die gaat weer dat ene ding veranderen van toenlaats toen ie ineens kenserhard ging. 🏁quote:
schiet mij maar lek, maar dat is toch niet echt een highend merk wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:00 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
lol Skullcandy headsets. Audiofielen daar
Die doen er nu eentje. De rest doet het twee keer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom deden Kimi en Massa geen rondje?
maar hebben ze dan nog wel tijd voor een 2de run?quote:
Ik had het verschil kleiner verwacht.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:04 schreef Ferdii het volgende:
6tiende sneller san de andere auto's is veel
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had het verschil kleiner verwacht.
Teleurstellend dat ondanks de motorupgrade bij RB het gat zo groot is idd.quote:
Paars Ham.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verschil is nog net zo groot als in Barcelona. Nja... 0,1 minder
Deze baan is korterquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verschil is nog net zo groot als in Barcelona. Nja... 0,1 minder
Het hoeft geen high end te zijn om goed te zijn he. Skullcandy staat wel bekend om hun uitstekende geluid. Maar je hebt ze idd van super cheap tot super duur.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
schiet mij maar lek, maar dat is toch niet echt een highend merk wel?
Tja, Ric kent de afstellingsmogelijkheden van de auto beter. Hij weet die extra tienden er oa uit te halen door de afstelling.quote:
Vind ik nu nog niet erg. In 2e helft van het seizoen moet hij wel de tijden rijden van Ricciardo. Sowieso is kwalificeren niet z'n sterkste punt.quote:
Klopt, maar inhalen is niet mogelijk dus daar heb je helaas weinig aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef SnowOokami het volgende:
Tijdens de race is Max toch weer sneller
In monaco inhalen is ook niet mogelijk zei iedereen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar inhalen is niet mogelijk dus daar heb je helaas weinig aan.
Die hebben ook hun motor en brandstof aangepast.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Vettel toch sneller dan RBR. Had ik niet verwacht.
[..]
Vind ik nu nog niet erg. In 2e helft van het seizoen moet hij wel de tijden rijden van Ricciardo. Sowieso is kwalificeren niet z'n sterkste punt.
Niet in dezelfde auto. Vraag maar aan de Saubersquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In monaco inhalen is ook niet mogelijk zei iedereen.
In bocht 1 pakt ie ze allemaalquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar inhalen is niet mogelijk dus daar heb je helaas weinig aan.
lolquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet in dezelfde auto. Vraag maar aan de Saubers.
Max kan zelfs inhalen op circuits waar het niet mogelijk isquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar inhalen is niet mogelijk dus daar heb je helaas weinig aan.
Knap hoor een Renault en Manor inhalen in een Red Bull.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In monaco inhalen is ook niet mogelijk zei iedereen.
Hier kun je toch wel inhalen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar inhalen is niet mogelijk dus daar heb je helaas weinig aan.
huh? Inhalen gaat juist prima op Canada.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, maar inhalen is niet mogelijk dus daar heb je helaas weinig aan.
kimi in die roadcar en brundle in de f1? Leuk filmpje inderdaad, zag het van de week alquote:
Niet als je in dezelfde auto rijdt, denk ik. Wordt heeel moeilijk in ieder geval.quote:
Iedere rijder heeft z'n eigen auto.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet als je in dezelfde auto rijdt, denk ik. Wordt heeel moeilijk in ieder geval.
Smartassquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Iedere rijder heeft z'n eigen auto.
Eerlijk gezegd denk ik dat de afstelling tegenwoordig voornamelijk door de engineers wordt bepaald.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Tja, Ric kent de afstellingsmogelijkheden van de auto beter. Hij weet die extra tienden er oa uit te halen door de afstelling.
twitter:pirellisport twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 19:40:01Statistically, this is actually the race where pole is least important. Since 2000, the conversion rate from pole to win has been just 35%. reageer retweet
en afwachten welke last hij daar morgen van gaat onder vinden ...quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat het een hele goede prestatie is. Ik denk dat Max ook niet al het risico heeft genomen wat hij misschien normaal zou nemen, met Monaco nog in z'n achterhoofd. Want Ricciardo kwam wel erg goed weg met zijn touche met de muur.
idd, ik bespeur bij mezelf een lichte vorm van teleurstelling als ie niet top 4 staat. Sowieso ben ik dat als ie achter Ricciardo staat, al is dat de eerste paar races ook nog niet zo erg.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:31 schreef RAVW het volgende:
lopen we nu te klagen dat hij 5 staat Max
![]()
een jaar geleden waren we blij dat hij in de top 10 stondnu gaan we klagen over een paar honderdste van sec omdat die op 5 staat
ik heb al flink gebruik gemaakt van je mod.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:55 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Niet te lang achter je pc hangen vannacht Voss
hopelijk morgen ookquote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:31 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:pirellisport twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 19:40:01Statistically, this is actually the race where pole is least important. Since 2000, the conversion rate from pole to win has been just 35%. reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:01 schreef Geralt het volgende:
Geen idee hoe die regels precies in detail zijn
Ik vermoed dat ze het daarop gooien dan.quote:34) PRE-RACE PARC FERMÉ
[....]
34.2
[...]
w) Repair of genuine accident damage.
Ricciardo reckons his suspension might also be damaged, but suspects the FIA will let Red Bull change it on grounds of safety.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:01 schreef Geralt het volgende:
Geen idee. Vervangen mag altijd indien stuk en afhankelijk van wat moet je vanuit de pit starten dacht ik. Een complete ophanging vervangen lijkt me niet de bedoeling om dat straffeloos te kunnen doen.
Geen idee hoe die regels precies in detail zijn
Ik zie daar ook weinig verschil in. Gewoon starten en als het stuk gaat in de race pech gehad, had je maar niet in die muur moeten tikken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik snap het safety argument maar vind dat wel vreemd. Als je je auto dusdanig beschadigd over de streep zet dat er onderdelen vervangen moeten worden met het oog op veiligheid heb je dus teveel risico genomen.
Ik zie niet veel verschil met je auto in een muur parkeren of 'kissing the wal'.
Of pitlane starten.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zie daar ook weinig verschil in. Gewoon starten en als het stuk gaat in de race pech gehad, had je maar niet in die muur moeten tikken.
Als de ophanging verbogen is door die laatste klap of dat er bodywork is beschadigd lijkt het me terecht als dat vervangen wordt. Daar kun je niet mee racen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik snap het safety argument maar vind dat wel vreemd. Als je je auto dusdanig beschadigd over de streep zet dat er onderdelen vervangen moeten worden met het oog op veiligheid heb je dus teveel risico genomen.
Ik zie niet veel verschil met je auto in een muur parkeren of 'kissing the wal'.
En dat zorgt dus voor straf. Of niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als de ophanging verbogen is door die laatste klap of dat er bodywork is beschadigd lijkt het me terecht als dat vervangen wordt. Daar kun je niet mee racen.
Lijkt me ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als de ophanging verbogen is door die laatste klap of dat er bodywork is beschadigd lijkt het me terecht als dat vervangen wordt. Daar kun je niet mee racen.
absoluut. Ze komen nog iets topsnelheid tekort, maar de 325 km/h van Alonso (en 327 van Button) tegen de 336 van Massa, die de snelste was, valt me niet tegen. Ze zijn ten opzichte van vorig jaar een stuk dichterbij gekomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 23:48 schreef Radegast het volgende:
De pace van de McLarens valt me helemaal niet tegen tot nu toe. Begin er wel een beetje vertrouwen in te krijgen dat ze in 2017 weer echt voorin te vinden zullen zijn.
Ik vind P5 ook prima en reëel , Je laat wel een Ferrari achter je, en de coureurs die voor je staan, zijn niet de minsten. Ik begrijp dan ook niet goed hoe de analisten nu al zeggen, dat Ferrari minder snel is dan RBR.quote:
Ik hoop voor Max dat het morgen droog blijft, Ik vind namelijk dat Max helemaal niet zo sterk rijdt met regen. Vooral tussen regen en droogte hou ik mijn hart vast.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:50 schreef Geralt het volgende:
Ben benieuwd of het regent morgen en welke champions er dan allemaal in die wall vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |