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is nogal een hotsie-knotsie-knetter-ervaring over het algemeen jaquote:Op maandag 13 juni 2016 11:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar als een trein de wissel over gaat komt de waterstraal toch naast de douchebak?
kaarten?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:28 schreef dennistd het volgende:
*ding*dong*
Speciaal bericht voor de heren Fles en Pils:
Op 2 juli zal de mat'54 766 door Deventer komen. Kaarten zijn vanaf morgenavond 20.30u verkrijgbaar.
Fap fap fap fap fap fap fapquote:Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef boriq het volgende:
Voor de nummertjes-liefhebbers; de beta van ovtijden laat nu ook de treinstel-nummertjes zien
[ afbeelding ]
Dat ben ik vanavond alweer vergeten joh maar bedanktquote:Op maandag 13 juni 2016 12:28 schreef dennistd het volgende:
*ding*dong*
Speciaal bericht voor de heren Fles en Pils:
Op 2 juli zal de mat'54 766 door Deventer komen. Kaarten zijn vanaf morgenavond 20.30u verkrijgbaar.
Stomme vraag, maar als een trein de wissel over gaat komt jouw zeikstraal dan ook naast de pot?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee wat ik hou mij vast, en in een bus is het zelfs verplicht zitten...quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar als een trein de wissel over gaat komt jouw zeikstraal dan ook naast de pot?
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
en in een bus is het zelfs verplicht zitten...
Liever dat risico dan dat mijn fallus het water raakt.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Omdat je ik denk ik je nek breekt bij een Noodstop omdat zo een cabine bovenin schuin toeloopt
[ afbeelding ]
In Bussen en Treinen zit toch geen water meer in de plee, eerder zo een chemisch goedje...quote:Op maandag 13 juni 2016 14:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Liever dat risico dan dat mijn fallus het water raakt.
Waarschijnlijk overschat je je fallus.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Liever dat risico dan dat mijn fallus het water raakt.
of het water...quote:Op maandag 13 juni 2016 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk overschat je je fallus.
Stel je voor dat je op het toilet zit van de bus. De bus moet plotseling remmen waardoor jij schrikt en je ergens aan vastgrijpt wat de doorspoelknop is. Heb je mooi een weggezogen fallus.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In Bussen en Treinen zit toch geen water meer in de plee, eerder zo een chemisch goedje...
auwquote:Op maandag 13 juni 2016 15:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je op het toilet zit van de bus. De bus moet plotseling remmen waardoor jij schrikt en je ergens aan vastgrijpt wat de doorspoelknop is. Heb je mooi een weggezogen fallus.
Precies, maar een metrodeur kun je vaak nog wel weer opentrekken. Met behulp van omstanders althans.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
auw
Zegmaar t Rugzak met metrodeur verhaal, maar dan met je Fallus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |