Instant aardappelpureequote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Er lagen er hier nog een paar die ik kon fijnknijpen. Geen flauw idee hoe lang ze er al lagen
Opperdoezer en Malta zijn wel echt lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:44 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Aardappelen koop ik nooit. Liggen ze je daar een beetje aan te kijken en uit te lopen.
mwah, gauw al een maandje of wat?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
Er lagen er hier nog een paar die ik kon fijnknijpen. Geen flauw idee hoe lang ze er al lagen
moet je die uitlopers ook wegsnijden. Lopen ze niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:44 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Aardappelen koop ik nooit. Liggen ze je daar een beetje aan te kijken en uit te lopen.
Als ze lang genoeg blijven liggen en het heeft een beetje voedingsbodem, krijgen ze jongen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:45 schreef Annagh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Opperdoezer en Malta zijn wel echt lekker
Doe mij dan wat opperdoezertjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
hmmmmmmmm mijn neef is aardappelboer..Zeg, mag ik wat aardappels?
quote:
Dan zet ik gewoon een klem neer...niks jongen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Als ze lang genoeg blijven liggen en het heeft een beetje voedingsbodem, krijgen ze jongen.
Draaiorgelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Sorry.
Ik was benieuwd of je nog luisterde....
Nu iets om het goed te maken.
Nou, je weet nooit wat de toekomst brengt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef knokkels het volgende:
Dit nummer is duidelijk niet ingezongen door Lucky
misschien krijgen ze wel meisjesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dan zet ik gewoon een klem neer...niks jongen!
quote:
Mijn zwager ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:48 schreef knokkels het volgende:
hmmmmmmmm mijn neef is aardappelboer..Zeg, mag ik wat aardappels?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik coorspel dat Muis de Arabier gaat voorspellen.
* knokkels glazen bol afstoftquote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:49 schreef BastardMouse het volgende:
[..]
Nou, je weet nooit wat de toekomst brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |