Bedankt en hoop dat alles goed met hem gaat!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:18 schreef Kreator het volgende:
Sterkte. Toevallig heeft mijn vader vorige week een nier laten verwijderen die niet goed meer was.
Tis een pittige operatie.
Zeker. Hij is er weer goed aan toe. Gelukkig kreeg ie genoeg morfine om een paard lam te leggen.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:23 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bedankt en hoop dat alles goed met hem gaat!
Goed om te horen! Morfine. Check!quote:Op zondag 12 juni 2016 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Hij is er weer goed aan toe. Gelukkig kreeg ie genoeg morfine om een paard lam te leggen.
Maar, komt goed! Met 1 nier schijn je prima te kunnen leven.
Kon eigenlijk niets vinden waar ik mijn ei kwijt kon. "Kanker sc" of zo, of "klaar met je diagnose".quote:Op zondag 12 juni 2016 12:54 schreef PeZu het volgende:
Is er al een Klaag hier over Kanker? -reeks op fok?
Ik hoop het en ga er ook vanuit.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Thanks! Zal vast wel goed komen allemaal!
Ja, gelukkig heb ik de zachtaardige variant.quote:Op zondag 12 juni 2016 19:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Zie het maar zo, er zijn veel, veel aggressievere en onbehandelbare kankersoorten. Sterkte kerel.
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 21:05 schreef mootie het volgende:Bill is stom, daarom doen we hem weg. Who needs Bill anyway.
Dacht!? Wat was het dan, want het klinkt niet goed?! Jij ook sterkte, man!quote:Op zondag 12 juni 2016 23:39 schreef boskameel het volgende:
Sterkte man. Dacht dat ik het ook had, opgezwollen nier, bloed plassen en afwijkende cellen gevonden in mijn nier.
Zo gaat de medische wereld om met hun klanten. Jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Thx! Bij toeval. Had een verhoging van bepaalde bloedwaarden die hier niets mee te maken hadden. Heb flink moeten zeuren voor een echo, omdat ze dachten dat het niets zou zijn. Bij toeval "iets" in mijn nier gevonden, wat toen nog werd gebracht als een goedaardige cyste.
Geluk bij een ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |