Het wordt nu natuurlijk ook steeds meer "moeten".quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Toch had het ergens nog wat meer charme toen Max in de STR bij top zes zat. Underdog/nog-aan-het-bewijzen coureur bij het kleine underdog team. Nu na gp winst en bij top team is het wat minder spraakmakend als ie top drie rijdt in practice
Hij heeft nu P2 dat is gewoon de eerste verliezerquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Toch had het ergens nog wat meer charme toen Max in de STR bij top zes zat. Underdog/nog-aan-het-bewijzen coureur bij het kleine underdog team. Nu na gp winst en bij top team is het wat minder spraakmakend als ie top drie rijdt in practice
Al 14 weken geleden voor Canada. 8 weken is alleen voor Europese circuits. Overzeese circuits is 14 weken.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:18 schreef franklop het volgende: [..] Dat is het nadeel van al 7 weken (?) geleden de keuze door te moeten geven.
dat moet ook nog gedaan wordenquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:44 schreef Nattekat het volgende:
Kom er net achter dat het gewoon op Ziggo Sport uitgezonden wordt
Nee, gewoon even met z'n allen snel naar buiten vor één laatste kwalificatierun.quote:
Bedankt, dat je effe meldtquote:
Neejjohquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:50 schreef maniack28 het volgende:
Flauwgevallen ofzo? Zo hard knalde hij er niet in..
Te vroeg op het gas.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:50 schreef maniack28 het volgende:
Flauwgevallen ofzo? Zo hard knalde hij er niet in..
Zie de replay nu, beetje vreemd...quote:
Gewoon op nieuwe banden te snel/hard op het gas in z'n 3 en dan ben je passagierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie de replay nu, beetje vreemd...
Pastor terugquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:51 schreef Geralt het volgende:
Man flikker een van die prutsers bij Renault eruit en geef die auto aan Frijns
Beetje helicopter tape dr op en gaan met die bak.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:53 schreef F1gamer het volgende:
commentator bij ziggo sport snap het ook niet, want de auto van magnussen kaduuk als wat. Die gaat niet meedoen aan de kwalificatie
Ik ga even op mn nieuwe stuur op wat knopjes drukken alvast:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:54 schreef SnowOokami het volgende:
Nu 2 uur wachten op de kwalificatie, zin in
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga even op mn nieuwe stuur op wat knopjes drukken alvast:
[ afbeelding ]
Die linksonder heb ik straks nodig
Dat lukt niet in 2 uurtjes denk ik inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:53 schreef F1gamer het volgende:
commentator bij ziggo sport snap het ook niet, want de auto van magnussen kaduuk als wat. Die gaat niet meedoen aan de kwalificatie
Meike26 heeft mijn stuur gemod met die knopjes. Hulde daarvoorquote:
Volgens mij mag Ocon ook niet instappen. Ik kan me een gp herinneren dat magnussen(die toen reserve rijder) Alonso (of in ieder geval een mcLaren coureur) niet mocht vervangen omdat Alonso was gecrasht of fp of in de kwali.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lukt niet in 2 uurtjes denk ik inderdaad
Jammer dat ze geen T cars meer hebben. Dan had als Kevin niet OK is om te rijden Ocon mogen instappen
Als de auto niet stuk is mag dat toch gewoon?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Volgens mij mag Ocon ook niet instappen. Ik kan me een gp herinneren dat magnussen(die toen reserve rijder) Alonso niet mocht vervangen omdat Alonso was gecrasht of fp of in de kwali.
Lolquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ga even op mn nieuwe stuur op wat knopjes drukken alvast:
[ afbeelding ]
Die linksonder heb ik straks nodig
Top 10 is wel een noodzaak hoor, dat is niet mooi meer maar dat moet gewoon..quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
VES en SAI weer mooi in top-10. Ben benieuwd naar de race
Voor Max inderdaad, voor Sainz is 7e plek toch best netjes, doet hij toch maar elke week bijnaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:07 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Top 10 is wel een noodzaak hoor, dat is niet mooi meer maar dat moet gewoon..
Klopt, en Sainz is gewoon onwijs goed bezig. Kvyat is bezig met z'n laatste jaartje RB.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor Max inderdaad, voor Sainz is 7e plek toch best netjes, doet hij toch maar elke week bijna
Breaking: Kvyat zit al niet meer bij RB.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:10 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Klopt, en Sainz is gewoon onwijs goed bezig. Kvyat is bezig met z'n laatste jaartje RB.
Torro Rosso coureurs staan toch gewoon onder contract bij RB en worden 'geleend' aan TR toch zegmaar. Of had ik dat verkeerd begrepen (nav de switch van Verstappen en Kvyat).quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Breaking: Kvyat zit al niet meer bij RB.
Als ik goed begrepen heb Sainz bij STR en Verstappen, al voor de switch, bij RB.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:12 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Torro Rosso coureurs staan toch gewoon onder contract bij RB en worden 'geleend' aan TR toch zegmaar. Of had ik dat verkeerd begrepen (nav de switch van Verstappen en Kvyat).
welke sim?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 17:12 schreef Geralt het volgende:
Goed. Ik ga nog een paar rondjes racen met mn nieuw stuur. Tot de Q
Monaco in de regen ging toch goed?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:13 schreef tja77 het volgende:
Zou kut zijn een natte Q.
Max kent zijn auto wat dat betreft niet goed genoeg.
Jaman, foutloze race, sowieso foutloos weekend.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Monaco in de regen ging toch goed?
ik zei Monaco IN de regen ging toch goed? Het ging pas fout toen ie naar de soft ging.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jaman, foutloze race, sowieso foutloos weekend.
Precies, geen standaard situatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ik zei Monaco IN de regen ging toch goed? Het ging pas fout toen ie naar de soft ging.
dat hoort erbij hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, geen standaard situatie.
Joch moet eerst die auto leren kennen, daar heeft ie al zat aan. Als dan ook nog de omstandigheden wisselen, dan vergroot dat de kans dat het fout gaat.
Weet ik, maar een natte Q is voor coureurs die hun auto beter kennen echt wel in het voordeel. Als het regent zou Sainz zomaar sneller kunnen zijn.quote:
Dat is toch ook de uitdaging en het verschil tussen nat en droog is zo enorm dat ik niet het idee heb dat Sainz opeens heel veel voordeel heeft tov hem, die heeft ook niet zoveel ervaring met die Toro Rosso op nat.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik, maar een natte Q is voor coureurs die hun auto beter kennen echt wel in het voordeel. Als het regent zou Sainz zomaar sneller kunnen zijn.
Nee maar wel met de Toro Rosso.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch ook de uitdaging en het verschil tussen nat en droog is zo enorm dat ik niet het idee heb dat Sainz opeens heel veel voordeel heeft tov hem, die heeft ook niet zoveel ervaring met die Toro Rosso op nat.
Dat vlak mag wel wat kleiner, het staat nu enorm in de wegquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:40 schreef Klummie het volgende:
Wat een briljante toevoeging aan voordat je reageert. Dank.
Sainz rijdt nooit tegen het randje, dàt is het verschil met de top. Degelijk maar saai.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik, maar een natte Q is voor coureurs die hun auto beter kennen echt wel in het voordeel. Als het regent zou Sainz zomaar sneller kunnen zijn.
De echte klacht is natuurlijk "kamphues"quote:
Hij kan beter die Doornbos laten lullen nuquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk "kamphues"
dat is toch ook zijn bijnaam?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:55 schreef Luco het volgende:
Zag ik nou goed dat RIC een honey badger achterop zijn helm heeft?
"What will he do"
start en petitie om Kamphues weg te kirjgen bij de F1 voor- en nabeschouwingquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
De echte klacht is natuurlijk "kamphues"
hoe geen verbinding?quote:
Die heeft teveel Heineken bier gedronkenquote:
Dat wordt lekker betaald door de staat, een uurtje met Canada bellen is niet goedkoopquote:Op zaterdag 11 juni 2016 18:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Michel en José gaan dan gewoon via een GSM praten.
Ducttape op.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:00 schreef F1gamer het volgende:
Kamphues moet zijn bek houden. Laat Doornbos de kwali verslaan totdat er weer verbinding is met olav
Kijkers die afhaken vanwege Kamphues is ook niet wat je wilt.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt lekker betaald door de staat, een uurtje met Canada bellen is niet goedkoop
Met Kamphues vergeleken is dat voor iedereen wel makkelijk.quote:
minder dan Kamphuesquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Olav , hoeveel fouten zou hij het komend uur maken?!
Olav is allang terugquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:03 schreef Ceriel het volgende:
Kamphues als commentator? De horror. Sky Sports it is in dat geval.
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:03 schreef Ceriel het volgende:
Kamphues als commentator? De horror. Sky Sports it is in dat geval.
Denk dat deze nog wel droog blijftquote:
altijd leukquote:
Druppels in bocht 5 en 6.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:12 schreef Floriz87 het volgende:
Max problemen in 5e en 6e versnelling? Verstond er niets van.
Nee ging over druppels in bocht 5 en 6quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:12 schreef Floriz87 het volgende:
Nu meer druppels. Aldus Perez.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denk dat deze nog wel droog blijft
ik was pissen. Problemen voor max ja?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:12 schreef Floriz87 het volgende:
Nee, regen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik was pissen. Problemen voor max ja?
Nee, Floriz verstond het foutquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
nee, regenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:
twitter:BadgerGP twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 19:16:51.@RenaultSportF1 team radio;Palmer - “I HIT IT! YES!”Team - “Doesn’t make you a champion, Jolyon.”#CanadianGP #F1 reageer retweet
Lolquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:BadgerGP twitterde op zaterdag 11-06-2016 om 19:16:51.@RenaultSportF1 team radio;Palmer - “I HIT IT! YES!”Team - “Doesn’t make you a champion, Jolyon.”#CanadianGP #F1 reageer retweet
![]()
wahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Olav weet niet dat sainz er gele tcam rijdt 🙈quote:
Hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:23 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
2 wielen buiten de baan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Hij is wel over de finish gekomen, waarom staat zijn tijd er niet tussen?
4e tijd volgens die site die hierboven ergens staatquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Staat er wel. 1:21quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Mooie vondstquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:29 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dit al bekend hier?
http://f1.tfeed.net/live
Beste data die ik heb kunnen vinden op openbaar internet
die andere site met livetiming doet het niet meerquote:
quote:
tijdens eten met tablet op tafel, daarna even henno stream zoeken. Schakelde net pasin bij een replayquote:
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:30 schreef Ferdii het volgende:
Je zou vlagger met een rode vlag zijn, krijg je ook een lamme hand van
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
* WEST spreekt uit ervaring
dit schiet niet op inderdaadquote:
Ik krijg flashbacks naar Canada 2011.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:35 schreef Ferdii het volgende:
Gaan ze dit morgen tijdens se race ook doen? Bij elke crash stilleggen
Wordt een saaie partij...
Dan moet het wel behoorlijk veel harder gaan regenen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar Canada 2011.
je kunt het altijd later vanavond op internet terugkijken als je echt wilt (en het eindresultaat weet te ontwijken)quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
Kut Sainznu kunnen we Q2 niet af kijken...
moeten zo op pad...
Ook een vliegtuig zal moeten landen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:45 schreef Zorro het volgende:
Olav
"Die auto moet dan wel weer landen"
Ja soms blijven ze in de lucht. Maar dan heet het een vliegtuig.
Hier, daar heb je het al. Behalve de MH370.quote:
Die is vast ook ergens geland.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier, daar heb je het al. Behalve de MH370.
Nee, die is gezeed.quote:
die is ook geland alleen niet op de juiste manierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier, daar heb je het al. Behalve de MH370.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |