die is wel grootquote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen koffieleutje.
Koekje erbij?
[ afbeelding ]
Ik heb ze niet kleiner vandaag.quote:
Ik ga mijn best wel doenquote:
Dan ga je niet golfen.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 07:59 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn best wel doen
lekker dit weer om zo te gaan golfen
he is een toernooi, heb me ingeschreven dus moet het wel...quote:
Hoe laat begint het dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
he is een toernooi, heb me ingeschreven dus moet het wel...
Misschien wordt het weer nog beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef just me het volgende:
Ik speel om 09.38 en moet om 09.00 aanwezig zijn
Junior heeft de auto mee dus ik moet ook fietsen
Het wordt al lichterquote:
Fietsen naar de club.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef just me het volgende:
Junior heeft de auto mee dus ik moet ook fietsen naar de club
Fiets of club?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen naar de club.
Je hebt er vast wel meer dan één...
Hoe lang duurt een rondje?
Ik fiets er 20 minuten overquote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen naar de club.
Je hebt er vast wel meer dan één...
Hoe lang duurt een rondje?
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik fiets er 20 minuten over
rondje is afhankelijk van het aantal spelers, 9 holes met 2 man in 45 minuten, ik denk dat we met 4 tegelijk spelen dus 'n uurtje of zotot vanmiddag
O, dat is koffie om 10.45 uur.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik fiets er 20 minuten over
rondje is afhankelijk van het aantal spelers, 9 holes met 2 man in 45 minuten, ik denk dat we met 4 tegelijk spelen dus 'n uurtje of zotot vanmiddag
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 08:03 schreef just me het volgende:
Junior heeft de auto mee dus ik moet ook fietsen naar de club
Ik zal vanavond een speciaal verjaardags liedje voor je draaien.quote:
Tweelingen Powerrrrrrquote:Op zaterdag 11 juni 2016 05:06 schreef moemoe het volgende:
Nog een tweelingen in de tent?
Gefeliciteerd buzz!!
Môgge Symph. Congratsquote:
mogge ga je weer schilderen?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:35 schreef knokkels het volgende:
D'awww welk een lieflijk liedje![]()
môgge allemaal
Ik zie wat donkere plekken door de verf heen komenquote:
Het wil ook niet helpen dat ik mijn raam nog open had staanquote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:59 schreef Karzai het volgende:
ik heb hier ook een hele vervelende plek waar nog een afvoerkanaal van de kachel zit komt ook steeds zichtbaar door de verf heen volgens mij zit er ook vocht in
Vijftien lagen behang op kalk op muurverf op onbehandelde onderlaag onder........quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:00 schreef Karzai het volgende:
De verbouwing van dit huis is niet helemaal goed gegaan indertijd
je moet altijd luchtenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het wil ook niet helpen dat ik mijn raam nog open had staan
jij hebt toch een huur huis?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vijftien lagen behang op kalk op muurverf op onbehandelde onderlaag onder........
Ben je voor 75% klaar met de logeerkamer, komt het hele zooitje naar beneden denderen. Ik was niet blij toen. Maar dat is al een tijd geleden
Ow ja, okee.. nou ja het was vochtig, dus ik dacht ..............quote:
kloptquote:
verven/behangen is voor de bewoner zelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan de woningbouw dat soort dingen niet doen
Best zonde, ben je net 7 jaar bezig met je carrière, komt er zo'n mafkees voor een murder-suicide.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:21 schreef Karzai het volgende:
ken ik niet wel een bizar incident genoeg gekken op de wereld en in Amerika hebben ze allemaal een wapen
Tja iedereen kan elk moment dood gaan ook al plan je je carriere nog zo goedquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Best zonde, ben je net 7 jaar bezig met je carrière, komt er zo'n mafkees voor een murder-suicide.
Neem gewoon donkere verf dan zie je die plekken niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 10:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie wat donkere plekken door de verf heen komen![]()
Ik zal wel moeten. Hopelijk kom ik uit met de verf en hoef ik niet nog eens een pot verf te halen. De gang moet ook nog een likje verf, en de andere kant vdn de woonkamer. Waar nu mijn computer staat.
Scherpquote:Op zaterdag 11 juni 2016 11:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem gewoon donkere verf dan zie je die plekken niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |