En dat natuurlijk. Gefeliciteerd Symphquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je gelijk aan skaten denkt
quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze manier bekijk je het vast wel
Oeh, dat heb ik ook nog gespeeldquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://res.cloudinary.com/jpress/image/fetch/https://www.wow247.co.uk/(...)1_500.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ik had echt een dikke score op de hangarquote:
Hij gaat niet zo snelquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, en toen deed Nyjah dat na hem.. met een flip erbij(wel een kortere gap tho)
Het is druk met verjaardagen in juni.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
En dat natuurlijk. Gefeliciteerd Symph
Geen idee meer op welk platform ik het heb gespeeld. Ik had hem zelf zeker niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh man THPS2tijd terug nog met Brownie via emulator gedaan
Ik had hem op GBAquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee meer op welk platform ik het heb gespeeld. Ik had hem zelf zeker niet.
Maar ja, ik ben dan ook home computer / pc nerd
Vandaag was het geen open huis bij mij. Nou ja, het lag nog net niet open hierquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is druk met verjaardagen in juni.
volgens mij heb ik op console gespeeld. Wat redelijk lastig was met al die knopjes. Kwam er net niet bij steedsquote:
Door wie?quote:
Er kwam hier net een mug aan, die heb ik een vuile blik toegeworpen en toen is die afgedropenquote:
Door muggenquote:
PS1/2quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee meer op welk platform ik het heb gespeeld. Ik had hem zelf zeker niet.
Maar ja, ik ben dan ook home computer / pc nerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |