abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162910188
ONE HONDERD AND VEERTIEN :K

Party banner blijft gewoon staan







De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Red Cloud r400Hemp

Analoog - Momotaro 0701, SExDBxSxS12, PBJ XX-012 Denimio Contest

Atta-boy aka THE DENIM GAWD - APC Very Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co 23 oz, momotaro 0702
Atta-girl visvim fluxus (no pics, no glory)

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx , APC Petit Standard

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - N&F Weird Guy Japan Heritage, Momotaro 0201, Nudie Lab Neo , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage, Warpweftco SP-02, Nudie Average Joe Dry Organic

BredeBroeder - Levi's 501 STF, Unbranded 221

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

CklokC - Masa 2001, Nudie Average Joe Dry

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , APC PS, APC PNS

doo. - Momotaro 0701, momotaro g017, ninja ed

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standard, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kimetto - Masa 1001, Levi's 501 STF

kipknots - Denimasa aviator sugarcane denim, RRL Slim Fit.

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7, naked and famous elephant 3

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0701, PBJ XX-007

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embo, Momotaro x N&F

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, warpweftco SP-02, red cloud rusting RTF-01

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

TN-FR - jp0404

tweemeter - Japan Blue JB0201, Levi's 501 STF

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo, Denimasa Sugar Cane.

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT

Infp2009: 3Sixteen ST-220x, N&F Okayama Spirit Weird guy

Rickstarr: Masa 1001, PBJ XX-012 denimio contest jeans



Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)



bokkepoot (Nudie)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


M1stral (Momotaro)


MartiniNL


Doo. (Momotaro)


Kipknots (Denimasa)

OP-style made by: Bobr ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Ilegali op 11-06-2016 15:57:19 ]
We fear that which we cannot see
pi_162916213
M'n 221 ga ik denk ik wel even in de kast leggen. 21oz in de zomer is gewoon dodelijk :') Lekker chino's rocken :7
pi_162917583
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:08 schreef BredeBroeder het volgende:
M'n 221 ga ik denk ik wel even in de kast leggen. 21oz in de zomer is gewoon dodelijk :') Lekker chino's rocken :7
Nee joh gewoon dragen die shit :D Snelle fades ftw
We fear that which we cannot see
pi_162917808
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 15:58 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Nee joh gewoon dragen die shit :D Snelle fades ftw
Probleem is dat ie nog relatief nieuw is, ik denk in totaal 3 weken wear, dus alles is nog zo stiff als wat _O-
  zaterdag 11 juni 2016 @ 16:15:54 #5
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_162918013
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:35 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een broek van de Jack&Jones ook zwart blijft als je hem gaat wassen.
Inmiddels heb ik hem al regelmatig gedragen en ook een keer of vijf gewassen, tot nu toe nog niet verkleurd dus het gaat nog goed :P.
''Aquila non capit muscas.''
pi_162922551
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 16:07 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Probleem is dat ie nog relatief nieuw is, ik denk in totaal 3 weken wear, dus alles is nog zo stiff als wat _O-
Des te sneller word ie weer soepel :+
Nee gewoon doen wat je zelf wil, ik blijf mijn 25oz nog even dragen en na dwc stap ik weer over naar lichtere oz denim denk ik, en naar wat smallere fits.
Faka G
pi_162944012
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:10 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Des te sneller word ie weer soepel :+
Nee gewoon doen wat je zelf wil, ik blijf mijn 25oz nog even dragen en na dwc stap ik weer over naar lichtere oz denim denk ik, en naar wat smallere fits.
Ik heb trouwens echt zieke fades onder m'n reet :') geen idee hoe 't kan



Iemand enig idee? :P
pi_162947857
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 15:08 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik heb trouwens echt zieke fades onder m'n reet :') geen idee hoe 't kan

[ afbeelding ]

Iemand enig idee? :P
Fiets je veel?

Iemand interesse in de volgende items:

T-shirt size L, heb zelf in een maat M



Oldblue broken twill Size 32
http://oldblueco.net/prod(...)oken-twill-cone.html

Levi's size 32W32L

http://www.liquorstoreclo(...)-kangaroo-chino-p405

Alles is nieuw, mag voor klein bedrag weg :)
We fear that which we cannot see
pi_162948112
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:11 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Fiets je veel?

Iemand interesse in de volgende items:

T-shirt size L, heb zelf in een maat M

[ link | afbeelding ]

Oldblue broken twill Size 32
http://oldblueco.net/prod(...)oken-twill-cone.html

Levi's size 32W32L

http://www.liquorstoreclo(...)-kangaroo-chino-p405

Alles is nieuw, mag voor klein bedrag weg :)
Ben jij dat? :D

Ja ik fiets relatief veel, dat verklaart het opzich. Had bij mijn Levi's 501 STF veel minder fades daar, maar dat was dan ook extreem high rise vergeleken met de low rise van unbranded
pi_162948721
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:19 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ben jij dat? :D

Ja ik fiets relatief veel, dat verklaart het opzich. Had bij mijn Levi's 501 STF veel minder fades daar, maar dat was dan ook extreem high rise vergeleken met de low rise van unbranded
Haha nee een gast op SUFU ;)
Ja je unbranded is stugger en ook daardoor zie je de fades sneller
We fear that which we cannot see
pi_162968721
Fietsen is idd een biaatch... heb ook een mooie zadel fade op mn reet op mn 511's _O- Gelukkig beginnen de whiskers en honeycombs nu ook een beetje te komen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_162970127
Stel je wilt eigenlijk een nette broek voor naar werk maar je wilt wel een raw vanwege de kwaliteit van de stof en selvedge, kan dat of zal die uiteindelijk altijd blijven faden?

Bij fabrieks jeans spuiten ze er gewoon troep in dat het niet verkleurd, maar dat doen ze bij raw dus niet..
pi_162970307
Is een blue/blue dan niks? En zodra ie begint te faden, mooi excuus voor een nieuwe? :p

Zo roteer ik ze in ieder geval door..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_162971838
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Stel je wilt eigenlijk een nette broek voor naar werk maar je wilt wel een raw vanwege de kwaliteit van de stof en selvedge, kan dat of zal die uiteindelijk altijd blijven faden?

Bij fabrieks jeans spuiten ze er gewoon troep in dat het niet verkleurd, maar dat doen ze bij raw dus niet..
In principe zal het altijd blijven faden vanwege dat indigo zich niet chemisch bindt maar zich fysiek vastmaakt aan het katoen. Hierdoor kan indigo ook weer loskomen van de broek.

Er zijn wel merken die no-fade broeken maken, alleen deze zijn met indanthreen gedyed (bijv. PBJ en hun NC-lijn). Sommige paartjes die met natural indigo gedyed zijn faden ook (bijna) niet (zoals de Self Edge x Dry bones collab).
pi_163103826


Wat gaat er boven je eerste afgeragde broek?
pi_163105624
Nice man!
Ik las op sufu dat denimio hun account voor veel merken kwijt raakt, deze weken voor pbj, samurai, somet en nog meer. Dus als je al twijfelde om zoiets te gaan halen via denimio zou ik het nu doen nu ze nog stock hebben.
Cultizm heeft ook een goede sale. Oa momo 0705 voor iets van 130-140 euro
Faka G
pi_163106555
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 01:49 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]

Wat gaat er boven je eerste afgeragde broek?
Vett O+ , zelfs een comment van swissjeansfreak :P

Hoeveel kost repair daar? doen ze ook taper?
We fear that which we cannot see
pi_163107181
Crotch was 15e. Volgens mij doen ze ook tapers ja maar dat weet ik niet zeker.
pi_163109433
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Vett O+ , zelfs een comment van swissjeansfreak :P

Hoeveel kost repair daar? doen ze ook taper?
Het is tegenwoordig bijzonder als je geen comment van hem hebt :+ gekke gast die Ruedi
Faka G
pi_163191435
kan ik iemand nog blij maken met een Levi 501 32/36
ongedragen
pi_163191949
Die fades op mn reet gaan nu wel ver, ben bang dat dat straks helemaal doorgesleten is :P

Misschien toch maar een size groter moeten halen. Maarja ik zie wel
pi_163204948
Als het te dun gaat worden gewoon op tijd laten patchen en darnen.
En volgende keer een chillere broek dan unbranded kopen :+
Faka G
pi_163277105


Momo in the sun

Welke broek moet ik kopen, wil een echte slimfit maar heb wel grote bovenbenen. Welke pbj moet ik kopen nu het nog kan bij denimio?
pi_163287461
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 22:14 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]

Momo in the sun

Welke broek moet ik kopen, wil een echte slimfit maar heb wel grote bovenbenen. Welke pbj moet ik kopen nu het nog kan bij denimio?
Nice Momo!

Heb net pbj xx-011 besteld via okayama denim, was niet meer in stock bij denimio. Is een left hand twill met grey weft en slim tapered fit. Fade pics http://www.keithtio.com/pure-blue-japan-xx-011/

Wil je wat meer slub dan moet de je xx012(double indigo) of xx-013 kopen.
pi_163287541
Koop eens wat anders dan een pbj :+
Qua fits heeft pbj wel weer veel aanbod in een slim fit
Faka G
pi_163287862
Ik heb wel gekeken naar andere maar kwam toch weer bij pbj uit. Die slim tapered fit van hun zit echt fijn 🙂.
pi_163292425
Vond t ook een fijne fit, met een goede leg opening. Maar de thigh vind ik toch wel aan de krappe kant bij PBJ.

SDA 507 of 107 is echt top voor als je wat grotere bovenbenen hebt maar toch een slim fit wilt.
pi_163499266
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:44 schreef BredeBroeder het volgende:
Stel je wilt eigenlijk een nette broek voor naar werk maar je wilt wel een raw vanwege de kwaliteit van de stof en selvedge, kan dat of zal die uiteindelijk altijd blijven faden?

Bij fabrieks jeans spuiten ze er gewoon troep in dat het niet verkleurd, maar dat doen ze bij raw dus niet..
Count me in, ik draag nu nooit meer denim, daarom ook te weinig hier natuurlijk :(

Op zich zou het wel kunnen, maar dan moet het een chino-like denim zijn, die zo goed als niet fade. Maar als ik heel eerlijk ben, dan gaat de lol er toch wel vanaf, niet?

Ben benieuwd of je iets kan vinden in elk geval. Ze zullen er vast zijn.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 12 juli 2016 @ 10:30:28 #29
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_163684267
Mijn Masa gaat eraan. Ontdek net een crotchrip. Tips voor een goed adres om te fixen? Ik zag net Baretta in Den Haag voorbij komen. Dat is wel dichtbij.
Iemand gegevens van Handyman? Ik dacht ik Groningen, maar kan er niks van vinden.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_163685302
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:30 schreef CklokC het volgende:
Mijn Masa gaat eraan. Ontdek net een crotchrip. Tips voor een goed adres om te fixen? Ik zag net Baretta in Den Haag voorbij komen. Dat is wel dichtbij.
Iemand gegevens van Handyman? Ik dacht ik Groningen, maar kan er niks van vinden.
Crotchrip kan elke toko wel als je maar duidelijk aangeeft dat de stof gewoon dik is! Maar baretta is een goeie. Tenue deNimes zal vast ook kunnen, maar is Amsterdam. Ik liet zelf crotchrips fixen door de lokale Turk en dat ging prima, maar taperen ging niet zo lekker, nam gewoon aan de buitenkant in terwijl ik dat absoluut niet wilde. Les duur geleerd :+
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_163716620
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Crotchrip kan elke toko wel als je maar duidelijk aangeeft dat de stof gewoon dik is! Maar baretta is een goeie. Tenue deNimes zal vast ook kunnen, maar is Amsterdam. Ik liet zelf crotchrips fixen door de lokale Turk en dat ging prima, maar taperen ging niet zo lekker, nam gewoon aan de buitenkant in terwijl ik dat absoluut niet wilde. Les duur geleerd :+
Ja of bij mij :P * Ali_Ilegali is geen lokale turk
We fear that which we cannot see
pi_163719634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 10:30 schreef CklokC het volgende:
Mijn Masa gaat eraan. Ontdek net een crotchrip. Tips voor een goed adres om te fixen? Ik zag net Baretta in Den Haag voorbij komen. Dat is wel dichtbij.
Iemand gegevens van Handyman? Ik dacht ik Groningen, maar kan er niks van vinden.
melvin@misterhandydenim.com

Heb de crotchrip in mn pure blue japan ook bij mister handydenim laten maken. Ben er erg tevreden over.

Buitenkant:



Binnenkant:

  woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:07 #33
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_163720299
Thanks all.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:39 schreef rickstarr het volgende:

[..]

melvin@misterhandydenim.com

Heb de crotchrip in mn pure blue japan ook bij mister handydenim laten maken. Ben er erg tevreden over.

Buitenkant:

[ afbeelding ]

Binnenkant:

[ afbeelding ]
Kijk dat ziet er goed uit. Ik ga hem even contacten. En ik hoop dat dit dan ook goed gefixt kan worden (rechter rear pocket):


Bonuzz:


We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_163733789
@ CklokC

Handyman is idd erg goed, heb ook een keer een crotch repair laten doen bij hem en toen was t erg mooi gedaan!


Heb trouwens weer een nieuw paartje gescoord, een ooe yofuketen. Die SDA is nog steeds echt super chill, maar is gewoon te warm voor 17/18 graden +. Zal morgen wel wat piccas maken.
  donderdag 14 juli 2016 @ 16:51:56 #35
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_163736197
Ooe, vet! ook el es naar gekeken
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_163743280
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 16:51 schreef One_conundrum het volgende:
Ooe, vet! ook el es naar gekeken
Is zeker een toffe brand, wat meer 501-inspired, alle details zijn echt perfect. Stichting is perfect, denim wat 'vlakker', niks over-done. Ben benieuwd hoe dit paartje gaat worden!
pi_163831311
Nice een ooe, doe je mee aan die contest op sufu?
Pokemon go is trouwens erg goed voor de fadez :9
Faka G
pi_163831659
Never dat ik met dit weer 22oz ga dragen :')

Dan maar wat minder committed, ik houd het bij chino's bij 25+ graden :P
pi_163835359
25oz 4 ever :+
Faka G
pi_163865795
Iemand enig idee welk merk jeans dit is? Kom deze jeans vaak tegen bij foto's van schoenen. Misschien is het te herkennen aan de stiksels als deze broek is omgeslagen. Heb al veel gezocht op internet maar kan het maar niet vinden..



  dinsdag 19 juli 2016 @ 21:57:12 #41
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_163866383
Die selvage listing zegt echt helemaal niks.

Het is maar mijn weten geen Jap, gezien de dubbele stitch op de inner leg.

Ik gok zomaar een Denham trouwens. Gezien de taperseam (die "vouw") in de cuff. Zijn jeans hebben daar nogal een handje van.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_163870759
Dat is een pinroll. Kan dus eigenlijk elke broek zijn. Aangezien het sneakerfoto's zijn gok ik apc omdat bijna 50% van de sneaker liefhebbers apc draagt :+
Faka G
pi_163880461
Twijfel nu toch of ik geen andere raw zal halen, naast dat het 21oz is, zit ie ook op m'n benen gewoon skintight bijna en is het een pain in the ass om hem aan te trekken en uit te doen. In de winter misschien fijn en ik weet dat ie na het wassen sowieso een stuk losser zal zijn (qua stof) maar toch. Als ik sta krijg ik m'n knie niet eens voorbij m'n heuplijn als ik 'm optil :') Misschien toch een size hoger moeten halen, maarja, zoveel zal 1cm in de thigh nou ook weer niet zijn toch?
pi_163912536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 14:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Twijfel nu toch of ik geen andere raw zal halen, naast dat het 21oz is, zit ie ook op m'n benen gewoon skintight bijna en is het een pain in the ass om hem aan te trekken en uit te doen. In de winter misschien fijn en ik weet dat ie na het wassen sowieso een stuk losser zal zijn (qua stof) maar toch. Als ik sta krijg ik m'n knie niet eens voorbij m'n heuplijn als ik 'm optil :') Misschien toch een size hoger moeten halen, maarja, zoveel zal 1cm in de thigh nou ook weer niet zijn toch?
Nah, thigh gaat daarvoor niet zoveel helpen, een grotere front/back rise daarentegen wel :) Herkenbaar probleem en als ik al mijn denim zo bekijk en meet is vooral de rise bepalend voor hoe makkelijk ik op de fiets kan stappen, en de thigh heeft daar niet zoveel invloed op.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_163914802
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:52 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nah, thigh gaat daarvoor niet zoveel helpen, een grotere front/back rise daarentegen wel :) Herkenbaar probleem en als ik al mijn denim zo bekijk en meet is vooral de rise bepalend voor hoe makkelijk ik op de fiets kan stappen, en de thigh heeft daar niet zoveel invloed op.
Nog denims die je aanraad voor een beetje buff benen? Smalle waist wel. Gewoon een normale indigo maar wel een tapered fit
pi_163915132
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nog denims die je aanraad voor een beetje buff benen? Smalle waist wel. Gewoon een normale indigo maar wel een tapered fit
Tja, wist ik dat maar. Bij mij is het probleem dat ik voor mijn waist 32 nodig heb maar voor een prettige thigh space ik waist 33-34 zou moeten hebben, op measurements afgaande, voor mijn Sage Marcher (2012) en WarpweftCo (2013) ging dit vrij lekker met een W32 overigens, maar dat zijn 'gewoon' slim fits. Die beide broeken worden nu niet meer gemaakt geloof ik, die gasten zijn met andere dingen bezig. Maar ik denk dat je het meeste gelukt hebt bij dit soort kleine denimmakers, die kunnen vaak ook nog wel wat aanpassen als je daarom vraagt :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_163921913
Oldblue MTO halen :7 dan kan je zelf je measurements doorgeven
Faka G
pi_163922272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 21:29 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Tja, wist ik dat maar. Bij mij is het probleem dat ik voor mijn waist 32 nodig heb maar voor een prettige thigh space ik waist 33-34 zou moeten hebben, op measurements afgaande, voor mijn Sage Marcher (2012) en WarpweftCo (2013) ging dit vrij lekker met een W32 overigens, maar dat zijn 'gewoon' slim fits. Die beide broeken worden nu niet meer gemaakt geloof ik, die gasten zijn met andere dingen bezig. Maar ik denk dat je het meeste gelukt hebt bij dit soort kleine denimmakers, die kunnen vaak ook nog wel wat aanpassen als je daarom vraagt :)
Naja is ook wel de rise inderdaad, maar als ik zit kan ik ook nog maar net de stof vastpakken zegmaar.

Toch maar ff aangehad de afgelopen dagen, denim bleed everywhere met die temperaturen, oh en oorlogswonden in m'n knieholtes van schurende honeycombs.

Ik durf mn witte schoenen er echt niet onder hoor :@

Voorgenomen om 'm maar te gebruiken als werkbroek, weinig zitten en heel af en toe op de knietjes, misschien dat ie dan toch wat sneller soepeler wordt.
pi_163924529
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 09:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Naja is ook wel de rise inderdaad, maar als ik zit kan ik ook nog maar net de stof vastpakken zegmaar.

Toch maar ff aangehad de afgelopen dagen, denim bleed everywhere met die temperaturen, oh en oorlogswonden in m'n knieholtes van schurende honeycombs.

Ik durf mn witte schoenen er echt niet onder hoor :@

Voorgenomen om 'm maar te gebruiken als werkbroek, weinig zitten en heel af en toe op de knietjes, misschien dat ie dan toch wat sneller soepeler wordt.
Haha, know the feeling bro. Probeer anders een koude soak, gaat de meeste bleed er wel van uit, maar als het nu al zoveel loslaat, dan verwacht ik eigenlijk dat het wel even door gaat, ook na soaken. Een beetje squatten is natuurlijk altijd goed :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_163928524
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 11:29 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Haha, know the feeling bro. Probeer anders een koude soak, gaat de meeste bleed er wel van uit, maar als het nu al zoveel loslaat, dan verwacht ik eigenlijk dat het wel even door gaat, ook na soaken. Een beetje squatten is natuurlijk altijd goed :*
Had 'm al een keer lauw gesoaked, vooral veel starch eruit maar indigo bleef netjes zitten.

Volgensmij staat unbranded erom bekend dat die dingen blijven druipen, ik draag nu gewoon elke keer witte sokken om te kijken of 't minder wordt :P
pi_163949603
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 14:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Had 'm al een keer lauw gesoaked, vooral veel starch eruit maar indigo bleef netjes zitten.

Volgensmij staat unbranded erom bekend dat die dingen blijven druipen, ik draag nu gewoon elke keer witte sokken om te kijken of 't minder wordt
Goede techniek :o
Succes in elk geval, pas ook op met witte muren, ik heb laatst weer een muur in de gang moeten verven (ja ik had eindelijk weer een dry aan :*).
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_163949935
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:11 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Goede techniek :o
Succes in elk geval, pas ook op met witte muren, ik heb laatst weer een muur in de gang moeten verven (ja ik had eindelijk weer een dry aan :*).
Lololol :D
Faka G
pi_163956938
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 11:11 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Goede techniek :o
Succes in elk geval, pas ook op met witte muren, ik heb laatst weer een muur in de gang moeten verven (ja ik had eindelijk weer een dry aan :*).
:+


@ atta:
Nee is niet die contest ooe, maar een 14oz rht! Foto's laten nog even op zich wachten..


Ben laatst trouwens bij een shop geweest in Rotterdam, Denoism. Aanbod was best wel chill; nu vooral nog merken als Denham en Edwin (en een paar Momo's), maar ik sprak met een medewerker die zei dat er misschien ook Kapital gestockt gaat worden. Ze doen ook MTO projecten die inhouse gemaakt worden. Zag er best wel goed uit!
pi_163962305
Ze hebben ook tulp, benzak, livid, kou en nog een aantal merken dacht ik. Maar kapitaal zou super cool zijn. Die century denim vind ik echt cool, maar ze hebben qua gewone denim en qua kleding ook veel coole dingen.
Die mto dingen zijn niet te betalen :'(
Faka G
  zondag 24 juli 2016 @ 10:47:44 #55
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_163970079
Eindelijk eens wat pics gemaakt. Mijn Masa:





En een familie foto, met nieuwste aanwinst (Uniqlo):
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_163970312
Nice!
Die masa fade een beetje als een apc
Faka G
pi_164452894
Iemand die een adresje heeft die een broek fatsoenlijk kan taperen?
Wil mijn pbj xx011 laten taperen leg opening is me iets te wijd.

Mr handy denim doet het iig helemaal niet en ik heb contact gehad met jeanspaleis en die doen het aan de selvedge kant waardoor de selvedge rand enorm wijd wordt.

Dus als iemand een goed adres heeft hoor ik het graag.
pi_164457417
Ik heb het toen bij tdn laten doen toen ze het nog uitbesteedde aan die Turkse kleermaker aan de hoek van hun straat. Die zouden het nu dus alle twee moeten kunnen.
Faka G
pi_164472477
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:31 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb het toen bij tdn laten doen toen ze het nog uitbesteedde aan die Turkse kleermaker aan de hoek van hun straat. Die zouden het nu dus alle twee moeten kunnen.
Oke tnx ga ik daar even informeren.
Weet je nog wat de kosten destijds waren?
pi_164481538
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 20:03 schreef rickstarr het volgende:

[..]

Oke tnx ga ik daar even informeren.
Weet je nog wat de kosten destijds waren?
Was niet zo duur volgens mij maar weet de precieze prijs niet meer. Is denk ik al 3-4 jaar geleden :+
Faka G
pi_164552014
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_164596206
Middelste button is er laatst afgebroken :') Dacht dat het wel kon nu om gewoon wat minder voorzichtig met de knopen te doen maar niet dus.

Afijn, nu zit er een hele stoere "The Baby Jeans" knoop op voor 2 euro bij de turk :P
pi_164638246
Na een lange tijd twijfelen heb ik besloten om toch eens een dry denim te kopen. Nu wil ik dus gaan voor een sanforized omdat dit een wat veiligere keuze is. Ik zit momenteel te kijken naar een Nudie Jeans of A.P.C.
Over het algemeen heb ik de maat W31/L32 en draag ik slim fit of tapered. Wat zouden jullie dan adviseren? TTS? En moet ik nog goed letten op ''mid waist rise'' etc. want dit heb ik eigenlijk nog nooit in mijn leven gedaan en heb er dus weinig verstand van.
En hoe zit het wat betreft afgeven? Ik zorg best goed voor mijn sneakers en wil eigenlijk liever geen vlekken er op krijgen. :'(

Ik zag een paar pagina's terug de volgende link:
http://www.keithtio.com/pure-blue-japan-xx-011/
Deze vind ik dus heel tof geworden, alleen valt die iets buiten mijn prijscategorie. :P

Ik las in een guide dat 12-16 oz het fijnste is. Zijn jullie het daar mee eens?
Alle tips zijn welkom. :)
pi_164642067
Denimio is een site met veel aanbod van Japanse merken die hier veel duurder zijn. Zo scheelt het bijna niet meer met bv een merk van apc.
Al is apc ook een prima merk om mee te starten.
Het ligt een beetje aan de denim of je moet up/downsizen of tts moet gaan.
Als ik jou was zou ik naar een winkel gaan waar ze apc verkopen en even passen. Moet in eerste instantie iets strak in de waist zitten en dat loop je dan uit.
In het begin blijft het een tijdje afgeven maar tegen de tijd van de eerste soak of was is dit altijd wel afgelopen. Tijdje beaters dragen dus :+
Faka G
pi_164647254
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:34 schreef Atta-boy het volgende:
Denimio is een site met veel aanbod van Japanse merken die hier veel duurder zijn. Zo scheelt het bijna niet meer met bv een merk van apc.
Al is apc ook een prima merk om mee te starten.
Het ligt een beetje aan de denim of je moet up/downsizen of tts moet gaan.
Als ik jou was zou ik naar een winkel gaan waar ze apc verkopen en even passen. Moet in eerste instantie iets strak in de waist zitten en dat loop je dan uit.
In het begin blijft het een tijdje afgeven maar tegen de tijd van de eerste soak of was is dit altijd wel afgelopen. Tijdje beaters dragen dus :+
Je zegt dat het aan de denim ligt, bedoel je dan een bepaald merk of letterlijk een model van een merk? Ik zou ze graag passen maar volgensmij is er geen winkel die ze verkopen in mijn buurt.
Beaters... tja, ik heb wel een paar beaters maar dat zijn eigenlijk meer mijn festivalschoenen en die zien er zo slecht uit dat ik ze in het dagelijkse leven niet echt meer draag. :P

Ik lees dat de meeste mensen 1 of 2 waistmaten downsizen bij apc? Ik wil echter ook weer niet al te strak dus ik weet niet of ik dan 1 of 2 moet pakken. Ook wordt er maar een maat aangegeven? Bijvoorbeeld 31, hoe weet ik dan welke ik moet pakken?
Zou je bij Nudie ook moeten downsizen?
pi_164647791
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef KutMug het volgende:

[..]

Je zegt dat het aan de denim ligt, bedoel je dan een bepaald merk of letterlijk een model van een merk? Ik zou ze graag passen maar volgensmij is er geen winkel die ze verkopen in mijn buurt.
Beaters... tja, ik heb wel een paar beaters maar dat zijn eigenlijk meer mijn festivalschoenen en die zien er zo slecht uit dat ik ze in het dagelijkse leven niet echt meer draag. :P

Ik lees dat de meeste mensen 1 of 2 waistmaten downsizen bij apc? Ik wil echter ook weer niet al te strak dus ik weet niet of ik dan 1 of 2 moet pakken. Ook wordt er maar een maat aangegeven? Bijvoorbeeld 31, hoe weet ik dan welke ik moet pakken?
Zou je bij Nudie ook moeten downsizen?
Hangt van zoveel factoren af..

Als je regelmatig legday hebt pas je al niet in skinny jeans en de meeste slim fits. Downsizen ligt aan het model zelf, maar zorg dat ie strak in de waist zit en niet te strak op je bovenbeen, voldoende bewegingsvrijheid dus.

Denim bleed verschilt ook per broek. Draag zwarte schoenen dan zie je het niet.
pi_164671936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef KutMug het volgende:

[..]

Je zegt dat het aan de denim ligt, bedoel je dan een bepaald merk of letterlijk een model van een merk? Ik zou ze graag passen maar volgensmij is er geen winkel die ze verkopen in mijn buurt.
Beaters... tja, ik heb wel een paar beaters maar dat zijn eigenlijk meer mijn festivalschoenen en die zien er zo slecht uit dat ik ze in het dagelijkse leven niet echt meer draag. :P

Ik lees dat de meeste mensen 1 of 2 waistmaten downsizen bij apc? Ik wil echter ook weer niet al te strak dus ik weet niet of ik dan 1 of 2 moet pakken. Ook wordt er maar een maat aangegeven? Bijvoorbeeld 31, hoe weet ik dan welke ik moet pakken?
Zou je bij Nudie ook moeten downsizen?
Apc heeft de fabric wat verandert en nu stretched het wat minder. Dus zou hem zo kopen dat ie ietsje strak zit. En wat bredebroeder zegt bij je buik alleen en bij je dijen niet want dat stretched niet.
Makkelijkste is een goed zittende broek van jezelf opmeten en die vergelijken met de measurements van een sizechart van apc of bv nudie.
Bij nudie hoef je naar mijn weten niet te downsizen.
Faka G
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:07:46 #68
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_164674617
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:11 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Apc heeft de fabric wat verandert en nu stretched het wat minder. Dus zou hem zo kopen dat ie ietsje strak zit. En wat bredebroeder zegt bij je buik alleen en bij je dijen niet want dat stretched niet.
Makkelijkste is een goed zittende broek van jezelf opmeten en die vergelijken met de measurements van een sizechart van apc of bv nudie.
Bij nudie hoef je naar mijn weten niet te downsizen.
Nudie is -1, hij moet aardig snug zitten bij aanschaf
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_164675094
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:09 schreef KutMug het volgende:

[..]

Je zegt dat het aan de denim ligt, bedoel je dan een bepaald merk of letterlijk een model van een merk? Ik zou ze graag passen maar volgensmij is er geen winkel die ze verkopen in mijn buurt.
Beaters... tja, ik heb wel een paar beaters maar dat zijn eigenlijk meer mijn festivalschoenen en die zien er zo slecht uit dat ik ze in het dagelijkse leven niet echt meer draag. :P

Ik lees dat de meeste mensen 1 of 2 waistmaten downsizen bij apc? Ik wil echter ook weer niet al te strak dus ik weet niet of ik dan 1 of 2 moet pakken. Ook wordt er maar een maat aangegeven? Bijvoorbeeld 31, hoe weet ik dan welke ik moet pakken?
Zou je bij Nudie ook moeten downsizen?
Hou er rekening mee dat broeken over het algemeen uitlopen en weer krimpen bij het wassen. Als je een broek dus niet al te vaak wast kan je hem beter kopen zodat hij iets aan de strakke kant is, zodat hij niet na een paar dagen te wijd wordt.
pi_164698079
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 11:07 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nudie is -1, hij moet aardig snug zitten bij aanschaf
Het is dat je het zelf zegt, no selvedge altijd -1 :+
Faka G
pi_164728381
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 10:47 schreef CklokC het volgende:
Eindelijk eens wat pics gemaakt. Mijn Masa:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En een familie foto, met nieuwste aanwinst (Uniqlo):
[ afbeelding ]
Nice man die Masa :D blijven dragen man ^O^

-----

Warpweftco heeft ook nu 2 nieuw denim, 1 is al uitgebracht andere komt over 2 maanden.
Sp09 en Sp10 O+
http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5773

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Ilegali op 21-08-2016 11:32:49 ]
We fear that which we cannot see
  zondag 21 augustus 2016 @ 15:33:00 #72
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_164734620
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 10:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Nice man die Masa :D blijven dragen man ^O^

-----

Warpweftco heeft ook nu 2 nieuw denim, 1 is al uitgebracht andere komt over 2 maanden.
Sp09 en Sp10 O+
http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=5773
Dank, ga ik zeker doen. Deze week iets regelen voor de crotchrip en dan weer aan. :)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_165303702
Nu de stopfunctie aan het verkennen van de Bernina, op wat oude meuk jeans die ik nog had liggen met crotch rip gaten (voornamelijk vanwege gare fietszadels). Werkt best aardig :D

Before:



After:



[ Bericht 20% gewijzigd door Ener-G op 13-09-2016 22:27:39 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 17:10:12 #74
346064 Sandos
Hello, and welcome to Jazzclub
pi_165752674
Vrinden. Ik heb een N&F super skinny guy te koop omdat ik mezelf slanker inschatte dan daadwerkelijk bleek.

http://link.marktplaats.nl/m1094053056

(ik meen dat ik hier en daar een verkooppost zag, mocht dit niet toegestaan zijn in dit topic hoor ik het graag)
pi_165781401
Verkeerde broek besteld bij apc :'). Blijkt een indigo wash te zijn. Wel lekkere broek tho
pi_165810428
Warehouse sale bij SelfEdge, geloof ook free shipping. Veel mooi spul, oa Flat Head, Sugar Cane en Iron Heart.

http://www.selfedge.com/i(...)&limit=100&limit=100
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 16:52:48 #77
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_165833516
Zo ben ook maar weer eens aan een dry denim begonnen. Heb donderdag een Nudie Dry paper selvage gekocht. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat faden. Vind de jeans nu al super mooi.
pi_165869344
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:35 schreef Ener-G het volgende:
Nu de stopfunctie aan het verkennen van de Bernina, op wat oude meuk jeans die ik nog had liggen met crotch rip gaten (voornamelijk vanwege gare fietszadels). Werkt best aardig :D

Before:

[ afbeelding ]

After:

[ afbeelding ]
netjes gedaan :)
We fear that which we cannot see
pi_165869382
Update:

Foto's zijn gemaakt op dezelfde dag alleen in verschillende kamers.
Met roodachtige onderkant is met lichtinval door het raam. De andere is achter een bank waar bijna geen lichtinval is door het raam.









:*
We fear that which we cannot see
pi_165869494
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

netjes gedaan :)
Thx, die stopfunctie is geniaal! Eerste lijn die je zet is om de lengte te bepalen, en na het omkeren hoef je alleen op het gaspedaal en het ding doet de rest :D

Wel goed opletten dat de stof goed recht ligt en niet opgerekt, en soms is het even lastig om te bepalen in welke richting de lijnen moeten.

Goeie fades btw, al gesubmit bij Heddels?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_165874202
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:29 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Thx, die stopfunctie is geniaal! Eerste lijn die je zet is om de lengte te bepalen, en na het omkeren hoef je alleen op het gaspedaal en het ding doet de rest :D

Wel goed opletten dat de stof goed recht ligt en niet opgerekt, en soms is het even lastig om te bepalen in welke richting de lijnen moeten.

Goeie fades btw, al gesubmit bij Heddels?
Dat is een handige naaimachine, ik moet op de mijne oldskool naaien heen en weer en irritante knop ingedrukt houden als men terug wilt. Tenzij ik heen ga en terug trekt met mijn handen :D

Hahaha nee niet gesubmit bij Heddels, sowieso nog tot april te gaan voor de contest ;)
We fear that which we cannot see
pi_165875508
Zo win ik nooit Ali :'(
Faka G
pi_165875570
Dit is mijn 25oz oldblue
Niet al te best licht op de meeste foto's, irl is ie op veel plekken wel wat lichter geloof ik.








[ Bericht 42% gewijzigd door Atta-boy op 10-10-2016 17:29:05 ]
Faka G
pi_165893032
Wie had gedacht dat je voor 20,- jeans met een fatsoenlijke pasvorm kon vinden
pi_165898242
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 13:25 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie had gedacht dat je voor 20,- jeans met een fatsoenlijke pasvorm kon vinden
Wat heb je gekocht?
Faka G
pi_165899111
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:20 schreef Atta-boy het volgende:
Zo win ik nooit Ali :'(
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:23 schreef Atta-boy het volgende:
Dit is mijn 25oz oldblue
Niet al te best licht op de meeste foto's, irl is ie op veel plekken wel wat lichter geloof ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha :) rock ze hard dan komt het goed
We fear that which we cannot see
  woensdag 12 oktober 2016 @ 20:36:53 #87
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_165919076
Gaat de goede kant op ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 20:39:07 #88
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_165919116
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Update:

Foto's zijn gemaakt op dezelfde dag alleen in verschillende kamers.
Met roodachtige onderkant is met lichtinval door het raam. De andere is achter een bank waar bijna geen lichtinval is door het raam.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

:*
Damn, doodziek. Hoelang wear?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_165926370
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 20:39 schreef CklokC het volgende:

[..]

Damn, doodziek. Hoelang wear?
Sinds april 2015, maar ook in de warmere 25+ dagen niet gedragen. Heb niet echt bijgehouden hoeveel wear in dagen ;)
We fear that which we cannot see
pi_166075638
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:15 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht?
Pull & Bear slimfit met een nette blauwe wassing. Kwam erachter dat ik alleen maar zwarte/grijze denim draag, had toch wel wat blauws nodig :')
pi_166076063
Nudie TFDS 34/32. Waist is uiteraard wat uitgelopen.

reden: te groot geworden

Gratis voor de liefhebber. Verzendkosten zijn voor de koper OF op te halen in Utrecht



pi_166342685
In Berlijn deze Stevenson 340 Calistoga opgepikt. Kende het merk niet maar mooie broek met toffe details.

  dinsdag 1 november 2016 @ 15:12:45 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_166347193
netjes. Sanforized of nie?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_166626646
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 15:12 schreef One_conundrum het volgende:
netjes. Sanforized of nie?
Ja, wel echt een fijne broek. Zou redelijk snel moeten gaan faden.
  dinsdag 15 november 2016 @ 20:34:05 #95
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_166678308
Ziet er puik uit Pauller.

Goed updates ook trouwens. Lurk wel al een tijdje mee, maar niets noemenswaardigs bij te dragen momenteel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_166939005
Wellicht mensen met interesse in instap raw denim?

Ik pas hem niet meer :')

V&A / [TK] Unbranded 221 RAW Denim.

Stap denk ik maar over op stretch denim, bevalt tot nu toe erg goed en geen gezeik met te grote thighs :P
pi_167492723
Niet helemaal een jeans vraag maar wel gerelateerd. Weet iemand waar je red wing veters kan kopen?
Weet natuurlijk wel de shop en webshop van de winkel in Amsterdam maar die rekenen 6,95 verzendkosten. Dat is wel wat veel voor veters van 4,95.
En Amsterdam is niet naast de deur voor mij.
Iemand een betere site?
pi_167501578
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:32 schreef Stansfield het volgende:
Niet helemaal een jeans vraag maar wel gerelateerd. Weet iemand waar je red wing veters kan kopen?
Weet natuurlijk wel de shop en webshop van de winkel in Amsterdam maar die rekenen 6,95 verzendkosten. Dat is wel wat veel voor veters van 4,95.
En Amsterdam is niet naast de deur voor mij.
Iemand een betere site?
Misschien bij caliroot/cultizm of die schoenmaker uit delft
http://www.wijsmanschoenherstellers.nl/en/red-wing-repair
We fear that which we cannot see
pi_167501840
De meeste winkels die red wing verkopen hebben ook veters volgens mij. Heb ze zelf een keer bij daily rush gehaald.
Faka G
pi_167559914
Opgelost via de redwing store in amsterdam. Wordt het via de post verzonden voor niks. Top service.
pi_167645053
We fear that which we cannot see
pi_168064028
Bitches, de beste wensen voor 2017 nog hé *O* *O* *O* *O*

Beetje leven in dit topic blazen ~O>

Ik heb krap 2 jaar maar gering denim gedragen, nieuw werk waarbij spijkerbroek niet werd geaccepteerd. Maar er kan veel veranderen, MSc gehaald, post-academische in-service traject gestart een paar maanden terug waarbij ik me niet verplicht hoef te scheren en zelf mag bepalen hoe ik erbij loop (8>

Met veel plezier loop ik nu 3/5 dagen in mijn Atelier La Durance (R.I.P.) Prescott, die ik, voor diegene die er toen al bij waren, heb laten taperen bij de lokale Turk, met gedeeltelijk succes. De taper is gelukt, maar de selvedge strip niet behouden, blijkbaar toch een te grote taalbarrière -O-
Dat is overigens niet de reden voor een nieuwe dry, maar meer omdat dit mijn 5e ALD (R.I.P.) is en ik zeker weet dat ik deze over een paar jaar nog wel weer oppak.

Atta en Ali hebben mij gesteund in de zoektocht en na wat leuke merken bekeken te hebben, Tanuki, Japan Blue, Oni, PBJ, Momo's, heb ik contact gezocht met Herman van WarpWeftCo en die had nog wat moois liggen. De fit van de SP-02 die ik in 2013 heb gekocht was perfect voor mij en de nieuwe SP-11 is nagenoeg hetzelfde, met een kleinere leg opening en hij is unsanforized. Erg blij mee en ben benieuwd hoe dit gaat voelen, lang geleden dat ik mezelf heb getrakteerd en moet zeggen, kan niet wachten om weer blauwe ballen te krijgen :+

Momenteel onderweg naar mij:





En bovenal: hoe gaat het met iedereen, nog veel oude bekenden hier?
@M1stral, ben dus heel erg benieuwd hoe jouw PBJ 007 is geworden man O+
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_168064735
Als je blauwe ballen krijgt van je broek moet je een onderbroek aan gaan trekken t_fuff :+
Ik draag nog steeds dagelijks mijn 25oz oldblue die het verrassend lang zonder repairs vol houd. Nu dik anderhalf jaar wear zonder iets te moeten repareren.
Moet ook zeggen dat ik er ook zin in heb om mijn smallere broeken weer aan te gaan doen na dwc omdat dat eigenlijk beter past bij veel kleding die ik de laatste tijd gekocht heb
Faka G
  woensdag 11 januari 2017 @ 22:55:16 #104
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168065230
Draag tegenwoordig non selvage dus ik mag niet meer posten :P en heb tegenwoordig 3 tot 4 dagen in de week kantoor dienst. Dus dan faden mijn Nudie's niet zo hard

Somet 003 is gedegradeerd tot werkbroek en die gaat aardig :o

Maar ben vooral benieuwd naar de fitpics en foto's van de nieuwe aanwinsten en gefade broeken van iedereen onderhand.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_168069195
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2017 22:55 schreef bokkepoot het volgende:
Draag tegenwoordig non selvage dus ik mag niet meer posten :P en heb tegenwoordig 3 tot 4 dagen in de week kantoor dienst. Dus dan faden mijn Nudie's niet zo hard

Somet 003 is gedegradeerd tot werkbroek en die gaat aardig :o

Maar ben vooral benieuwd naar de fitpics en foto's van de nieuwe aanwinsten en gefade broeken van iedereen onderhand.
Ik zal binnenkort hemp fotos maken, dat is met aardig wat repairs. Mijn naald is ook afgebroken van de week :D Ik zag ook dat het gaatje niet goed gerepareerd was dus er is weer een stukje been zichtbaar :{
Nog paar maanden te gaan in DWC en dan ga ik op zoek naar wat nieuws, gewone redcloud gebruik ik voor stage en was ik na 4x, oldblue23pz heeft te lage rise niet altijd fijn dus draag ik soms. Sage moet ook nog gerepareerd worden ;(
We fear that which we cannot see
  donderdag 12 januari 2017 @ 16:03:05 #106
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_168078856
Mooie aanwinst T_Fuff.

Bij mij nog steeds hetzelfde aan raws (zie p3 van dit topic). De Masa heeft een crotchrepair gehad bij de lokale turk en heb ik veel aan. In de Uniqlo komt wat leven, inmiddels 1x gewassen. Echt een leuke aankoop dat voor dat geld. :7
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_168082567
Uniqlo is sowieso altijd de beste aankoop voor het geld :7 :7 :7
Faka G
  donderdag 12 januari 2017 @ 19:01:17 #108
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168083659
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 08:05 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ik zal binnenkort hemp fotos maken, dat is met aardig wat repairs. Mijn naald is ook afgebroken van de week :D
:o Door de dikte van de ozzies ?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:03 schreef YourCaptor het volgende:

Bij mij nog steeds hetzelfde aan raws (zie p3 van dit topic). De Masa heeft een crotchrepair gehad bij de lokale turk en heb ik veel aan. In de Uniqlo komt wat leven, inmiddels 1x gewassen. Echt een leuke aankoop dat voor dat geld. :7
Haha die masa heb ik ook nog steeds liggen... :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_168084803
Ik ook :+
Faka G
pi_168085290
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:o Door de dikte van de ozzies ?

[..]

Haha die masa heb ik ook nog steeds liggen... :D
Hehe misschien wel, maar ook door het te snel heen en weer halen. Ik moet gewoon een denimnaald halen :D
We fear that which we cannot see
  donderdag 12 januari 2017 @ 20:40:23 #111
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_168086345
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:o Door de dikte van de ozzies ?

[..]

Haha die masa heb ik ook nog steeds liggen... :D
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ook :+
En dragen jullie die nog?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_168086453
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

:o Door de dikte van de ozzies ?

[..]

Haha die masa heb ik ook nog steeds liggen... :D
De FOK! Masa van Bob toen :+

Briljant _O_

@Bok, werk je niet zoveel meer in de buitenlucht, ik kan me herinneren dat jij die denim altijd in monstertempo kapot had :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 12 januari 2017 @ 20:55:53 #113
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168086910
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

[..]

En dragen jullie die nog?
Heb hem net weer tevoorschijn getrokken en draag hem net :+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:43 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

De FOK! Masa van Bob toen :+

Briljant _O_

@Bok, werk je niet zoveel meer in de buitenlucht, ik kan me herinneren dat jij die denim altijd in monstertempo kapot had :*
Nee helaas niet meer, ben afgestudeerd en werk tegenwoordig in een bedrijf waar ze veel harsen verwerken.Dus mag een paar dagen per week in de werkplaats mijn spijkerbroeken onder mijn labjas volsmeren. Mijn Nudie masa heeft zo al wat nare vlekken te pakken gehad, is opzich ook wel leuk om te zien :P

Maar dat slopen kwam gewoon door in de zomer gewoon door te werken in de buitenlucht, dan trok je de broeken gewoon kapot door de zweet en het vele lopen.

Laaste aankoop is trouwens deze

Leuk voor concerten en festivalletjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door bokkepoot op 12-01-2017 21:03:13 ]
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_168087296
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Heb hem net weer tevoorschijn getrokken en draag hem net :+

[..]

Nee helaas niet meer, ben afgestudeerd en werk tegenwoordig in een bedrijf waar ze veel harsen verwerken.Dus mag een paar dagen per week in de werkplaats mijn spijkerbroeken onder mijn labjas volsmeren. Mijn Nudie masa heeft zo al wat nare vlekken te pakken gehad, is opzich ook wel leuk om te zien :P

Maar dat slopen kwam gewoon door in de zomer gewoon door te werken in de buitenlucht, dan trok je de broeken gewoon kapot door de zweet en het vele lopen.

Laaste aankoop is trouwens deze
[ afbeelding ]
Leuk voor concerten en festivalletjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd nog :)

Hoe bevalt het als kantoorpik? Ik merk dat je echt gewoon regelmatig in de benen moet. Gelukkig is bij ons de ruimte enigszins beperkt en heb ik veel afspraken op andere verdiepingen waardoor ik nog wat meters kan maken.
Als fysio was het werken wat beter, voor je gezondheid, en voor je denim (of juist niet?)

Mooi kleurtje op die Nudie !
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 12 januari 2017 @ 21:15:43 #115
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168087716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog :)

Hoe bevalt het als kantoorpik? Ik merk dat je echt gewoon regelmatig in de benen moet. Gelukkig is bij ons de ruimte enigszins beperkt en heb ik veel afspraken op andere verdiepingen waardoor ik nog wat meters kan maken.
Als fysio was het werken wat beter, voor je gezondheid, en voor je denim (of juist niet?)

Mooi kleurtje op die Nudie !
Ja dankjewel! Heb gelukkig een vrij actieve functie gekregen. Er zit ook een stuk R&D bij dus afentoe moeten de handjes uit de mouwen. Moest wel wennen aan het hoge niveau koffie drinken (elk halfuur een bakje en dat 9 uur lang. Dus ben maar overgestapt op water e.d.

Wat mij betreft wel weer tijd voor meet, even een biertje pakken en de denim van iedereen bewonderen :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_168089818
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Heb hem net weer tevoorschijn getrokken en draag hem net :+

[..]

Nee helaas niet meer, ben afgestudeerd en werk tegenwoordig in een bedrijf waar ze veel harsen verwerken.Dus mag een paar dagen per week in de werkplaats mijn spijkerbroeken onder mijn labjas volsmeren. Mijn Nudie masa heeft zo al wat nare vlekken te pakken gehad, is opzich ook wel leuk om te zien :P

Maar dat slopen kwam gewoon door in de zomer gewoon door te werken in de buitenlucht, dan trok je de broeken gewoon kapot door de zweet en het vele lopen.

Laaste aankoop is trouwens deze
[ afbeelding ]
Leuk voor concerten en festivalletjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die stiekem wel nice zo op de foto. Ben alleen bang dat ie irl qua fabric enzo een beetje tegen valt ivm andere broeken zoals met veel nudies :'(
Faka G
pi_168092168
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2017 21:15 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ja dankjewel! Heb gelukkig een vrij actieve functie gekregen. Er zit ook een stuk R&D bij dus afentoe moeten de handjes uit de mouwen. Moest wel wennen aan het hoge niveau koffie drinken (elk halfuur een bakje en dat 9 uur lang. Dus ben maar overgestapt op water e.d.

Wat mij betreft wel weer tijd voor meet, even een biertje pakken en de denim van iedereen bewonderen :)
Ah kijk dat scheelt. En heel herkenbaar dat koffie verhaal, same here. Zit nu op 3 bakkies per dag.

En meeten lijkt me een goed plan. Rond de zomermaanden doen? Kijken wie die hard is en niet in shorts komt :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_168245332
Progress update van mijn Okayama Spirit die ik een jaar geleden overkocht van een forumlid hier. Ongeveer 180 dagen gedragen, 1 soak en 1 wash.

Front


Back


Heb momenteel mijn oog laten vallen op een Oni 666ZR 20oz secret denim. Iemand hier ervaring mee? Ben bang dat het mss wat teveel lijkt op de fabric van mijn Okayama Spirit.

Overigens heb ik voor de liefhebber nog een Levi 501 STF Rigid Selvedge liggen. Ongedragen, enkel gesoakt. Is te groot voor mij en heb hem gekocht in een outlet, waardoor die niet meer terug kon. Maat 32/32. Bij interesse kan in de boel wel even opmeten. Prijs; tientjes werk, komen we wel uit.

Foto;
pi_168246863
Waar heb je die okayama vandaan? Ziet er leuk uit
pi_168247168
Overgekocht van infp2009. Weet niet waar hij hem gekocht heeft.
Ja fijne broek, fades komen alleen niet zo snel.
pi_168249645
Ik zou deze nog even dragen voordat je een nieuwe gaat halen. Hij begint net cool te worden :)
Faka G
pi_168254944
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 15:38 schreef DubbelB2 het volgende:
Progress update van mijn Okayama Spirit die ik een jaar geleden overkocht van een forumlid hier. Ongeveer 180 dagen gedragen, 1 soak en 1 wash.

Front
[ afbeelding ]

Back
[ afbeelding ]

Heb momenteel mijn oog laten vallen op een Oni 666ZR 20oz secret denim. Iemand hier ervaring mee? Ben bang dat het mss wat teveel lijkt op de fabric van mijn Okayama Spirit.

Overigens heb ik voor de liefhebber nog een Levi 501 STF Rigid Selvedge liggen. Ongedragen, enkel gesoakt. Is te groot voor mij en heb hem gekocht in een outlet, waardoor die niet meer terug kon. Maat 32/32. Bij interesse kan in de boel wel even opmeten. Prijs; tientjes werk, komen we wel uit.

Foto;
[ afbeelding ]
Blijven dragen, minimaal 1 jaar :D Kan echt heel vet worden.
We fear that which we cannot see
pi_168261856
Vooruit dan :)

Dan gaat de Oni even op de wishlist.
  donderdag 19 januari 2017 @ 13:39:24 #124
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168266981
Maar eens mijn vraag stellen hier.

Ben best wel iemand met een voorliefde voor mooie kleding en ben eigenlijk op zoek naar wat tips qua merken voor mooie/goede selvedge denim. Ben helaas meer thuis in de "designer" jeans, dus bij gebrek aan kennis kom ik bij jullie uit. Zelf heb ik een voorkeurvoor slim fit en een wat zwaardere stof.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  donderdag 19 januari 2017 @ 18:53:09 #125
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_168273534
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:52 schreef DubbelB2 het volgende:
Vooruit dan :)

Dan gaat de Oni even op de wishlist.
Zeker blijven dragen, die gaat echt de goede kant op. Erg nice!
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_168279898
Tanuki is op zich wel nice als je nog een moderne fit wil maar wel goede denim en goede details.
Faka G
pi_168315809
Net als T_fuff ben ik terug van weggeweest :D Morgen ga ik een nieuwe 501 STF kopen aangezien deze selvedge maar 130 euro zijn en blijkbaar gewoon in de stad te kopen zijn *O*
  zaterdag 28 januari 2017 @ 20:26:21 #128
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168499990
Zand,olie,broek en wasmachine



Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_168503987
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 08:14 schreef tweemeter het volgende:
Net als T_fuff ben ik terug van weggeweest :D Morgen ga ik een nieuwe 501 STF kopen aangezien deze selvedge maar 130 euro zijn en blijkbaar gewoon in de stad te kopen zijn *O*
Welcome back, heb je nog pics?

quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 20:26 schreef bokkepoot het volgende:
Zand,olie,broek en wasmachine

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Zo kennen wij jou bok :D

Ik probeer morgen nog wat foto's te maken ;) T_Fuff en atta-boy hebben wel pics gezien van mijn redcloudhemp 8-)
We fear that which we cannot see
pi_168508029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 08:14 schreef tweemeter het volgende:
Net als T_fuff ben ik terug van weggeweest :D Morgen ga ik een nieuwe 501 STF kopen aangezien deze selvedge maar 130 euro zijn en blijkbaar gewoon in de stad te kopen zijn *O*
Ah yeah _O_

Ik moet nog even post-soak pics maken. Maar die Warpweftco SP-11 is awesome!

En voor dry merken, ga naar Tenue DeNimes in Amsterdam en leef je uit. Er ligt daar genoeg spul en mensen die je wat achtergrond info kunnen geven. Tellason, Big John, APC, Momotaro, PBJ, het ligt er (volgens mij) nog steeds allemaal!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_168525157
Of ga naar denoism :7 nu 3 halen 1 betalen
Faka G
  zondag 29 januari 2017 @ 19:36:38 #132
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_168525532
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 20:26 schreef bokkepoot het volgende:
Zand,olie,broek en wasmachine

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Hahaha damn >:)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_168533409
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 20:26 schreef bokkepoot het volgende:
Zand,olie,broek en wasmachine

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Die ziet er uit alsof ie klaar voor de wasmachine is :+
Mijn oldblue co haal ik er net uit. Ding is na bijna anderhalf jaar nog steeds super stijf als ie uit de wasmachine komt
Faka G
pi_168574238
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 20:26 schreef bokkepoot het volgende:
Zand,olie,broek en wasmachine

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Alsof de tijd heeft stilgestaan, kenmerkende foto Bok :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_169153747


Hij leeft nog ;)
pi_169164302
Nog maar net :+ heb je pics hoe die nu is?
Ps sexy af1's
Faka G
  maandag 27 februari 2017 @ 17:28:17 #137
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_169180762
Hahaha nice
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  maandag 27 februari 2017 @ 20:06:29 #138
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_169184762
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 14:31 schreef MartiniNL het volgende:
[ afbeelding ]

Hij leeft nog ;)
_O_ Nice :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 3 maart 2017 @ 14:10:08 #139
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_169263324
Nice. Ik zou eigenlijk ook weer eens updates moeten posten :$
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 4 maart 2017 @ 15:43:47 #140
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_169284595
Doe het
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_169301648
Als ik er opnieuw 2 jaar in mijn oldblue op heb zitten ga ik denk ik een stuk minder raw denim dragen.
Wil wel wat ik nog heb liggen dragen maar ga dan een stuk meer rouleren
Faka G
pi_169410196
Ik heb jullie jeanskenners nodig!

Waar loop ik tegen aan? Dat de mannenbroeken tegenwoordig ook veelal stretch hebben. Op zich niks mis mee, er is blijkbaar markt voor, maar zelf ben ik er niet zo kapot van.

Ik draag vooral nette spijkerbroek voor zakelijk casual gebruik. In principe heb ik voldoende aan een nette blauwe, grijze en donkere broek. En dat dus zonder stretch of in ieder geval minimaal.

Mijn criteria:
- geen/weinig stretch
- 'zakelijk uitstraling'
- tapered fit (dus wat smaller richting de enkels) - ik kan skinny niet hebben :p
- prijs tussen 80 - 100 euro

Kunnen jullie mij helpen? Ik heb weinig verstand van broeken in de zin van wat merken aanbieden etc. Danku! :)
pi_169435132
Iemand die voor mij kan bevestigen dat dit inderdaad dry denim betreft? De omschrijving maakt het onduidelijk door te spreken over "Non-stretch denim van middelzware kwaliteit in speciale wassing". Als het goed is moet er juist helemaal geen wassing zijn, dus ik twijfel nu. De STF lijn is daarentegen wel weer hun dry lijn, dus ik ben er niet zeker van.

Verder, hoeveel maten groter zou ik ongeveer moeten nemen dan? Draag doorgaans een 31W of 32W. Qua lengte zit ik bij normale jeans ook op 32, maar een maatje groter hierbij vanwege de selvedge zou wel mooi zijn denk ik. Zou W32L34 dan een prima optie zijn?

http://www.levi.com/NL/nl_NL/mens-jeans/p/005011931

[ Bericht 2% gewijzigd door Trinitrobenzeen op 11-03-2017 16:39:05 ]
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_169435399
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:32 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand die voor mij kan bevestigen dat dit inderdaad dry denim betreft? De omschrijving maakt het onduidelijk door te spreken over "Non-stretch denim van middelzware kwaliteit in speciale wassing". Als het goed is moet er juist helemaal geen wassing zijn, dus ik twijfel nu. De STF lijn is daarentegen wel weer hun dry lijn, dus ik ben er niet zeker van.

Verder, hoeveel maten groter zou ik ongeveer moeten nemen dan? Draag doorgaans een 31W of 32W. Qua lengte zit ik bij normale jeans ook op 32, maar een maatje groter hierbij vanwege de selvedge zou wel mooi zijn denk ik. Zou W32L34 dan een prima optie zijn?

http://www.levi.com/NL/nl_NL/mens-jeans/p/005011931
Die 501 STF is gewoon dry denim, dat is waar je link ook naar toe leidt. Ik zou een W31 met L35 nemen bij een STF als die 31 je true waist is. Even half uurtje in bad of soaken en je hebt shrink er wel uit, altijd goud met die 501 hoor.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_169435497
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:46 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Die 501 STF is gewoon dry denim, dat is waar je link ook naar toe leidt. Ik zou een W31 met L35 nemen bij een STF als die 31 je true waist is. Even half uurtje in bad of soaken en je hebt shrink er wel uit, altijd goud met die 501 hoor.
Bedankt. Ik twijfel wel erg, aangezien ik op de engelse productpagina veel gemixde reviews lees waaronder klachten dat ie rondom in de waist niet shrinked en dun is/niet goed fade... Moeilijk.

Hier las ik het o.a.
http://www.levi.com/GB/en_GB/mens-jeans/p/005011931
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_169435591
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Bedankt. Ik twijfel wel erg, aangezien ik op de engelse productpagina veel gemixde reviews lees waaronder klachten dat ie rondom in de waist niet shrinked en dun is/niet goed fade... Moeilijk.

Hier las ik het o.a.
http://www.levi.com/GB/en_GB/mens-jeans/p/005011931
Koop via ebay is goedkoper, neem true to waist :)
We fear that which we cannot see
pi_169435647
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:55 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Koop via ebay is goedkoper, neem true to waist :)
Bedankt voor de tip. Krijg je dan geen gedoe bij de douane als je uit de VS haalt? Ik zie dat de meeste broekjes daar namelijk vandaan komen.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_169435773
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Krijg je dan geen gedoe bij de douane als je uit de VS haalt? Ik zie dat de meeste broekjes daar namelijk vandaan komen.
Dat kan idd, vraag of ze een minder bedrag willen opschrijven ;) Je kan het ergens uitrekenen hoeveel je extra moet betalen.
We fear that which we cannot see
pi_169492449
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 16:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Krijg je dan geen gedoe bij de douane als je uit de VS haalt? Ik zie dat de meeste broekjes daar namelijk vandaan komen.
Zal wel meevallen. Soms moet je betalen en soms niet. Volgens mij ben je met invoerbelasting nog steeds goedkoper uit toch?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 6 april 2017 @ 12:50:48 #150
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170039532
Als het spam is moeten jullie het maar weghalen, maar wilde het even hier delen.

Acne Studios heeft dus hun denim lijn gereboot. 3 fits voor vrouwen en mannen, baggy-straight-slim and valt nu onder de naam Blå Konst.
Naast de vernieuwde jeans en jassen is er ook een hele nieuwe RTW-lijn bijgekomen, eerste seizoen is geïnspireerd op workwear.

Qua kleuren/wassingen zijn ze terug gegaan naar de basis, zwart/indigo/wit en de wassingen zijn zo reëel mogelijk gemaakt.

Het is vanaf vandaag te verkrijgen op http://www.acnestudios.com/nl/en/bla-konst/ en Acne Studios winkels, alleen volgens mij nog niet in Amsterdam omdat ze een franchise winkel zijn, daar is voor even nog de oude collectie jeans te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
pi_170170451
quote:
17s.gif Op donderdag 6 april 2017 12:50 schreef megamandy het volgende:
Als het spam is moeten jullie het maar weghalen, maar wilde het even hier delen.

Acne Studios heeft dus hun denim lijn gereboot. 3 fits voor vrouwen en mannen, baggy-straight-slim and valt nu onder de naam Blå Konst.
Naast de vernieuwde jeans en jassen is er ook een hele nieuwe RTW-lijn bijgekomen, eerste seizoen is geïnspireerd op workwear.

Qua kleuren/wassingen zijn ze terug gegaan naar de basis, zwart/indigo/wit en de wassingen zijn zo reëel mogelijk gemaakt.

Het is vanaf vandaag te verkrijgen op http://www.acnestudios.com/nl/en/bla-konst/ en Acne Studios winkels, alleen volgens mij nog niet in Amsterdam omdat ze een franchise winkel zijn, daar is voor even nog de oude collectie jeans te vinden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoe komen ze aan dat model en waarom staat ie als een lamzak op die foto's en waarom zijn ze nog gebruikt ook haha wat een wereld leven we ook in....
  woensdag 12 april 2017 @ 19:15:23 #152
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_170172735
Ik vind het niet echt een inspirerende collectie om eerlijk te zijn.

Als ik zulk soort broeken zou willen ging ik naar de H&M en als ik 200 euro uitgaf kocht ik wel een mooie raw denim. Het is een beetje te basic en de prijs is simpelweg te hoog voor wat je ervoor terugkrijgt ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_170175666
200 euro is Momotaro ballpark, nuff said..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 12 april 2017 @ 20:56:49 #154
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_170176524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:38 schreef Ener-G het volgende:
200 euro is Momotaro ballpark, nuff said..
Of Somet, of Samurai...

Dit soort spul moet meer in het Nâked and famous terrein zitten, en zelfs hier nog onder om interessant te zijn.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  woensdag 12 april 2017 @ 22:29:11 #155
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170180878
quote:
7s.gif Op woensdag 12 april 2017 19:15 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind het niet echt een inspirerende collectie om eerlijk te zijn.

Als ik zulk soort broeken zou willen ging ik naar de H&M en als ik 200 euro uitgaf kocht ik wel een mooie raw denim. Het is een beetje te basic en de prijs is simpelweg te hoog voor wat je ervoor terugkrijgt ;)
Dat kan natuurlijk, maar om het met H&M te vergelijken :X
吴 曼 迪
  woensdag 12 april 2017 @ 22:45:29 #156
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_170181627
quote:
17s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar om het met H&M te vergelijken :X
Ik bedoel qua vorm en qua kleur van de denim. Hoe de kwaliteit is en de stof aanvoelt kan ik niet beoordelen achter een beeldscherm.

Even een klein voorbeeldje

http://www.acnestudios.com/nl/en/north-indigo/30Y165-106.html
Ik zie hier niet van in waarom een denimhead hier 180 euro voor zou willen betalen?
Wat is de selling point, waarom zou ik deze boven een andere broek willen hebben?

Ik zie geen apparte stiksels op de kontzakken, geen dubbel uitgevoerde stevigere stickels of selvage. Ook heeft het merk Acne geen heritage, het is geen Levi oid. Ook is er geen idee hoe het gaat faden. Als ik een jaar een broek ga dragen, dan liever wel iets waar ik een resultaat van ga krijgen.

Dan zou ik als zijnde denimhead liever voor de bovengenoemde merken gaan. Pasvorm en fades kan je dan checken op sufu en in het uiterste geval verkoop je de broek weer.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_170181867
Is een hele andere markt.
Acne is heel strak qua denim, minimalistisch en fashionz en meeste raw denim hier heeft juist veel character, veel of opvallende details en is vaak wat meer repro ivm een merk als acne.
Zou trouwens best zo'n zwarte broek van acne willen.
Faka G
  woensdag 12 april 2017 @ 23:42:03 #158
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_170183205
quote:
10s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:45 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik bedoel qua vorm en qua kleur van de denim. Hoe de kwaliteit is en de stof aanvoelt kan ik niet beoordelen achter een beeldscherm.

Even een klein voorbeeldje

http://www.acnestudios.com/nl/en/north-indigo/30Y165-106.html
Ik zie hier niet van in waarom een denimhead hier 180 euro voor zou willen betalen?
Wat is de selling point, waarom zou ik deze boven een andere broek willen hebben?

Ik zie geen apparte stiksels op de kontzakken, geen dubbel uitgevoerde stevigere stickels of selvage. Ook heeft het merk Acne geen heritage, het is geen Levi oid. Ook is er geen idee hoe het gaat faden. Als ik een jaar een broek ga dragen, dan liever wel iets waar ik een resultaat van ga krijgen.

Dan zou ik als zijnde denimhead liever voor de bovengenoemde merken gaan. Pasvorm en fades kan je dan checken op sufu en in het uiterste geval verkoop je de broek weer.
Nee dan snap ik wel wat je bedoeld :) Deed alleen een beetje pijn in mijn hart toen ik H&M las ;) Omdat Acne Studios in de OP staat dacht ik dat het wel interessant was om hier te plaatsen en ik had ook geen zin om er een heel nieuw topic aan te wijden. Ben ook niet hier om iemand over te halen om het wel te kopen en dat het de meest geweldige denims ooit zijn ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 22:51 schreef Atta-boy het volgende:
Is een hele andere markt.
Acne is heel strak qua denim, minimalistisch en fashionz en meeste raw denim hier heeft juist veel character, veel of opvallende details en is vaak wat meer repro ivm een merk als acne.
Zou trouwens best zo'n zwarte broek van acne willen.
Klopt, je zult inderdaad nooit stiksels op de kontzakken zien waar bokkepoot het over heeft. De nieuwe details zitten juist allemaal aan de binnenkant zoals een gevoerde yoke, tight overlock (nope geen selvage) en hidden rivets.

En qua fading, geen idee want de denim is "nieuw" en toen ik weg ging waren de wear tests pas net een maandje bezig dus ik heb geen resultaat van de raw modellen gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door megamandy op 12-04-2017 23:53:56 ]
吴 曼 迪
pi_170515296
In de aanbieding heb ik 2 gloedniewe denim O+ die helaas niet passen :'(

http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?t=19907

LOT 9110 en LOT 6101 beide in maat 32

PM/DM voor interesse ^O^
We fear that which we cannot see
pi_170515677
Oeh indo denim :9 zijn ze te ruim of te krap voor een 32"? Of valt het model heel raar?

Ik had bij PMP ook dat ze een nogal flexibel begrip hadden van de maatvoering (32 voor een regular straight, en 34 voor een slim fit)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_170515866
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 10:44 schreef Ener-G het volgende:
Oeh indo denim :9 zijn ze te ruim of te krap voor een 32"? Of valt het model heel raar?

Ik had bij PMP ook dat ze een nogal flexibel begrip hadden van de maatvoering (32 voor een regular straight, en 34 voor een slim fit)
Ik krijg ze niet dicht, ik ben wat dikker geworden dat merk ik namelijk ook aan mijn andere denim. Zij zitten allemaal strakker dan normaal :{
We fear that which we cannot see
pi_170520924
Had je normaal altijd al 32"? Heb je even een pm gestuurd :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_170521190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:16 schreef Ener-G het volgende:
Had je normaal altijd al 32"? Heb je even een pm gestuurd :)
Ja altijd 31 of 32 gehad. 31 bij redcloud maar die stretched heel erg uit.
Ik zag je PM beantwoord het zo :)
We fear that which we cannot see
pi_170531914
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 10:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ik krijg ze niet dicht, ik ben wat dikker geworden dat merk ik namelijk ook aan mijn andere denim. Zij zitten allemaal strakker dan normaal :{
bro, dat wordt minder eten ;)

wel jammer, kleur is erg mooi!

Ik ben overigens wel benieuwd of er hier mensen zijn die onder hun jeans wel eens longwings of brogues dragen. Zelf vind ik het wel een mooie combi, lekker casual, overhemd erbij en het kan prima op kantoor!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 28 april 2017 @ 20:58:12 #165
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_170551389
Hebben jullie nog goede tips voor een mooie bruin leren riem die onder invloed van wear veranderd? :)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_170858821
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:58 schreef YourCaptor het volgende:
Hebben jullie nog goede tips voor een mooie bruin leren riem die onder invloed van wear veranderd? :)
Corter leather :)
We fear that which we cannot see
pi_170859004
Final update DWC :)





































O+ :*
We fear that which we cannot see
pi_170859872
Dope!
pi_170862011
Nice.. die Enso wordt nog even een paar weken bikkelhard werken voordat ik me daar in durf te vertonen :+

De PMP daarentegen begint echt nice te worden en de eerste beginselen van whiskers zitten erop O+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 11 mei 2017 @ 21:01:40 #170
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_170862134
Die heb je mooi te pakken genomen Ali
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_170867352
Cool Ali :7
Faka G
pi_170879843
quote:
Insane gewoon, determinisme ook, al dat gepatch! Echt super :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 16:40:34 #173
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_170884429
Nice.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_170889983
Thanks allemaal 8-)
We fear that which we cannot see
pi_170989589
Vandaag als impulsaankoop een Levi's 511 ongewassen selvedge gekocht. Op zich niet heel spannend, maar ik had al een poos geen draagbare raw selvedge broek in indigo meer en niet echt zin meer om mij te verdiepen in moeilijke details / 21 oz. / blablabla. Gewoon weer lekker ouderwets faden O+
pi_170993511
Nice!
Ik ben trouwens veel meer aangekomen dan ik zelf verwacht had. Dus die momo 0702 die ondertussen al 3? Fok!ers niet meer paste kan weer doorgegeven worden :') :+ dus als er iemand interesse heeft, let me know. Heb hem vanwege 2x een denim contest ook maar iets van 2 keer aangehad dus zit niet echt extra wear in.
Visvim fluxus waarvan ik dacht dat ie nog een beetje ruim was laatste keer dat ik hem paste is nu zo strak dat ik niet eens met grote passen kan lopen :'(
Faka G
pi_171027504
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 20:24 schreef ratatat het volgende:
Vandaag als impulsaankoop een Levi's 511 ongewassen selvedge gekocht. Op zich niet heel spannend, maar ik had al een poos geen draagbare raw selvedge broek in indigo meer en niet echt zin meer om mij te verdiepen in moeilijke details / 21 oz. / blablabla. Gewoon weer lekker ouderwets faden O+
Lekker, foto's?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:08 schreef Atta-boy het volgende:
Nice!
Ik ben trouwens veel meer aangekomen dan ik zelf verwacht had. Dus die momo 0702 die ondertussen al 3? Fok!ers niet meer paste kan weer doorgegeven worden :') :+ dus als er iemand interesse heeft, let me know. Heb hem vanwege 2x een denim contest ook maar iets van 2 keer aangehad dus zit niet echt extra wear in.
Visvim fluxus waarvan ik dacht dat ie nog een beetje ruim was laatste keer dat ik hem paste is nu zo strak dat ik niet eens met grote passen kan lopen :'(
Op de krimp kopen werkt blijbaar niet :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:02:30 #178
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_171032917
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2017 13:04 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Insane gewoon, determinisme ook, al dat gepatch! Echt super :*
O dat heet patchen. Ik wil mijn Masa zo laten fixen. ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_171033245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:02 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

O dat heet patchen. Ik wil mijn Masa zo laten fixen. ;)
Nah, zal vast ook stukje ouderwets naaien bij zitten, maar volgens mij is Ali een patch-baas ja :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_171034766
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:08 schreef Atta-boy het volgende:
Nice!
Ik ben trouwens veel meer aangekomen dan ik zelf verwacht had. Dus die momo 0702 die ondertussen al 3? Fok!ers niet meer paste kan weer doorgegeven worden :') :+ dus als er iemand interesse heeft, let me know. Heb hem vanwege 2x een denim contest ook maar iets van 2 keer aangehad dus zit niet echt extra wear in.
Visvim fluxus waarvan ik dacht dat ie nog een beetje ruim was laatste keer dat ik hem paste is nu zo strak dat ik niet eens met grote passen kan lopen :'(
Hehe net zo dikkie als ik aan het worden }:|
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:02 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

O dat heet patchen. Ik wil mijn Masa zo laten fixen. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:24 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nah, zal vast ook stukje ouderwets naaien bij zitten, maar volgens mij is Ali een patch-baas ja :)
Haha ja zelf gedaan idd :) Is ook leuk om je eigen broeken te repareren
We fear that which we cannot see
  donderdag 18 mei 2017 @ 21:04:46 #181
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171037939
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:08 schreef Atta-boy het volgende:
Nice!
Ik ben trouwens veel meer aangekomen dan ik zelf verwacht had. Dus die momo 0702 die ondertussen al 3? Fok!ers niet meer paste kan weer doorgegeven worden :') :+ dus als er iemand interesse heeft, let me know. Heb hem vanwege 2x een denim contest ook maar iets van 2 keer aangehad dus zit niet echt extra wear in.
Visvim fluxus waarvan ik dacht dat ie nog een beetje ruim was laatste keer dat ik hem paste is nu zo strak dat ik niet eens met grote passen kan lopen :'(
Ik ben ondertussen zo papzak dat ik 2 maten groter koop tegenwoordig :'( die 702 was toch 29?

Voor de rest komen er binnenkort weer wat foto's langs, heb weer een aantal broeken goed smerig gemaakt.
:D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 18 mei 2017 @ 21:06:01 #182
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171038005
quote:
15s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]


[..]


[..]

Haha ja zelf gedaan idd :) Is ook leuk om je eigen broeken te repareren
Klopt, vooral als het een beetje scheef gaat, adds character
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171052572
Fixen doe ik ook zelf, lang leve de patch functie op de Bernina.. als ie echt helemaal krokant is lijkt het me wel opzich kickass om iets met sashiko te gaan doen:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_171064441
Sashiko repairs zijn cool ja.
Volgens mij was die momo size 28 oid, zal morgen ff checken.
Enige vervelende is dat als ik nieuwe denim ga kopen en ik blijf trainen dat ik die helemaal niet lang kan blijven dragen waarschijnlijk :'(
Faka G
pi_171078352
Yeah! Net alle knopen van de Enso dichtgekregen *O*
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zaterdag 20 mei 2017 @ 21:27:57 #186
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171081802
Dillema zaterdag.

Al mijn goede slim/straight's op mijn nudie (non selvage O+ ) na zijn kapot of supersmerig.
.
Ik krijg binnenkort weer vakantie geld dus dan kan er weer een mooi stukje denim gekocht worden.
Alleen wat?

Somet 003?
Heb ik al gehad en nog mee bezig, mighty fine broek. Alleen vind ik de rise niet echt mijn ding
En weet hoe het gaat

Momotaro 202 ?
Supergave stof, en ook heerlijke fit. Echter is het ontzettend besmettelijke stof, en zelfs op mijn nieuwe werk houd ik hem niet makkelijk schoon.

Samurai?
Qua fit zijn het echt perfecte broeken, alleen vind ik ze gefade niet echt netjes. Er komt dan een lichte korrelstructuur in. Wat opzich wel heel gaaf is maar niet representatief op mijn werk.
Ook heb ik al meerdere Samurai's gehad

Nudie?
Been there done that, heb er momenteel nog 1 in progress. En huidige modellen spreken me niet aan?

Evisu?
Echt gaaf, alleen wil ik dan met Gulls. En daar kan ik niet op het werk mee aankomen :'(

Zit momenteel te twijfelen tussen een Somet of een Momotaro.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 21 mei 2017 @ 10:41:03 #187
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_171090880
Somet ben je nog mee bezig toch? En heb je al eens een Momotaro gehad?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_171091095
Volgens mij wel.
Je kan ook naar orslow kijken. Ben ik zelf iig erg benieuwd naar en wil die misschien in Japan kopen.
Of tanuki, ook wel goede westerse fits met Japans denim en hardware.
Als je echt uit die andere moet kiezen zou ik voor de momo gaan en hem gewoon vaker wassen
Faka G
pi_171092039
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
Dillema zaterdag.

Al mijn goede slim/straight's op mijn nudie (non selvage O+ ) na zijn kapot of supersmerig.
.
Ik krijg binnenkort weer vakantie geld dus dan kan er weer een mooi stukje denim gekocht worden.
Alleen wat?

Somet 003?
Heb ik al gehad en nog mee bezig, mighty fine broek. Alleen vind ik de rise niet echt mijn ding
En weet hoe het gaat

Momotaro 202 ?
Supergave stof, en ook heerlijke fit. Echter is het ontzettend besmettelijke stof, en zelfs op mijn nieuwe werk houd ik hem niet makkelijk schoon.

Samurai?
Qua fit zijn het echt perfecte broeken, alleen vind ik ze gefade niet echt netjes. Er komt dan een lichte korrelstructuur in. Wat opzich wel heel gaaf is maar niet representatief op mijn werk.
Ook heb ik al meerdere Samurai's gehad

Nudie?
Been there done that, heb er momenteel nog 1 in progress. En huidige modellen spreken me niet aan?

Evisu?
Echt gaaf, alleen wil ik dan met Gulls. En daar kan ik niet op het werk mee aankomen :'(

Zit momenteel te twijfelen tussen een Somet of een Momotaro.
Eens met Atta.

Plus, PBJ 007 misschien? Machtig mooi, representatief (want lijkt net een navy chino) :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:52:32 #190
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171098737
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:41 schreef YourCaptor het volgende:
Somet ben je nog mee bezig toch? En heb je al eens een Momotaro gehad?
Somet is gewassen en zit nu ook onder de kit resten. Vind hem qua fades ook niet heel spannend, de denim van somet is wel aardig, maar niet een momotaro of een Samurai oid

En heb inderdaad een 201 gehad. Gave broek en qua fit wat ik zoek. Vind Momotaro echt mooie dingen maken!
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 21 mei 2017 @ 16:53:23 #191
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171098757
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:54 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij wel.
Je kan ook naar orslow kijken. Ben ik zelf iig erg benieuwd naar en wil die misschien in Japan kopen.
Of tanuki, ook wel goede westerse fits met Japans denim en hardware.
Als je echt uit die andere moet kiezen zou ik voor de momo gaan en hem gewoon vaker wassen
Ga ik me even in verdiepen, had ook gehoopt dat Ali een lijstje zou geven met een of ander vet merk :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 21 mei 2017 @ 16:54:26 #192
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171098769
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:56 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Eens met Atta.

Plus, PBJ 007 misschien? Machtig mooi, representatief (want lijkt net een navy chino) :)
Oeh, die staat ook nog op het lijstje van ooit ooit. Ik vind dat blad achterop echt een te gaaf detail en ze faden echt mooi!
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171099354
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:27 schreef bokkepoot het volgende:
Dillema zaterdag.

Al mijn goede slim/straight's op mijn nudie (non selvage O+ ) na zijn kapot of supersmerig.
Sinds kort is er een uitvinding voor dit probleem:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of, bijvoorbeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 mei 2017 @ 17:25:53 #194
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171099389
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Sinds kort is er een uitvinding voor dit probleem:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of, bijvoorbeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man man.
Ik werk met dingen op mijn werk die de gemiddelde wasmachine er niet uitkrijgt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171099461
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:25 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik werk met dingen op mijn werk die de gemiddelde wasmachine er niet uitkrijgt :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan ook niet je peperdure denim aan naar je werk! Koop een cheapo werkbroek oid _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 mei 2017 @ 17:34:50 #196
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171099550
quote:
12s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Doe dan ook niet je peperdure denim aan naar je werk! Koop een cheapo werkbroek oid _O-
Peperduur? Hooguit 200 voor een broek. En heb ook wel altijd werkbroeken mee, maar daar let ik niet altijd op. Soms moet iets af en dan gaat het wel eens mis.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171099600
vandaag weer een kwaliteits jeans gekocht bij de c&a
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_171099619
quote:
6s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
vandaag weer een kwaliteits jeans gekocht bij de c&a
[ afbeelding ]
Is die niet te groot?
  zondag 21 mei 2017 @ 17:40:28 #199
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171099654
quote:
6s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
vandaag weer een kwaliteits jeans gekocht bij de c&a
[ afbeelding ]
I rest my case.

Zou een een maatje kleiner of ander model kopen. Je bovenbenen zijn te klein voor deze.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171099657
nee zeer comfortabel
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_171099813
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:34 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Peperduur? Hooguit 200 voor een broek. En heb ook wel altijd werkbroeken mee, maar daar let ik niet altijd op. Soms moet iets af en dan gaat het wel eens mis.
Dude, dat is kansloos veel geld voor 1 broek.

Ik ken mensen die kopen 5 broeken voor ¤60, en die gaan jaren mee.

Maargoed, offtopic. Nevermind, move along.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 mei 2017 @ 17:55:51 #202
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_171099928
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dude, dat is kansloos veel geld voor 1 broek.

Ik ken mensen die kopen 5 broeken voor ¤60, en die gaan jaren mee.

Maargoed, offtopic. Nevermind, move along.
Dat mag je vinden, het is echter mijn hobby. Ook zijn er hier een aantal gekken die dezelfde hobby delen.

Dat je goedkoper uit kan zijn weet ik. Ik word daar niet blij van, dus pak ik het anders aan.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_171102427
Andere prioriteiten.. ik ken mensen die roken voor dat bedrag per maand :)

En die C&A broek zou ik terugbrengen en inruilen voor een maatje kleiner, of even een jaartje keihard losgaan op het squatrek en de legpress :7 Die is echt onflatteus ruim.

Voor 50 euro heb je overigens al een prima selvedge denim bij Uniqlo. Zeker vergeleken met de broeken van C&A.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_171102672
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dude, dat is kansloos veel geld voor 1 broek.

Ik ken mensen die kopen 5 broeken voor ¤60, en die gaan jaren mee.

Maargoed, offtopic. Nevermind, move along.
Kwaliteit over kwantiteit.
Ik vind het fijner om 1 of 2 hele fijne broeken te hebben waar ik erg blij mee ben dan dat ik 10 verschillende broeken heb die ik ok vind
Faka G
pi_171103416
Ga deze docu kijken en je snapt waarom het zoveel geld kost (en imho ook waard is):


En als je het dan nog niet ziet, no problem. Het is een vrije wereld :) ken ook genoeg mensen die rustig in staat zijn om een plens cola bij de Lagavulin gooien en het verschil echt niet proeven met een Jack Daniels :) of alle nummers van Frans Bauer uit hun hoofd kennen, ieder zn ding.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_171107747
Haha, lekkere troll :*

Mijn opvatting is: als jij je fijn voelt bij wat je draagt moet je dat lekker doen!

@Bok, jaa die PBJ is echt machtig, fijn dat jij er ook zo over denkt ;)
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:30 schreef Ener-G het volgende:
Ga deze docu kijken en je snapt waarom het zoveel geld kost (en imho ook waard is):


En als je het dan nog niet ziet, no problem. Het is een vrije wereld :) ken ook genoeg mensen die rustig in staat zijn om een plens cola bij de Lagavulin gooien en het verschil echt niet proeven met een Jack Daniels :) of alle nummers van Frans Bauer uit hun hoofd kennen, ieder zn ding.
Eensch :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_171112191
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:53 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ga ik me even in verdiepen, had ook gehoopt dat Ali een lijstje zou geven met een of ander vet merk :P
Hehe :D Een pbj is vet.

Paar indo brands:

Enso
Oldblue. echte bazen en een jeans die jij nog niet heb gehad ;) komen 2-3 nieuwe uit.
Warpweft - heb jij al gehad maar nog steeds nice uitgaves
Sage
Double hammer - http://www.darahkubiru.co(...)511cb9cdb01d576c259e
Carnivorus Soul - http://www.darahkubiru.co(...)511cb9cdb01d576c259e
Folta & Co - http://www.darahkubiru.co(...)511cb9cdb01d576c259e Volgens mij ook 1 eigenaar in NL
Kaiga - http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=15373
Hanzo - http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=10315

Ik heb ook nog een mongo in de aanbieding is denk alleen te kort voor jou :P
We fear that which we cannot see
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:07:24 #208
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_172202435
Weer een nieuwe somet besteld :)

Voor 155 vind ik nergens anders een goede deal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu voor deze maand nog een twijfelen tussen een Momotaro 202 of een PBJ 007.
Heb een kleine voorkeur voor de 007
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 6 juli 2017 @ 07:24:16 #209
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172207400
Waar ga je die bestellen, die Momo of PBJ?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 6 juli 2017 @ 07:58:49 #210
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_172207620
https://www.denimio.com

Deze webshop heeft altijd mooie prijzen ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_172212458
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hehe :D Een pbj is vet.

Paar indo brands:

Enso
Oldblue. echte bazen en een jeans die jij nog niet heb gehad ;) komen 2-3 nieuwe uit.
Warpweft - heb jij al gehad maar nog steeds nice uitgaves
Sage
Double hammer - http://www.darahkubiru.co(...)511cb9cdb01d576c259e
Carnivorus Soul - http://www.darahkubiru.co(...)511cb9cdb01d576c259e
Folta & Co - http://www.darahkubiru.co(...)511cb9cdb01d576c259e Volgens mij ook 1 eigenaar in NL
Kaiga - http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=15373
Hanzo - http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=10315

Ik heb ook nog een mongo in de aanbieding is denk alleen te kort voor jou :P
Indo O+

M'n Pot Meets Pop Overall's begint eindelijk wat voorzichtige fades en honeycombs te tonen nu ik die wat meer draag:


~16 Oz Okayama selvedge denim spul, best een opgave met dit weer :P

De PMP Super Thai Stick (non selvedge, I know) die ik tegelijkertijd met de Overall's in Bandung heb gekocht in de PMP store is een stuk verder afgeragd, binnenkort ook maar eens wat pics schieten als die weer uit de badkuip is. En ik moet nog even een gaatje bij het kruis fixen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:55:38 #212
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172214424
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 07:58 schreef bokkepoot het volgende:
https://www.denimio.com

Deze webshop heeft altijd mooie prijzen ;)
Ok Thanks. Ik ben ook in de race voor iets moois voor het najaar.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172364136
4 dagen ziek geweest, 4 kilo afgevallen :X maar de Enso gaat nu griezelig makkelijk dicht.. the struggle is real :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:37:59 #214
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172366882
Slimme strategie :P
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172383399
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:42 schreef Ener-G het volgende:
4 dagen ziek geweest, 4 kilo afgevallen :X maar de Enso gaat nu griezelig makkelijk dicht.. the struggle is real :+
Hahaha scheelt weerr :D
We fear that which we cannot see
pi_172390930
Ik ga nu naar Japan, nieuwe denim kopen :D
Doei
Faka G
  donderdag 13 juli 2017 @ 16:55:36 #217
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172392083
Keep us posted, ben heel benieuwd
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172645915
Uiteindelijk best wat denimz gezien.
Heb vandaag een nieuw paar gekocht.
Een kapital cisco, wel in de "normale" denim want die century denim is best leuk maar minder gemakkelijk te dragen dan normale denim.
Heb er ook gelijk nog een denim shirt bij gekocht. Maak wel ff foto's als ik terug in NL ben.
Ergste is nog dat ik gewoon een maat 34 heb :+
Faka G
  maandag 24 juli 2017 @ 20:39:34 #219
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_172650579
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ergste is nog dat ik gewoon een maat 34 heb :+
Hoe dan?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_172652174
Heb hier nu 4 Oni, binnekort even wat fotos uploaden. Wil eigenlijk nooit meer iets anders.
pi_172658322
quote:
11s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:39 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hoe dan?
Gainz bby :7 :+
Maar ze vallen ook gewoon heel klein. Een 34 heeft een 32,5 waist zag ik laterna op een sizechart.
Het klinkt dus erger dan het is.
Ben benieuwd naar je pics jobjuh! Welke heb je? Ik las vaker dat oni's door de losse weave niet zo lang meegaan als andere denim. Hoe is dat bij jou?
Faka G
pi_172658460
Waist size hangt ook heel erg af van hoe hoog de rise is heb ik inmiddels door, als ie heel laag is zit ik ook op een 34 ipv een 32.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172668554
Dit is een mid rise wat ik nu heb.
Heb voor de lolz ook nog een uniqlo raw gekocht om mee te vergelijken.
Faka G
pi_172670533
Zal van de week per dag/jeans wel even betere fit pics proberen te maken.

Laat maar even weten als iemand bepaalde details wilt zien.

Favoriet 1, 552 (Double indigo volgens mij)
Draag ik redelijk high rise, verder wat wijder en valt nu net boven me boots.
Nog niet gewassen.




Favoriet 2, 612 (Indigo)
Ook redelijke high rise, maar dan meer tapered, bijna skinny. Die leg opening voor me rechter voet blijft een gevecht bij naar bed gaan. Deze gaat wel redelijk hard, was ooit vrijwel zwart.
Nog niet gewassen. Helder blauw begint er nu echt doorheen te komen.




Net 1 week nieuw, 512:




Oudje, 501ZR, waist eigenlijk net 1 maat te groot en nu al paar x in de was geweest.




[ Bericht 2% gewijzigd door JopJuh op 25-07-2017 18:14:43 ]
pi_172683146
Nice! Apart wel die dubbele indigo, ben benieuwd hoe dat eruit ziet als ie nog veel verder fade, worden de lichtblauwe delen dan ook nog witter?

Afgelopen weekend moest de PMP Super Thaistick weer eens onder de machine, de andere kant begon nu ook door te slijten (fietsen is echt een biaatch voor denim :'( ) Zat inmiddels ook een gaatje in. Rechts kun je mooi zien hoe de fix mee slijt/fade, is denk ik een half jaartje geleden dat ik die kant gedaan heb.

Voor:


Na:


ik begin er inmiddels zowaar handigheid in te krijgen _O-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172772898
Die denim bleed bij een nieuwe denim heb ik echt niet gemist :')
Mijn handen zijn elke keer helemaal blauw van het afgeven
Faka G
pi_172825417
Beste leden,

korte vraag voor jullie als kenners:
Onlangs een donkerblauwe spijkerbroek aangekocht.
Zelf begeef ik me constant met de fiets (heb geen auto).
Nu merk ik dat deze wel al van de binnenkant wat lichter aan het verkleuren is (waarschijnlijk door het warme weer (zweten) en het schuren langs het zadel).
Is hier iets op te verzinnen om dit tegen te houden?
Ik hoor het graag.
pi_172826161
Nope, deal with it 8-) of niet fietsen ermee.

Dan krijg je dus dit soort dingen:
LIF / Jeans #114 - We need more denimprOn :D

[ Bericht 38% gewijzigd door Ener-G op 01-08-2017 12:35:46 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:01:35 #229
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172827009
Dat gedeelte gaat er gewoon aan, daarna laten maken en dooorrrr.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172849328
Bedankt voor het advies.

Moet ik qua maken dan gewoon denken aan de link die Ener-G hier in het topic dropt ?
pi_172849484
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 11:11 schreef JL... het volgende:
Bedankt voor het advies.

Moet ik qua maken dan gewoon denken aan de link die Ener-G hier in het topic dropt ?
Die broeken heb ik ook gesloopt door te fietsen. Ik heb ze gefixed door zo'n stukje opstrijk stof aan de binnenkant erop te strijken, en vervolgens met de machine de boel helemaal vol gestikt met denim repair draad. Maar mijn (gecomputeriseerde) naaimachine heeft daar een coole functie voor die hele stukken automatisch kan.

Nog beter is het te laten darnen, maar dan moet de broek het wel waard zijn om te fixen imho:


Geenidee of en waar dat kan in NL.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172854577
Mr handy in Groningen, Clinton bij denham Amsterdam en dacht dat er ook iemand in Den Haag het deed maar weet niet meer wie.
Zullen er waarschijnlijk ook wel meer zijn maar die weet ik niet uit m'n hoofd
Faka G
pi_172854647
Zo, ben met verhuizen weer wat raw denim tegengekomen en kwam tot de conclusie dat ik geen van die dingen het afgelopen jaar heb gedragen..
eigenlijk vooral door de fit. Begon met een Edwin en die was perfect. Die heb ik nu al 2x laten fixen en is eigenlijk ook al zo goed als op, maar is wel lekker gefade door de jaren heen,

Toen kocht ik een edwin red selvedge en die fit was maar kut. wil hem nu meer tapered om nog wat van te maken, maar dan moet ik geloof ik weer naar amsterdam helemaal. Of kent iemand een adresje in Leiden?

Ik ben echt gestopt toen ik een APC New Paris kocht die net wat te strak zat.. Ik dacht, die loop ik wel uit. Nou mooi niet dus. Ding geeft geen krimp.

Als ik dan al die mooie Momo's en N&F broeken voorbij zie komen ben ik geneigd weer te investeren maar het is maar een onvoorspelbare hobby vind ik.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_172855906
Bij APC stretched vooral de waist als een malle, een maat of 2/3. Duurt wel ff. Thighs gebeurt geen zak mee.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_172857942
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo, ben met verhuizen weer wat raw denim tegengekomen en kwam tot de conclusie dat ik geen van die dingen het afgelopen jaar heb gedragen..
eigenlijk vooral door de fit. Begon met een Edwin en die was perfect. Die heb ik nu al 2x laten fixen en is eigenlijk ook al zo goed als op, maar is wel lekker gefade door de jaren heen,

Toen kocht ik een edwin red selvedge en die fit was maar kut. wil hem nu meer tapered om nog wat van te maken, maar dan moet ik geloof ik weer naar amsterdam helemaal. Of kent iemand een adresje in Leiden?

Ik ben echt gestopt toen ik een APC New Paris kocht die net wat te strak zat.. Ik dacht, die loop ik wel uit. Nou mooi niet dus. Ding geeft geen krimp.

Als ik dan al die mooie Momo's en N&F broeken voorbij zie komen ben ik geneigd weer te investeren maar het is maar een onvoorspelbare hobby vind ik.
Gewoon aan de binnenkant in laten nemen in plaats de buitenkant en dan zou het goed moeten gaan.
Schijnt dat de denim van apc verandert is en dat ie nu niet meer zo veel stretched als die van een aantal jaar terug. Die apc van mij liep iig best veel uit.
Faka G
pi_172872508
Mja die APC heb ik wel van 2 jaar geleden al gok ik.
En 3 maanden wear.

Misschien moet ik wat meer gaan fietsen met dat ding.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 3 augustus 2017 @ 14:37:24 #237
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172877749
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172886068
Als die nu al te klein is dan gaat ie wss wel snel kapot als je er mee gaat fietsen. Maar beter dan niet dragen :+
Faka G
pi_172898096
Mja is niet echt te klein, krijg hem makkelijk dicht. Maar de fit mag wel ff ruimer :p.
Sowieso geen topaankoop geweest want ik vind de rise ook wat te hoog.

Tis jammer dat ik na mn eerste denim nooit meer echt een nieuwe liefde heb kunnen vinden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:50:16 #240
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_172900625
Maar 3 maanden wear is niet echt veel toch? Zeker als je hem een tijdje achter elkaar zou dragen zou je dat wel moeten merken.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_172901292
Wat voor fit is dat model APC? slim/tapered/straight/skinny? En waar zit ie te strak?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173540191
Beste leden.
Ik heb tweedehands een ongedragen Spijkerbroek gekocht.
Deze heeft enkele strepen die lijken op zonlicht dat te lang op de broek geschenen heeft.
Als ik hem binnenste buiten draai dan is dit ook te zien.
Heeft wellicht iemand een oplossing hiervoor ?
pi_173540557
Weinig aan te doen vrees ik, als de indigo aangetast is door de UV stralen van de zon. Rocken en raggen die handel. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet, pics?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173540619
Was aan het denken hem misschien te verven.

Zal eens kijken voor pics.
pi_173544252
Foto's zijn hier te bekijken.

https://ibb.co/guPyWv
https://ibb.co/cWOQBv

Ik hoor graag of hier iets aan te doen is.
pi_173568668
Goede dad jeans
Faka G
pi_173579950
Hoog daisy-duke potentieel ook
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_173604171
Net een paar Lee 101z 22oz op de kop getikt. Het zwaarste wat ik tot nu toe heb gedragen is een Japan Blue 14oz, dus dit wordt even wennen :D
De komende dagen wordt het waarschijnlijk koel genoeg om ze te dragen.
pi_173604843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:26 schreef Ener-G het volgende:
Wat voor fit is dat model APC? slim/tapered/straight/skinny? En waar zit ie te strak?
APC Petit Standard.

Schijnt dat die New Petit Standaard iets lagere crotch heeft.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174213551
Iemand interesse in mijn Enso 9110.

Ik kan er echt net in maar zit gewoon te strak, paar keer aangehad.

size 32 zie hier:

http://www.darahkubiru.com/forum/viewtopic.php?t=19907

Ik heb ook nog steeds de Mongo in de verkoop :)
We fear that which we cannot see
pi_175548803
*bump*

Net op 'order' geklikt voor de Sage Ranger IV-X (tot voor kort alleen via zo'n gare massdrop).

19oz selvedge met groene lijnen:


Nu hopen dat het qua verzendkosten niet huilen wordt :')
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 7 december 2017 @ 20:48:26 #252
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_175560134
Ik vind hem wel nice. Kunnen die verzendkosten erg oplopen dan?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  donderdag 7 december 2017 @ 21:15:57 #253
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_175560983
Fancy broekje inderdaad.

Jammer van die korte inseam, waarom maken ze die dingen niet gewoon 38.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_175563034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef YourCaptor het volgende:
Ik vind hem wel nice. Kunnen die verzendkosten erg oplopen dan?
Indonesie, nooit goedkoop. Je kan ze beter ter plekke daar kopen, maar ik kom er voorlopig even niet en vond deze wel tof :) Hopelijk is de fit ook goed, want dat blijft altijd een gok met mijn bovenbenen en kuiten. Wel voor de slim fit gegaan ipv slim straight, want het enige verschil is dat bij de slim fit de pijpen vanaf de knie naar beneden wat minder wijd zijn. En op zeker voor een 34 gegaan ipv 32 :P

Inseam van 34 vond ik ook wat kort, then again als dat redelijk true to size is hoef ik hem maar een keer om te slaan en dan is de lengte perfect (33”).
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_175591937
Cool, ben benieuwd hoe die er met wat wear uit gaat zien
Faka G
pi_175664514
Ze waren druk met Wall of Fades event, dus nu pas een mailtje terug met de bevestiging. Omgerekend 127 euro incl. verzenden, valt me opzich nog mee. Ze gaven alleen wel aan dat ie 3 oktober pas klaar zou zijn, denk dat ze het template voor de massdrop actie hebben gebruikt :P En anders is het lang wachten _O-

*update

Ah meteen een mailtje terug met een excuus en hij wordt ergens deze week verzonden _O_ ben benieuwd.

[ Bericht 18% gewijzigd door Ener-G op 12-12-2017 11:22:58 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:49:23 #257
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_175675852
^O^ ben benieuwd
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:04:17 #258
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_175676287
Doe maar even foto, misschien dat ik ook nog weer even zondig :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_175677984
Pics wanneer die binnen is :) Beter dat die zo snel mogelijk wordt verzonden
We fear that which we cannot see
pi_175696002
Als ie er is zal ik ook even de boel opmeten, eens kijken of hun maattabel echt wel klopt :P en ook nadat ik 'm in de badkuip heb gemieterd voor zn eerste soak, even kijken hoeveel krimp er nog in zit.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 29 januari 2018 @ 11:57:21 #261
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_176816112
Zo. Enige tijd afwezig geweest. Heb ondertussen soms wel meegelurkt en zie dat we "nieuwe" aanwas hebben.

Ik zou nog altijd even wat shots van mijn 0701 moeten maken, maar momenteel zit ik me even te vergapen aan mijn zojuist geleverde Goosecraft jas.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_176816332
Ik wacht nog steeds op Sage :')
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 29 januari 2018 @ 12:07:20 #263
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_176816346
quote:
8s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:06 schreef Ener-G het volgende:
Ik wacht nog steeds op Sage :')
Wat heb je besteld?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_176816360
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat heb je besteld?
LIF / Jeans #114 - We need more denimprOn :D
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 29 januari 2018 @ 12:33:14 #265
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_176816723
Ik zag het net idd. Overheen gekeken. Ziet er dope uit.

Zou persoonlijk alleen wel de arcs eraf halen, mij iets too much.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_176823650
quote:
8s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:06 schreef Ener-G het volgende:
Ik wacht nog steeds op Sage :')
Komen ze hem lopend brengen? :9
Draag je nog steeds dezelfde denim m1stral? Die moeten dan aardig afgedragen zijn inmiddels
Faka G
  maandag 29 januari 2018 @ 19:36:17 #267
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_176824642
Spendeer helaas veel tijd in werkkloffie. Alhoewel de Momo een half loshangende backpocket heeft. En de cuffs er bijna afvallen.

En draag ook wel wat reguliere jeans vandaag de dag. Goosecraft heeft sale trouwens, dus als je een mooie jas zoekt dan is dat wel een tip.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 29 januari 2018 @ 19:44:32 #268
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176824864
quote:
8s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:06 schreef Ener-G het volgende:
Ik wacht nog steeds op Sage :')
Kenerie, dat mag ff duren :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176825241
Heb ze nog maar een mailtje gestuurd, vandaag precies een maand geleden dat ik een kort mailtje terug kreeg met “order already ship, I will send tracking number” (nooit meer wat van gehoord daarna) Ben benieuwd.

*update: Ze zijn gelukkig wel snel met antwoorden, en heb nu een tracking code. 27 december laatste entry in Jakarta. tracker doet verder niks en postnl kan er ook niks mee. Zal me niks verbazen als ie allang in NL is maar vervolgens 2 maanden bij de douane op Schiphol ligt :z

[ Bericht 29% gewijzigd door Ener-G op 30-01-2018 13:01:37 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_176845658
Zat net op de sites van Large te kijken, veel leuke jeans gezien die ik graag zou willen hebben maar alles gaat daar vanaf lengtemaat 32, ik heb zelf lengtemaat 30.

Zie steeds meer bij webshops (ook in sommige winkels) dat lengtemaat 30 niet of bijna niet te koop is. Zijn er dan zo weinig vrouwen die vrij klein zijn (ik ben zelf 1.65m) dat die maat niet verkoopbaar is?
  dinsdag 30 januari 2018 @ 22:34:36 #271
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_176850958
Gewoon laten inkorten of omslaan :)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_176852263
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:34 schreef M1stral het volgende:
Gewoon laten inkorten of omslaan :)
Dat kan alleen met een recht of skinny model, bij een bootcut ziet een broek er na inkorten niet uit.
pi_176891239
Zo, ik ben weer in de game, een Lee 101S, op de gok de maat besteld, fuck wat fijn. Kan ook weer 'gewoon' de fiets op stappen, eindelijk weer eens een model met ruimte in de thigh door de normale front en back rise :)

Naast die 101 ook mijn Iron Rangers uit 2011 wat meer rust gegeven, heb een ander paartje Iron Rangers gehaald , de 8085 Copper Rough & Tough :)


Helaas wat @M1stral ook heeft, op werk meestal chino's/pantalon aan, maar 2-3x per week kan ik wel een dry aan :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:28 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Dat kan alleen met een recht of skinny model, bij een bootcut ziet een broek er na inkorten niet uit.
Dat is niet waar, een goede kleermaker kan een flare model ook gewoon hemmen. Je moet niet van 30 naar 26 willen, maar een inch of 2 moet prima kunnen volgens mij. Heb je in de buurt een kleermaker waar je langs kan om te vragen? Of een oude bootcut en het zelf doen?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_176899002
Van 32 naar 30 moet wel kunnen, er zijn er bij die nog meer krimpen dan dat.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  vrijdag 2 februari 2018 @ 20:24:26 #275
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176912039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 20:38 schreef T_Fuff het volgende:
Zo, ik ben weer in de game, een Lee 101S, op de gok de maat besteld, fuck wat fijn. Kan ook weer 'gewoon' de fiets op stappen, eindelijk weer eens een model met ruimte in de thigh door de normale front en back rise :)

Naast die 101 ook mijn Iron Rangers uit 2011 wat meer rust gegeven, heb een ander paartje Iron Rangers gehaald , de 8085 Copper Rough & Tough :)
[ afbeelding ]

Helaas wat @M1stral ook heeft, op werk meestal chino's/pantalon aan, maar 2-3x per week kan ik wel een dry aan :+

[..]

Dat is niet waar, een goede kleermaker kan een flare model ook gewoon hemmen. Je moet niet van 30 naar 26 willen, maar een inch of 2 moet prima kunnen volgens mij. Heb je in de buurt een kleermaker waar je langs kan om te vragen? Of een oude bootcut en het zelf doen?
Nice die Rangers ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176912453
Ik heb zelf laatst merchants gehaald, mooi nieuw model van Red Wing. Rangers met een rubberen zool komen we bij mij niet meer in, enorme ondingen in de winter.

Zit er toch nog wel over te denken om ook een 0701 te bestellen, maar twijfel nog vanwege de thighs. Jammer genoeg is er niet echt iets tussen de 0701 en 0201 te krijgen.
pi_176915562
Die merchants kende ik nog niet. Zijn nice.
Ik heb laatst een paar engineer boots gekocht, voor op de motor :7
Faka G
  zaterdag 3 februari 2018 @ 08:13:16 #278
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176921620
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 20:43 schreef kipknots het volgende:
Rangers met een rubberen zool komen we bij mij niet meer in, enorme ondingen in de winter.
Wat is daar zo slecht aan in de winter, bedoel je in sneeuw echt?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 08:18:58 #279
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176921645
Ik vind de MocToe het mooist. In deze kleurencombinatie met donkere zool ook. Ik heb alleen een vrij lage wreef en denk dat dit niet lekker matcht.



https://www.redwingamster(...)-copper-rough-tough/
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176921849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 08:13 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Wat is daar zo slecht aan in de winter, bedoel je in sneeuw echt?
Ja, bij het kleinste beetje sneeuw kan je er niet meer op lopen. Totaal geen profiel.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:16:09 #281
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176922733
Ja, dat is waardeloos. Ik verwacht dat ook totaal niet van dit type schoen, zo op het eerste gezicht.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176922897
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 20:11 schreef Alieda-R het volgende:
Zat net op de sites van Large te kijken, veel leuke jeans gezien die ik graag zou willen hebben maar alles gaat daar vanaf lengtemaat 32, ik heb zelf lengtemaat 30.

Zie steeds meer bij webshops (ook in sommige winkels) dat lengtemaat 30 niet of bijna niet te koop is. Zijn er dan zo weinig vrouwen die vrij klein zijn (ik ben zelf 1.65m) dat die maat niet verkoopbaar is?
Levi's is de enige zaak waar ik jeans kan kopen zonder ze te moeten omzomen. En dat omzomen ziet er inderdaad bij bepaalde modellen niet uit.
Your opinion of me is none of my business.
pi_176925532
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 09:02 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ja, bij het kleinste beetje sneeuw kan je er niet meer op lopen. Totaal geen profiel.
Het sneeuwt 3 dagen in het jaar :D
Ik heb deze gekocht:
Faka G
pi_176931794
Atta G, wat vet :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_176932201
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 12:59 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Het sneeuwt 3 dagen in het jaar :D
Ik heb deze gekocht:
[ afbeelding ]
Één keer kan genoeg zijn om je waardigheid te verliezen. ;(

Maar dit is dus mijn nieuwe paar:

  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:05:12 #286
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176932875
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:21 schreef kipknots het volgende:

[..]

Één keer kan genoeg zijn om je waardigheid te verliezen. ;(

Maar dit is dus mijn nieuwe paar:

[ afbeelding ]
Like.
Bij de Red Wing store geweest?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176933703
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:05 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Like.
Bij de Red Wing store geweest?
Nee, via Spartoo. Ben net vader geworden en heb de laatste maanden nauwelijks tijd gehad om naar Amsterdam te gaan.

Wel een tip als je ze online besteld: ze vallen kleiner dan de meeste Red Wing modellen, ik heb ze uiteindelijk TTS ipv een maat kleiner bij mijn oude Iron Rangers.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 19:58:32 #288
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_176933955
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 19:47 schreef kipknots het volgende:

[..]

Nee, via Spartoo. Ben net vader geworden en heb de laatste maanden nauwelijks tijd gehad om naar Amsterdam te gaan.

Wel een tip als je ze online besteld: ze vallen kleiner dan de meeste Red Wing modellen, ik heb ze uiteindelijk TTS ipv een maat kleiner bij mijn oude Iron Rangers.
Aha, ja dan wordt je tijd wel anders voor je ingedeeld. ;)
Dank voor de tip. Al zal ik toch echt gaan passen als ik voor een paar ga.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_176944214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 17:55 schreef T_Fuff het volgende:
Atta G, wat vet :o
Lol thanks
Ben benieuwd hoe ze er uit gaan zien na een tijd lang gebruiken, de toebox links begint nu al wat te slijten door het schakelen :+
Kipknots gefeliciteerd!
Faka G
pi_177280682
Woehaa Sage is binnen, al met al 2 maanden geduurd :+

Eerste indruk: harig, stof voelt verder veel ‘tighter’ gewoven aan dan mn PMP en Enso, beetje lastig te omschrijven, maar het lijkt gladder en minder ‘grof’. Afwerking is wel netjes, geen losse draadjes en shit. Groen met zilver selvedge is kickass, en aan de binnenkant op de zakken staat nog een tijger geprint.

Qua fit is de ‘box’ vrij ruim vergeleken met de benen, en deze kreeg ik wel gewoon dicht iit de Enso (okay, wel 34 vs 32). Ben benieuwd hoe dat gaat zometeen.. Ik heb m net in een handwarm bad met water gemieterd voor een eerste soak :) inseam is vrij kort, dus dat wordt nog even ondersteboven ophangen en wat stretchen. Presoak was ie qua lengte perfect met 1x omslaan nl.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_177283209
Pics!
Faka G
  zondag 18 februari 2018 @ 20:06:54 #292
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177285004
Pics!
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177285318
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 18:36 schreef Atta-boy het volgende:
Pics!
Sage Ranger IV-X by René Gesink, on Flickr
Sage Ranger IV-X by René Gesink, on Flickr
Sage Ranger IV-X by René Gesink, on Flickr

En na een uurtje in de tub, lekker ranzig water iig:
Sage Ranger IV-X by René Gesink, on Flickr

[ Bericht 36% gewijzigd door Ener-G op 19-02-2018 08:55:39 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zondag 18 februari 2018 @ 20:35:26 #294
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177285655
Weer eens wat anders. Ik vind hem ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177288666
Nice, benieuwd naar de fit pics.
Ik rouleer op het moment mijn kapital en mijn uniqlo raw. Maar volgens mij heb ik nog nooit foto's van die dingen gepost. Binnenkort maar eens doen :)
Faka G
pi_177291807
Zo dan.. hij is bijna droog, en nu is ie zo stug dat ie letterlijk rechtop kan staan volgens mij.. I shit you not (8> inseam is wel een paar cm geslonken, had 'm net uit de tub al even wat terug gerekt. Het lijkt wel zo'n geperste handdoek van de Xenos, dat je er nog water bij moet toevoegen voor gebruik _O- En dan is dit de 19oz, wil niet weten hoe de 21oz en 25oz wel niet zijn _O-

---

Eind van dit jaar opent er trouwens een Uniqlo op het Damrak in A'dam *O*

[ Bericht 34% gewijzigd door Ener-G op 19-02-2018 09:00:19 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_177302950
Ja las het, had in R'dam moeten komen :'(
Faka G
  maandag 19 februari 2018 @ 19:23:43 #298
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_177305875
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 08:53 schreef Ener-G het volgende:
Eind van dit jaar opent er trouwens een Uniqlo op het Damrak in A'dam *O*
Dat is nice!

Mijn huidige meest gedragen raw is nu ook de Uniqlo. Die doet het heel leuk. Jaartje wear nu ongeveer.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_177306455
Dat ding loopt wel veel uit. En een ziek lage rise.
Ik draag hem wel meer dan mijn kapital omdat de fit wat gemakkelijker is
Faka G
pi_177314691
:D

Post soak stand up by René Gesink, on Flickr

Had 'm misschien beter normaal kunnen drogen ipv binnenstebuiten, dan had ik 'm rechtop op de pijpen neer kunnen zetten.. nadat ik 'm omgedraaid heb is ie alweer een stuk soepeler en blijft ie niet meer staan ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_177314878
:D
Faka G
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')