abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168823793
quote:
Het klopt, ik ga strategisch op de VVD stemmen. Heb mijn omgeving inmiddels ook overtuigd om dat te doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_168824716
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 13:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het klopt, ik ga strategisch op de VVD stemmen. Heb mijn omgeving inmiddels ook overtuigd om dat te doen.
Als je geen PVV wilt moet je juist niet op de VVD stemmen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 februari 2017 @ 10:46:29 #278
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_168846650
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 februari 2017 @ 13:45:42 #279
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168850432
Zolang Geert Wilders bewaking nodig heeft krijgt hij mijn stem.

Waarom is het probleem dat zijn bewaking noodzaakt in de afgelopen 8 jaar niet opgelost? Niet aangepakt? Zelfs niet eens benoemd door al die premium bestuurders?
  zondag 12 februari 2017 @ 13:51:09 #280
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_168850557
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 13:45 schreef frietenstamp het volgende:

Waarom is het probleem dat zijn bewaking noodzaakt in de afgelopen 8 jaar niet opgelost? Niet aangepakt? Zelfs niet eens benoemd door al die premium bestuurders?
quote:
5. Hoewel de beveiliging voor Wilders 'moorddadig' is, levert deze volgens Wilders ook zetelwinst op. Het staat voor twee á drie zetels, laat Wilders PVV-Kamerleden intern weten.
http://www.volkskrant.nl/(...)evindingen~a4427344/
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 12 februari 2017 @ 13:57:46 #281
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168850730
quote:
Apetrots dat ik niet bijdraag aan de zetelwinst van daders en laffe bystanders.
pi_168851751
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Spannende discussie hier. Oeioeioeioeioe bijna te interessant om aan te kunnen!!
'Onderwerpen met de letter P' ?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 12 februari 2017 @ 15:26:12 #283
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_168853361
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_168853411
quote:

Waarom lees je eigenlijk maar zelden dat er mensen veroordeeld worden voor het bedreigen van de GBL?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 12 februari 2017 @ 15:44:00 #285
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_168853824
Duitsland minder gevoelig dan Nederland voor fake news

https://www.emarketer.com(...)le-Fake-News/1015128
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 12 februari 2017 @ 16:55:39 #286
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_168855553
The view from nowhere.
  zondag 12 februari 2017 @ 18:39:50 #287
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_168857926
quote:
Klopt.

Waar ik zo een enorme hekel aan heb zijn dit type berichten. Ze vermelden de achtergrond totaal niet.

http://www.volkskrant.nl/(...)and-omlaag~a4457752/

Terwijl de belangen duidelijk zijn.

https://decorrespondent.n(...)44904727167-6ef17882

quote:
Belangenverstrengeling
Leo Stevens ziet voordelen in gecombineerde wetenschappelijke en commerciële functies in de fiscaliteit (‘Dubbele pet hoogleraar moet kunnen’, FD 8 augustus). Praktijkkennis is essentieel voor de ontwikkeling van het Nederlandse belastingrecht, zo schrijft hij naar aanleiding van een kritisch rapport van OxfamNovib. Het risico op belangenverstrengeling is voorts voldoende ondervangen.

Enige nuancering is geboden. Dat wetenschappers over een beetje praktijkkennis moeten beschikken, is evident. De vraag is alleen of de verhoudingen binnen de Nederlandse belastingwetenschap nog kloppen. Het beeld dat OxfamNovib schetst is namelijk herkenbaar. Er zijn veel ‘commerciële’ hoogleraren, maar ik ken eigenlijk niemand met een hoofdbetrekking bij een NGO of vakbond. Ligt het laatste aan de zichtbaarheid? Mijn indruk is van niet.

Deze onevenwichtigheid zet de geloofwaardigheid van de belastingwetenschap onder druk. Er woedt momenteel een felle publieke discussie over agressieve tax planning en de rol van de belastingsector (getuige bijvoorbeeld de ophef rondom de Panama Papers). Juist omdat dubbele petten hun meerwaarde hebben bewezen, is de ondervertegenwoordiging van bepaalde maatschappelijke belangen problematisch. De balans raakt zoek. De persoonlijke integriteit van zittende professoren trek ik niet in twijfel. Evengoed is meer ‘pettendiversiteit’ gewenst.
https://fd.nl/Print/krant/Rubriek/Opinie/1163496/brieven

https://www.groene.nl/art(...)is-oppassen-geblazen

Het gaat me erom dat de Volkskrant (en het nieuwe, "duidende" CBS) geen open kaart speelt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 12 februari 2017 @ 20:51:10 #288
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_168861681
Er wordt ook graag afgegeven op de milieubeweging en welke vertraging dat teweeg brengt.

Maar lees eens de reacties onder dit filmpje...

Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 14 februari 2017 @ 15:04:59 #289
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_168894448
quote:
Democracy Without the People: What if populism is not the problem, but the solution?

If populism had no radical potential, economic elites would not be “scared” and would not lurch between forceful rejections of populism and calls to “listen” to the aggrieved people. At the recent Davos forum, global elite handwringing was on full display: in between wine tastings and icebreaker activities that included a popular refugee simulation game, “where Davos attendees crawl on their hands and knees and pretend to flee from advancing armies,” attendees encountered a safe space to express their class panic. As reported by Bloomberg, at “the panel on middle class anger,” Ray Dalio, founder of hedge fund Bridgewater Associates, which manages $150 billion in assets, told the crowd, “I want to be loud and clear: populism scares me.”

Dalio and his fellow oligarchs are not scared because populism disrupts the delicate equilibrium of checks and balances, or the norms of fair play; they are scared because they rightfully see in rampant inequality, disenfranchisement, and disillusionment an opportunity for populist movements that threaten their wealth. They, fear in other words, a substantial increase in democracy.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_168933322
Nederland één van de meest onzekere arbeidsmarkten

https://www.socialeurope.(...)ey-tells-us-germany/
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_168933604
quote:

Altijd stemmen op een partij die geslachtofferd wordt via een politieke neprechtzaak en via een cordon sanitair.

Red de democratie! Stem PVV! Doen! ^O^
pi_168934953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

Altijd stemmen op een partij die geslachtofferd wordt via een politieke neprechtzaak en via een cordon sanitair.

Democratie en PVV passen niet zo goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168935199
quote:
14s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Democratie en PVV passen niet zo goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.
Democratie en het ondemocratisch opleggen van een cordon sanitair passen niet goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.
pi_168935248
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:35 schreef Klopkoek het volgende:
Nederland één van de meest onzekere arbeidsmarkten

https://www.socialeurope.(...)ey-tells-us-germany/
Maar gezien de hoge arbeidsparticipatie en lage werkloosheid blijkbaar een van de arbeidsmarkten met de meeste kansen.
pi_168935265
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:59 schreef Elzies het volgende:

[..]

De PVV wil toch juist politiek ingrijpen in de rechtszaken? Dat gaat nogal in tegen de scheiding der machten en daarmee onze democratie.
Hoe wou je die gaan redden door een partij te stemmen die het juist af wil breken?
pi_168935274
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Democratie en het ondemocratisch opleggen van een cordon sanitair passen niet goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.
Aan wie is er een cordon sanitair opgelegd dan?
pi_168935286
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

De PVV wil toch juist politiek ingrijpen in de rechtszaken? Dat gaat nogal in tegen de scheiding der machten en daarmee onze democratie.
Hoe wou je die gaan redden door een partij te stemmen die het juist af wil breken?
Rechters die zich schuldig maken aan politieke voorkeuren en op basis daarvan een etnische bevolkingsgroep bestempeld als een ras moet je inderdaad aanpakken.
pi_168935304
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:52 schreef Elzies het volgende:

[..]

Rechters die zich schuldig maken aan politieke voorkeuren en op basis daarvan een etnische bevolkingsgroep bestempeld als een ras moet je inderdaad aanpakken.
Je bevestigt dus dat de PVV de rechtsstaat en daarmee de democratie om zeep wil helpen?
pi_168935327
quote:
10s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je bevestigt dus dat de PVV de rechtsstaat en daarmee de democratie om zeep wil helpen?
Nee, je beschermt de rechtstaat juist door onzuivere elementen eruit te halen.
pi_168935410
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nee, je beschermt de rechtstaat juist door onzuivere elementen eruit te halen.
Onzuivere elementen , zoals Wilders, die de rechtsstaat om zeep willen helpen bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')