Meevragen - op sterk water - glitter bij deponeren - tadaa je eigen glitter-bill!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:48 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Bill ziet er in ieder geval een stuk gezelliger uit!
ik zou dit doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meevragen - op sterk water - glitter bij deponeren - tadaa je eigen glitter-bill!
Doet het vast ook leuk op verjaardagen en partijen. 'Will je hem zien? - shake shake"![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:53 schreef Thezappa het volgende:
Bah kut nieuws man..
Maar komt allemaal goed we geloven in je 😎😎
Anders heb ik altijd de foto's nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meevragen - op sterk water - glitter bij deponeren - tadaa je eigen glitter-bill!
Doet het vast ook leuk op verjaardagen en partijen. 'Will je hem zien? - shake shake"![]()
Ik zal ze opvragen met de echo. Zou een kijkdoos enorm waarderen!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
als je ze opstuurt wil ik er best wat mee knutselen
Een eigenste snowglobe voor Bill. Ik vind het wel een beetje te veel eerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan van die glitter shake dingen kopen waar je een foto in kan doen!
vraag om een kijkgaatje in je zijquote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik zal ze opvragen met de echo. Zou een kijkdoos enorm waarderen!
Mijn eigen snow globequote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan van die glitter shake dingen kopen waar je een foto in kan doen!
Er komt al een drain in mijn zij. En een katheter in mijn unit. Kan vast nog wel een slangetje bij voor de live-feed.quote:
En de glitters! Joop, de glitters!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn eigen snow globe![]()
Maar voor op een feestje is een uitvouwbaar fotoboekje in mijn portemonnee veel handiger.
Tuurlijk komen er glitters!quote:
lijfblogsquote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Er komt al een drain in mijn zij. En een katheter in mijn unit. Kan vast nog wel een slangetje bij voor de live-feed.
Haha, graag gedaan en bedankt!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:58 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Veel sterkte maat. Thanks nog voor de tips, G. Je sleept je er wel doorheen, baas.
Thanks en daar gaan we wel van uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 01:06 schreef vannelle het volgende:
Ik ken je niet maar herken het verhaal wel (niet met mij als onderwerp).
Veel sterkte man! Hoop dat we in de toekomst positieve verhalen mogen lezen van jou.
graag gedaanquote:
Naja gewoon dingen zoals ik ben de afstandsbediening kwijt en zoquote:Op zondag 12 juni 2016 08:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat zou de klacht legitimeren in jouw ogen, dan!?
Ja, ehm, nou, die liggen altijd op dezelfde plek. Autisme enzo. Heb het verder eigenlijk best goed voor elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:45 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja gewoon dingen zoals ik ben de afstandsbediening kwijt en zo
ja beter kanker dan dat ja...quote:Op zondag 12 juni 2016 08:45 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Naja gewoon dingen zoals ik ben de afstandsbediening kwijt en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |