Het klopt, ik ga strategisch op de VVD stemmen. Heb mijn omgeving inmiddels ook overtuigd om dat te doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:22 schreef Klopkoek het volgende:
http://nos.nl/artikel/215(...)v-te-dwarsbomen.html
Horror horror
Als je geen PVV wilt moet je juist niet op de VVD stemmenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het klopt, ik ga strategisch op de VVD stemmen. Heb mijn omgeving inmiddels ook overtuigd om dat te doen.
quote:Op zondag 12 februari 2017 13:45 schreef frietenstamp het volgende:
Zolang Geert Wilders bewaking nodig heeft krijgt hij mijn stem.
Waarom is het probleem dat zijn bewaking noodzaakt in de afgelopen 8 jaar niet opgelost? Niet aangepakt? Zelfs niet eens benoemd door al die premium bestuurders?
http://www.volkskrant.nl/(...)evindingen~a4427344/quote:5. Hoewel de beveiliging voor Wilders 'moorddadig' is, levert deze volgens Wilders ook zetelwinst op. Het staat voor twee á drie zetels, laat Wilders PVV-Kamerleden intern weten.
Apetrots dat ik niet bijdraag aan de zetelwinst van daders en laffe bystanders.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)evindingen~a4427344/
'Onderwerpen met de letter P' ?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:26 schreef Kaas- het volgende:
Spannende discussie hier. Oeioeioeioeioe bijna te interessant om aan te kunnen!!
Waarom lees je eigenlijk maar zelden dat er mensen veroordeeld worden voor het bedreigen van de GBL?quote:Op zondag 12 februari 2017 13:45 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom is het probleem dat zijn bewaking noodzaakt in de afgelopen 8 jaar niet opgelost? Niet aangepakt? Zelfs niet eens benoemd door al die premium bestuurders?
Klopt.quote:
https://fd.nl/Print/krant/Rubriek/Opinie/1163496/brievenquote:Belangenverstrengeling
Leo Stevens ziet voordelen in gecombineerde wetenschappelijke en commerciële functies in de fiscaliteit (‘Dubbele pet hoogleraar moet kunnen’, FD 8 augustus). Praktijkkennis is essentieel voor de ontwikkeling van het Nederlandse belastingrecht, zo schrijft hij naar aanleiding van een kritisch rapport van OxfamNovib. Het risico op belangenverstrengeling is voorts voldoende ondervangen.
Enige nuancering is geboden. Dat wetenschappers over een beetje praktijkkennis moeten beschikken, is evident. De vraag is alleen of de verhoudingen binnen de Nederlandse belastingwetenschap nog kloppen. Het beeld dat OxfamNovib schetst is namelijk herkenbaar. Er zijn veel ‘commerciële’ hoogleraren, maar ik ken eigenlijk niemand met een hoofdbetrekking bij een NGO of vakbond. Ligt het laatste aan de zichtbaarheid? Mijn indruk is van niet.
Deze onevenwichtigheid zet de geloofwaardigheid van de belastingwetenschap onder druk. Er woedt momenteel een felle publieke discussie over agressieve tax planning en de rol van de belastingsector (getuige bijvoorbeeld de ophef rondom de Panama Papers). Juist omdat dubbele petten hun meerwaarde hebben bewezen, is de ondervertegenwoordiging van bepaalde maatschappelijke belangen problematisch. De balans raakt zoek. De persoonlijke integriteit van zittende professoren trek ik niet in twijfel. Evengoed is meer ‘pettendiversiteit’ gewenst.
quote:Democracy Without the People: What if populism is not the problem, but the solution?
If populism had no radical potential, economic elites would not be “scared” and would not lurch between forceful rejections of populism and calls to “listen” to the aggrieved people. At the recent Davos forum, global elite handwringing was on full display: in between wine tastings and icebreaker activities that included a popular refugee simulation game, “where Davos attendees crawl on their hands and knees and pretend to flee from advancing armies,” attendees encountered a safe space to express their class panic. As reported by Bloomberg, at “the panel on middle class anger,” Ray Dalio, founder of hedge fund Bridgewater Associates, which manages $150 billion in assets, told the crowd, “I want to be loud and clear: populism scares me.”
Dalio and his fellow oligarchs are not scared because populism disrupts the delicate equilibrium of checks and balances, or the norms of fair play; they are scared because they rightfully see in rampant inequality, disenfranchisement, and disillusionment an opportunity for populist movements that threaten their wealth. They, fear in other words, a substantial increase in democracy.
Altijd stemmen op een partij die geslachtofferd wordt via een politieke neprechtzaak en via een cordon sanitair.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:45 schreef frietenstamp het volgende:
Democratie en PVV passen niet zo goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Altijd stemmen op een partij die geslachtofferd wordt via een politieke neprechtzaak en via een cordon sanitair.
Red de democratie! Stem PVV! Doen!
Democratie en het ondemocratisch opleggen van een cordon sanitair passen niet goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Democratie en PVV passen niet zo goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.
Maar gezien de hoge arbeidsparticipatie en lage werkloosheid blijkbaar een van de arbeidsmarkten met de meeste kansen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:35 schreef Klopkoek het volgende:
Nederland één van de meest onzekere arbeidsmarkten
https://www.socialeurope.(...)ey-tells-us-germany/
De PVV wil toch juist politiek ingrijpen in de rechtszaken? Dat gaat nogal in tegen de scheiding der machten en daarmee onze democratie.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:59 schreef Elzies het volgende:
[..]
Altijd stemmen op een partij die geslachtofferd wordt via een politieke neprechtzaak en via een cordon sanitair.
Red de democratie! Stem PVV! Doen!
Aan wie is er een cordon sanitair opgelegd dan?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:46 schreef Elzies het volgende:
[..]
Democratie en het ondemocratisch opleggen van een cordon sanitair passen niet goed bij elkaar. Maar dat weet je zelf ook wel.
Rechters die zich schuldig maken aan politieke voorkeuren en op basis daarvan een etnische bevolkingsgroep bestempeld als een ras moet je inderdaad aanpakken.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De PVV wil toch juist politiek ingrijpen in de rechtszaken? Dat gaat nogal in tegen de scheiding der machten en daarmee onze democratie.
Hoe wou je die gaan redden door een partij te stemmen die het juist af wil breken?
Je bevestigt dus dat de PVV de rechtsstaat en daarmee de democratie om zeep wil helpen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Rechters die zich schuldig maken aan politieke voorkeuren en op basis daarvan een etnische bevolkingsgroep bestempeld als een ras moet je inderdaad aanpakken.
Nee, je beschermt de rechtstaat juist door onzuivere elementen eruit te halen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bevestigt dus dat de PVV de rechtsstaat en daarmee de democratie om zeep wil helpen?
Onzuivere elementen , zoals Wilders, die de rechtsstaat om zeep willen helpen bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2017 10:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Nee, je beschermt de rechtstaat juist door onzuivere elementen eruit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |